supapa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare ... am un vectra 19 cdti (150 cp) 2006 garantie valabila, vreau sa stiu daca se merita sa pun chip la motor, daca nu exista efecte secundare, shi bineinteles unde ash putea sa fac lucrul asta shi cam cat ar costa, problema garantiei nu o mai pun shitu sigur ca o pierd daca fac lucrul asta
va multumesc , astept indrumarile voastre
va multumesc , astept indrumarile voastre
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
da o geana pe forum, si confirma cu dealer-ul. Din discutiile puratet pe aici a reiesit ca orice modificare la masina (chiptunning, sau chiar simontat de sistem audio) duce la pierderea (partiala sau totala) a garantiei.
Nu cred ca iti convine sa pierzi garantia. Oricum (parerea mea) 150 cp is suficienti, deocamdata Si dupa ce iese masina din garantie, poti sa ii faci ce tuning vrei
Nu cred ca iti convine sa pierzi garantia. Oricum (parerea mea) 150 cp is suficienti, deocamdata Si dupa ce iese masina din garantie, poti sa ii faci ce tuning vrei
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salut, iti recomand remapare EDS - se merita, in Germania are TUV pentru varianta normala de 200CP.
Cauta si alte oferte, din cate stiu eu majoritatea celor de la noi ofera 185CP in varianta normala, spunand ca 200CP se pune doar pe race
Despre garantie - da - se poate vedea ca masina a fost remapata indiferent daca e Vectra C, B, Astra G, H sau alt model recent. Depinde cat de bine te intelegi cu dealerul tau - la o revizie obisnuita nu se verifica daca s-a facut remapare.
Cauta si alte oferte, din cate stiu eu majoritatea celor de la noi ofera 185CP in varianta normala, spunand ca 200CP se pune doar pe race
Despre garantie - da - se poate vedea ca masina a fost remapata indiferent daca e Vectra C, B, Astra G, H sau alt model recent. Depinde cat de bine te intelegi cu dealerul tau - la o revizie obisnuita nu se verifica daca s-a facut remapare.
clauss
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: bucuresti-Romania
- Masina: Astra 2005 z 16 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
jE a scris:da o geana pe forum, si confirma cu dealer-ul. Din discutiile puratet pe aici a reiesit ca orice modificare la masina (chiptunning, sau chiar simontat de sistem audio) duce la pierderea (partiala sau totala) a garantiei.
Nu cred ca iti convine sa pierzi garantia. Oricum (parerea mea) 150 cp is suficienti, deocamdata Si dupa ce iese masina din garantie, poti sa ii faci ce tuning vrei
Nu cred ca iti convine sa pierzi garantia. Oricum (parerea mea) 150 cp is suficienti, deocamdata Si dupa ce iese masina din garantie, poti sa ii faci ce tuning vrei
Mereu vei vrea mai mult. Daca maiandrei zice (si am incredere in el) ca la 200 este safe, nu vad de sa ratezi aceasta oportunitate
Nu sunt foarte sigur ca cuplul generat dupa remap iti va afecta in timp anumite subansamble, dar cat timp beneficiezi de o putere fenomenala... cred ca merita.
Apropo, ce jante ai? Daca pui 200cp la pamant prin niste jante de 17-18, ai sanse la performante de masini foarte scumpe.
Dupa aproximatia mea, in caz de remap 200cp, timpul pana la suta ar fi de 7 - 7.5 secunde
- Johnny Bravo
- **
- 128 mesaje
- din 03 Mai 2004
- Astra 2005 1.7 DTL
- Bucuresti
Johnny Bravo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
supapa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Impresia mea e ca problema din spatele problemei e faptul ca un neamt ofera 200CP si 400Nm cu TUV iar niste romani ofera 185CP si 380Nm iar 200CP doar in varianta Race, cu amendamentul "o faci pe barba ta"
Dar nu conteaza asta, cred ca e cazul sa discutam un pic despre cuplu si putere...
Faptul ca motorul ofera un anumit cuplu maxim nu inseamna ca tot timpul "restul angrenajelor" trebuie sa faca fata acelui cuplu!
Sa ne uitam la curba de cuplu si sa intelegem un lucru: motorul ofera cuplul de care este nevoie functie de sarcina, si NU MAXIMUL. Deci, daca ii dai blana, iti da maxim de cuplu, conform curbei. Daca mergi domol, iti ofera cuplul necesar pentru a deplasa masina cu viteza si acceleratia cerute de tine.
Ca sa concluzionez, nu cuplul motorului afecteaza "restul angrenajelor", ci stilul de condus al soferului. Dupa remapare, motorul iti ofera REZERVA de putere si cuplu, de care te folosesti cand ai nevoie. In plus, s-a observat ca, daca nu iti schimbi stilul de a conduce, consumul chiar scade.
PS. @JohnnyBravo - despre remaparea la 1.6 TwinPort ce se povesteste? Ce riscuri exista? Nu cumva se strica motorul, cutia, franele, ambreiajul si altele daca se remapeaza la 121CP si 175Nm in loc de 105CP si 150Nm cat ofera unii (adica stock)?
Dar nu conteaza asta, cred ca e cazul sa discutam un pic despre cuplu si putere...
Faptul ca motorul ofera un anumit cuplu maxim nu inseamna ca tot timpul "restul angrenajelor" trebuie sa faca fata acelui cuplu!
Sa ne uitam la curba de cuplu si sa intelegem un lucru: motorul ofera cuplul de care este nevoie functie de sarcina, si NU MAXIMUL. Deci, daca ii dai blana, iti da maxim de cuplu, conform curbei. Daca mergi domol, iti ofera cuplul necesar pentru a deplasa masina cu viteza si acceleratia cerute de tine.
Ca sa concluzionez, nu cuplul motorului afecteaza "restul angrenajelor", ci stilul de condus al soferului. Dupa remapare, motorul iti ofera REZERVA de putere si cuplu, de care te folosesti cand ai nevoie. In plus, s-a observat ca, daca nu iti schimbi stilul de a conduce, consumul chiar scade.
PS. @JohnnyBravo - despre remaparea la 1.6 TwinPort ce se povesteste? Ce riscuri exista? Nu cumva se strica motorul, cutia, franele, ambreiajul si altele daca se remapeaza la 121CP si 175Nm in loc de 105CP si 150Nm cat ofera unii (adica stock)?
supapa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:...Ca sa concluzionez, nu cuplul motorului afecteaza "restul angrenajelor", ci stilul de condus al soferului. Dupa remapare, motorul iti ofera REZERVA de putere si cuplu, de care te folosesti cand ai nevoie. In plus, s-a observat ca, daca nu iti schimbi stilul de a conduce, consumul chiar scade...
Sti cumva cine face sau poate un link ceva...........
- men_george
- **
- 112 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Astra 2005
- Ilfov
men_george
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am citit despre remapare pentru motorul de 150 de cai si am reusit zilele trecute sa ma dau cu unul cu mapa direct de 200. Pentru o mapa de 200 de cai si peste 400 de Nm fuge de rupe.....si apropo domnu Maiandrei, unii romani care fac 185 normal VAD cu cat se creste presiunea in turbina si cat de mult se duce valoare de cuplu.
Pentru o crestere asa de mare , iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul, caseta de directie, posibil si cutie, planetare si alte de genul acesta. Pe Vectra e posibil sa fie mai simplu pentru ca are greutate mai mare, dar se merita sa faci asta?
Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele....
Pentru o crestere asa de mare , iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul, caseta de directie, posibil si cutie, planetare si alte de genul acesta. Pe Vectra e posibil sa fie mai simplu pentru ca are greutate mai mare, dar se merita sa faci asta?
Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele....
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:
Macar de ai avea habar despre ce vorbesti.
Macar de ai avea habar despre ce vorbesti.
Pai...tocmai asta e faza ca am idee ...TU ai idee?
In alte ordine de idei, te simti cu musca pe caciula sau.....si apropo 200 de cai sunt 200 de cai indiferent de unde vin - aduc aceleasi solicitari si nu poti sa minti lumea ca sunt safe ca sunt facuti de x sau y, e vorba de forte mecanice
Ultima modificare făcută de florinike la Mar 19 Jun, 2007 5:04 pm
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
200CP fata de 150CP e o crestere de 33%, exact ca si in cazul unui remap la un 17DTI, caz in care se urca de la 75CP la 100CP. Deci un remap la 1.9 200CP e cam la fel de (putin) periculos ca si la un 1.7 100CP.
Eu zic ca un remap bun la diesel se vede in cantitatea de fum scoasa si zgomotul la relanti. Am vazut remap la 1.7DTI 90CP cu mult fum (la masina mea veche), de asemenea am vazut remap la 1.7DTI 100CP fara pic de fum in plus. Diferenta intre cele doua remapari e ca la a mea s-a facut cu o harta standard, fara a se citi harta originala, iar la celalalt 1.7 s-a facut prin modificarea mapei originale.
Sustin si eu acelasi lucru: conteaza foarte mult cine si cum face remap-ul.
Eu zic ca un remap bun la diesel se vede in cantitatea de fum scoasa si zgomotul la relanti. Am vazut remap la 1.7DTI 90CP cu mult fum (la masina mea veche), de asemenea am vazut remap la 1.7DTI 100CP fara pic de fum in plus. Diferenta intre cele doua remapari e ca la a mea s-a facut cu o harta standard, fara a se citi harta originala, iar la celalalt 1.7 s-a facut prin modificarea mapei originale.
Sustin si eu acelasi lucru: conteaza foarte mult cine si cum face remap-ul.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
florinike a scris:Am citit despre remapare pentru motorul de 150 de cai si am reusit zilele trecute sa ma dau cu unul cu mapa direct de 200. Pentru o mapa de 200 de cai si peste 400 de Nm fuge de rupe.....si apropo domnu Maiandrei, unii romani care fac 185 normal VAD cu cat se creste presiunea in turbina si cat de mult se duce valoare de cuplu.
Pentru o crestere asa de mare , iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul, caseta de directie, posibil si cutie, planetare si alte de genul acesta. Pe Vectra e posibil sa fie mai simplu pentru ca are greutate mai mare, dar se merita sa faci asta?
Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele....
Pentru o crestere asa de mare , iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul, caseta de directie, posibil si cutie, planetare si alte de genul acesta. Pe Vectra e posibil sa fie mai simplu pentru ca are greutate mai mare, dar se merita sa faci asta?
Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele....
1. ff taree, "pentru o mapa de 200...fuge de rupe", adica vrei sa spui ca e ceva finutz 200hp si 400nm! (tare am impresia ca te-ai urcat in alta masina sau n-ai mai condus-o demult pe cea din semnatura)
2. "unii romani care fac 185 normal VAD cu cat se creste presiunea in turbina si cat de mult se duce valoare de cuplu" eu unul cuplul poate il simt dar "gura" la turbina nu am pus-o iar acelor romani li se preda 185 nu isi fac (apropo de fum), deh, si eu as fi vrut sa imi fac singur, nu toata lumea are cunostintele si oricum parca fraza e suspendata.
3. "iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul" ambreiajul oricum e proiectat sa reziste la F mult mai mari si oricum nu are cum sa le atinga pentru ca rupe roata aderenta si garantat o rupe si puterea de 150hp, eu unul prefer sa plec la relanty de pe loc si apoi sa accelerez
4. "caseta de directie" - nu vad legatura intre caseta si puterea motorului exceptand faptul ca ambele ajung la roata prin 2 cai f diferite, intr-adevar de la 200hp in sus tractiunea trebuie sa fie pe spate pt o stabilitate mai buna cat si pt faptul ca articulatiile suporta greu puterea f mare, asa au toate masinile ce se respecta
5. "posibil si cutie, planetare" - eu unul as fi zis in primul rand asta nu "posibil"
6. "si alte de genul acesta": cu tot respectul pentru nr tau de posturi am impresia ca in prezent fratele tau mai mic se ocupa de asta
7. "Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele" - probabil ai avut o experienta nefasta si ca sa fac un remember maiandrei vinde servicii eds motorsport de, un nume premiat pentru performantele reusite la opel (acolo la ei, si cine stie poate auzim si la noi ceva in viitor...)
8. "..." mai bine comentez despre Luceafarul ca e munca mai simpla
9. cumpar eu 1.9 cdi ul de 150hp default pentru 2000E max daca nu ii trebuie modificari majore la vectra c 2003
- Haurar
- **
- 131 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Haurar
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
MGM AUTO
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat