- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,591 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,591
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
ADA_S
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
cornel.m a scris:
stai linistit: asa trebuie sa se intample
si eu m-am impacientat cand le-am schimbat (flansele)
am intrebat vreo 3 mecanici de incredere si toti mi-au spus la fel: asa trebuie sa stea, cand sunt uzate flansele, capacele de deasupra sunt lipite ... si in scurt timp apare si jocul (e un joc care nu bate la inceput, dar care oboseste amortizorul. eu am constatat lucrul asta fara sa vreau cand mi-am reglat unghiurile).
cu stima.
danwtf a scris:Astazi am schimbat si eu flansele pe fata la masina din semnatura, si as vrea sa stiu daca acele capace din compartimentul motor ar trebui sa stea departate de caroserie sau trebuie sa stea lipite, mentionez ca inainte sa le schimb acele bile de cauciuc atingeau caroseria(eu asa tin minte). Astept o parere a cuiva care ar sti cum trebuie sa fie pozitia corecta. Multumesc, numai bine.
stai linistit: asa trebuie sa se intample
si eu m-am impacientat cand le-am schimbat (flansele)
am intrebat vreo 3 mecanici de incredere si toti mi-au spus la fel: asa trebuie sa stea, cand sunt uzate flansele, capacele de deasupra sunt lipite ... si in scurt timp apare si jocul (e un joc care nu bate la inceput, dar care oboseste amortizorul. eu am constatat lucrul asta fara sa vreau cand mi-am reglat unghiurile).
cu stima.
Eu aveam o bataie pe fata si am fost la un atelier si mi-au spus ca sunt flansele. Am comandat kit-ul complet le-am schimbat si dupa aceea tot batea ceva. M-am intors dupa vreo 2 luni la atelier si mi-auspus din nou ca sunt flansele. Au ramas surprinsi cand le-am spus ca tot alea le-am schimbat acum 2 luni si tot la ei. Au spus ca le schimba din nou (ca sunt in garantie) si dupa ce mi-am luat masina de la ei am observat ca au presat (indoit) capacele acelea din compartimentul motor ca sa stea lipite, dar bataia aceea nu a disparut.
Sunt tare nedumerit cu flansele astea. Unte stau ele sub caroserie sau deasupra caroseriei?
olivier
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2010
- Mesaj Privat
ADA_S
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
ADA_S
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat cu 2 luni in urma:
Fata: bielete stabilizatoare, bucse brat, capeti bara, bielete directie, flanse+ rulmenti amortizor.
Spate: amortizoare, bucse punte, bucse bara stabilizatoare.
Recent am fost la atelier, am facut o verificare, dar nu au gasit nimic suspect.
Troncaneala se aude pe drumuri cu denivelari produse de camioane de tonaj (drum in valuri) si la viteza mica (cred ca in momentul cand roata cade).
Fata: bielete stabilizatoare, bucse brat, capeti bara, bielete directie, flanse+ rulmenti amortizor.
Spate: amortizoare, bucse punte, bucse bara stabilizatoare.
Recent am fost la atelier, am facut o verificare, dar nu au gasit nimic suspect.
Troncaneala se aude pe drumuri cu denivelari produse de camioane de tonaj (drum in valuri) si la viteza mica (cred ca in momentul cand roata cade).
ionut__bv
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Brasov
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
salutare,nu demult sunt in posesia unui vectra b iar pe fata in troncane destul de deranjat la gropi iar la curbe mai stranse de 90 de grade la viteza de 20km/h imi fluiera cauciucurile,am fost la un mecanic unde mai mergeam de obicei ,mi-a zis ca ar fi doar bieletele antiruliu si bucsile de bara stablizatoare,deja le am dar nu le-am schimbat,saptamana care vine le voi schimba...intrebarea mea pot si flansele?ca astea au fost prima mea suspiciune din experienta(tot opel am condus si inainte dar model mai vechi)am citit mesajele colegilor de mai sus...,m-am uitat si eu la pozitia capacelor din compartimentul motor si sunt un pic ridicate fata de oala,similar cu pozele din primele posturi..am ridicat masina pe elevator zilele trecute iar acele capace se misca la miscarea rotii cu mana ,astept o parere.
Stima
Stima
- jeje
- **
- 107 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Vectra 1998 X16XEL
- Dolj
jeje
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
Eu am schimbat telescoapele fata pt ca cel din stanga era praf , cu ocazia asta am schimbat si bieletele ,rulmentii i am gresat bine si i am lasat pe cei vechi la fel am procedat si cu flansele care erau GM si chiar daca erau cu 1-2 mm mai tasate decat unele noi , nu cred ca se justifica schimbarea lor . Dupa efectuarea operatiei pot spune ca sunt multumit . Atentie la pozitia flansei cand se monteaza pt ca trebuie respectata pozitia inclinata a oalei .
michell
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
am o vectra b an 97 motor 1.6 16v. anul trecut miam luat gume de iarna cauciucuri 195x65x14. anul asta am zis sami pun scut metalic dar problema este ca ating si pe asfalt unde este un pic denivelat. eu mam gandit sami pun alte arcuri pe fata de la modelele pe motorina ca cica sunt mai tari. eu mam gandit sami pun pe 15" 195x65x15 dar nu stiu cu cat pot sa o mai inalt. ajutatima cu un sfat va rog
- Alin-Smith
- ***
- 710 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 710
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
michell
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
am vandut rotile de iarna pe 14 si am montat 195x65x15 si sa mai ridicat dar tot nus multumit. am vazut prin oras vectra cu aceleasi tip de anvelope si are o garda mai mare de la sol. faza ca eu cand am schimbat amortizoarele acum vreo 15000km am pus niste arcuri mai ieftine adica la vreo 50lei bucata noi, si erau la fel de lungi ca arcurile pe care leam scos de pe masina. arcurile care leam scos de pe masina le mai am si acum , ele au o lungime de 315mm si o grosime de 10mm. am vazut pe la magazine niste modele de arcuri undeva la vreo 150-160 ron bucata care au lungime de 354 si o grosime de 12mm credeti mi se va intalta semnificativ?
- Leevy
- **
- 199 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
Daca se ridica fata schimband tipul de arc spatele se va ridica si el fara schimbare de arc, pentru ca greutatea masinii este repartizata spre spate , insa va fi dezavantajul cursei amortizare cu telescoape stoc , ele vor bate la orice denivelare sau groapa, infiorator, pt ca vor ajunge la capatul cursei mult mai repede decat la inaltimea normala a arcurilor .
Schimband cauciucurile cu jante pe 15 ai castigat aspect si o asezare mai frumoasa a masinii din cauza ca s a ocupat tot spatiul ce incadra roata , ca aspect , de ridicat , foarte putin .
Schimband cauciucurile cu jante pe 15 ai castigat aspect si o asezare mai frumoasa a masinii din cauza ca s a ocupat tot spatiul ce incadra roata , ca aspect , de ridicat , foarte putin .
michell
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- ovidiuvuia
- **
- 215 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Caras-Severin
ovidiuvuia
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
rodanny
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutari..
Mai revin din nou si eu cu o intrebare...
Vad ca uniii zic una altii zica lta..
Cat de apropiate ar trebui sa stea capacele din interior?
AM schimabt si eu acum flansele, iar la mine e o distanta cam de 1-2 cm....
Flansa e noua si chiar pare un pic mai inalta decat cea veche...
CU stima
danny
Mai revin din nou si eu cu o intrebare...
Vad ca uniii zic una altii zica lta..
Cat de apropiate ar trebui sa stea capacele din interior?
AM schimabt si eu acum flansele, iar la mine e o distanta cam de 1-2 cm....
Flansa e noua si chiar pare un pic mai inalta decat cea veche...
CU stima
danny
petre85
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Z18XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2012
- Mesaj Privat
sperand ca nu-s offtopic, ma confrunt cu urmatoarea dilema: arcuri/suspensii sport sau normale? Vectra b pe care o am e model sport stock(volan 3 spite, scaune recaro ?, jante 17, spoiler fata diferit, grila fata ), z18xe, si tind sa cred ca si supensiile sunt sport(la cum imi rupe rinichii:)). Am avut ghinionul ca saptamana trecuta sa mi se rupa un arc, stanga spate. Ce ma sfatuiti? sa caut la dezmembrari o pereche tot sport sau sa le schimb toate , dar sa fie normale? am gasit kaiaba, normale, 5 mil setul de 4. Stiu ca as pierde la capitolul stabilitate(s-a simtit deja din trecere de la r17 la r15 la gumele de iarna), as castiga la garda si confort, dar cum ma plimb 100% in Romania ma incanta ideea, m-ai ales ca in max 2luni revin la 17/225/45. De cand cu pocinogu ma plimb cu o astra h diesel hatch, zero optiuni, dar suspensia mi se pare extrem de confortabila si precisa, cel putin la ce o supun eu, adica nu -s vreun vitezoman, teoretic gandindu-ma ca vectra e suspensie spate independenta cu brate, iar pe astra cu punte rigida/semirigida nu stiu exact, nu as resimiti lipsa stabilitatii. in alta ordine de idei pot merge pe vechile telescoape, eventual cu un schimb de flanse? dupa mintea mea as schimba totul, parca telescoapele sport au o cursa mai scurta dar acum e musai si un set discuri si placute, iar un calcul simplu-optimist ar fi cam 1700 lei numai piesele:(((. ce ma sfatuiti?
- andreidragosflorin
- **
- 60 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Vectra 2001 z18xe
- Iasi
andreidragosflorin
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Cand am fost la mecanic sa-mi schimbe amortizoarele pe fata la un vectra b2 z18xe a gasit un arc rupt la una din suspensii. Intrebarea mea este daca as putea schimba numai arcul cu problema sau trebuiesc schimbate amandoua. Momentan am pus amortizoarele cu arcurile vechi inclusiv cel rupt [ e rupt in oala amortizorului ] . S-ar mai putea circula in felul asta fara sa afectez amortizorul de pe partea cu arcul rupt sau trebuie schimbat urgent? Cam ce preturi au arcurile noi pentru suspensie standard ? Conteaza motorizarea ...adica s-ar potrivi si alte arcuri
de motorizare 1.6 , 1.7 , 2.0 ,2.2 etc. pe 1.8 ? ....multumesc.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
10-Mar-13 3:11:05 PM
de motorizare 1.6 , 1.7 , 2.0 ,2.2 etc. pe 1.8 ? ....multumesc.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
10-Mar-13 3:11:05 PM
GL24URI
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2012
- Mesaj Privat