adrihan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timisoara
- Masina: Kadett 1989 1.3S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu daca am postat bine la sectiunea de tuning https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12414
asa ca mai postez si aici sper sa nu se supere moderatorii
Am un kadett 4+1 usi 1.3 carburator din 89 ce se afla intr-o stare f foarte buna dar ma lasa cam rece motorizare si dotarile (singurele fiind ABS,trapa,central,alarma) si as vrea sa stiu daca se poate pune toata partea mecanica(motor, cutie,susspensii,frane,punte spate cu discuri,servo directie,si ce mai trebuie..) si partea electrica(calculator,computer bord,aer conditionat,airbag-uri, geamuri el, control tractiune,etc) de la o astra de 94-95 gsi 2000 16v
Din cate m-am documentat in principiu platforma tehnica de astra este la fel cu cea de kadett ( motorul se potriveste, bordul se potriveste) si sunt curios daca restul de elemente enumerate mai sus se pot pune fara modificari sau ce modificari ar trebuii pt montarea lor.
Daca este cineva care sa fi facut asta sau stie va rog sa ma ajutati si pe mine
Multumesc
PS:daca e cu suparare se poate sterge
asa ca mai postez si aici sper sa nu se supere moderatorii
Am un kadett 4+1 usi 1.3 carburator din 89 ce se afla intr-o stare f foarte buna dar ma lasa cam rece motorizare si dotarile (singurele fiind ABS,trapa,central,alarma) si as vrea sa stiu daca se poate pune toata partea mecanica(motor, cutie,susspensii,frane,punte spate cu discuri,servo directie,si ce mai trebuie..) si partea electrica(calculator,computer bord,aer conditionat,airbag-uri, geamuri el, control tractiune,etc) de la o astra de 94-95 gsi 2000 16v
Din cate m-am documentat in principiu platforma tehnica de astra este la fel cu cea de kadett ( motorul se potriveste, bordul se potriveste) si sunt curios daca restul de elemente enumerate mai sus se pot pune fara modificari sau ce modificari ar trebuii pt montarea lor.
Daca este cineva care sa fi facut asta sau stie va rog sa ma ajutati si pe mine
Multumesc
PS:daca e cu suparare se poate sterge
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
adrihan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timisoara
- Masina: Kadett 1989 1.3S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Cu MULTA munca, cred ca se poate, dar... merita Astrele "F" sunt deja destul de ieftine...
Pai tocmai asta e motivul pt care as vrea sa fac transplantul; o astra de 94-95 2000 16v sfi poate sa fie de la 800 la 2800 euro in functie de dotari,km,stare,etc .Chiar daca s-ar scoate taxele mari de acum si se poate inmatricula o astra de 95, eu prefer kadettul pt are mai multa personalitate si aranjat cu bun gust poti scoate o masina destul de impresionanta:
Poti spune ca masini de generati noua nu pot sa arate asa si sa nu mai vorbim de performante (decat la bani foarte multi)
Deci revenind la realitate cam ce modificari trebuie facut sa intre sa se potriveasca si sa mai si functioneze corespunzator urmatoarele:
-motor, cutie, planetare
-puntile fata cu suspensii,frane,bucsi(merg prinderile originale?)
-punte spate cu suspensii,frane pe disc,bucsi(merg prinderile originale?)
-bordul cu traseele de aer conditionat,trasee electrice,airbaguri,coloana de directie,
-servodirectia,servofrana cu abs (pot pastra abs-ul meu sau ....)
-macarale electrice geamuri
-si tot ce mai tine de mecanica si electrica(ca nu-mi mai vin in minte altele)
Daca aveti idee manopera cat ar fi pt a face asta ca unele chestii chiar nu m-as baga sa le fac eu (lipsa timp si lipsa unele scule ).Din cate stiu eu manopera pt schimbatul unui motor este de la 150 Ron la 250 Ron iar pt electrica pe undeva la 200 Ron iar pt restul nu am nici o idee
Multam
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
adrihan a scris: Deci revenind la realitate cam ce modificari trebuie facut sa intre sa se potriveasca si sa mai si functioneze corespunzator urmatoarele:
-motor, cutie, planetare
-puntile fata cu suspensii,frane,bucsi(merg prinderile originale?)
-punte spate cu suspensii,frane pe disc,bucsi(merg prinderile originale?)
-bordul cu traseele de aer conditionat,trasee electrice,airbaguri,coloana de directie,
-servodirectia,servofrana cu abs (pot pastra abs-ul meu sau ....)
-macarale electrice geamuri
-si tot ce mai tine de mecanica si electrica(ca nu-mi mai vin in minte altele)
-motor, cutie, planetare
-puntile fata cu suspensii,frane,bucsi(merg prinderile originale?)
-punte spate cu suspensii,frane pe disc,bucsi(merg prinderile originale?)
-bordul cu traseele de aer conditionat,trasee electrice,airbaguri,coloana de directie,
-servodirectia,servofrana cu abs (pot pastra abs-ul meu sau ....)
-macarale electrice geamuri
-si tot ce mai tine de mecanica si electrica(ca nu-mi mai vin in minte altele)
Ianinte de a incepe treaba ai in vedere faptul ca va fi destul de greu sa omologhezi aceste modificari la RAR.
Motor cutie si planetare se potrivesc fara modificari insa vei fi nevoit sa folosesti si timoneria de la Astra.
De la puntea fata vei putea folosi mai putin bara stabilizatoare si basculele.
Puntea spate se portiveste nu stiu sigur daca nu difera cablul de frana de mana insa cred ca il poti folosi pe cel de Astra...
La bord/electrica apar problemele, va fi dificil sa folosesti aeroterma de la Astra eu am pastrat-o pe cea de la Kadett, la fel am pastrat coloana de directie de Kadett, trebuei modificate si traseele de aer...
Eu unul as folosi cablajul electirc de la Astra...
Daca vei decide ca pastrezi instalartia electrica de la Kadett atunci vei pastra si ABS-ul de la acesta.
Este un proiect complex nu vreau sa ma gandesc la manopera... nu stiu pe cineva care sa se apuce de aceasta treaba... cel mai bine ar fi sa duci pana la capat singur aceasta treaba nu este foarte compicat
adrihan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timisoara
- Masina: Kadett 1989 1.3S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
Multumesc Robert este un raspuns pe caare il asteptam.
Mare parte din munca as vrea sa o fac eu dar din lipsa un spatiu adecvat si de scule grele gen elevator, macaraua aia mica hidraulica cu care scoti motorul,aparat de sudura,etc.., nu voi putea face anumite operatiuni
Ideea este ca vroiam sa stiu in mare parte de problemele de compatibilitate si ce modificari ar fii necesare ca sa pot sa merg mai departe ca restul nu se invata pe forum ci prin mult studiu,multa umblatura, vazut masini, intrebat mecanici, testat ......si dupa trecut la fapte
Multam la toti si daca mai aveti idei, poze din timpul unor lucrari de genul, linkuri sau orice sugestii v-as fii recunascator pt ele
Mare parte din munca as vrea sa o fac eu dar din lipsa un spatiu adecvat si de scule grele gen elevator, macaraua aia mica hidraulica cu care scoti motorul,aparat de sudura,etc.., nu voi putea face anumite operatiuni
Ideea este ca vroiam sa stiu in mare parte de problemele de compatibilitate si ce modificari ar fii necesare ca sa pot sa merg mai departe ca restul nu se invata pe forum ci prin mult studiu,multa umblatura, vazut masini, intrebat mecanici, testat ......si dupa trecut la fapte
Multam la toti si daca mai aveti idei, poze din timpul unor lucrari de genul, linkuri sau orice sugestii v-as fii recunascator pt ele
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
adrihan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timisoara
- Masina: Kadett 1989 1.3S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
Sprijinind pe prietenu Robertzu sa ne traiasca la astra f ai H si pe acel H ai un tampon de cauciuc care sustine cutia de viteze...va trebui sa-l folosesti pe cel de pe kadett...inainte de a face schimbu de punte pe spate da js rptile si incearca sa masori distanta dintre taburi la cea de kadet si la cel de astra...mai uitate la sistemu de prindere la amortizoare si cel al arcurilor...eu fac exact ce faci tu acum...mai putin nu am punte pe discuri pe spate...te sfatuiesc sa iei instalatia electrica de pe astra daca este buna...o sa ai de schimbat pini intre ei la stopurile pe spate ...in rest mai nimk...Daca iti pui si bordu de astra si instalatia va trebui sa tai 2 mufe ....una la aeroterma si sa o pui pe cea de kadett si am impresia nu sunt sigur ca si cea de la motorasu de stergatoare...vezi si tu la fata locului...greu nu este cu rabdare si cateva zile de munca iese ceva frumos..Eu unu te sfatuiesc lafel ca Robert sa o faci tu ...Dar te rugam sa nu ne blestemi sau sa ne injuri cand vei da de greu si eu am dat de greu dar PRIETENI stiu de ce au telefoane hahaha CA SA-I TERORIZEZE ALTI PRIETENI...si acum fugi la treaba apucate unde nu sti mai intreaba asa imi spunea mie un prieten
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat