Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pentru ca sintem la discutii diverse va rog sa-mi permiteti sa va prezint cazul meu si eventual sa-mi nrecomandati ceva solutii de rezolvare.
Laptop Asus model K53SCSX221D cumparat in data de 24.12.2011 de la Altex, cadou pentru junior, s-a defectat de trei ori in noua luni. Ok, nu pot face nimic in acest sens deoarece legislatia in vigoare nu prevede un numar maxim de reparatii intr-un an dar acum cind s-a defectat a treia oara acest laptop a stat in service exact 15 zile revenind in magazinul Altex in 18 zile. Am cerut la Altex Romania sa mi se schimbe produsul cu alt brand si am fost refuzat pe motiv ca service-ul nu da negatie. Am replicat ca legislatia in vigoare (O.U.G.174/2008) si respectiv pe site-ul lor la sectiunea garantii produse http://www.altex.ro/garantii-produse/ se prevede clar ca laptopul trebuia returnat reparat in termen de 15 zile de la data aducerii la cunostinta vanzatorului de defectiune. Nu mi-au mai raspuns deloc.
Le-am adus la cunostinta inclusiv faptul ca eu am cumparat un Asus model K53SC-SX221D iar pe procesul verbal de iesire din service apare cu totul alt model K53SV-SX189D.
Se pare ca acest model avind o problema de fabricatie respectiv "vici ascunse" denumite de legislatie, cei da la service Asus introduc aceste laptopuri sub alte modele.
La un eventual control, cutind in service cite laptopuri din acest model au fost defecte nu se va gasi decit citeva bucati ceea ce rezulta ca totusi este un produs bun, in realitate ele find destul de multe dar fisa de servicie fiind sub alt model.
Am facut reclamatie laOPC si astept raspunsul acestora.
Intrebarea mea este daca rezolutia OPC-ului nu este in favoarea mea, ce pot face in continuare justitia fiind pe ultimul plan!
Oricum intentionez sa trimit aceste documente la ziarele de scandal, diverse televiziuni si cred ca oricum cineva v-a scrie si despre acest caz!
Aveti atasate documentele, datele sint sterse din motive lesne de inteles si va rog sa va uitati cu atentie la modelul cumparat, modelul din fisa de service precum si seria laptopului!

Skip ads

  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Bun, vad ca avem 61 de vizualizari dar niciun raspuns, cum explicati faptul ca pe procesul verbal de predare primire catre Altex este un model de laptop iar pe fisa de service care vine cu produsul inapoi la magazin este trecut un alt model respectiv un alt produs, acesta fiind cu procesor i7 si mai bun decit ce am eu.
Cred ca avem avocati pe forum, acest aspect din punct de vedere legislativ nu este vazut ca un fals in acte?
Multumesc!
P.S. Domnilor, sintem la sectiunea Discutii Generale, spuneti-va parerea. Orice sugestie de rezolvare a acestui conflict este binevenita!
  • B.O.R

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
frate....imi pare rau de necazul suferit ....ti-as spune sa ii dai in judecata dar cred ca te vei lupta cu morile de vant......nu merge reparat la firmele astea de calculatoare?
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu este problema de reparatie, in acest moment, respectiv dupa 18 zile laptopul se afla in magazin, azi dimineata m-au sunat sa ma duc sa-l ridic, fiind un model cu probleme si depasind perioada legala de returnare am dreptul legal de a cere inlocuirea lui. Ramine si problema ca fisa de service nu corespunde cu fisa de predare catre magazin ceea ce cred ca este ilegal avind in vedere ca in momentul primirii in service este specificat un produs care este total diferit de produsul specificat in procesul verbal de predare primire in magazin. Vedeti foto atasate, proces verbal de predare primire si foto fisa de service care arata ca produsul intrat in service este altul decit cel trimis de mine.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""fiind un model cu probleme""

K53SJ(I7 , GT520M) il am de un an si ceva de la evomag cred, am dat pe el 2700 lei fara sistem de operare. dupa el scriu chiar acum, nu am avut nici o problema cu el.
  • Bogladen

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Din pacate pentru tine asta e "mentalitatea" Altex. Sunt "instruti" angajatii sa nu returneze banii sau sa schimbe produsul si sa traga cat mai mult de client. Singura modalitate de a-ti rezolva problema este sa faci scandal.
  • DAS_2011

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Eu am doua intamplari nerplacute cu cei de la Altex
Prima intamplare:
Acum 5 ani mi-am cumparat un monitor(am dat 700 lei pe el), dupa un an s-a stricat. Aveam garantie 2 ani la el. M-am dus la ei cu monitorul si cu actele de garantie. Le spun de problema dar ei ma paseaza, de ce?Pentru ca produsul pe care-l cumparasem eu apartinea de fapr celor la MediaGalaxy, si ca trebuie sa vorbesc ei, ca altexul nu se ocupa de service.Si le spun: Pai bine mai fratilor, voi vindeti si luati banii, iar cand apare o problema ma pasati, tebuie sa-mi rezolv singur problema?Le cer numarul de telefon de la mediagalaxy, si plec. Ii sun pe cei de la mediagalaxy, imi spun sa merg cu monitorul la ei(dar in oras la noi nu exista magazin de genu’), ce sa fac? Ma trimite inapoi la altex si sa las monitorul acolo, ca se rezolva. Intr-adevar, m-am intors le-am lasat monitorul si cu actele de garantie, nr de telefon si-am plecat. Dupa o saptamana am fost de-am luat monitorul reparat!
A doua intamplare:
Anul trecut am fost sa-mi iau un frigider. Merg in magazin, aleg frigiderul, facem actele, plec acasa si astept sa mi-l aduca acasa! Trece o ora/doua/trei….intr-un sfarsit ma suna: Dom’le avem o problema!Ce problema? Pai…frigiderul pe care l-ati ales, era ultimul, si pana sa-l luati dumneavoastra, il luase altcineva, si sa veniti sa va alegeti un alt frigider. Ma duc la ei, si incep sa-mi arate alte modele, dar eu voiam sa cumpar de la un singur producator de frigidere, asa cum o facusem in prealabil. Imi aleg unul intr-un final, mai scum cu vreo 150 lei fata de cel initial, il duc acasa.A doua zi merg sa-mi faca garantia-toate bune si ….stai ca e problema cu factura, ca nu corespunde un model cu celalalt, ca nu le iese socotelile…..Ma enervez si le zic sa-si cheme menagerul, ca nu stau sa pierd o saptamana cu-n frigider. Vine managerul incep sa ma agit un pic si de fata cu el, isi da seama de prostia angajatilor si ma linisteste ca se rezolva. Isi cere scuze si-i trimite pe astia sa-mi faca garantia,
Asa am avut doua intamplari “frumoase” cu cei de la altex. Am zis ca o sa ma orientez mai bine cand vine vorba de cumparat electrocasnice
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
blue36, itir ecomand sa iti faci cont pe avocat.net, si sa ceri acolo un sfat
De asemenea cauta pe net legea garantiilor, si studiaz-o. Te duci si le citezi din lege, eventual chemi managerul de magazin, ca aia de la raft nu prea au ei putere de decizie, ameninti cu OPC, etc.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Poti cere returnarea banilor si-ti iei altceva de la magazinele de profil (emag, pcgarage, etc). Dar trebuie sa faci "scandal" mai sus in ierarhia Altex.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Legea privind drepturile consumatorului este Legea 449/2003, actualizata si republicata in 2008 si este o lege care dezavantajeaza consumatorul, daca vei ajunge sa discuti cu cei de la OPC probabil iti vor si confirma acest lucru. Normal raspunderea vanzatorului este pe intreaga perioada a garantiei in ceea ce priveste produsul, interval in care sunt obligati sa-ti rezolve problema in doua variante: repara intr-un interval de timp rezonabil, inlocuieste produsul cu un altul similar de comun acord cu cumparatorul. In realitate banuiesc ca poti obtine inclusiv bani pe produs dar, doar facand mare circ. Dupa parerea mea, asteapta raspunsul celor de la OPC, vei primi unul cu siguranta, mai insista si tu daca vezi ca trec saptamanile si nu se intampla nimia si am citit povestea ta, dar nu am remarcat daca ai facut cumva si o reclamatie in magazin...Eu zic sa faci si aceasta reclamatie, eventual era bine sa o faci inainte sa depui reclamatia la OPC, iar acea reclamatie in copie o atasai la plangerea catre OPC si le explicai ca magazinul refuza sa-ti solutioneze cererea de inlocuire a produsului care a stat in repetate randuri in service, aici intervine un viciu al legi 449/2003, in cea ce priveste conformitatea produsului sau lipsa acesteia, si ca magazinul incearca sa-ti impuna o solutionare cu care tu nu esti de acord in momentul de fata, chiar daca initial ai dorit repararea, avand in vedere chiar faptul ca produsul sta mai mult prin service decat la tine acasa si din acest motiv doresti inlocuirea...Daca faci scandal, spune-le ca n-ai nevoie de un produs care periodic trebuie reparat...ce sa faci cu el sa-l repari pana iese din garantie, pe garantie, ca apoi sa ramana defect la tine acasa ca a trecut perioada de garantie...?
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri.
Am facut cont pe avocat.net de aseara dar nu am primit niciun raspuns. Am discutat la telefon plus mail-uri trimise la Altex Romania, gnorare totala (imi zic sa ridic laptopul daca este reparat), am facut reclamatia la OPC.
Momentan nu am ce sa mai fac decit sa astept raspunsul de la OPC si sa trimit mail-uri catre ziarele de scandal!
Eu ma leg si de faptul ca in fisele service, a fost reparat de doua ori acum este a treia oara dar nu l-am mai ridicat, asa cum vedeti in ultimile doua poze apare ca intrat si iesit din service un alt model da laptop, asta nu s-ar traduce ca fals in acte? Eu am primit inapoi tot modelul meu, modelul trecut in fisa este unul mai scump!
L.E. @sorin, O.U.G 174/2008 la art 11 alin.4 specifica destul de clar ca perioada nu trebuie sa depaseasca 15 zile de la data aducerii la cunostinta a vinzatorului, acest lucru este stipulat si la Altex.ro in sectiunea garantii produse.
http://www.altex.ro/garantii-produse/
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dupa ce se implineau cele 15 zile, ziua urmatoare trebuia sa te duci la ei cu toate actele si sa le zici:
aveti laptop-ul reparat?
NU
atunci dati-mi altul.
daca ziceau pai ca stai ca nu stiu ce, ca nu stiu cum, te duceai la manager, ii ziceai ca vrei solutionarea problemei (cat mai zgomotos posibil, sa auda si clientii din magazin) cu numarul de la OPC si daca nu vroia sa solutioneze problema si sunai de fata cu el...
daca te duci la ei cu " te rog" nu rezolvi nimic...

eu asa am facut cu o avelopa care facuse bosoalca, cumparata de la selgros si dusa la garantie (maxim 1 an de folosire)
in ziua a 16-a m-am dus la ei si am cerut solutionarea problemei
tipul de la garantie s-a uitat in softul lor acolo si pe mail, nu primisera nimic de la cei ce se ocupau de garantie (era o firma terta). au facut actele de inlocuire si mi-au dat anvelopa noua nouta.
realitatea e ca am stat vreo 2 ore dupa toata actaraia dar la sfarsit am avut problema rezolvata.
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Exact asta am facut! Luni a fost a 16 zi, am fost refuzat, am dat telefon la Altex Romania, am trimis scanate toate documentele si tot nu s-a rezolvat. M-au sunat marti (a 17-a zi) sa-mi spuna ca au dat telefon la service sa urgenteze lucrurile si ca a doua zi dimineata (a 18-a zi) sa ma duc sa iau laptopul reparat!
Normal ca nu l-am mai ridicat!
Este inutil sa va mai spun ca le-am spus ca o sa merg la OPC, o sa-i actionez in instanta si ca o sa postez acest caz pe forumurile de socializare, degeaba, ignorare totala!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
greseala a fost ca ai plecat...
eu nu am plecat fara anvelopa
pe mine ma invatase cineva cum sa fac insa nu a fost necesara aplicarea acestei metode...
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Chiar daca am plecat, nu am ridicat produsul, am fost la OPC si astept rezolutia!
Acest caz a fost postat pe multe forumuri, nu a citit niciun angajat al Altex sau Euroservice aceste lucruri sa ne lamureasca cu falsul din fisele de service?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
asta cu faptul ca in acte si realitate e un produs si ca in actele de servisare e alt produs e alta problema... se poate verifica pe baza seriei daca e acealsi produs si se poate pune pe faptul ca e eroare umana...
daca insa se poate dovedi ca s-a facut cu intentie sau in mod repetat aceasta "greseala" e caz penal daca nu ma insel...
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ultimile doua poze sint cele doua fise de service de la reparatii, una este catre Altex Timisoara (s-a stricat cind juniorul era la facultate) iar cea de a doua este catre Altex Tr. Severin ( a asteptat juniorul sa vina acasa sa-l duc eu la reparat), precum observati nu conteaza catre ce magazin trimit, este deja, dupa serie, inregistrat la service ca alt produs!
Ce concluzii putem trage despre Euroservice? Doua fise cu detalii false, penal sau nu?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu se poate rezolva legal pe caile obisnuite, in cele din urma eu as proceda asa:
Iau laptop-ul acasa, il tin in priza 2 saptamani sau cat e nevoie (timp in care ii dau sa ruleze ceva),
dupa ce isi va da obstescul sfarsit - fuga cu el la garantie. Daca nu pateste nimic - e fiabil.
Nu e o metoda ortodoxa, dar cu "dracu" trebuiesc folosite alte unelte.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sunt softuri de frecus ale calculatoarelor la greu...
buna idea
insa daca se dovedeste a fi bun dupa 2 zile de stres componentele pot avea urmari mai nasoale pe termen lung mai degraba decat pe termen scurt...
  • mar77

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Plus ca dca se buseste, cum ii mai stergi de pe hard programul respectiv? In el nu poti umbla si nici nu-l poti porni Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR