- valentin876282
- OP
- 3 mesaje
- din 25 Sep 2011
- Vectra 2005
- Bucuresti
valentin876282
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am un Vectra C1 noiembrie 2004, motor 2.2 direct, benzina, transmisie automata multitronic.
De ceva timp a inceput sa mi se opreasca motorul in mers. Am reusit sa identific momentele cand se opreste si anume cand plec de-acasa dupa ca masina a stat cel putin o noapte oprita merge perfect, dar daca o opresc apoi si o pornesc din nou in mai putin de o ora merge vreo cateva sute de metri dupa care se opreste si nu mai vrea sa porneasca decat dupa vreo 2 minute. La bord cand se opreste motorul se aprinde iconita cu masina si cheia si toate becurile care se aprind cand e contactul pus. Cand reusesc sa o pornesc din nou iconita cu masina si cheia ramane dar motorul nu se mai opreste.
La reprezentanta ma costa 1 milion si jumatate sa pun testerul sa vad care e problema si momentan nu am banii astia doar pentru o diagnoza.
Inainte sa ma duc cu ea in service am 3 intrebari:
-daca a mai patit cineva asa ceva ce a avut masina sau daca aveti idee ce ar putea sa aiba........
-am auzit ca pot gasi cablu cu care sa conectez masina la calculator si un program cu care sa citesc eroarea de calculatorul de bord. de unde pot face rost de cablu si de program? daca nu imi puteti spune de unde le pot lua macar cum se numesc, cablul si programul.
-se poate afla codul de eroare fara sa pun un tester pe ea? daca da cum?
De ceva timp a inceput sa mi se opreasca motorul in mers. Am reusit sa identific momentele cand se opreste si anume cand plec de-acasa dupa ca masina a stat cel putin o noapte oprita merge perfect, dar daca o opresc apoi si o pornesc din nou in mai putin de o ora merge vreo cateva sute de metri dupa care se opreste si nu mai vrea sa porneasca decat dupa vreo 2 minute. La bord cand se opreste motorul se aprinde iconita cu masina si cheia si toate becurile care se aprind cand e contactul pus. Cand reusesc sa o pornesc din nou iconita cu masina si cheia ramane dar motorul nu se mai opreste.
La reprezentanta ma costa 1 milion si jumatate sa pun testerul sa vad care e problema si momentan nu am banii astia doar pentru o diagnoza.
Inainte sa ma duc cu ea in service am 3 intrebari:
-daca a mai patit cineva asa ceva ce a avut masina sau daca aveti idee ce ar putea sa aiba........
-am auzit ca pot gasi cablu cu care sa conectez masina la calculator si un program cu care sa citesc eroarea de calculatorul de bord. de unde pot face rost de cablu si de program? daca nu imi puteti spune de unde le pot lua macar cum se numesc, cablul si programul.
-se poate afla codul de eroare fara sa pun un tester pe ea? daca da cum?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Probabil ai probleme cu pompa de inalta presiune.
Succes. Ai mai jos codul de eroare si cum poti testa. Cauta pe forum Op-Com.
Signum/Vectra 2003 To 2005 - Engine Type: Z22YH
High Pressure Pump, Fuel Pressure Regulator - Defective (P1191 set)
The customer complains that the MIL is on. P1191 us set in the ECU.
1. High pressure pump defective, vehicle not driveable
2. Fuel pressure regulator defective, vehicle runs in emergency operating mode
This is caused by a defective high pressure pump or fuel pressure regulator valve. In case of customer complaint proceed as follows to verify the defective part:
1. Check fuel feed pressure at high-pressure pump with manometer (engine running)
Is primary feed pressure less than 3, 4 bar?
Yes: Low pressure fuel feed failure -> check fuse, relay, intank module.
2. Measure fuel pressure in the high pressure rail at idle by using Tech2 Datalist.
Is fuel pressure in the high pressure rail less than 600kPa?
Yes: High pressure pump defect, replace.
3. Pull off connector (two-core) of the fuel pressure regulator.
Measure the voltage of the fuel pressure sensor at 3000RPM (standing vehicle) with Tech2.
Is Voltage greater than 1, 2V?
Yes: Fuel pressure regulator defect, replace.
4. Defect is not clearly allocable to one component. Proceed according to TIS 2000 service instruction.
TIS Reference Number: E0001614
Succes. Ai mai jos codul de eroare si cum poti testa. Cauta pe forum Op-Com.
Signum/Vectra 2003 To 2005 - Engine Type: Z22YH
High Pressure Pump, Fuel Pressure Regulator - Defective (P1191 set)
The customer complains that the MIL is on. P1191 us set in the ECU.
1. High pressure pump defective, vehicle not driveable
2. Fuel pressure regulator defective, vehicle runs in emergency operating mode
This is caused by a defective high pressure pump or fuel pressure regulator valve. In case of customer complaint proceed as follows to verify the defective part:
1. Check fuel feed pressure at high-pressure pump with manometer (engine running)
Is primary feed pressure less than 3, 4 bar?
Yes: Low pressure fuel feed failure -> check fuse, relay, intank module.
2. Measure fuel pressure in the high pressure rail at idle by using Tech2 Datalist.
Is fuel pressure in the high pressure rail less than 600kPa?
Yes: High pressure pump defect, replace.
3. Pull off connector (two-core) of the fuel pressure regulator.
Measure the voltage of the fuel pressure sensor at 3000RPM (standing vehicle) with Tech2.
Is Voltage greater than 1, 2V?
Yes: Fuel pressure regulator defect, replace.
4. Defect is not clearly allocable to one component. Proceed according to TIS 2000 service instruction.
TIS Reference Number: E0001614
- dj_badboy_rc
- ****
- 1,380 mesaje
- din 24 Dec 2009
- Vectra 2005 Z22YH
- Cluj
dj_badboy_rc
- Mesaje scrise: 1,380
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2009
- Mesaj Privat
- valentin876282
- OP
- 3 mesaje
- din 25 Sep 2011
- Vectra 2005
- Bucuresti
valentin876282
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
noroc ca inca eram abonat la topic:P
am rezolvat problema, imi cer scuze, am uitat sa postez cum anume.
pana la urma era de la fuel pressure regulator (nush cum ii zice in romana, e un senzor cred ca in stanga de pompa de inalta tensiune, asa arata http://i.ebayimg.com/t/VAUX...M-Z22YH-2-2-/00/$(KGrHqN,!h0E3O+g+md1BN2m4-n,M!~~_35.JPG , http://www.z22se.co.uk/foru...c5654d052ecbb.jpg )
am fost la service si nu dadea eroare cum ca ar fi defect acel senzor, iar cand l-au scos aparea eroare in calculator si pe esapament iesea fum negru. asa au ajuns ei la concluzia ca nu este defect. pana la urma am gasit un alt forum care spunea ca acel senzor se deregleaza fara sa se strice de tot si sa dea eroare in calculator. la mine vedea ca e mai multa ptesiune decat era defapt si pana la urma oprea motorul. dupa ce l-am schimbat a mers perfect masina.
inainte sa descopar eu care e problema cei de la service au spus ca e pompa de benzina din rezervor si am mers pe mana lor si am schimbat-o. inainte sa o schimb masina mergea un timp pana se oprea, dupa ce am schimbat-o se oprea la 30 de secunde sau 1 minut maxim. asta ma face sa cred ca pompa mea era cam dusa si nu baga destula presiune si ii lua mai mult senzorului sa dea eroare.
senzorul din cate imi amintesc a costat in jur de 400-500 ron, manopera nu stiu sa iti spun cat a costat pt ca dupa ce m-au pus sa cumpar pompa cand nu era pompa de vina au zis ca platesc doar piesele si atat (il cunosteam pe patronul de la service )
daca iti facea la fel ca mie masina, adica se oprea dupa mai mult timp, nu la 30 sec dupa pornire, si rezolvarea a fost aceiasi, senzorul de presiune, e posibil ca si pompa de benzina din rezervor sa nu functioneze la capacitate optima.
sunt curios daca a fost aceeasi rezolvare asa ca daca se poate sa imi raspunzi te rog, as aprecia mult.
am rezolvat problema, imi cer scuze, am uitat sa postez cum anume.
pana la urma era de la fuel pressure regulator (nush cum ii zice in romana, e un senzor cred ca in stanga de pompa de inalta tensiune, asa arata http://i.ebayimg.com/t/VAUX...M-Z22YH-2-2-/00/$(KGrHqN,!h0E3O+g+md1BN2m4-n,M!~~_35.JPG , http://www.z22se.co.uk/foru...c5654d052ecbb.jpg )
am fost la service si nu dadea eroare cum ca ar fi defect acel senzor, iar cand l-au scos aparea eroare in calculator si pe esapament iesea fum negru. asa au ajuns ei la concluzia ca nu este defect. pana la urma am gasit un alt forum care spunea ca acel senzor se deregleaza fara sa se strice de tot si sa dea eroare in calculator. la mine vedea ca e mai multa ptesiune decat era defapt si pana la urma oprea motorul. dupa ce l-am schimbat a mers perfect masina.
inainte sa descopar eu care e problema cei de la service au spus ca e pompa de benzina din rezervor si am mers pe mana lor si am schimbat-o. inainte sa o schimb masina mergea un timp pana se oprea, dupa ce am schimbat-o se oprea la 30 de secunde sau 1 minut maxim. asta ma face sa cred ca pompa mea era cam dusa si nu baga destula presiune si ii lua mai mult senzorului sa dea eroare.
senzorul din cate imi amintesc a costat in jur de 400-500 ron, manopera nu stiu sa iti spun cat a costat pt ca dupa ce m-au pus sa cumpar pompa cand nu era pompa de vina au zis ca platesc doar piesele si atat (il cunosteam pe patronul de la service )
daca iti facea la fel ca mie masina, adica se oprea dupa mai mult timp, nu la 30 sec dupa pornire, si rezolvarea a fost aceiasi, senzorul de presiune, e posibil ca si pompa de benzina din rezervor sa nu functioneze la capacitate optima.
sunt curios daca a fost aceeasi rezolvare asa ca daca se poate sa imi raspunzi te rog, as aprecia mult.
- dj_badboy_rc
- ****
- 1,380 mesaje
- din 24 Dec 2009
- Vectra 2005 Z22YH
- Cluj
dj_badboy_rc
- Mesaje scrise: 1,380
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2009
- Mesaj Privat