Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • gaby_ph

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salutare tuturor , problema mea incepe in felul urmator , am achizitionat o calibra la un pret decent zilele trecute cu mici defecte , cel putin asa parea din spusele vanzatorului,deci prima si ceea care ma dispera este cureaua de la servo, este modelul lat, am cumparat una noua , pretul fiind de 50 ron , in fine , am fost la un mecanic , toate bune, am schimbat si pompa de servo ca mergea greu rau , dau cheie porneste ok, super multumit ca am rezolvat treaba imi arunc ochii spre fulia de la servo cand, cand observ ca iesise aproape un sfert de pe fulie....am luat-o de la capat sperand ca nu am aliniat-o bn , apoi aceiasi problema .. ce ma fac? precizez ca . cureaua era rupta facuta praf dasta am zis sa si o schimb si toate fuliile sunt late , ceea ce la calibra eu nu am mai vazut? unde am gresit ? este modelul fara AC, MOTOR C2O NE AN 92, VA MULTUMESC
Skip ads

  • turbonic

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ce an este? poate ai cumparat cureaua gresita...

Cred ca ar mai putea sa fie si fulia de la pompa servo
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
poate sa fie ori din cauza ca e prea stransa cureaua ori din cauza ca una dintre fulii nu e dreapta (axul pe care sta sa fie stramb)
vorbesc la nivel teoretic si am dat 2 posibile motive pentru care ar fi logic sa se miste cureaua din locul ei...
nu cunosc cum e la aceasta masina pompa de servo sau ce mai e pe acolo pe la motor...
  • gaby_ph

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
turbonic a scris:Ce an este? poate ai cumparat cureaua gresita...

Cred ca ar mai putea sa fie si fulia de la pompa servo
este vorba de un opel calibra , an 92 motor c20ne, nu cred ca am cum sa gresesc cureaua daca vine perfect pe toate fuliile, ...
  • gaby_ph

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:poate sa fie ori din cauza ca e prea stransa cureaua ori din cauza ca una dintre fulii nu e dreapta (axul pe care sta sa fie stramb)
vorbesc la nivel teoretic si am dat 2 posibile motive pentru care ar fi logic sa se miste cureaua din locul ei...
nu cunosc cum e la aceasta masina pompa de servo sau ce mai e pe acolo pe la motor...
problema este ca , cand am luat masina cureaua era facuta praf , era rupta pe jumateate , asta a fost si motivul schimbarii, ma gandesc ca arata asa deoarece si inainte sarea si deasta o rupe.., faza ciudata este ca eu mai am un opel calibra si difera complet de ex la mine toate fuliile sunt inguste , in schimb la asta sunt late, iar alternatorul este fix la asta , in schimb la mine de acolo se intinde cureaua...multumesc pentru ajutor
  • bushy

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sa nu fie ceva un pic stramb si sa modifice traseul acesteia.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sar putea ca intinzatorul sa fie cu problema.daca el are un pic de "joc"scoate cureaua dupa fulie.am un prieten care a avut aceias problema.
  • gaby_ph

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
asa mai m-a sfatuit cineva , o sa il schimb sa vad ce se intampla , va multumesc pentru ajutor!
  • gxggom

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 C20NEF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am o calibra c20ne de puþin timp. De cand am luat-o îmi sare cureaua de pe fulia pompei de servodirectie ºi se rupe. Am schimbat intinzatorul cu totul, nu doar rola ºi face la fel. Fulia pompei de servo are joc foarte mic. E posibil sã fie nevoie sã o schimb ºi pe ea?





mantalutadoru a scris:sar putea ca intinzatorul sa fie cu problema.daca el are un pic de "joc"scoate cureaua dupa fulie.am un prieten care a avut aceias problema.

  • gxggom

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 C20NEF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat intinzatorul, pompa de servodirectie ºi tot sare cureaua. Ce e drept cã acum nu sare la fel de repede. Aº putea sã adaug o saiba la fiecare punct de prindere între pompã ºi suport. Poate aºa se modificã poziþia cu care picã cureaua pe fulie. Cureaua 1463 intrã forþat iar urmãtoarea pe care am gãsit-o e cam lejerã. Pot gãsi o curea între? Poate rezolv aºa.
  • mrka

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cureaua sare daca este prea larga, ceea ce nu cred ca este cazul tau sau daca fetele fuliei de la servo si a rulmentilor nu mai sunt in acelasi plan, sunt decalate...Nu cumva ai si o rola de ghidaj? Intinzatorul si pompa de servo sunt noi? te intreb asta pentru ca daca ai luat pompa de servo de la dezmembrari fulia ei poate sa aibe la fel jossau sa fie putin iesita in afara.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR