esti sigur ca este de la regulator? ai mai schimbat cineva?
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut !
Am si eu un Opel Combo 1.3 CDTI an fab. 2006 care imi face probleme de citeva zile !
La rece porneste normal , daca merg cu ea pina ajunge motorul la temperatura normala de functionare,
si o opresc si incerc s - o pornesc ( pornirea la cald ) , porneste la a doua sau la a treia greu de tot , parca nu ar primi
motorina !Dupa ce am pornit motorul totul functioneaza normal ! Am fost la mecanic si la testre nu da eroare ! Parerea lui e
ca trebuie sa schimb regulatorul de presiune combustibil !
Intrebarea ar fi unde gasesc una la pret decent ?
Poate ma ajutati cu un sfat sau o informatie buna !
Am si eu un Opel Combo 1.3 CDTI an fab. 2006 care imi face probleme de citeva zile !
La rece porneste normal , daca merg cu ea pina ajunge motorul la temperatura normala de functionare,
si o opresc si incerc s - o pornesc ( pornirea la cald ) , porneste la a doua sau la a treia greu de tot , parca nu ar primi
motorina !Dupa ce am pornit motorul totul functioneaza normal ! Am fost la mecanic si la testre nu da eroare ! Parerea lui e
ca trebuie sa schimb regulatorul de presiune combustibil !
Intrebarea ar fi unde gasesc una la pret decent ?
Poate ma ajutati cu un sfat sau o informatie buna !
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Problema , cu masina mea sta in felul urmator , dupa o discutie cu cineva, care a trecut fix prin aceeasi problema
ca a mea, am ajuns la concluzia , ca de vina e pompa de injectie , dupa ce am bagat mina sub pompa am dat de
un amestec de praf cu motorina , si deci pe acolo scapa presiune la cald .
Am vorbit la reprezentanta si au spus ca, am nevoie de un Kit de reparatie ptr. pompa, care ar costa cam 100 de lei sau cu ceva in plus.
Ei nu se ocupa de reparat pompe, dar exista o firma din Turda, la care trimit si ei pompele la reparat !
Acum astept o oferta de pret de la ei !
Voi reveni cu detalii, dupa ce voi parcurge si aceasta problema !
ca a mea, am ajuns la concluzia , ca de vina e pompa de injectie , dupa ce am bagat mina sub pompa am dat de
un amestec de praf cu motorina , si deci pe acolo scapa presiune la cald .
Am vorbit la reprezentanta si au spus ca, am nevoie de un Kit de reparatie ptr. pompa, care ar costa cam 100 de lei sau cu ceva in plus.
Ei nu se ocupa de reparat pompe, dar exista o firma din Turda, la care trimit si ei pompele la reparat !
Acum astept o oferta de pret de la ei !
Voi reveni cu detalii, dupa ce voi parcurge si aceasta problema !
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
Intampin cam aceiasi problema, doar ca la mine pornirea grea are loc mereu dimineata, in restul zilei e ok masina.
Am un z13dt, din 2004, model facelift.
Dimineata cand incerc sa o pornesc, o ia cam dupa cateva secunde, cam 4 sau 5 sa zicem.
Bateria este noua. In timpul zilei, cand este mai calda, porneste ok.
Vreo parere? O ordine exista in care sa fac niste verificari, ca sa imi dau seama cam unde ar fi buba?
Multumesc.
Am un z13dt, din 2004, model facelift.
Dimineata cand incerc sa o pornesc, o ia cam dupa cateva secunde, cam 4 sau 5 sa zicem.
Bateria este noua. In timpul zilei, cand este mai calda, porneste ok.
Vreo parere? O ordine exista in care sa fac niste verificari, ca sa imi dau seama cam unde ar fi buba?
Multumesc.
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Inclin sa cred tot mai mult ca problema vine de la electromotor....am facut comparatie cu alt corsar cu acelasi motor fara probleme la el si invarte mult mult mai ok decat a mea..mentionez baterie originala pe ambele masini si facut schimb de bateri si la fel am pornirea.
Astazi dau jos electromotorul sa ma uit la carbuni...altceva nu stiu ce sa-i mai fac..furt de curent nu am,injectoare ok, pompa combustibil ok, regulator ok, buji ok, presiune ok.. trage merge rupe dar cu pornitul dezastru.
am sa va tin la curet si cu ceva poze sper sa rezolv problema
Astazi dau jos electromotorul sa ma uit la carbuni...altceva nu stiu ce sa-i mai fac..furt de curent nu am,injectoare ok, pompa combustibil ok, regulator ok, buji ok, presiune ok.. trage merge rupe dar cu pornitul dezastru.
am sa va tin la curet si cu ceva poze sper sa rezolv problema
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Revin cu rezumatul activitatilor de astazi.
In urma discutilor purtate cu diferii oameni de specialitate,mecanici,etc am ajuns sa dau electromotorul jos de pe corsa 1.3cdti (z13dt).
Operatiune foarte pretentioasa la datul jos pentu ca un surub ce sustine electromotorul este ascuns in cutia de viteze dupa un dop de cauciuc. Mare ATENTIE sa nu va scape surubul pe la volanta ca va dati de lucru...eu am avut grija sa las cheia de tip torx t45 in surub si desfiletam in timp ce trageam de electomotor afara. asa surubul nu l-am scos de la locul lui cheia ramanand in pozitie pt prinderea la loc. Ca operatiune sa fie mai usoara recomand sa dati jos filtrul de motorina cu tot cu suport. de sub masina se lucreaza greu.
Am sa postez niste poze si filmulete si concluzia o trageti singuri. Nu pot decat sa ma bucur de reusita.
Multumesc toturor pt ajutor si sfaturi.
ps: incearca sa-ti repari singur masina...daca te pricepi. eu am dat cu banii in alte piese fara rost..... pt 7 lei investitie reprezentand cei 4 carbuni de dacia solenza(asta am gasit la ora 18.30).
In urma discutilor purtate cu diferii oameni de specialitate,mecanici,etc am ajuns sa dau electromotorul jos de pe corsa 1.3cdti (z13dt).
Operatiune foarte pretentioasa la datul jos pentu ca un surub ce sustine electromotorul este ascuns in cutia de viteze dupa un dop de cauciuc. Mare ATENTIE sa nu va scape surubul pe la volanta ca va dati de lucru...eu am avut grija sa las cheia de tip torx t45 in surub si desfiletam in timp ce trageam de electomotor afara. asa surubul nu l-am scos de la locul lui cheia ramanand in pozitie pt prinderea la loc. Ca operatiune sa fie mai usoara recomand sa dati jos filtrul de motorina cu tot cu suport. de sub masina se lucreaza greu.
Am sa postez niste poze si filmulete si concluzia o trageti singuri. Nu pot decat sa ma bucur de reusita.
Multumesc toturor pt ajutor si sfaturi.
ps: incearca sa-ti repari singur masina...daca te pricepi. eu am dat cu banii in alte piese fara rost..... pt 7 lei investitie reprezentand cei 4 carbuni de dacia solenza(asta am gasit la ora 18.30).
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Felicitari, se vede clar diferenta. Sa stii ca a contat si colectorul curatat. Sper ca ai suflat spatiul dintre lamelele de cupru, nu trebuie sa ramana resturi acolo. Nu ai aratat nimic de lagare(rulmenti), conteaza enorm de mult daca sunt uzati, iti ia din putere si reduce intrefierul dintre rotor si stator. Rotorul pare putin frecat in magneti, de asta zic.
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Legat de intreaga operatiune de curatare a tuturor componentelor electromotorului nu am mai facut poze fiind foarte murdar pe mana. am scufundat toate componentele intr-o baie de motorina mai putin rotorul pe care l-am suflat foarte bine. restu la inmuiat si dat cu periuta de dinti peste tot locul. legat de lagare asa este le-am curatat bine. unde ma asteptam sa fie doar o bucsa simpla acolo era si un rulment cu ace pe care l-am curatat bine si uns cu vaselina speciala (rezista la 180 grade si nu se face apa,e de culoare verde, ma rog...)
La final electromotorul arata impecabil de curat si functionare 100%. ma astept sa porneasca si mai bine avand in vedere ca, carbunii pe care i-am pus incep sa-si capete forma normala.
Spor la cei care se apuca de asa ceva. oricum recomand ca la 60.000km sa fie desfacut odata si aruncata o privire asupra lui.
Ma repet. Desfacerea electromotorului este o ARTA
La final electromotorul arata impecabil de curat si functionare 100%. ma astept sa porneasca si mai bine avand in vedere ca, carbunii pe care i-am pus incep sa-si capete forma normala.
Spor la cei care se apuca de asa ceva. oricum recomand ca la 60.000km sa fie desfacut odata si aruncata o privire asupra lui.
Ma repet. Desfacerea electromotorului este o ARTA
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Felicitari, se vede clar diferenta. Sa stii ca a contat si colectorul curatat. Sper ca ai suflat spatiul dintre lamelele de cupru, nu trebuie sa ramana resturi acolo. Nu ai aratat nimic de lagare(rulmenti), conteaza enorm de mult daca sunt uzati, iti ia din putere si reduce intrefierul dintre rotor si stator. Rotorul pare putin frecat in magneti, de asta zic.
Rotorul nu s-a frecat de magneti. Ce se vede pe el este bulbere de grafit. Era enorm de multa mizerie..nu stiu cum de a mai invartit asa ceva...si vb aia dadeam la cheie de numa... oricum nu va pot spune cat de happy sunt acuma!
Multumesc lui CorsaBlue care m-a sfatuit sa caut buba pe partea electrica!
- corsablue
- ****
- 2,593 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
Revin cu intrebarea mea, are cam aceiasi legatura cu pornirea grea a lui Victor.
Dimineata porneste la a doua cheie.
Scoate mult fum alb, afum aproape tot blocul.
Asta se inampla cam la orice prima pornire a masinii, dupa ce a stat ceva timp.
Fumul are miros puternic de motorina.
Masina totusi nu tremura nu nimic, doar pornirea e grea de tot dimineata.
In bord am eroare cu cheita si masina, dar nu o pot citi cu metoda ,, pseudo - agrafa ".
Ceva idei?
Dimineata porneste la a doua cheie.
Scoate mult fum alb, afum aproape tot blocul.
Asta se inampla cam la orice prima pornire a masinii, dupa ce a stat ceva timp.
Fumul are miros puternic de motorina.
Masina totusi nu tremura nu nimic, doar pornirea e grea de tot dimineata.
In bord am eroare cu cheita si masina, dar nu o pot citi cu metoda ,, pseudo - agrafa ".
Ceva idei?
- corsablue
- ****
- 2,593 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Viktor Stoianovici
- **
- 84 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Astra 2011 1.4 turbo
- Sibiu
Viktor Stoianovici
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 1.4 turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- dda
- **
- 330 mesaje
- din 03 Jun 2011
- Combo 2007 1.3CDTI
- Ialomita
dda
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Ialomita
- Masina: Combo 2007 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat