Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Știri / Noutăți
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut ca cel mai mare producator de automobile din China a intrat si pe piata din Romania . Compania se numeste Great Wall Motor Company ( GWMC ) si importatorul pentru Europe de Est RoChin . Este o companie cu capital 100% privat si produce masini in colaborare cu japonezii ( un fel de daewoo ) .
Parti bune :
- depozitul central pt europa de est si centru va fi la Bucuresti . Asta inseamna aprovizionare piese rapid , masini pe stoc ( am citit ca au 5.000 de buc ) .
- preturi mici

partea mai putin buna este ca au de castigat increderea clientilor in produsele firmei .

Sa vedem modelele :
1. Hover ( poze la www.rochin.ro )
este un SUV care incepe de la 12.900 de euro CIP . Pretul include taxe vamale .este fara TVA si taxa de prima inmatriculare .
Este cu motor si transmisie de Mitsubishi Pajero .
Seamana cu Sang Yong Rexton .
La banii astia are dotari importante ca : climatronic , 4X2 , Display mare , ABS + EBD , motorizare de 2.4 benzina de ope Pajero .
cel mai scump model ajunge la 18.000 ( fara TVA ) si este 4X4 si are si xenon , piele full , trapa Webasto .
masina are 4 stele la Euroncap , iar in ziua care s-a lansat a inregistrat deja 30 de comenzi . Din octombrie va fi disponibila si o motorizare diesel .

2.Peste 2 luni va lansa in Romania un automobil de clasa mica ( am uitat numele ) care seama cu Fiat Panda . Are motorizare de toyota ygo de 1.3 benzina si va porni de la 6.000 de euro ( cu vama si fara tva ) .In banii astia are AC , trapa panoramica , ABS , etc.
Se vrea concurentul lui matiz , avand inn vedere ca astia nu mai au viata lunga pe piata .

3.Mai au trei modele de pick-up , gen hilux , tot ieftine insa nu m-a interesat pretul . Oricum tot micut .

4. Vor scoate in vara si un MPV . Nu se cunosc detalii .

ce parere aveti despre combinatia asta ? Am inteles ca deja au acoperite toate judetele din tara , fiind in constructie toti dealerii .
Nu va intreb ce parere aveti despre automobilele chinezesti , ca stiu asta . Va intreb daca intr-o tara in care logan este nr.1 la vanari , compania asta va avea succes ?
App garantia este de 3 ani si 100.000 de km.

Si cand ma gandesc la Hover , ma gandesc la toti posesorii de Hyundai Tucson ( care-s multi ) care si-au luat un kkt de masina , majoritatea 4X2 tractiune fata , si care incepe de la 16.000 CIP .
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic sa lasati pe altii sa fie cobaii "orezarilor" pentru mine este nu NON-eveniment...
Pretul masinilor in ocazie va scadea rapid, piesele vor fi de negasit sau la preturi prohibitive, masina nu este un aparat de ras, ca sa iti permiti un model "de unica folosinta"
La 6000 E poti avea o masina "adevarata" in SH destul de recent, adus de tine de la sursa, daca nu esti puturos...
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu am nimic cu nimeni
da adidasul meu made in china s-a rupt in 2 zile
si mai am exemple dar nu are rost sa continuui
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Repet ca vad ca ati devenit patimasi deja :
Credeti ca aceasta companie va avea succes intr-o tara in care cap de vanzari este Logan ? Unde se vinde foarte bine Matizul si Cielo ( 1000 si ceva in primele 2 luni ale anului ) , niste masini invechite daca ma intrebati pe mine ?
Unde alt succes este skoda octavia tour , cu bord de penar ca sa elimine costurile si sa ajunga la 13.000 cip ( nu ma refer la primele modele de octavia , ci exclusiv la tour ) .
Unde alte " succese " sunt hyundai tucson in clasa SUV-urilor ieftine ..

Asta va intreb , ca in rest parerea despre chinezarii o stiu . Insa uitati-va si la Logan , inainte sa aruncati cu pietre . Asa ca incercati , va rog , sa-mi dati un raspuns obiectiv Exclamation Hai ca avem niste specialisti printre noi cu pareri pertinente Smile
  • mishum03

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Eu zic sa lasati pe altii sa fie cobaii "orezarilor" pentru mine este nu NON-eveniment...
Pretul masinilor in ocazie va scadea rapid, piesele vor fi de negasit sau la preturi prohibitive, masina nu este un aparat de ras, ca sa iti permiti un model "de unica folosinta"
La 6000 E poti avea o masina "adevarata" in SH destul de recent, adus de tine de la sursa, daca nu esti puturos...


de la sursa? daca mergi la sursa iese pretul si dublu la inmatriculare. chiar si mai mult
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cum in romanica nu e frumos ce e frumos ... , e frumos ce are pret mic si ... se vinde atunci chinezariile vor avea succes garantat . Laughing

Nu dau cu pietre pina nu vad cum arata si mai ales finisajul ... Wink


@Bertone ... , te gindesti la ce ma gindesc si eu ? Rolling Eyes Cool
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Exact la aia ma gandeam , iso Laughing
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pai hai sa vedem un pic cum sta treaba...Pajero a avut motor de 2,4 benzina intre 1991-1994 deci e cam mult spus "motorizare Mitsubishi Pajero". Platforma tehnica a CUV-ului este tot de la Pajero-ul de acum 15 ani. Consumul este enorm iar franele se comporta OK dar nu pt. 2007 ci pt. inceputul anilor '90. Practic nu va exista piata de aftermarket pt. piese de schimb asta cred ca e evident (deci la expirarea garantiei s-ar putea sa ai costuri de intretinere ca la Mitsubishi). Daca maine partidul hotaraste in China sa inchida fabrica ai cam luat-o in freza (sa nu-mi spuneti ca o sa aiba scrupule chinezii legate de perioada de 10 ani de postgarantie obligatorie prin lege). Iar valoarea de revanzare n-are rost sa o discutam ca o sa zica unii ca sunt patimas=> un pret/km probabil dublu fata de o Kia Sportage sau Hyundai Tucson diesel. So what's the big deal?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
...Bertone a mai uitat sa adauge ca CUV-urile 4x4 pornesc de la 16990 euro CIP, restul sunt 4x2, iar dealerul din Romania este membru al Alexandrion Group (stiti coniacul...) asa ca intreb din nou, care e marea afacere?
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ce jalnic e site-ul Shocked

Unu la mana, daca aceasta companie producatoare de masini se prezinta in acest fel, mie imi spune multe . Personal, nu as face afaceri cu ei .

Doi la mana, cine naiba isi cumpara o masina la care ii spune Marele Zid !?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@Ingineru - Este cea mai mare companie privata din China , asa ca nu are cum s-o inchida partidul .Si stii bine ca fascintia in China este ca 2 sisteme ( capitalism si comunism ) coexista .
Si inca o chestie la 17.000 fara tva este varianta 4x4 super luxury . cu piele , trapa webasto , etc. Uita-te pe site .
@king - Ala nu e site-ul producatorului , ci al importatorului. Vezi ca da acolo site-ul din china al producatorului .
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
King of the road a scris:Ce jalnic e site-ul Shocked

Unu la mana, daca aceasta companie producatoare de masini se prezinta in acest fel, mie imi spune multe . Personal, nu as face afaceri cu ei .

Doi la mana, cine naiba isi cumpara o masina la care ii spune Marele Zid !?


jalnic siteul? stai sa vezi showroomul si angajatii - pai eu am incercat sa iau legatura cu ei acum mai mult de un an, cand aveau acelasi site,aceleasi masini si acelasi showroom superadevarat mare cat o garsoniera, in Otopeni, ba chiar am cerut un drivetest. Desigur oamenii nu au auzit de raspuns potentialilor clienti prin email. ba la telefon imi transmit oamenii ca nu au ce alte informatii sa imi ofere pe mail / fax, ca gasesc toate datele pe super siteul firmei. Si mai mult...nu au masina de drive-test...cu alte cuvinte dadeai banul pe o chestie facuta in photoshop.

din pacate asa cum a spus inginerul, intreaga chinezarie are tehnologia anilor 87-94...e cam in genul indienilor de la TATA....iar ca piese...monopolul celor de la RoChin...sau poate ai norocul sa gasesti cate un rulment prin Dragonul Rosu, intre doua tricouri, mai ceri si o bobina de CUV HOVER

nu mai zic de design ca toate modelele de pe http://www.gwm.com.cn sunt niste improvizatii de design gen jumatate dintr-o toyota landcruiser + un sfert de pajero de-acum 4-5 generatii + etc.

Mi-ar placea sa fiu surprins de o calitate/fiabilitate etc ok..dar tinand cont ca nu sunt in stare nici sa aiba un site in stil european cu imagini reale ale masinilor in natura, nu doar photoshop, singurul lucru cu care ar putea avea succes (cel putin nu prin RoChin ca dealer in Ro) ar fi sa vine cu vreo garantie fenomenala de minim 8 ani Twisted Evil
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
auzi nu ma intereseaza firma asta , insa nu pot sa nu remarc ceva :

1. nu ma pricep la tehnologie , nu sustin ca are tehnologia NASA , insa poate fi o alternativa la logan suv care e pe vine si in 10 ani de ce nu la Hyundai , etc. Sunt in al doilea an de munca , e normal s-o ia cu inceputul .

2. au 5000 de masini pe stoc . si destule de drive test . chiar acu' o saptamana era una in bran de drive test .

3. showroomul importatorului este in Militari , undeva pe langa Lujerului , mai precis pe langa coca cola . E un showroom modern in care sunt doar birourile, service-ul fiind in alta parte . Ce am vazut este ca aceeasi firma vinde si mercedes trucks . in otopeni nu au nimic .
pana la urma este o firma de nisa , care vinde produsele la actualii dealeri consacrati , pe langa o toyota , un mitsubishi , etc.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
acum cateva luni inca mai aveau in otopeni..or fi desfiintat ca era prea mic spatiul.

pai atunci sa inceapa sa mai raspunda si clientilor interesati (sau interesanti Smile ) ca asa se vinde marfa.

sa speram ca le fac si ei macar un crash-test , doua, folosind dummies, ca sa nu se trezeasca romanul ca desi e ditamai masina, se vor trezi cu ea rupta in doua la un impact cu vreun C-klasse Smile

asa vad ca incep si indienii sa vanda TATA prin intermediul Auto Italia, parca.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Arata dragut si pretul este foarte mic. In mare poti spune ca este o afacere. Importante sunt inca cateva amanunte gen fiabilitate, consum, preturi piese. Ramane sa te interesezi.
Personal, vad o afacere mai buna in a cumpara acesta masina decat loganul pentru ca asa cum zicea cineva, si la logan poti avea surpriza sa iei de volan dreapta si ea sa mearga inainte... adica, vorba aia, sunt facute de o firma care a produs acelasi model timp de 30 de ani.
Ceea ce ma face sa rad este puterea motorului, wtf!?
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
e motor SOHC...ce sa-i faci...aici e problema chinezilor...inteleg ca mai toti marii producatori isi fac subansamble prin china etc...dar macar proiectul fiecarei masini e gandit mult mai in detaliu decat chinezul care nu face altceva decat sa copieze (cateodata mult mai prost) si sa scoata mix-uri din astea gen suv-uri, ma rog, cuv-uri, cu aspect de pajero+landcruiser+mai stiu eu ce...

poate subansamblele sunt de aceeasi calitate cum poate gasim intr-un hyundai etc...dar mi-e teama ca proiectarea lasa de dorit...iar great wall motors nu e nici pe departe singurul producator mai renumit...sa nu uitam de CHERY.. http://www.cheryglobal.com/OrientalSon.htm

care are niste modele si mai funky Smile ma mir ca nu se apuca sa le importe si pe-astea..oricum chinezii au o problema ca normele de poluare...cele mai reusite motoare ale lor (adica generatia anilor 90) sunt maxim euro 3...de ex balena asta de Oriental Son are motoare Euro 2 Rolling Eyes si unul singur euro 3 Shocked
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Știri / Noutăți

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR