mocbog
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
apelez la voi in speranta ca nu voi arunca iarasi cu bani la service-uri urmand ca problema mea la masina sa reapara.
Este vorba despre un Opel Corsa C ( 2001, benzina).
Initial s-a aprins becul de la ABS, apoi, la 2-3 minute, cheita de service. Dupa cativa km, am observat ca am ramas si fara servo directie, mai apoi observand ca nici acul viterzometrului nu mai indica nimic.
Am mai mers asa cu masina vreo 15-20 de minute, timp in care abs-ul, servo si acul vitezometrului ba si-au revenit, ba iarasi nu functionau.
Ieri am dus masina la un service, mi-au schimbat nu stiu ce senzor si mi-au spus ca aceea a fost poblema. ( 500 ron)
Astazi, iarasi...becul abs aprins.
Are idee cineva ce ar putea fi? Sau care este legatura dintre abs, servo si acul vitezometrului ?
Multumesc mult,
Bogdan
apelez la voi in speranta ca nu voi arunca iarasi cu bani la service-uri urmand ca problema mea la masina sa reapara.
Este vorba despre un Opel Corsa C ( 2001, benzina).
Initial s-a aprins becul de la ABS, apoi, la 2-3 minute, cheita de service. Dupa cativa km, am observat ca am ramas si fara servo directie, mai apoi observand ca nici acul viterzometrului nu mai indica nimic.
Am mai mers asa cu masina vreo 15-20 de minute, timp in care abs-ul, servo si acul vitezometrului ba si-au revenit, ba iarasi nu functionau.
Ieri am dus masina la un service, mi-au schimbat nu stiu ce senzor si mi-au spus ca aceea a fost poblema. ( 500 ron)
Astazi, iarasi...becul abs aprins.
Are idee cineva ce ar putea fi? Sau care este legatura dintre abs, servo si acul vitezometrului ?
Multumesc mult,
Bogdan
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
mocbog
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
mocbog
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
legatura este si cu servo, daca nu ma insel, pentru ca directia de corsa e asistata electric, si se rigidizeaza in anumite conditii de trafic.
daca iti pica un senzor de ABS, cam ramai fara ABS. Daca ai noroc sa fie ala din stanga fata, mai ramai si fara vitezometru. In plus, daca amintirile mele sunt corecte, si se face o corelatie intre rigiditatea directiei si viteza masinii, poti sa ai surprize si cu directia.
Partea nasoala e ca problema poate fi din senzor, sau poate fi din cablaj. La diagnoza vezi doar ca ai defectiune pe senzor, insa senzorul poate sa fie bun si fara probleme, in schimb sa ai un contact oxidat sau un fir intrerupt....
daca iti pica un senzor de ABS, cam ramai fara ABS. Daca ai noroc sa fie ala din stanga fata, mai ramai si fara vitezometru. In plus, daca amintirile mele sunt corecte, si se face o corelatie intre rigiditatea directiei si viteza masinii, poti sa ai surprize si cu directia.
Partea nasoala e ca problema poate fi din senzor, sau poate fi din cablaj. La diagnoza vezi doar ca ai defectiune pe senzor, insa senzorul poate sa fie bun si fara probleme, in schimb sa ai un contact oxidat sau un fir intrerupt....