- electronistul21
- **
- 270 mesaje
- din 02 Feb 2011
- Astra 2009 z14xep
- Galati
electronistul21
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
se face o scanare pe airbag.aveti prezent crash event.se poate sterge dar este destul de dificil.trebuie scos calculatorul ,rescris un nou dump,dupa care readaptate airbagurile,inclusiv cele pe care le-ati schimbat.in urma scanarii,vedeti si starea pretensionatoarelor.adresati-va unui atelier electric care are posibilitatile de rescriere dump,lucrarea necesita cunostinte solide de electronica si o dotare corespunzatoare,nu se poate face prin mufa de diagnoza.la reprezentanta va vor indica schimbarea acestor elemente,ceea ce nu-i un lucru rau,depinde de pret ,in jur de 3000lei.
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- RolyB
- **
- 133 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Galati
RolyB
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salut !
La o Vectra B Y20DTH a aparut urmatoarea eroare dupa demontarea volanului si a bordului pentru schimbarea oringurilor de la calorifer.
31 driver airbag squib circuit high resistance
A fost scoasa inca 1 data mufa de la airbagul din volan , data cu spray insa eroarea nu se sterge.In masurari arata valoarea de 6.6 ohm.
Este stricata spirala ?
Multumesc!
La o Vectra B Y20DTH a aparut urmatoarea eroare dupa demontarea volanului si a bordului pentru schimbarea oringurilor de la calorifer.
31 driver airbag squib circuit high resistance
A fost scoasa inca 1 data mufa de la airbagul din volan , data cu spray insa eroarea nu se sterge.In masurari arata valoarea de 6.6 ohm.
Este stricata spirala ?
Multumesc!
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut
nu cred ... e un contact prost sau calculatorul nu se reseteaza automat ... stergeti eroarea cu op-com ... daca revine verificati contactele ... nu numai intre volan si spirala dar si intre spirala si cablaj .... verificati si continuitatea spiralei ... atentie la verificari ... niciodata direct pe contactele airbag-ului .... si cu borna de la baterie scoasa ...
succes
nu cred ... e un contact prost sau calculatorul nu se reseteaza automat ... stergeti eroarea cu op-com ... daca revine verificati contactele ... nu numai intre volan si spirala dar si intre spirala si cablaj .... verificati si continuitatea spiralei ... atentie la verificari ... niciodata direct pe contactele airbag-ului .... si cu borna de la baterie scoasa ...
succes
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
andreimox
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor...
Am de 1 an un opel astra g x20dtl din '99 de cand am luat'o fiind prima masina a mea am vrut sa o "imbunatatesc" cu o cotiera miscand de scaune fata/spate mi s-a aprins becul "airbag"...
Dupa o perioada am fost cu ea la un tester dadea pe scaunul soferului tesiunea prea mare... a reusit sa il stearga eroare dupa 2 zile cand am fost la spalatorie miscand baetii de scaune s-a aprins iar... am fost iar cu ea la tester si surpriza, pe langa ca acuma tensiune era prea mica la sofer acuma era si prea mare la pasager... a verificat cablaje/mufele s-au sters iar erorile... ca dupa iar 2-3 sa mi se aprinda...
Ce mai e de facut? S-a mai lovit cineva de problema asta?
Am de 1 an un opel astra g x20dtl din '99 de cand am luat'o fiind prima masina a mea am vrut sa o "imbunatatesc" cu o cotiera miscand de scaune fata/spate mi s-a aprins becul "airbag"...
Dupa o perioada am fost cu ea la un tester dadea pe scaunul soferului tesiunea prea mare... a reusit sa il stearga eroare dupa 2 zile cand am fost la spalatorie miscand baetii de scaune s-a aprins iar... am fost iar cu ea la tester si surpriza, pe langa ca acuma tensiune era prea mica la sofer acuma era si prea mare la pasager... a verificat cablaje/mufele s-au sters iar erorile... ca dupa iar 2-3 sa mi se aprinda...
Ce mai e de facut? S-a mai lovit cineva de problema asta?
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
astra G 1999 -
88 - resistenta prea mare side-airbag sofer , eroare prezenta
citesc cu opelScanner 6.6 omi. scot mufa din airbag si pun rezistenta de 2.5, la fel; scot mufa de sub scaun, valoare neschimbata.
mai este ceva intre mufa de sub scaun si unitatea SRS?
eu nu vad pe schema decat cele 2 mufe, X94 (in scaun) si X98 (sub scaun).
la ce sa mai ma uit ca a inceput sa ma enerveze
Ultima modificare făcută de Thanatos la Vin 17 Aug, 2012 8:37 am
88 - resistenta prea mare side-airbag sofer , eroare prezenta
citesc cu opelScanner 6.6 omi. scot mufa din airbag si pun rezistenta de 2.5, la fel; scot mufa de sub scaun, valoare neschimbata.
mai este ceva intre mufa de sub scaun si unitatea SRS?
eu nu vad pe schema decat cele 2 mufe, X94 (in scaun) si X98 (sub scaun).
la ce sa mai ma uit ca a inceput sa ma enerveze
Ultima modificare făcută de Thanatos la Vin 17 Aug, 2012 8:37 am
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mircea v
- **
- 162 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
am rezolvat'o si eu... dar nu asa de elegant ca tine mircea.
88 - resistenta prea mare side-airbag sofer - val. 6.6ohm.... indica un cicuit deschis, in nici un caz un scurt.
cum la mine era vb de airbagu din scaunu' soferului am desfacut cam tot ce era de desfacut, de la mufa SRS pana la prag si spatele scaunului. am identificat ca undeva intre mufa SRS si mufa/cupla din stanga pedalelor ( cea mare, verde care cupleaza tot ce trece prin prag stanga) era intrerupt firul. nu am avut rabdare sa trag fire noi, si cum nici nu am resusit sa gasesc o rezistenta de cca. 2omi... am pus un bec de 3V direct pe mufa SRS care prin noroc imi aduce valoare citita cu opescanner la 1.8omi... carpeala..dar nici masina nu merita mai mult.
88 - resistenta prea mare side-airbag sofer - val. 6.6ohm.... indica un cicuit deschis, in nici un caz un scurt.
cum la mine era vb de airbagu din scaunu' soferului am desfacut cam tot ce era de desfacut, de la mufa SRS pana la prag si spatele scaunului. am identificat ca undeva intre mufa SRS si mufa/cupla din stanga pedalelor ( cea mare, verde care cupleaza tot ce trece prin prag stanga) era intrerupt firul. nu am avut rabdare sa trag fire noi, si cum nici nu am resusit sa gasesc o rezistenta de cca. 2omi... am pus un bec de 3V direct pe mufa SRS care prin noroc imi aduce valoare citita cu opescanner la 1.8omi... carpeala..dar nici masina nu merita mai mult.
- mircea v
- **
- 162 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
- simplueu11
- **
- 291 mesaje
- din 24 Mar 2012
- Vectra 2001 y20dth
- Mehedinti
simplueu11
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2012
- Mesaj Privat
- mircea v
- **
- 162 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- simplueu11
- **
- 291 mesaje
- din 24 Mar 2012
- Vectra 2001 y20dth
- Mehedinti
simplueu11
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2012
- Mesaj Privat
- simplueu11
- **
- 291 mesaje
- din 24 Mar 2012
- Vectra 2001 y20dth
- Mehedinti
simplueu11
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2012
- Mesaj Privat
mircea v a scris:Stergi erorile si vezi daca apar din nou, nu este recomandat sa lipesti firele, mai bine cumpara riglete(sunt folosite de catre electricieni pt inadirea firelor fara lipituri, se gasesc la magazinele metalo-chimice).Cu stima Mircea V.
SI inca ceva ... scuzati pentru dublu post , dar testarul nu vrea sa imi intre in comanda AIRBAGULUI ... de ce ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Turex
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
- mircea v
- **
- 162 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
Verifica in primul rand daca mufele de pe portiera si de pe caroserie au contact bun(te uiti la pini din ele sa nu fie indoiti este posibil am avut asa ceva), incearca prima data sa dai cu spray contact, resetezi erorile, daca apar din nou trebuie sa verifici firele sa nu le ai intrerupte.Cu respect Mircea V