dragosrmn
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutari. De curand(2-3 sapt) am schimbat distributia la masina la un mecanic destul de priceput, cand am scos masina din service a inceput sa imi intrerupa la relanti(parca merge oval) dar in turatie merge normal. I-am spus mecanicului de problema iar el mi-a spus k nu este de la distributie ca daca ar fi nu ar mai merge deloc motorul parerea lui fiind ca este de la motorasul de relanti(pas cu pas).
Eu i-am urmat sfatul si m-am dus la un prieten care are un parc de dezmenbrari opel unde am schimbat urmatoarele:
Fise
Bujii(noi)
Motoras Relantii(pas cu pas)
Bobina de inductie
Inainte de schimbarea distributiei am pus-o pe tester la MAIANDREI iar acolo mi-au zis ca ar trebui sa schimb debitmetru(ceea ce nu am facut)
Poate face asa din cauza debitmetrului?
Precizez k nu am pus-o pe tester de cand imi face problema cu intreruptul
Cu toate astea problema persista si ma intreb oare daca poate fi de la distributie.
Masina are 255000 de km si nu am avut pana acum probleme mari cu ea, i-am schimbat doar un senzor de la axul cu came+consumabile(logic)
Vreau sa mai precizes ca am si galeria de evacuare crapata putin de ceva timp dar nu stiu dak poate fi asta cauza
Va rog mult daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ca am ajuns la disperare
Multumesc anticipat
Eu i-am urmat sfatul si m-am dus la un prieten care are un parc de dezmenbrari opel unde am schimbat urmatoarele:
Fise
Bujii(noi)
Motoras Relantii(pas cu pas)
Bobina de inductie
Inainte de schimbarea distributiei am pus-o pe tester la MAIANDREI iar acolo mi-au zis ca ar trebui sa schimb debitmetru(ceea ce nu am facut)
Poate face asa din cauza debitmetrului?
Precizez k nu am pus-o pe tester de cand imi face problema cu intreruptul
Cu toate astea problema persista si ma intreb oare daca poate fi de la distributie.
Masina are 255000 de km si nu am avut pana acum probleme mari cu ea, i-am schimbat doar un senzor de la axul cu came+consumabile(logic)
Vreau sa mai precizes ca am si galeria de evacuare crapata putin de ceva timp dar nu stiu dak poate fi asta cauza
Va rog mult daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ca am ajuns la disperare
Multumesc anticipat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
dragosrmn
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Am scos azi galeria de evacuare si a avut 2 prezoane din stanga(sus-jos)rupte si ramase in chiuloasa.
Am prins galeria in restul prezoanelor si am dat cu o solutie ca un fel de silicon(dar nu silicon) alba speciala pt evacuari rezistenta la temp ffmari si a etansat cum trebuie pt ca nu se mai aude nimc.
Am gasit si un furtunas de la vaccum(cred) scos din ceva de la motor dupa acolo si l-am infipt la loc
Vreau sa precizez ca motorul tot intrerupe dar mai putin , iar cand am scos mufa de la debitmetru i-a scazut putin turatia iar cand am bagato la loc a scazut turatia la minim aproape sa se opreasca apoi a revenit repede la loc.
Poate intrerupe asa de la debitmetru?
Ms mult pt raspuns
Am prins galeria in restul prezoanelor si am dat cu o solutie ca un fel de silicon(dar nu silicon) alba speciala pt evacuari rezistenta la temp ffmari si a etansat cum trebuie pt ca nu se mai aude nimc.
Am gasit si un furtunas de la vaccum(cred) scos din ceva de la motor dupa acolo si l-am infipt la loc
Vreau sa precizez ca motorul tot intrerupe dar mai putin , iar cand am scos mufa de la debitmetru i-a scazut putin turatia iar cand am bagato la loc a scazut turatia la minim aproape sa se opreasca apoi a revenit repede la loc.
Poate intrerupe asa de la debitmetru?
Ms mult pt raspuns