Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Jamaikanu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
@Anca21 (valabil pentru toti cei cu aceasta problema): nu are rost sa schimbi butucul, se poate repara foarte usor. Urmeaza pasii din tutorial pentru ca nu ai ce sa strici, du-te cu butucul la un mecanic si ti-l repara in 10-15min. Daca esti din Bucuresti da-mi un PM si iti las numarul de telefon al celui care mi l-a reparat mie.
Skip ads

  • anca21

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat! am rezolvat-o singur dupa metoda lui bampi! ms bampi!
  • dorin2005

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
buna ziua,
nu stiu daca aici ar fi trebuit sa postez , dar problema mea este urmatoarea:
bag cheia in contact, rotesc, se aprinde bordul si dupa un timp se stang unele becuri,
cand dau sa rotesc sa pornesc nu se intampla nimic, adica nu porneste.
am obsevat ca nu merge nici dezaburirea, si nici aerotema
vreo solutie?
  • celik paun

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am pierdut cheia la Astra si a doua cheie este fara telecomanda.Unde pot face o cheie cu telecomand,ce trebuie,si cit costa.Masina este cumparata de la GTT.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Vreo 500 lei la reprezentanta, dar cauta bine pe aici. Gasesti pe la colegi, doar sa prelucrezi lama si sa cumperi cip, o scri cu un tester si gata.
  • petricanicolae

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
feriti-va de service de pe foisor bucuresti.sunt cei mai prosti mecanici.
  • petricanicolae

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am fost la ei sa-mi rezolve contactul stricat si mi-au stricat si altele la masina.
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
daca ai car-passul masiinii si un op-com ti-o potiprograma singur.te va costa doar cheia cu telecomanda,chipul si prelucrarea lamei..ai alarma din fabrica?
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Intreb si eu de curiozitate, pentru a preveni eventualele defecte ale cilindrului. Afecteaza cu ceva daca bag o picatura de vaselina in contact? Doar sa unga un pic mecanismul. Specific ca vaselina este una foarte fina folosita la rulmenti de energie eoliana.
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
rau nu are cum sa-i faca,chiar este indicata o gresare usoara.
  • iuli_md

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2007 z1.6xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea.!Mai intai vreau sa va spun ca am cautat pe forum discutii despre chei blocate in butuc,dar am o problema care nu are raspuns ,deocamdata!
Din cauza ca cheia iese greu din contact(in schimb se roteste usor,revine usor la pozitia de iesire,intra usor)agata undeva,am vrut sa scot butucul dupa indrumarile voastre!
Totul e bine pana cand apas pe gaurica de deasupra butucului pentru a actiona siguranta,dar nu vrea sa iasa...se poate sa fie rupta?Daca da,cum altfel as mai putea sa desfac butucul?Am observant ca daca tin cu mana apasat butucu,cheia iese usor,are o lamela in partea de jos care agata cheia...aia as putea sa scot cumva fara sa scot butucul,pentru ca practic acolo e problema.
va multumesc!
  • wargasm

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Se numeste pisat de masina, cu multe probleme. Alta, dar nu hopal, ford, folsvagan, seat, fiat, reno, pejo etc Adica nu europene, sunt praf
Prea multe probleme, mai putine la nova si mai ieftine
  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ca sa scoti siguranta ai trebuie sa rasucesti si de cheie in contact catre prima treapta nu sa pui contact sau ceva de genu, o rasucesti 10-15 grade si apesi pe tamburusul ala, la montat e mai greu Wink
  • deleted-31258

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am intampinat problema descrisa in aceasta discutie. Am urmat pasii pentru rezolvare: sa imping acea lamela cu probleme in sus si am reusit sa pun contactul, doar ca nu pot debloca volanul, orice as face nu vrea sa se miste. Are cineva o solutie? (Vectra B2 2001)
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...rabdare , rabdare ....perseverenta ...joc fin la degete ....si eventual putin ulei pt mecanisme fine pus cu o siringa cu ac in zonele greu accesibile. Vaselina nu e prea indicata ..... se depune in straturi neuniforme si aduna praf, scame si alte impuritati care cu timpul se vor colmata in zonele sensibile.
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Blocat butucul la Corsa D; inca mergea cu a doua cheie; inlocuit la reprezentanta, cam 333 lei, 1 saptamana asteptare.
Examinat butucul vechi; cam naspa constructia acestei piese.... Nu se vad uzuri semnificative. Pastrat pentru revenire la el,
din experienta proprie piesele de schimb au cateodata calitate mai slaba decat originalul.

Eu stiu ca in yale NU se pune ulei si in nici un caz vaselina! Pentru ca altfel se lipeste praf, scame, alte mizerii => blocare.
E adevarat ca la acest butuc nu sunt "catei" clasici, cilindrici, insa principiul ramane. Curatarea e alta treaba, insa o curatare adevarata presupune extragerea butucului, nu suflarea in gaura, sare mizeria peste tot si o parte e impinsa spre mecanismul contactelor electrice...
  • mariusnae22

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
opelastra a scris:buna,am si eu o problema grava din cate am inteles de la un mecanic,astazi cand am incercat sa pornesc masina am observat cu stupoare ca nu imi recunoaste cheia,cred ca butucul cheii de contact este deteriorat in interior pentru ca nu am reusit sa invart de cheie.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Acel mecanic mi-a spus ca trebuie sa inlocuiesc butucul si asta m-ar costa undeva la 1000 euro,nu stiu ce sa zic,credeti ca nu s-ar putea rezolva si altfel? Sad



Eu la fel am avut problema cu contactul s-a blocat, pe interior era praf... am fost la pasaj la bucur obor la chei cu cip si m-au ajutat baietii de acolo, au venit la masina si mi-au refacut contactul... ii gasesti pe FB facebook.com/cheieauto
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
opelastra a scris:buna,am si eu o problema grava din cate am inteles de la un mecanic,astazi cand am incercat sa pornesc masina am observat cu stupoare ca nu imi recunoaste cheia,cred ca butucul cheii de contact este deteriorat in interior pentru ca nu am reusit sa invart de cheie.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Acel mecanic mi-a spus ca trebuie sa inlocuiesc butucul si asta m-ar costa undeva la 1000 euro,nu stiu ce sa zic,credeti ca nu s-ar putea rezolva si altfel? Sad

Aseara am patit si eu ce ai patit tu si sincer sa fiu nu am fost prea incantat.Si autoturismul meu, Opel Astra G, 1,7 CDTI, vechi de 11 ani, sta doar in fata blocului, expus la intemperii.Am incercat de cateva ori folosind cu grija cheia de contact, fara sa fortez ca sa nu rup ceva, sa deblochez volanul, insa nu am reusit.Azi, un tip care se mai ocupa si putin cu mecanica auto in timpul liber, a introdus cheia in contact, cu partea pe care este sigla Opel, orientata in sus, avand butoanele de inchidere si deschidere cu sistemul centralizat de inchidere a portierelor, in jos, si dupa cateva miscari scurte a reusit sa imi debloce volanul.La sugestia omului, am dat cu un spray multifunctional marca WD 40, cateva jeturi pe ambele laturi ale cheii si in lacasul cheii din butuc si se pare ca totul este ok.Sprayul asta costa undeva la 28,71 lei.
Ma bucur ca totul s-a rezolvat simplu si nu s-a rupt ceva la butucul cheii ca sa fiu obligat sa inlocuiesc butucul.

Despre utilitatea unde poate fi folosit sprayul WD 40:
Curata si protejeaza, lubrifiaza, desface ansamblurile ruginite, opreste scartaitul, inlatura umezeala, deblocheaza mecanismele intepenite.
• Peste 2000 de aplicatii in domenii cum ar fi: auto, casa si gradina, industrie, aparate electrice, birou, armata, aviatie, sport si recreere.
• Asigura functionarea usoara si elimina scartaitul balamalelor, a broastelor, lacatelor, zavoarelor si suruburilor.
• Curata si lustruieste chiuvetele de bucatarie din otel si armaturile metalice.
• Elibereaza sistemele de inchidere blocate ale geamurilor.
• Curata mucegaiul, rugina si petele de calcar de pe dus.
• Indeparteaza seva si pamantul de pe uneltele de gradinarit.
• Curata si lubrifiaza angrenajele masinilor de tuns iarba si uneltele de gradinarit.
• Protejeaza grebele, lopetile si orice alta unealta pe parcursul lunilor de iarna.
• Protejeaza lacatele contra ruginii si coroziunii.
• Curata si protejeaza cablajele auto(frana, acceleratie, ambreiaj), trapele si mecanismele de reglare ale scaunelor.
• Indeparteaza umezeala de pe capacele de delcou si bujii asigurand o pornire rapida a motorului umed.
• Protejeaza lanturile de la motociclete, scutere si alte vehicule cu lant impotriva ruginii si coroziunii.
• Curata smoala, insectele si alte substante de pe caroseriile autoturismelor si camioanelor.
• Lubrifiaza balamalele usilor, hayonului si capotelor autovehiculelor.
• Curata si protejeaza polii acumulatorilor auto impotriva oxidarii.
• Curata si protejeaza motoarele impotriva ruginii.
• Folosit preventiv evita blocarea prin inghet a yalelor.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pana la urma tot vei inlocui conactu
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca se impune, inlocuieste-l.Personal nu sunt adeptul carpelilor.Carpelile sunt bune atunci cand ramai in oana, la mama dracului si improvizezi ca sa ajungi acasa.Pe termen mediu sau lung , carpelile sunt paguboase.Cat costa acum un butuc original?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR