Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema cu vectra mea. E modelul z19dth, din 2004, la bord am 118.000km. Azi si-a facut regenerare DPF, toate bune si frumoase, eram prin oras, dupa am plecat cu ea in afara. I-am bagat viteza si la 170km/h i s-a taiat acceleratia si sa aprins masinuta cu cheita, dupa care s-a stins. La intoarcere am accelerat-o si la aceeasi viteza s-a intamplat din nou. Consumul instant - 0,4l - 0,5l la relanti. Primavara trecuta i-am schimbat galeria. Ajuns acasa i-am pus op-com-ul - nici o eroare, DPF-ul era saturat 18%, distanta parcursa de la ultima regenerare 70km. Am avut o problema cu senzorul de presiune de la rampa comuna - jucau turatiile la relanti si uneori se oprea din mers cand eram pe liber, i-am dat cu solutie de curatat la mufa si a disparut - ar putea fi totusi de la el? Atunci imi dase eroarea - P0190-0F Rail pressure range/performance, dupa, nu a mai aparut. Ajutati-ma va rog. Multumesc anticipat.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur problema ta e dependenta de turatie, nu de viteza.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mai detaliat de aici te rog, adica cum, nu trebuie sa o turez?
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Ai probleme cu Tija Swirl, cauta pe forum, 99% din cei cu Z19DTH au aceasta problema iar masina din 2004 cu 118mii km e doar in basmele cu Fat Frumos Wink

CristianTM.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cristi, lasa-l pe om sa mai copilareasca nitel...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Ai probleme cu Tija Swirl, cauta pe forum, 99% din cei cu Z19DTH au aceasta problema iar masina din 2004 cu 118mii km e doar in basmele cu Fat Frumos Wink

CristianTM.
aici nu contest ca toate (poate or fi si exceptii care confirma regula) masinile aduse de afara au mult peste aceasta valoare
insa sincer daca vrei sa vezi o vectra c din 2003 cu 47000 de km reali cumparata din reprezentanta de noua de cineva care are masina de servici (il cunosc foarte bine) si o tine mai mult in garaj te invit la galati
masina e "tipla", arata si functioneaza IMPECABIL
am pus odata testerul pe ea, nici o eroare.
masina miroase inca a nou...
daca era de vanzare era in fata blocului la mine...

am aflat accidental ce masina are oum la o bere acum vreo 2 luni, eu il vedeam mereu cu masina de servici si credeam ca e a lui...
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
#jgyprime nu NEG ca nu ar exista masini cu km putini, DAR in activitatea mea de diagnosticare am intalnit prea multe cu Km "contrafacuti" ca sa mai cred in povesti cu Fat Frumos Very Happy exista si asemenea speciemene dar foarte, foarte, foarte RARE !
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut, mai e cineva pe aici? Am crezut k problema a disparut, dar nu a fost asa. Am observat ca in treapta a 4 la 3500 de ture imi apare eroarea "masinuta cu cheita" si-mi taie acceleratia. Martorul se stinge cand o pun pe liber. In treptele 1,2,3 problema nu apare, turatia plecand pana la rosu. Galeria de admisie am schimbat-o primavara asta...am mers 15000 km de atunci. Am mai gasit pe forum k de la ea ar putea fi problema, dar la mine tija swirl e la locul ei, locul e uscat si curat. Ar putea fi alta cauza? Am filtru de particule, se regenereaza regulat, fara probleme. Ajutati-ma va rog. Multumesc anticipat.
P.S. Merg mai mult cu masina in afara orasului, conduc intrun stil activ, asa k nu as crede k s-ar fi infundat, treptele le schimb in jur de 2500 ture, Egr l-am desfacut acu 5000 km, era ok, dar am zis sa-l verific oricum.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Mufele de la injectoare in special inj. nr. 3 ai putea sa mai verifici DESII daca se aprinde masinuta automat ai si eroare, schimba op-com cu Tech2. Read Freeze data !

CristianTM.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mersi, am sa incerc. La injectorul 3 am schimbat cablul. Revin cu detalii dupa diagnoza
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Daca se schimba galeria, trebuie neaparat curatate Egr si clapeta de aer. Mai este si senzorul de aer de pe galaeria de admisie care poate fi murdar si poate da eroare. Trebuie sa citesti sa afli care e eroarea data si apoi sa intervii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR