- albisicornel
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Sep 2012
- Agila 2001
- Cluj
albisicornel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua!
De o saptamana sunt si eu posesor de Agila, 2001, 1.2 pe benzina, 110k km, prima mea masina
La sfaturile proaste a unei cunostinte, nu m-am dus cu ea la tester inainte sa o cumpar, asa ca acuma am o mica problema... Dupa ~ 100 de km (a fost adusa pe platforma, nu stiu cat a stat nerulata inainte), mi s-a aprins martorul de check engine, care, intr-un moment de enorma prostie, am crezut ca e din cauza uleiului. Am schimbat uleiul (120ron ulei, + 20 manopera), si desigur, martorul a ramas aprins... Acum am reusit sa o duc la un tester (30 de ron), si am aflat de ce era aprins martorul. Din cate am inteles, injectoarele sunt "murdare", si amestecul de benzina nu e bun, motiv pentru care am primit acea eroare, care cica avea si valoare maxima, de 24%. Mecanicul rrespectiv mi-a zis ca se poate rezolva destul de usor, prin adaugarea unui aditiv pt curatare (~50 ron), la urmatoarea alimentare (si cica trebuie alimentat cu macar 50% din rezervor). A mai avut careva problema asta? Ar fi ok sa bag aditivii respectivi?
De asemenea, inca 2 intrebari:
1. Cam ce ar trebui sa fac ca sa imi mai scada consumul, deoarece scot cam 6.5-7% in exterior, ceea ce banuiesc ca e de la stilul de condus (il turez umpic cand pornesc, pt ca am patit sa imi moara motorul aiurea, fiind invatat cu un logan diesel, si schimb pe la 2200 turatii).
2. Cam cat costa RAR-ul la agila mea?
De o saptamana sunt si eu posesor de Agila, 2001, 1.2 pe benzina, 110k km, prima mea masina
La sfaturile proaste a unei cunostinte, nu m-am dus cu ea la tester inainte sa o cumpar, asa ca acuma am o mica problema... Dupa ~ 100 de km (a fost adusa pe platforma, nu stiu cat a stat nerulata inainte), mi s-a aprins martorul de check engine, care, intr-un moment de enorma prostie, am crezut ca e din cauza uleiului. Am schimbat uleiul (120ron ulei, + 20 manopera), si desigur, martorul a ramas aprins... Acum am reusit sa o duc la un tester (30 de ron), si am aflat de ce era aprins martorul. Din cate am inteles, injectoarele sunt "murdare", si amestecul de benzina nu e bun, motiv pentru care am primit acea eroare, care cica avea si valoare maxima, de 24%. Mecanicul rrespectiv mi-a zis ca se poate rezolva destul de usor, prin adaugarea unui aditiv pt curatare (~50 ron), la urmatoarea alimentare (si cica trebuie alimentat cu macar 50% din rezervor). A mai avut careva problema asta? Ar fi ok sa bag aditivii respectivi?
De asemenea, inca 2 intrebari:
1. Cam ce ar trebui sa fac ca sa imi mai scada consumul, deoarece scot cam 6.5-7% in exterior, ceea ce banuiesc ca e de la stilul de condus (il turez umpic cand pornesc, pt ca am patit sa imi moara motorul aiurea, fiind invatat cu un logan diesel, si schimb pe la 2200 turatii).
2. Cam cat costa RAR-ul la agila mea?
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum. Cam putine informatii pentru a putea da un diagnostic. De fapt l-ai dat chiar tu. Injectoarele murdare. Alte informatii nu avem.
Consumul e mare dupa cum zici tu, dar nu e de la "il turez un pic cand pornesc"
Cu aceeasi motorizare, z12xe banuiesc, eu am cheltuit aprox. 1300 lei pentru inmatriculare. (asta a inclus numere, asigurare, taxe, RAR, tot).
Consumul e mare dupa cum zici tu, dar nu e de la "il turez un pic cand pornesc"
Cu aceeasi motorizare, z12xe banuiesc, eu am cheltuit aprox. 1300 lei pentru inmatriculare. (asta a inclus numere, asigurare, taxe, RAR, tot).
- albisicornel
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Sep 2012
- Agila 2001
- Cluj
albisicornel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- albisicornel
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Sep 2012
- Agila 2001
- Cluj
albisicornel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Da, ai putea sa ne zici si noua macar codul de eroare de la testerul de 30 ron. De altfel nu putem ghici de ce s-a aprins un bec in bord.
nu am codul, ca am fost fraier si nu l-am notat.... atat stiu ca eroarea era de la amestecu de benzina, pt ca injectoarele cica sunt murdare... am incercat metoda cu frana si acceleratia, si sa dau cheia pana la II, dar nu imi clipeste deloc masina cu cheie, nu clipeste nimic de fapt...
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Primul post din aceasta pagina: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347 , va prezinta lista codurilor
de eroare, precum si modul de identificare a acestora pe autoturism fara a folosi testerul.
Faceti dvs. singur diagnoza (prin metoda indicata in acel post) si postati rezultatul (eu nu cred ca sunt de vina injectoarele).
l.e. am postat concomitent, becul ,,masinuta cu cheie" se aprinde ?, se stinge concomitent cu alt bec
din bord ?
de eroare, precum si modul de identificare a acestora pe autoturism fara a folosi testerul.
Faceti dvs. singur diagnoza (prin metoda indicata in acel post) si postati rezultatul (eu nu cred ca sunt de vina injectoarele).
l.e. am postat concomitent, becul ,,masinuta cu cheie" se aprinde ?, se stinge concomitent cu alt bec
din bord ?
- albisicornel
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Sep 2012
- Agila 2001
- Cluj
albisicornel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
m-am uitat la coduri, dar dupa cum am zis, nu pot face diagnoza, ca nu imi palpaie masinuta cu cheie... sta aprinsa cu toti martorii la treapta II a cheii, si se sting toate cand pornesc motorul. Cand am a fost conectata la tester, s-a si sters eroarea, deci acum cred ca si daca pot, degeaba fac diagnoza (am incercat sa o fac inainte de a sterge eroarea, si si dupa, tot nu palpaie nimic...)
LE: am fost acum sa verific, tot nu palpaie nimic. si am gresit, nu stau toate aprinse pe treapta II, chiar cand dau pe treapta II sunt toate aprinse, dupaia se sting pe rand, intai abs-u, dupa aceea masina, si ramane aprins doar check engine si esps din cate am vazut (+ baterie, ulei, centura, si frana de mana care era trasa). Cand pornesc motoru, dispar toate (minus centura, si frana de mana, da alea pt ca nu era pusa centura si nu era lasata frana de mana)
LE: am fost acum sa verific, tot nu palpaie nimic. si am gresit, nu stau toate aprinse pe treapta II, chiar cand dau pe treapta II sunt toate aprinse, dupaia se sting pe rand, intai abs-u, dupa aceea masina, si ramane aprins doar check engine si esps din cate am vazut (+ baterie, ulei, centura, si frana de mana care era trasa). Cand pornesc motoru, dispar toate (minus centura, si frana de mana, da alea pt ca nu era pusa centura si nu era lasata frana de mana)
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- albisicornel
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Sep 2012
- Agila 2001
- Cluj
albisicornel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
acum de dimineatza a trebuit sa fac vre'o 7 km, si am observat ca check engine a reaparut (ceea ce era si de asteptat, deoarece doar am sters eroarea, inca nu am rezolvato...). cand am oprit, am incercat iar sa fac diagnostic la problema, dar stau aproape toti martorii aprins cand e cheia la II, tot nu palpaie nimic....
Considerand ca chiar injectoarele sunt de vina, pt ca sunt murdare, sa cumpar aditivi oare, sau ar fii si alta solutie (poate mai buna) pt asta?
Considerand ca chiar injectoarele sunt de vina, pt ca sunt murdare, sa cumpar aditivi oare, sau ar fii si alta solutie (poate mai buna) pt asta?
emilul
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mergi joi la intalnire Intalnire ClubOpel Cluj
saptamanal,Joi de la 19:00,Polus sector F1 sau B3 https://www.clubopel.com/vie...46&start=6880
Daca vrei iti pun si pile dar nu trebuie.
Dupa cum citesc masina e smenuita 90%, martorul masina+cheie trebuie sa clipeasca, foarte putine instrumente nu fac asta si nu am inteles de ce..
Probabil ai P0170, dar e probabil ca poate fi si P0335 intermitent. Citeste cod eroare dupa care o depanam de la distanta.
Nu umbla la injectoare, uita de ele ca nu pica la nimeni.
saptamanal,Joi de la 19:00,Polus sector F1 sau B3 https://www.clubopel.com/vie...46&start=6880
Daca vrei iti pun si pile dar nu trebuie.
Dupa cum citesc masina e smenuita 90%, martorul masina+cheie trebuie sa clipeasca, foarte putine instrumente nu fac asta si nu am inteles de ce..
Probabil ai P0170, dar e probabil ca poate fi si P0335 intermitent. Citeste cod eroare dupa care o depanam de la distanta.
Nu umbla la injectoare, uita de ele ca nu pica la nimeni.
- albisicornel
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Sep 2012
- Agila 2001
- Cluj
albisicornel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
emilul a scris:Pentru 30 de lei (sau chiar gratis la acelasi tester) ar trebui totusi sa se stie aici codul de eroare, sunt pe forum utilizatori foarte buni in depanarea agilutelor implicit salvarea de bani grei ...... ca o idee poate fi si sonda lambda (legat de consum marit) teava de esapament cum rata ?
omu mi-a zis codu, da am fost eu fraier, si nu l-am notat....
- albisicornel
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Sep 2012
- Agila 2001
- Cluj
albisicornel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Mergi joi la intalnire Intalnire ClubOpel Cluj
saptamanal,Joi de la 19:00,Polus sector F1 sau B3 https://www.clubopel.com/vie...46&start=6880
Daca vrei iti pun si pile dar nu trebuie.
Dupa cum citesc masina e smenuita 90%, martorul masina+cheie trebuie sa clipeasca, foarte putine instrumente nu fac asta si nu am inteles de ce..
Probabil ai P0170, dar e probabil ca poate fi si P0335 intermitent. Citeste cod eroare dupa care o depanam de la distanta.
Nu umbla la injectoare, uita de ele ca nu pica la nimeni.
saptamanal,Joi de la 19:00,Polus sector F1 sau B3 https://www.clubopel.com/vie...46&start=6880
Daca vrei iti pun si pile dar nu trebuie.
Dupa cum citesc masina e smenuita 90%, martorul masina+cheie trebuie sa clipeasca, foarte putine instrumente nu fac asta si nu am inteles de ce..
Probabil ai P0170, dar e probabil ca poate fi si P0335 intermitent. Citeste cod eroare dupa care o depanam de la distanta.
Nu umbla la injectoare, uita de ele ca nu pica la nimeni.
smenuita adica furata, sau doar ca s-a umblat la martorul masina+cheie?
O sa incerc sa ajung pe joi la intalnire, poate rezolv ceva pe acolo...
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
nu umbla la injectoare.la tine problema este la amestecul de aer-benzina(debitmetrul de aer,sondele lamda),iar daca iti consuma ulei sigur ai probleme cu EGR-ul.Toba de esapament este afumata(are depuneri de funingine) pentru ca daca are iti consuma ulei.incearca sa o pui pe un tester adevarat si noteaza codul(codurile)afisate si apoi revin-o.nu te necaji ca doar nu-i avion.Filtrul de aer este schimbat?masina cu cheita trebuie sa palpaie de cateva ori cand pui contactul si sa se stinga inainte de a porni.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
agil
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
albisicornel ai reusit sa-ti afli codul de eroare ?
eu lucrez pe bulevardul muncii de la 9 la 17 si am testerul in masina;daca poti veni cred ca ma invoieste seful 10 min sa punem testerul-nu te costa nimic;intr-un an am acumulat ceva experienta dar nu-s specialist;sau daca vrei un specialist iti recomand pe domnul Adam - are undeva pe acest forum anunt-service in Dambul rotund
daca da iti dau numarul de telefon
eu lucrez pe bulevardul muncii de la 9 la 17 si am testerul in masina;daca poti veni cred ca ma invoieste seful 10 min sa punem testerul-nu te costa nimic;intr-un an am acumulat ceva experienta dar nu-s specialist;sau daca vrei un specialist iti recomand pe domnul Adam - are undeva pe acest forum anunt-service in Dambul rotund
daca da iti dau numarul de telefon