- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Buna Seara!
Sunt posesorul unui opel frontera b si am cateva probleme sper ca nu majore,poate ,poate cineva sa ma ajute cu cateva raspunsuri.
In primul rand nu merge acu km mai porneste cateodata pt cateva secunde apoi cade iar,nu merge butonul care comuta aeru la picioare ,dezaburire etc,se invarte dar nu comuta aeru,iar cea mai grava problema este la motor si anume:
Se aprinde check engine dupa ce trec de 3000 ture si intra in avarie ,daca reduc si merg la 2000ture isi revine, mai sta aprins apoi la relantiu daca acelerez un pic se stinge,daca o tin turata incet pana in 2000 ture trepideaza cum trepidau dacile care mergeau in trei si scoate un fum alb cu miros de motorina,precizez ca duar intre 1500 si 2000 de ture trepideaza si scoate fum alb,dupa aceia se acelereaza normal .
Daca scot furtunasul de la egr nu mai trepideaza si nici nu mai scoate fum,motorul merge normal se acelereaza normal.
Rezultat tester: senzor presiune turbo,schimbat cu unul nou dar sintomul este acelasi si cu senzoru nou.Pus din nou testeru da in mers cand se aprinde check engine ba electrovalva care actioneaza clapeta turbo ba ceva eroare legata de egr nici cel cu testeru nu stie sa imi spuna.Electrovalvele de vacum le-am verificat iar furtunasele care pleaca din ele sunt noi.
Daca ma puteti ajuta cu cateva raspunsuri,daca a ma patit cineva ceva asemanator.
S-au stiti cumva un service s-au un mecanic bun in Dr Tr severin s-au in apropiere care se pricepe la Opeluri.
Masina este din 2001 motor de 2200 diesel 116 cai.
Multumesc anticipat!
Sunt posesorul unui opel frontera b si am cateva probleme sper ca nu majore,poate ,poate cineva sa ma ajute cu cateva raspunsuri.
In primul rand nu merge acu km mai porneste cateodata pt cateva secunde apoi cade iar,nu merge butonul care comuta aeru la picioare ,dezaburire etc,se invarte dar nu comuta aeru,iar cea mai grava problema este la motor si anume:
Se aprinde check engine dupa ce trec de 3000 ture si intra in avarie ,daca reduc si merg la 2000ture isi revine, mai sta aprins apoi la relantiu daca acelerez un pic se stinge,daca o tin turata incet pana in 2000 ture trepideaza cum trepidau dacile care mergeau in trei si scoate un fum alb cu miros de motorina,precizez ca duar intre 1500 si 2000 de ture trepideaza si scoate fum alb,dupa aceia se acelereaza normal .
Daca scot furtunasul de la egr nu mai trepideaza si nici nu mai scoate fum,motorul merge normal se acelereaza normal.
Rezultat tester: senzor presiune turbo,schimbat cu unul nou dar sintomul este acelasi si cu senzoru nou.Pus din nou testeru da in mers cand se aprinde check engine ba electrovalva care actioneaza clapeta turbo ba ceva eroare legata de egr nici cel cu testeru nu stie sa imi spuna.Electrovalvele de vacum le-am verificat iar furtunasele care pleaca din ele sunt noi.
Daca ma puteti ajuta cu cateva raspunsuri,daca a ma patit cineva ceva asemanator.
S-au stiti cumva un service s-au un mecanic bun in Dr Tr severin s-au in apropiere care se pricepe la Opeluri.
Masina este din 2001 motor de 2200 diesel 116 cai.
Multumesc anticipat!
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Fum alb= ulei/ apa in motorina ( dar trebe sa fie destul de multa sa iasa fum vizibil zic eu...)
Fumul alb poate insemna ca ai probleme la turbina, acum ca or fi probleme de ordin mecanic sau electronic ( la masina ta...) asta nu sunt sigur. Pentru a fi sigur ce problema ai trebuie pusa pe un tester... Tu ai pus-o pe tester dar se pare ca nici macar testeru nu a fost sigur de un raspuns batut in cuie...
Iti consuma ulei? Ia verifica...
Uita-te si de pete de ulei de/pe la turbina...
Mai poate fi de la garnitura de chiulasa arsa, uita-te la nivelu de lichid de racire si daca nu cumva e contaminat cu ulei... dar nu cred sa fie cazul tau...
Fumul alb poate insemna ca ai probleme la turbina, acum ca or fi probleme de ordin mecanic sau electronic ( la masina ta...) asta nu sunt sigur. Pentru a fi sigur ce problema ai trebuie pusa pe un tester... Tu ai pus-o pe tester dar se pare ca nici macar testeru nu a fost sigur de un raspuns batut in cuie...
Iti consuma ulei? Ia verifica...
Uita-te si de pete de ulei de/pe la turbina...
Mai poate fi de la garnitura de chiulasa arsa, uita-te la nivelu de lichid de racire si daca nu cumva e contaminat cu ulei... dar nu cred sa fie cazul tau...
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut Andrei.
Nu consuma ulei deloc nici antigel ,fum iasa duar intre 1500 si 2000 ture daca o tin un timp la turatia asta si fumul miroase a motorina iar masina trepideaza parca ar merge in trei,daca scot furtunasul de la egr nu mai face,tind sa cred ca tot pe la turbina este ceva, cu toate ca este perfect uscata nu are ulei pe langa ea.
De luni sunt in concediu si o sa caut un service bun sa vad despre ce este vorba.
Multumesc mult pentru parere.
Nu consuma ulei deloc nici antigel ,fum iasa duar intre 1500 si 2000 ture daca o tin un timp la turatia asta si fumul miroase a motorina iar masina trepideaza parca ar merge in trei,daca scot furtunasul de la egr nu mai face,tind sa cred ca tot pe la turbina este ceva, cu toate ca este perfect uscata nu are ulei pe langa ea.
De luni sunt in concediu si o sa caut un service bun sa vad despre ce este vorba.
Multumesc mult pentru parere.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Egr l-am curatat tot, nu m-ai aveai loc sa bagi varfu la surubelnita ,injectoarele nu cred deoarece daca scot furtunul de la egr nu mai face merge normal,nu stiu pompa de injectie dar de pornit porneste la sfert si la rece si la cald,totusi am observat ca atunci cand este motorul incintat nu mai scoate fum ci duar trepideaza .
Daca ar fi pompa n-ar trebui sa faca si cand ai scot furtunul de la egr.
Mersi!
Daca ar fi pompa n-ar trebui sa faca si cand ai scot furtunul de la egr.
Mersi!
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
i_o_n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2007
- Mesaj Privat
Verifica pe tester cantitatea de motorina ceruta si si cea reala injectata si avansul pompei de injectie. Trepidatia motorului se produce cand urci usor in turatie sau la apasarea brusca a acceleretiei? Si ar mai fi comanda vacumatica de le clapetele de admisie. Este pozitionata in galeria de admisie partea dinspre habitatul masini si motor, o zona greu acccesibila. Scoate furtunul vacumatic pune-i un dop si vezi cum merge motorul. De tras trage?
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
@Trifu Alin fix aceleasi simptome le-am avut si eu la a mea.
Problema era un furtunas de vacuum fisurat pe unde tragea aer fals.
Dupa ce l-am inlocuit am constatat ca era si una din valvele solenoid
http://opeloem.com/opel/fro...es_3v500001_.html (piesa 9)
5 imagini cu furtunul de vacuum fisurat: http://imgur.com/ViTD6,rfE9...V6u,ISN0u,hTy05#0 (era undeva in spatele vasului de expansiune)
aici diagnoza codului de eroare pe care-l dadea http://i.imgur.com/8wGWv.jpg
Problema era un furtunas de vacuum fisurat pe unde tragea aer fals.
Dupa ce l-am inlocuit am constatat ca era si una din valvele solenoid
http://opeloem.com/opel/fro...es_3v500001_.html (piesa 9)
5 imagini cu furtunul de vacuum fisurat: http://imgur.com/ViTD6,rfE9...V6u,ISN0u,hTy05#0 (era undeva in spatele vasului de expansiune)
aici diagnoza codului de eroare pe care-l dadea http://i.imgur.com/8wGWv.jpg
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut si eu cred ca ea aer fals pe undeva,culmea este ca furtunasele de vacum sunt noi le schimbase propietarul dinaintea mea la erbus bucuresti se si vede ca sunt noi si mi-a dat si factura de la erbus .
Nu stiu ce sa zic cu acu de la km azi am fost un drum mai lung si culmea a mers perfect pana am oprit si am luat contactul
dupa care nu a mai mers.
Maine ma duc sa caut un service poate gasesc pe cineva priceput,sa gaseasca problema.
Multumesc mult de raspunsuri!
Nu stiu ce sa zic cu acu de la km azi am fost un drum mai lung si culmea a mers perfect pana am oprit si am luat contactul
dupa care nu a mai mers.
Maine ma duc sa caut un service poate gasesc pe cineva priceput,sa gaseasca problema.
Multumesc mult de raspunsuri!
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut Ion.Daca acelerez usor face daca acelerez brusc nu, pe tester arata alimentare inregula cel putin asa mi-a zis cel cu testeru daca pun dop la vacum face la fel dar daca duar scot furtunasul de facum si-l las scos nu mai face dar nu mai are nici putere in rest masina trage foarte bine,se infige si la drum intins i-am dat si 160 poate mai merge dar mi-a fost frica.
Multumesc de raspuns sper sa rezolv problema si s-a nu fie una grava.
Multumesc de raspuns sper sa rezolv problema si s-a nu fie una grava.
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
i_o_n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2007
- Mesaj Privat
Incearca sa verifici ce am incercuit in poza. Si totusi cred ca este vorba de pistonasul de avans al pompei e injectie.
Nu alimenteaza cu cantitatea necesara de motorina.
Cand alimentezi baga si 150 ml de ulei 2T. Ii face bine pompei.
Care este plaja de turatie la care tremura? (1200 - 1600 :exemplu )
Cuplat 4x4 cum merge? Tremura rau si sare din reductor?
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut Ion.Intre 1600 si 2000 tremura, cuplata 4x4 merge bine cu toate ca mai zbiceste cateodata zimi te rog ce sa verific unde ai incercuit tu si cum sa verific pistonasul ala de la pompa,si daca se poate schimba pistonajul ala,dar daca este de la pompa de ce daca scot furtunajul egr merge cum trebuie.
Mersi!
Mersi!
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut
Din 5 serviceuri in care am fost astazi duar unul i-a dat putin de cap si anume:a anulat o electrovalva soleonid cea din care pleaca furtunasul spre o supapa rotunda care este situata mai sus de egr nu stiu cum ai zice iar masina merge perfect nu se mai aprinde nici un bec trage bine iar acel mecanic zice ca pot sa merg asa cu ea, ca nu se intampla nimic.
Respectivul mecanic a pus un tester special de la Izuzu si a testat-o vreo 2 ore iar rezultatul a fost ca totu merge in parametri normali dar ca ecu nu comanda corect acea electrovalva pe care a anulato,tot el a spus ca ecu ai arata ca supapa rotunda care are o clapeta de inchis deschis in care intra furtunul de la electrovalva este inchisa 65% iar fizic ea este inchisa 100% deci ca ecu ar fi de vina si de aici mersu prost al motorului.
Acu nu stiu daca este tocmai in regula ca a anulat electrovalva dar masina merge perfect,precizez ca a blocat duar iesirea de la electrovalva restul fiind functionala.
Daca aveti alte pareri astept un raspuns.
Va multumesc!
Din 5 serviceuri in care am fost astazi duar unul i-a dat putin de cap si anume:a anulat o electrovalva soleonid cea din care pleaca furtunasul spre o supapa rotunda care este situata mai sus de egr nu stiu cum ai zice iar masina merge perfect nu se mai aprinde nici un bec trage bine iar acel mecanic zice ca pot sa merg asa cu ea, ca nu se intampla nimic.
Respectivul mecanic a pus un tester special de la Izuzu si a testat-o vreo 2 ore iar rezultatul a fost ca totu merge in parametri normali dar ca ecu nu comanda corect acea electrovalva pe care a anulato,tot el a spus ca ecu ai arata ca supapa rotunda care are o clapeta de inchis deschis in care intra furtunul de la electrovalva este inchisa 65% iar fizic ea este inchisa 100% deci ca ecu ar fi de vina si de aici mersu prost al motorului.
Acu nu stiu daca este tocmai in regula ca a anulat electrovalva dar masina merge perfect,precizez ca a blocat duar iesirea de la electrovalva restul fiind functionala.
Daca aveti alte pareri astept un raspuns.
Va multumesc!
i_o_n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am mai trimis o poza cred ca este mult mai clar despre ce vorbesc. Dedesupt are o tija care functioneaza pe vacum o poti verifica cand accelerezi sa vezi daca se misca. Inchide si deschide niste clapete din galeria de admsie. Legat de pistonul de avans din pompa se poate curata dar la un servis sau lau un iubitor al mecanicii
Demonteaza galeria de admisie si curata acolo bine
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Deci e fix piesa 9 cu care am avut si eu probleme. Inchide si deschide o clapeta in fata egr-ului, clapeta care atunci cand valva e anulata ramane pe deschis.
O gasesti la dezmembrari la 150 de lei. E pusa pe mai multe masini Opel. (eventual ia-o cu tine si vezi sa fie identica)
Din ce am sesizat, cand lucreaza, motorul se reduce mult mai repede cand salti pedala de acceleratie (face frana de motor).
Recomandat e s-o schimbi ca altfel ECU da comanda, dar nu primeste raspuns.
O gasesti la dezmembrari la 150 de lei. E pusa pe mai multe masini Opel. (eventual ia-o cu tine si vezi sa fie identica)
Din ce am sesizat, cand lucreaza, motorul se reduce mult mai repede cand salti pedala de acceleratie (face frana de motor).
Recomandat e s-o schimbi ca altfel ECU da comanda, dar nu primeste raspuns.