- iulian.0569
- OP
- 1 mesaje
- din 13 Jun 2012
- Vectra 1999 x16xel
- Olt
iulian.0569
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu a raspuns nimeni la intrebare, dar fiind exact in situatia colegului care a deschis topicul am sa incerc sa raspund eu.
La Vectra B fiecare dintre rotile spate are propria ei conducta de frâna, din fata si pâna în partea din spate (ceea ce e foarte bine). Lucrurile stau asa : pentru conductele de frâna ce duc la rotile din spate exista initial o conducta principala pâna jos în zona podului pedalier, acolo fiecare dintre conductele de frâna spate se îmbina cu o prelungire înspre partea din spate a masinii, prelungire ce continua pe sub masina pe partea dreapta paralel cu conductele de alimentare carburant (tur/retur) pâna la rezervor, unde conducta de frâna pentru roata de spate-dreapta se mufeaza DIRECT în furtunul de frâna existent pentru frâna rotii de pe spate-dreapta. Pentru roata spate-stânga, fabricantul masinii a complicat lucrurile adaugând o imbinare pe lânga locul unde conducta de frâna a rotii spate-dreapta se imbina cu furtunul elastic ce face legatura cu conducta ce duce in etrierul de frâna. Imbinarea respectiva este intr-o zona ,,foarte greu accesibila,, unde cu mare greutate poti sa bagi doua chei ca sa incerci demontarea îmbinarii respective.
Scurt istoric: ce sa vezi... m-am dus eu cu masina la ITP ca sa-i fac verificarea anuala, masina a trecut toate testele inclusiv cele de noxe doar ca a picat la testul de frane, Aici am sa detaliez un pic : am fost ,,smart,, si am redus din surub (-360grade) debitul de motorina al pompei de injectie, apoi am marit (obligatoriu) din surubul de reglaj relantiul... caci i-a scazut turatia daca i-am luat din gaz, deci relantiul l-am reglat din surub la 850rpm cât spune fabricantul ca trebuie sa fie, apoi m-am dus la ITP si oricât au tooooooot turat ei masina pe standul de noxe pâna in 5.000rpm (o porcarie de test, caci conform normelor lor de testare noxe la ITP-ul cica un numar de 5sec se va tura masina la 5.000rpm (?!?!), când defapt procedura de testare ITP la Vectra B 1.7TD cea data de fabricant este asa : cu motorul cald si cu catalizatorul la temperatura de lucru (nu stiu la cate grade... dar preferabil venit direct de pe autostrada cu ea si mers direct la ITP) se tureaza motorul 2sec timp in care motorul trebuie sa ajunga la 5.000rpm iar opacimetrul permite o valoare de maxim 3 pentru motorul turbo-diesel EURO2 de la ISUZU). In fine, in fine, in fine... asta e situatia, traim in Romania unde fiecare face FIX ce-l taie capul, fie ca e persona fizica sau juridica.
Dupa ce s-a incheiat show-ul cu testarea ITP, m-au informat ca NU mai am frane, mi-au spus ca imi pot duce masina pe standul de mecanica sa-mi rezolve problema cu franele, am intrebat daca au conducte si furtune de Vectra B pe stoc si mi-au spus ca NU. Asa ca am dus masina acasa, am urcat-o pe capre si m-am apucat de ea sa rezolv problema cu frânele. Am gasit furtunul de pe roata spate-stanga plin de lichid de frâna, borcanul de lichid de frâna gol... deci am presupus initial ca s-a spart furtunul flexibil de frâna asa ca am comandat 2buc furtun frane TRW pentru Vectra B la 42lei buc si am sperat ca o rezolv asa. Am adaugat lichid în borcan, am facut pedala si mi-am dat seama ca defapt e sparta o conducta metalica, greu accesibila... deci iata-ma aici în situatia colegului ce a deschis topicul initial. Asta a fost deci acest scurt istoric pe situatia data.
Acum, sa mergem mai departe pe problema. Deci ,,fir-ar-mama-ei de situatie!,, unde imbinarea vietii este foarte greu accesibila... am dat cu o gramada de WD40 (mi-am luat unul cu furtun maleabil sa poti ajunge oriunde sa dai cu el, chiar e un produs nou si inovator) am stat 3h tot dând cu WD40, am pregatit o cheie de 10 speciala (fixa, groasa, decupata) pentru astfel de situatii dificile iar apoi am incercat sa desfiletez imbinarea. NICIO SANSA, era atat de ruginita ca avea solzi de rugina peste tot , degeaba am bagat eu peria de sarma, WD40 si cheile potrivite ca mi s-a dat cheia peste cap pe niplu. Asa ca am trecut la pasul urmator: am demontat conducta din furtunul de frâna al rotii spate-stânga, am scos conducta din prinderile ei de plastic de sub masina (3buc) apoi am sectionat cu un cleste-svic conducta EXACT LA IMBINAREA EI cu conducta de frâna ce vine din fata pe lânga roata spate-dreapta, am dat afara conducta compromisa apoi conducta care vine din fata pentru roata spate-stanga pe sub masina am scos-o din prinderea ei din plastic de pe caroserie si am tras de ea în jos... pe lânga rezervor... pâna ce am adus-o sub bara de torsiune. Acolo am bagat o inelara de 13 si pe niplul de 10 am pus o cheie mocs care se strage din filet si apoi am demontat. Am desfiletat niplul, apoi (surprinzator de usor) mergea desfiletat cu mâna, am urcat înapoi conducta care vine pe sub masina sus la locul ei iar acum o sa ma duc la un magazin de piese auto DACIA sa iau o conducta la metru sau de DACIA 1.9D papuc sa o pun in loc.
O sa revin cu partea a doua: ce am gasit, ce am cumparat , cum am montat si daca e cu succes sau nu.
L.E:
Daca vreun proprietar de Vecra B cauta un motiv real sa-si duca masina la Dezmenbrari sau la Rabla, cred ca asta e ocazia perfecta. E ,,o disperare,, partea de demontare daca te lasa conducta de frâna de pe roata stânga-spate, anume partea de îmbinare dinspre roata. Si nu mai scriu aici cum arata conducta... dupa 22ani! Ca sa fiu cinstit, arata TERIBIL de ruginita, e ,,la propriu, un dezastru,,. In fine, daca va lasa conducta asta si vreti sa remediati problema aparuta, va scriu aici ca se poate... dar va trebui SA FITI DETERMINATI ca sa reusiti. Eu, din fericire... nu a trebuit sa demontez imbinarea conductelor de motorina de sub masina, apoi imbinarea conductelor de motorina de la intrarea in rezervor, nici niplurile de prelungire a conductelor de frâna de sub podul pedalier (alta zona greu-accesibila), nici rezervorul de motorina pentru care mai intai trebuie sa demontezi toba... O gramada de munca, dupa care nu stii daca îmbinarile respective mai rezista, daca ti se dezamorseaza circuitul de carburant cu motorul în stationare sau nu. Etc, etc, etc... un posibil vector generator de probleme ulterioare.
La Vectra B fiecare dintre rotile spate are propria ei conducta de frâna, din fata si pâna în partea din spate (ceea ce e foarte bine). Lucrurile stau asa : pentru conductele de frâna ce duc la rotile din spate exista initial o conducta principala pâna jos în zona podului pedalier, acolo fiecare dintre conductele de frâna spate se îmbina cu o prelungire înspre partea din spate a masinii, prelungire ce continua pe sub masina pe partea dreapta paralel cu conductele de alimentare carburant (tur/retur) pâna la rezervor, unde conducta de frâna pentru roata de spate-dreapta se mufeaza DIRECT în furtunul de frâna existent pentru frâna rotii de pe spate-dreapta. Pentru roata spate-stânga, fabricantul masinii a complicat lucrurile adaugând o imbinare pe lânga locul unde conducta de frâna a rotii spate-dreapta se imbina cu furtunul elastic ce face legatura cu conducta ce duce in etrierul de frâna. Imbinarea respectiva este intr-o zona ,,foarte greu accesibila,, unde cu mare greutate poti sa bagi doua chei ca sa incerci demontarea îmbinarii respective.
Scurt istoric: ce sa vezi... m-am dus eu cu masina la ITP ca sa-i fac verificarea anuala, masina a trecut toate testele inclusiv cele de noxe doar ca a picat la testul de frane, Aici am sa detaliez un pic : am fost ,,smart,, si am redus din surub (-360grade) debitul de motorina al pompei de injectie, apoi am marit (obligatoriu) din surubul de reglaj relantiul... caci i-a scazut turatia daca i-am luat din gaz, deci relantiul l-am reglat din surub la 850rpm cât spune fabricantul ca trebuie sa fie, apoi m-am dus la ITP si oricât au tooooooot turat ei masina pe standul de noxe pâna in 5.000rpm (o porcarie de test, caci conform normelor lor de testare noxe la ITP-ul cica un numar de 5sec se va tura masina la 5.000rpm (?!?!), când defapt procedura de testare ITP la Vectra B 1.7TD cea data de fabricant este asa : cu motorul cald si cu catalizatorul la temperatura de lucru (nu stiu la cate grade... dar preferabil venit direct de pe autostrada cu ea si mers direct la ITP) se tureaza motorul 2sec timp in care motorul trebuie sa ajunga la 5.000rpm iar opacimetrul permite o valoare de maxim 3 pentru motorul turbo-diesel EURO2 de la ISUZU). In fine, in fine, in fine... asta e situatia, traim in Romania unde fiecare face FIX ce-l taie capul, fie ca e persona fizica sau juridica.
Dupa ce s-a incheiat show-ul cu testarea ITP, m-au informat ca NU mai am frane, mi-au spus ca imi pot duce masina pe standul de mecanica sa-mi rezolve problema cu franele, am intrebat daca au conducte si furtune de Vectra B pe stoc si mi-au spus ca NU. Asa ca am dus masina acasa, am urcat-o pe capre si m-am apucat de ea sa rezolv problema cu frânele. Am gasit furtunul de pe roata spate-stanga plin de lichid de frâna, borcanul de lichid de frâna gol... deci am presupus initial ca s-a spart furtunul flexibil de frâna asa ca am comandat 2buc furtun frane TRW pentru Vectra B la 42lei buc si am sperat ca o rezolv asa. Am adaugat lichid în borcan, am facut pedala si mi-am dat seama ca defapt e sparta o conducta metalica, greu accesibila... deci iata-ma aici în situatia colegului ce a deschis topicul initial. Asta a fost deci acest scurt istoric pe situatia data.
Acum, sa mergem mai departe pe problema. Deci ,,fir-ar-mama-ei de situatie!,, unde imbinarea vietii este foarte greu accesibila... am dat cu o gramada de WD40 (mi-am luat unul cu furtun maleabil sa poti ajunge oriunde sa dai cu el, chiar e un produs nou si inovator) am stat 3h tot dând cu WD40, am pregatit o cheie de 10 speciala (fixa, groasa, decupata) pentru astfel de situatii dificile iar apoi am incercat sa desfiletez imbinarea. NICIO SANSA, era atat de ruginita ca avea solzi de rugina peste tot , degeaba am bagat eu peria de sarma, WD40 si cheile potrivite ca mi s-a dat cheia peste cap pe niplu. Asa ca am trecut la pasul urmator: am demontat conducta din furtunul de frâna al rotii spate-stânga, am scos conducta din prinderile ei de plastic de sub masina (3buc) apoi am sectionat cu un cleste-svic conducta EXACT LA IMBINAREA EI cu conducta de frâna ce vine din fata pe lânga roata spate-dreapta, am dat afara conducta compromisa apoi conducta care vine din fata pentru roata spate-stanga pe sub masina am scos-o din prinderea ei din plastic de pe caroserie si am tras de ea în jos... pe lânga rezervor... pâna ce am adus-o sub bara de torsiune. Acolo am bagat o inelara de 13 si pe niplul de 10 am pus o cheie mocs care se strage din filet si apoi am demontat. Am desfiletat niplul, apoi (surprinzator de usor) mergea desfiletat cu mâna, am urcat înapoi conducta care vine pe sub masina sus la locul ei iar acum o sa ma duc la un magazin de piese auto DACIA sa iau o conducta la metru sau de DACIA 1.9D papuc sa o pun in loc.
O sa revin cu partea a doua: ce am gasit, ce am cumparat , cum am montat si daca e cu succes sau nu.
L.E:
Daca vreun proprietar de Vecra B cauta un motiv real sa-si duca masina la Dezmenbrari sau la Rabla, cred ca asta e ocazia perfecta. E ,,o disperare,, partea de demontare daca te lasa conducta de frâna de pe roata stânga-spate, anume partea de îmbinare dinspre roata. Si nu mai scriu aici cum arata conducta... dupa 22ani! Ca sa fiu cinstit, arata TERIBIL de ruginita, e ,,la propriu, un dezastru,,. In fine, daca va lasa conducta asta si vreti sa remediati problema aparuta, va scriu aici ca se poate... dar va trebui SA FITI DETERMINATI ca sa reusiti. Eu, din fericire... nu a trebuit sa demontez imbinarea conductelor de motorina de sub masina, apoi imbinarea conductelor de motorina de la intrarea in rezervor, nici niplurile de prelungire a conductelor de frâna de sub podul pedalier (alta zona greu-accesibila), nici rezervorul de motorina pentru care mai intai trebuie sa demontezi toba... O gramada de munca, dupa care nu stii daca îmbinarile respective mai rezista, daca ti se dezamorseaza circuitul de carburant cu motorul în stationare sau nu. Etc, etc, etc... un posibil vector generator de probleme ulterioare.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Azi m-am dus la un magazin de piese Dacia sa comand conducta de cupru la metru, doua nipluri de Dacia Logan, si evident bercluirea necesara. Total 42lei, cu nipluri noi si bercluire manuala. Conducta originala a fost masurata cu ruleta, am intrebat daca nu are o sfoara ca sa facem o masuratoare cat mai corecta (nu aveau!) însa aveau nevoie de ruleta ca sa masoare cantitatea liniara de conducta pe care mi-o vindeau . Asadar masuratoarea a facut-o o femeie, incet si meticulos cu ruleta, apoi m-am dus la berclurire, cost inclus 2x5lei (bercluirea) pe urma fuga cu conducta acasa. Ma apuc eu sa o modelez dupa cea veche, o pun sus si ... evident era mai lunga. O tai eu la dimensiunea cat consider ca ar trebui conducta sa fie, apoi ma intorc la o noua bercluire. Nu mai platesc nimic, iar cu conducta bercluita ma intorc din nou la masina. Pun niplul de Dacie in prelungirea conductei de Opel, strang... strang... si degeaba. Am bagat lichid de frana si pam-pam lichidul curgea gramada pe jos. Demontez din nou si constat ca filetul niplului de Dacia s-a dat peste cap. Si... pentru a nu stiu câta oara reconstat ca piesele de Dacia sunt de calitate slaba... Asadar, ma apuc sa tai conducta originala ca sa recuperez niplul care a fost in partea dinspre furtunul flexibil de frana, cel pe care l-am demontat eu inca in stare perfecta. Iau niplul original si ma intorc cu el + conducta de cupru deja modelata de mine la magazinul de piese Dacia. Rog frumos inca o taiere de conducta + inca o bercluire. Cu argumentatia ca ,,uite filetul de pe niplul de Dacia e terminat si nu face etansare,,. Se face constatare si primesc inca o bercluire gratis, jos palaria pentru faptul ca oamenii astia au avut intelegerea sa ma ajute pâna la capat, apoi fericit ca s-a rezolvat situatia inca odata dau fuga la garaj pentru remontare.
Nota:
Atentie! Niplul original de Opel se strange cu cheia de 10, iar niplul de Dacie echivalent are hexagonul de 11.
Deci pun conducta sus, strang imbinarea cu o cheie de 10 special sectionata pentru o astfel de operatiune si tin contra cu o cheie de 13 ranforsata. Am tinut contra cu cheia de 13 bagata dinspre fata si am strans cu cheia de 10 bagata dinspre spate. Sincer va spun ca e criminala pozitia imbinarii asteia de conducta. Si, cumva... trebuie sa gasesti inclusiv o pozitie pentru ca lanterna sa stea pe directie. E FOARTE GREU sa faci asta de unul singur, doar ca asa a fost de data asta pentru mine, a trebuit sa o fac singur. Am simtit ca se strange etansarea, apoi am bagat din nou cheia de 10 si am mai strans odata. Ulterior am montat conducta in partea cealalta la imbinarea flexibila tip furtun, acolo am strans cu cheia de 11 niplul de Dacie pâna s-a apropiat si cand am vazut ca strange am strans o singura tura si mi-am zis ca ajunge, in sensul ca daca curge o sa îl mai strang putin. Din experienta NU am incredere in piesele de Dacie, ba mai mult am constatat de-a lungul timpului ca masina pe care pui piese de Dacie rezista cat si o Dacie (veriga slaba devine piesa rerspectiva). Apoi am facut pedala, am vazut ca deocamdata nu curge, apoi am pregatit o rugaciune in gand catre Jesus sa ma ajute sa trec peste disperarea asta cu imbinarea pe care nu o pot etansa nicicum si am continuat. Spre norocul meu imbinarea a rezistat inclusiv strangerea niplului din furtunul flexibil, am aerisit franele spate pana nu a mai iesit aer, apoi am aerisit inclusiv franele fata pe ideia ca daca am gasit borcanul gol poate ca a intrat aer. Spre mirarea mea am gasit aer doar pe ambele conducte spate, pe fata chiar daca borcanul l-am gasit gol aerul n-a ajuns in conductele de frana.
Asadar, deocamdata totul pare OK... deci am iesit cu masina la o tura ca sa verific daca am frâne si am constatat ca am frâne, iar lichidul de frana e înca la semn. Totul spre marea mea usurare, si sincer sper doar sa nu mai fiu nevoit sa umblu acolo pe viitor, vreodata .
L.E:
Pun o poza cu cheile cu care am lucrat. Daca NU aveti asa ceva sfatul meu este sa nu incercati demontarea niplurilor ca nu o sa reusiti recuperarea lor. Am dat cu peria de sarma apoi cu WD 40 si pe urma am incercat demontarea imbinarilor cu cheia de 10 confectionata ca in poza, insa nu am putut demonta decat niplul de pe furtunul flexibil, la imbinarea cealalta cheia s-a dat peste cap pe niplu. Ulterior niplul asta recuperat se poate refolosi EXACT la imbinarea conductelor de sub masina, langa roata spate dreapta. Reiterez : cu niplul de Dacie NU am putut securiza etansarea, daca reuseste cineva il rog sa scrie aici cum a procedat.
Cu Stima.
Nota:
Atentie! Niplul original de Opel se strange cu cheia de 10, iar niplul de Dacie echivalent are hexagonul de 11.
Deci pun conducta sus, strang imbinarea cu o cheie de 10 special sectionata pentru o astfel de operatiune si tin contra cu o cheie de 13 ranforsata. Am tinut contra cu cheia de 13 bagata dinspre fata si am strans cu cheia de 10 bagata dinspre spate. Sincer va spun ca e criminala pozitia imbinarii asteia de conducta. Si, cumva... trebuie sa gasesti inclusiv o pozitie pentru ca lanterna sa stea pe directie. E FOARTE GREU sa faci asta de unul singur, doar ca asa a fost de data asta pentru mine, a trebuit sa o fac singur. Am simtit ca se strange etansarea, apoi am bagat din nou cheia de 10 si am mai strans odata. Ulterior am montat conducta in partea cealalta la imbinarea flexibila tip furtun, acolo am strans cu cheia de 11 niplul de Dacie pâna s-a apropiat si cand am vazut ca strange am strans o singura tura si mi-am zis ca ajunge, in sensul ca daca curge o sa îl mai strang putin. Din experienta NU am incredere in piesele de Dacie, ba mai mult am constatat de-a lungul timpului ca masina pe care pui piese de Dacie rezista cat si o Dacie (veriga slaba devine piesa rerspectiva). Apoi am facut pedala, am vazut ca deocamdata nu curge, apoi am pregatit o rugaciune in gand catre Jesus sa ma ajute sa trec peste disperarea asta cu imbinarea pe care nu o pot etansa nicicum si am continuat. Spre norocul meu imbinarea a rezistat inclusiv strangerea niplului din furtunul flexibil, am aerisit franele spate pana nu a mai iesit aer, apoi am aerisit inclusiv franele fata pe ideia ca daca am gasit borcanul gol poate ca a intrat aer. Spre mirarea mea am gasit aer doar pe ambele conducte spate, pe fata chiar daca borcanul l-am gasit gol aerul n-a ajuns in conductele de frana.
Asadar, deocamdata totul pare OK... deci am iesit cu masina la o tura ca sa verific daca am frâne si am constatat ca am frâne, iar lichidul de frana e înca la semn. Totul spre marea mea usurare, si sincer sper doar sa nu mai fiu nevoit sa umblu acolo pe viitor, vreodata .
L.E:
Pun o poza cu cheile cu care am lucrat. Daca NU aveti asa ceva sfatul meu este sa nu incercati demontarea niplurilor ca nu o sa reusiti recuperarea lor. Am dat cu peria de sarma apoi cu WD 40 si pe urma am incercat demontarea imbinarilor cu cheia de 10 confectionata ca in poza, insa nu am putut demonta decat niplul de pe furtunul flexibil, la imbinarea cealalta cheia s-a dat peste cap pe niplu. Ulterior niplul asta recuperat se poate refolosi EXACT la imbinarea conductelor de sub masina, langa roata spate dreapta. Reiterez : cu niplul de Dacie NU am putut securiza etansarea, daca reuseste cineva il rog sa scrie aici cum a procedat.
Cu Stima.
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Un subiect putin discutat, asa de delicat, cum este cel despre frane, despre cedarea conductelor in mod special. Sunt in aceeasi situatie, respectiv conducta de pe spate/dreapta a cedat. Si cea stanga e pe duca. Am mers cateva luni asa, doar era umezita, majoritatea drumurilor fiind scurte, prin oras, fara viteza mare...cu grija, totul a fost ok. Azi mi-am facut de lucru cu etrierul de pe partea stanga; nu mai lucra corespunzator, roata se infierbanta...demontat piston, am curatat pe acolo,am montat la loc, am completat cu lichid de frana si dupa cateva pedale, s-a facut balta sub masina, sub conducta buclucasa de pe dreapta. Opelul e Astra G, 1,7 DTI. Hatchback 5 usi. Nu ma incanta ideea de a inlocui cu sh, dar e o varianta daca respectivele conducte satisfac cu bine controlul vizual. Ma intreb daca conductele sun la fel, la toate variantele de Opel Astra G, respectiv: sedan, breack, hatcback, cu 3.4 sau 5 usi, diesel sau benzina.
Am o varianta de remediere la un "nene", un meserias de cartier, cu confectionarea conductelor de la 0...cu demontat si montat la el.
Am o varianta de remediere la un "nene", un meserias de cartier, cu confectionarea conductelor de la 0...cu demontat si montat la el.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
La mine la Vectra B initial m-am gandit sa le inlocuiesc si pe cele de sub masina, bucatile ce merg din fata pâna in spate. Dar imbinarea fiecareia dintre cele doua conducte se afla in zona podului pedalier, iar eu cel putin deocamdata nu pot sa-mi dau seama cum se demonteaza imbinarile respective. De sus nu ai acces pâna la ele, de dedesupt e posibil sa ai acces dar obligatoriu cu saht sau pe elevator si nu cu masina pe capre asa cum am lucrat eu. Chiar si in acest caz trebuie recuperate integral niplurile respective si refolosite la noile conducte, altfel va fi greu de etansat.
Ieri ca sa-mi iasa modelarea conductei si etansarea ei sub masina - partea cu imbinarea spre conducta spate-stanga eu am lucrat de unul singur 7 ore. Si m-a disperat destul de serios situatia, am facut de toate la masina asta de-a lungul timpului... insa la operatiunea asta cu conducta vietii chiar mi-a trecut prin cap de cateva ori ca poate ar fi mai bine sa renunt si sa ma apuc sa o dezmembrez.
Ieri ca sa-mi iasa modelarea conductei si etansarea ei sub masina - partea cu imbinarea spre conducta spate-stanga eu am lucrat de unul singur 7 ore. Si m-a disperat destul de serios situatia, am facut de toate la masina asta de-a lungul timpului... insa la operatiunea asta cu conducta vietii chiar mi-a trecut prin cap de cateva ori ca poate ar fi mai bine sa renunt si sa ma apuc sa o dezmembrez.
- gionim67
- **
- 113 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 1995 tc4ee1
- Iasi
gionim67
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Daca reusesti tu sa pui flacara la niplul de imbinare al conductei din spate (cea care se imbina exact pe sub bratele imbinate central sub masina) si care mai departe duce lichidul de frana pâna la roata spate-stanga te rog sa ne scrii si noua ca sa stim la cine se poate apela daca mai este cineva in aceiasi situatie.
Eu am rezolvat (am descris mai sus cum) si pot doar sa ma rog in gand sa NU cumva sa fiu iar in situatia de a mai umbla vreodata acolo.
Eu am rezolvat (am descris mai sus cum) si pot doar sa ma rog in gand sa NU cumva sa fiu iar in situatia de a mai umbla vreodata acolo.