WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Cum spuneam am reparat electrovalva egr e foarte usor si simplu .
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.
criss123
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Cum spuneam am reparat electrovalva egr e foarte usor si simplu .
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.
si tie iti era stricata valva asta sa inteleg si ai reparat-o facand procedeul asa?
criss123
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Cum spuneam am reparat electrovalva egr e foarte usor si simplu .
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.
arcul ce ai spus ca l-ai pus,unde l-ai pus in partea de sus a supapei sa inteleg? sa impinga in jos?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
criss123
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
nu stiu daca stiti ca electrovalva va inchide vacumuul numai atunci cand motorul este pornit si exista vacuum pt ca acel vacuum vacut de pompa de vacuum aspira pistonasul acela din electrovalva si doar atunci ea va sta inchisa (va deschide cand e comandata de ecu ) ,multi o demont. de pe masina si sufla sau trage pe tevustile acelea crezand ca e def. si de aceea eu am pus un arculet dar fff.finut care va tine pistonasul in sus inchizand circuitul binenteles dupa ce am curatat-o. eu merg cu amandoua asa de mult timp fara probleme. In general se pot repara ,curata, doar daca nu se arde bobina, dar mai rar . Apropo de tipul acela din clip am vazut ca a uns pistonasul cu ceva si a lipit membrana de corpul electrov. parerea mea ca este o greseala ca daca unsoarea aceea se inchega in timp va bloca pistonasul si nu va mai putea demont. sa curete ! si am mai vazut ca a aruncat si sita care are si ea un rol de a nu lasa sa intre praf .
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
Scuze de interventie! Vis a vis de filmuletul cu electrovalva, deaceea a si lipit membrana de corpul valvei pt a nu patrunde praful in ea. Aceea era, cred, vaselina siliconica. Acum nu stiu daca face serviciul bun lipitura membranei. Chiar as dori o parere. Multumesc!
Ps. De aceea a si aruncat sita oricum se murdareste foarte repede
Ps. De aceea a si aruncat sita oricum se murdareste foarte repede
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
Gata! M-ai convins, RADU FLORIAN, ma apuc de reparat electrovalva turbo ( parca ar fi cea din filmulet). Nu prea pricep asa bine dar ma descurc. Am cu totul si cu totul alta meserie care nu are nimic in comun cu tehnica masinilor dar de nevoie su pasiune ma m- ai bag. Noroc cu voi care scrieti m-ati ajutat foarte mult. Vis a vis de electrovalva o sa incerc fara sa lipesc membrana asta banuiesc ca ar tine- o inchisa tot timpul si ar uza turbina cred ca asta a urmarit si ,, actorul din filmulet" sa deschida wastegate-ul mai greu pr un plus de presiune doar banuiesc. O sa incerc amandoua variantele. In legatura cu arculetul din capatul pistonasului nu stiu ce sa zic? Nu face contact intre corpul electrovalvei si pistonas? Asta ar fi in regula! Astept un raspuns. Multumesc pt rabdare!
zmgg
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat
- dutu stefan
- *
- 5 mesaje
- din 25 Jul 2018
- Astra 2000 Y17DT
- Botosani
dutu stefan
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2018
- Mesaj Privat