- mi_ronic
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Aug 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Neamt
mi_ronic
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2012
- Mesaj Privat
crycu
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu, nu comenzile de pe volan sunt problema, ci, insusi CIM-ul, asa incepe, intai nu functioneaza claxonul, sau functioneaza cand vrea el, sau nu functioneaza claxonul cu farurile aprinse, plus diverse alte combinatii si se ajunge pana in faza in care nu mai porneste masina...Unii, au rezolvat cu resoftare CIM, altii l-au inlocuit. Mergi si fa-i o diagnoza, exista si posibilitatea sa fie doar claxonul defect sau ceva mufe care nu mai fac contact la claxon...etc.
- mi_ronic
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Aug 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Neamt
mi_ronic
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2012
- Mesaj Privat
crycu a scris:da...iti fac probleme si conezile de pe volan,cele de pe partea stanga? daca da,mergi la opel si pune-ti o clema la CIM,e gratis...au ei o promotie...dar mai intai trebuie sa stii sigur ca ai claxonul bun..
nu am comenzi pe volan. e fara... in schimb claxonul era vlaguit, abia se mai auzea. o sa verific goarna prima data...
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut. Sunt nou pe acest forum, insa de mai bine de 8 luni de zile sunt fericitul posesor al unui Opel Astra H, 1.6 Twinport din 2005. Spun fericit, pentru ca sunt foarte multumit de masina.
Din pacate, ma confrunt si eu cu aceasta problema legata de claxon. Mie nu mi`a mers niciodata, dar am descoperit abia in Romania. Masina e adusa din Germania. In sfarsit, am fost pe la 3 mecanici, si fiecare cu alta parere, ba CIM-ul (desi, merg toate comenzile pe volan, nu detectez alte probleme in afara de claxon), ba conectorii de la CIM ( am fost in reprezentanta sa-mi monteze binecunoscuta " clema " insa cei de acolo mi-au spus ca masinii mele i-a fost montata clema undeva in 2008, sau ceva de genul ).
In fine, un al treilea mecanic a descoperit o chestie cel putin ciudata..si mi-a zis ca nu e nici CIM si nici altceva de genul. V-as ruga sa incercati si voi, cei care va confruntati cu aceasta problema. Mentionez ca mie-mi stau mereu farurile pornite, in momentul cand pornesc motorul, nu stiu daca e dotare sau defectiune. Ideea e ca atunci cand, duc cheia, pana-n capat maxim ( o pozitie in plus dupa pozitia in care ramane cheia, dupa pornirea motorului ), pozitie pe care nu ramane, daca o las, se opresc farurile se schimba modul de iluminare a ecranului central si merge si claxonul. Am inteles ca problema claxon e strans legata de faza scurta.
A mai observat cineva chestia asta, stie cineva ce poate fi? Sa fie vreo defectiune a contactului, vreun releu ars?
Va multumesc anticipat!
Alex
Din pacate, ma confrunt si eu cu aceasta problema legata de claxon. Mie nu mi`a mers niciodata, dar am descoperit abia in Romania. Masina e adusa din Germania. In sfarsit, am fost pe la 3 mecanici, si fiecare cu alta parere, ba CIM-ul (desi, merg toate comenzile pe volan, nu detectez alte probleme in afara de claxon), ba conectorii de la CIM ( am fost in reprezentanta sa-mi monteze binecunoscuta " clema " insa cei de acolo mi-au spus ca masinii mele i-a fost montata clema undeva in 2008, sau ceva de genul ).
In fine, un al treilea mecanic a descoperit o chestie cel putin ciudata..si mi-a zis ca nu e nici CIM si nici altceva de genul. V-as ruga sa incercati si voi, cei care va confruntati cu aceasta problema. Mentionez ca mie-mi stau mereu farurile pornite, in momentul cand pornesc motorul, nu stiu daca e dotare sau defectiune. Ideea e ca atunci cand, duc cheia, pana-n capat maxim ( o pozitie in plus dupa pozitia in care ramane cheia, dupa pornirea motorului ), pozitie pe care nu ramane, daca o las, se opresc farurile se schimba modul de iluminare a ecranului central si merge si claxonul. Am inteles ca problema claxon e strans legata de faza scurta.
A mai observat cineva chestia asta, stie cineva ce poate fi? Sa fie vreo defectiune a contactului, vreun releu ars?
Va multumesc anticipat!
Alex
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
alexinno, tie iti stau farurile aprinse pentru ca ai activat DRL. Functie de modul pe care iti e activat DRL-ul (sunt 5 variante), e posibil sa dezactivezi aceasta functie din comutatorul de lumini (dai de pe off pe faza scurta si inapoi pe off, asa, repejor). Reactivarea se face la fel.
Daca tin bine minte, cand se doreste cuplarea electromotorului calculatoarele sting farurile (pentru a proteja bateria de supraconsum, etc). Mai poti sa pui comutatorul de lumini pe pozitii, ar trebui sa se stinga farurile (din nou, depinde de varianta de activare a DRL-ului)
Oricum, simptoma e de CIM (faza scurta on=claxon pauza)
Daca tin bine minte, cand se doreste cuplarea electromotorului calculatoarele sting farurile (pentru a proteja bateria de supraconsum, etc). Mai poti sa pui comutatorul de lumini pe pozitii, ar trebui sa se stinga farurile (din nou, depinde de varianta de activare a DRL-ului)
Oricum, simptoma e de CIM (faza scurta on=claxon pauza)
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Alexinno1986 din cate stiu eu in cluj e o comunitate foarte unita de opelisti.
du-te pe la intalniri si sigur te va ajuta cineva.
ai sa te imprietenesti cu ei si veti ramane prieteni.
totusi, posibil sa fie ceva si din UEC, deoarece de acolo pleaca firele spre becurile de faza lunga, faza scurta, pozitii, proiectoare, dar si claxon (sper sa nu ma insel)
util ar fi sa stim daca dupa dezactivarea DRL-ului (cu OP-COM sau TECH-2) problema mai apare...
du-te pe la intalniri si sigur te va ajuta cineva.
ai sa te imprietenesti cu ei si veti ramane prieteni.
totusi, posibil sa fie ceva si din UEC, deoarece de acolo pleaca firele spre becurile de faza lunga, faza scurta, pozitii, proiectoare, dar si claxon (sper sa nu ma insel)
util ar fi sa stim daca dupa dezactivarea DRL-ului (cu OP-COM sau TECH-2) problema mai apare...
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salutare.
Multumesc pentru raspunsuri. Vreau zilele astea sa-mi comand un OP-COM, am vazut ca nu e atat de scump pe cat credeam si o sa va tin la curent. Probabil ca da, daca as opri farurile, claxonul ar merge, insa cum ale mele merg mereu, claxonul merge doar cand motorul este oprit, sau cum spuneam, in pozitia cheii pe cea mai inalta treapta, pozitie in care, oricum nu ramane. O sa ma interesez si de intalnirile Opel.
Va tin la curent vis a vis de problema asta. Inca odata multumesc.
Am sa incerc si faza cu comuntatorul de care spunea JE.
Zi reusita sa aveti.
Multumesc pentru raspunsuri. Vreau zilele astea sa-mi comand un OP-COM, am vazut ca nu e atat de scump pe cat credeam si o sa va tin la curent. Probabil ca da, daca as opri farurile, claxonul ar merge, insa cum ale mele merg mereu, claxonul merge doar cand motorul este oprit, sau cum spuneam, in pozitia cheii pe cea mai inalta treapta, pozitie in care, oricum nu ramane. O sa ma interesez si de intalnirile Opel.
Va tin la curent vis a vis de problema asta. Inca odata multumesc.
Am sa incerc si faza cu comuntatorul de care spunea JE.
Zi reusita sa aveti.
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut
Pentru cunoscatori, este bun acest OP-COM? Nu am foarte multe cunostiinte despre aceasta interfata, nu am fost interesat pana acum, in mod expres, insa am aflat de ea, tot de pe forumul Opel.
http://www.ediagnoza.ro/OP-...gnoza-OBD-II-opel
Multumesc
jE, am incercat faza cu comutatorul, insa nu se intampla nimic, nicio diferenta, farurile raman aprinse, semn ca nu s-a resetat DRL-ul. Am mutat comutatorul pe pozitii insa claxonul tot nu functioneaza. Singurul mod in care il pot face sa mearga cu motorul pornit, e cel de care spuneam mai sus, cu pozitia aceea ciudata a cheii in contact. Se pare ca singurul mod de a reseta acea optiune va fi cu OP-COM.
O sa revin cu mai multe informatii dupa ce achizitionez aceasta interfata.
Multumesc
Pentru cunoscatori, este bun acest OP-COM? Nu am foarte multe cunostiinte despre aceasta interfata, nu am fost interesat pana acum, in mod expres, insa am aflat de ea, tot de pe forumul Opel.
http://www.ediagnoza.ro/OP-...gnoza-OBD-II-opel
Multumesc
jE, am incercat faza cu comutatorul, insa nu se intampla nimic, nicio diferenta, farurile raman aprinse, semn ca nu s-a resetat DRL-ul. Am mutat comutatorul pe pozitii insa claxonul tot nu functioneaza. Singurul mod in care il pot face sa mearga cu motorul pornit, e cel de care spuneam mai sus, cu pozitia aceea ciudata a cheii in contact. Se pare ca singurul mod de a reseta acea optiune va fi cu OP-COM.
O sa revin cu mai multe informatii dupa ce achizitionez aceasta interfata.
Multumesc
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
nu mai posta consecutiv, ca ne sfadim
daca faza cu comutatorul nu merge, inseamna ca drl-ul nu e pe versiunea 5. Dinc ate tin minte doar pe versiunea 5 mergea treaba asta. Eventual daca iti iei op-com, trece-l pe 5, NU UITA SA FACI MODIFICAREA SI IN REC!
Da, ala e op-com-ul de care iti zice lumea, e clona chinezeasca, mai precis. Vezi ca sunt niste colegi pe forum care le dau la preturi chiar mai prietenoase....
daca faza cu comutatorul nu merge, inseamna ca drl-ul nu e pe versiunea 5. Dinc ate tin minte doar pe versiunea 5 mergea treaba asta. Eventual daca iti iei op-com, trece-l pe 5, NU UITA SA FACI MODIFICAREA SI IN REC!
Da, ala e op-com-ul de care iti zice lumea, e clona chinezeasca, mai precis. Vezi ca sunt niste colegi pe forum care le dau la preturi chiar mai prietenoase....
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Adica colegii nostri pe care- i gasesti aici:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=96349
Cu placere si... Bine- ai venit in Club Opel!
Ultima modificare făcută de Blebeanu Lorin la Mie 19 Sep, 2012 1:08 pm, modificat de 2 ori în total
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=96349
Cu placere si... Bine- ai venit in Club Opel!
Ultima modificare făcută de Blebeanu Lorin la Mie 19 Sep, 2012 1:08 pm, modificat de 2 ori în total
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
starsone
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Am modificat DRL-ul in UEC pe pozitia 5 si surpriza, desi farurile stau aprinse, merge si claxonul.
Am insa o problema. Cand vreau sa intru sa modific in REC primesc eroare, cum ca code pass`ul e invalid.
Am cardul original de la masina. M-am chinuit si cu UEC, nu mi l-a luat din prima decat dupa multiple incercari.
Stiti careva o solutie? V-ati lovit de aceasta problema?
Intrebarea ar fi urmatoarea : Influenteaza cu ceva daca nu fac modificarea si in REC?
Astept un raspuns cat mai rapid. Multumesc
Am modificat DRL-ul in UEC pe pozitia 5 si surpriza, desi farurile stau aprinse, merge si claxonul.
Am insa o problema. Cand vreau sa intru sa modific in REC primesc eroare, cum ca code pass`ul e invalid.
Am cardul original de la masina. M-am chinuit si cu UEC, nu mi l-a luat din prima decat dupa multiple incercari.
Stiti careva o solutie? V-ati lovit de aceasta problema?
Intrebarea ar fi urmatoarea : Influenteaza cu ceva daca nu fac modificarea si in REC?
Astept un raspuns cat mai rapid. Multumesc
- bame
- **
- 345 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am avut si eu problema cu claxonul la o Astra H din 2005. L-am schimbat si acum totul e ok.
La firma la care lucrez masinile de serviciu sunt Opel si au mai fost cativa colegi care se plangeau de claxon. Li s-a recomandat de catre mecanici sa mai dea cate un ranga in claxon cand nu mai merge si isi revine... si chiar functioneaza
La firma la care lucrez masinile de serviciu sunt Opel si au mai fost cativa colegi care se plangeau de claxon. Li s-a recomandat de catre mecanici sa mai dea cate un ranga in claxon cand nu mai merge si isi revine... si chiar functioneaza
crycu
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Alexinno1986
- **
- 65 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Cluj
Alexinno1986
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mi_ronic
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Aug 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Neamt
mi_ronic
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2012
- Mesaj Privat
Revin dupa o luna jumate...!
Recunosc ca am fost lenes si dezinteresat!
La mine problema era goarna. Am dat-o jos si am constatat ca nu merge pe direct. Am taiat mufa mama de pe claxon si am bagat cealalta mufa in ea ca sa nu intre apa. (Asta acum o luna, timp in care nu am avut claxon!)
Mi-am comandat unj claxon bitonal nemtesc Hella si astazi mi-a ajuns. Dupa servici am sunat un electrician sa ma duc sa il monteze, dar nici o sansa, omul era ocupat. Drept urmare, m-am inarmat cu toate trebuincioase si mi-am montat singur claxonul, fara sa tai mufa originala care venea in claxonul vechi! M-am folosit de cea taiata de pe cel vechi!
Acum am 2 goarne care suna tare misto!
Recunosc ca am fost lenes si dezinteresat!
La mine problema era goarna. Am dat-o jos si am constatat ca nu merge pe direct. Am taiat mufa mama de pe claxon si am bagat cealalta mufa in ea ca sa nu intre apa. (Asta acum o luna, timp in care nu am avut claxon!)
Mi-am comandat unj claxon bitonal nemtesc Hella si astazi mi-a ajuns. Dupa servici am sunat un electrician sa ma duc sa il monteze, dar nici o sansa, omul era ocupat. Drept urmare, m-am inarmat cu toate trebuincioase si mi-am montat singur claxonul, fara sa tai mufa originala care venea in claxonul vechi! M-am folosit de cea taiata de pe cel vechi!
Acum am 2 goarne care suna tare misto!