- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Fiind frumos afara duminica si eu fara treaba m-am apucat iar de mesterit la masina. Merge perfect, intra in viteze fara probleme dar eu nu astept surprize, prefer intretinerea preventiva.
Demontare :
Se baga cheia de la masina sau o surubelnita plata pe mijlocul unei laterale a burdufului de cauciuc si se scoate burduful. Cu surubelnita plata sau cu mina se scoate ornamentul negru din jurul schimbatorului. Cel gri de la frina de mina se scoate si el ca altfel nu putem scoate toata aparatoarea. Pe laterale avem 4 suruburi cap cruce si in mijloc inca unul. Minerul de la schimbator si burduful ramin pe maneta, restul zboara.
Mai avem 3 suruburi care tin capacul superior de la nuca si gata, avem ce curata. Eu am gasit resturi de vaselina cam uscata, deci bine ca am desfacut. Aveti sageti cu toate clipsurile ca sa stiti pe unde sunt si sa nu le rupeti, oricum se desface f. usor.
Indicat este sa scoateti tot ansamblul, sunt 4 piulite pe colturi si fixarea cablurilor.
Pentru extragere se apasa limbile albe si se imping, in acelasi timp se trage de nuca. Pentru a se demonta cablurile de pe suportul schimbator se trage de tispiricul negru si se ridica in sus.
Curatare :
Se baga pe dedesupt cirpe si pulverizam celebrul WD40. Cu pensonul si o periuta de dinti curatam resturile de veselina uscata. Toata mizeria va curge pe cirpe asa ca nu se murdareste podeaua. Care constata ca sunt probleme la cele 2 cabluri ar fi bine sa desfaca tot si sa curete/greseze. Eu am constat ca la mine este bine si nu am mai desfacut, oricum seara trebuia sa plec cu masina.
La cutia de viteze se procedeaza la fel, cu mica diferenta ca inainte de a scoate nucile vom curata bine. Astfel vom reusi sa le scoatem mai usor. Se pulverizeaza pe tija degripant sau WD40 si se schimba vitezele (nuci montate sau retine viteza in care era), toata zeama neagra se sterge si se repeta operatiunea, vaselina aici nu se pune deoarece aduna praful.
Gresarea :
Personal am folosit o vaselina speciala pentru plastic, este foarte subtire. Se mai poate folosi cu succes cred si cea silikon+teflon care este pentru filmele de cuptor la imprimantele laser. Cea "normala" mi se pare prea cleioasa si nu stiu cum reactioneaza la temperaturi scazute.
Se unge bine tot, si dupa ce stringem cele 3 suruburi mai punem si deasupra, asa ca sa aiba de unde.
Reglarea :
Se pune schimbatorul pe liber, frina de mina trasa. Se masoara din bord sa avem 215mm si el sa fie exact pe mijloc, pentru asta masuram din portiera pina la el. Daca nu este corect umblam la reglaj, vezi in poza.
Important este sa nu avem joc, cu alte cuvinte bila de pe schimbator sa fie fest intre cele doua jumatati care o cuprind. Eu nu am pic de joc asa ca sunt fericit. La altii am remarcat in schimb un joc imens, e drept in loc de vaselina aveau o pilitura de plastic ! Remedieri nu vad cum se pot face, doar de spart bila si facuta alta din doua bucati care sa le lipiti sau ceva cu suruburi....
Intretinere :
O data pe an sau cind este timp se pulverizeaza spray degripant pe tije la cutie si dupa o zi de utilizare se sterge negreala, se repeta pina cind tija ramine curata zile in sir. In zona schimbator nu trebuie umblat decit la 3-5ani si se curata/greseaza. In zona cutie se curata macar anual si nu se pune vaselina.
Dupa operatiune parca merge mai usor schimbatorul, mi se pare normal cu vaselina aia uscata si putina nu avea alta sansa. Curatat si gresat din cind in cind cred ca nu va aparea repede joc la schimbator si problemele inerente cu bagatul in viteza. Daca la cineva i se pare ca ar merge greu se desface de la cutia de viteze si se face o proba fara ea. Macar sa stiti de unde este bubita.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 04 Jan, 2010 1:45 pm, modificat de 13 ori în total
Demontare :
Se baga cheia de la masina sau o surubelnita plata pe mijlocul unei laterale a burdufului de cauciuc si se scoate burduful. Cu surubelnita plata sau cu mina se scoate ornamentul negru din jurul schimbatorului. Cel gri de la frina de mina se scoate si el ca altfel nu putem scoate toata aparatoarea. Pe laterale avem 4 suruburi cap cruce si in mijloc inca unul. Minerul de la schimbator si burduful ramin pe maneta, restul zboara.
Mai avem 3 suruburi care tin capacul superior de la nuca si gata, avem ce curata. Eu am gasit resturi de vaselina cam uscata, deci bine ca am desfacut. Aveti sageti cu toate clipsurile ca sa stiti pe unde sunt si sa nu le rupeti, oricum se desface f. usor.
Indicat este sa scoateti tot ansamblul, sunt 4 piulite pe colturi si fixarea cablurilor.
Pentru extragere se apasa limbile albe si se imping, in acelasi timp se trage de nuca. Pentru a se demonta cablurile de pe suportul schimbator se trage de tispiricul negru si se ridica in sus.
Curatare :
Se baga pe dedesupt cirpe si pulverizam celebrul WD40. Cu pensonul si o periuta de dinti curatam resturile de veselina uscata. Toata mizeria va curge pe cirpe asa ca nu se murdareste podeaua. Care constata ca sunt probleme la cele 2 cabluri ar fi bine sa desfaca tot si sa curete/greseze. Eu am constat ca la mine este bine si nu am mai desfacut, oricum seara trebuia sa plec cu masina.
La cutia de viteze se procedeaza la fel, cu mica diferenta ca inainte de a scoate nucile vom curata bine. Astfel vom reusi sa le scoatem mai usor. Se pulverizeaza pe tija degripant sau WD40 si se schimba vitezele (nuci montate sau retine viteza in care era), toata zeama neagra se sterge si se repeta operatiunea, vaselina aici nu se pune deoarece aduna praful.
Gresarea :
Personal am folosit o vaselina speciala pentru plastic, este foarte subtire. Se mai poate folosi cu succes cred si cea silikon+teflon care este pentru filmele de cuptor la imprimantele laser. Cea "normala" mi se pare prea cleioasa si nu stiu cum reactioneaza la temperaturi scazute.
Se unge bine tot, si dupa ce stringem cele 3 suruburi mai punem si deasupra, asa ca sa aiba de unde.
Reglarea :
Se pune schimbatorul pe liber, frina de mina trasa. Se masoara din bord sa avem 215mm si el sa fie exact pe mijloc, pentru asta masuram din portiera pina la el. Daca nu este corect umblam la reglaj, vezi in poza.
Important este sa nu avem joc, cu alte cuvinte bila de pe schimbator sa fie fest intre cele doua jumatati care o cuprind. Eu nu am pic de joc asa ca sunt fericit. La altii am remarcat in schimb un joc imens, e drept in loc de vaselina aveau o pilitura de plastic ! Remedieri nu vad cum se pot face, doar de spart bila si facuta alta din doua bucati care sa le lipiti sau ceva cu suruburi....
Intretinere :
O data pe an sau cind este timp se pulverizeaza spray degripant pe tije la cutie si dupa o zi de utilizare se sterge negreala, se repeta pina cind tija ramine curata zile in sir. In zona schimbator nu trebuie umblat decit la 3-5ani si se curata/greseaza. In zona cutie se curata macar anual si nu se pune vaselina.
Dupa operatiune parca merge mai usor schimbatorul, mi se pare normal cu vaselina aia uscata si putina nu avea alta sansa. Curatat si gresat din cind in cind cred ca nu va aparea repede joc la schimbator si problemele inerente cu bagatul in viteza. Daca la cineva i se pare ca ar merge greu se desface de la cutia de viteze si se face o proba fara ea. Macar sa stiti de unde este bubita.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 04 Jan, 2010 1:45 pm, modificat de 13 ori în total
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Si eu am facut ceea ce'ai facut tu si am folosit o vaselina "subtire" in amestec cu ulei de cutie de viteza si este ok - treaba a fost facuta acum un an cind am cumparat masina .
Pe linga ce ai spus tu as' mai adauga si ungerea timoneriei din compartimentul motor , eu am cutie F13CR care seamana izbitor cu cutia de viteze de la Cielo - Espero , etc .
In speta este vorba despre renumita pirghie de plastic dintr'e doua articulatii sfera si care daca nu este unsa se uzeaza excesiv apoi intra din ce in ce mai greu in viteza - se desfac sigurantele de plastic , de pe pirghie(fac corp comun) se pune vaselina la fiecare apoi se monteaza si se asigura . Tot acolo am gasit urme de vaselina uscata la citeva articulatii pe care le'am curatat respectiv gresat .
Pe linga ce ai spus tu as' mai adauga si ungerea timoneriei din compartimentul motor , eu am cutie F13CR care seamana izbitor cu cutia de viteze de la Cielo - Espero , etc .
In speta este vorba despre renumita pirghie de plastic dintr'e doua articulatii sfera si care daca nu este unsa se uzeaza excesiv apoi intra din ce in ce mai greu in viteza - se desfac sigurantele de plastic , de pe pirghie(fac corp comun) se pune vaselina la fiecare apoi se monteaza si se asigura . Tot acolo am gasit urme de vaselina uscata la citeva articulatii pe care le'am curatat respectiv gresat .
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Multumesc ISO, am mai spus, incet incet iese ceva bun !
Articulatiile de care vorbeste el le puteti vedea momentan aici :
https://upload4.postimage.or...hoto_hosting.html
Linga sageata galbena se vede una din ele, poza este de la "Spalare motor"
Am sa mai completez, si va rog si pe voi sa face-ti la fel.
Articulatiile de care vorbeste el le puteti vedea momentan aici :
https://upload4.postimage.or...hoto_hosting.html
Linga sageata galbena se vede una din ele, poza este de la "Spalare motor"
Am sa mai completez, si va rog si pe voi sa face-ti la fel.
- Marian79
- **
- 114 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Astra 2007 C16XEP
- Bucuresti
Marian79
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 C16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
- danutzutm
- **
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
Eu am urmatoarea problema la maisna din semnatura: daca masina e pe liber si trag de maneta inspre stanga si apoi o las, revine pe mijloc dar daca o dau spre dreapta (cand bag a5-a de ex) si o las nu mai revine pe mijloc. Am fost la un service si le-am aratat chestia si dupa ce s-au uitat au zis ca e uzata timoneria si ca asta este..n-au ce-i face. Eu ma gandeam ca o fi vreun arc sarit sau ceva. Voi ce parere avetzi?
De intrat intra bine in viteze, rareori intra putzin de tot mai greu in viteza 1a, parca ar agatza dar rar de tot.
Multzam anticipat
De intrat intra bine in viteze, rareori intra putzin de tot mai greu in viteza 1a, parca ar agatza dar rar de tot.
Multzam anticipat
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Danutzutm,
Incearca sa o cureti/gresezi. Dupa operatie la mine merge mult mai usor, intra mai usor in viteza. Dc revine inapoi vezi sa nu fie rupt/sarit arcul de la ea...vezi in pozele lui Dan. Dar fara arc nu cred ca ti-ar mai fi mers delor ca ala e macanismul care o tine in loc...si curata si greseaza si in fata cum descrie ISO. La mine spre ex in fata nu am gasit deloc urme de vaselina. Am curatat f bine si tijele, atat pe interior cat si exterior. Sa ne spui dupa ce faci operatia dc s-a schimbat ceva. O poti face singur e foarte usor.
Incearca sa o cureti/gresezi. Dupa operatie la mine merge mult mai usor, intra mai usor in viteza. Dc revine inapoi vezi sa nu fie rupt/sarit arcul de la ea...vezi in pozele lui Dan. Dar fara arc nu cred ca ti-ar mai fi mers delor ca ala e macanismul care o tine in loc...si curata si greseaza si in fata cum descrie ISO. La mine spre ex in fata nu am gasit deloc urme de vaselina. Am curatat f bine si tijele, atat pe interior cat si exterior. Sa ne spui dupa ce faci operatia dc s-a schimbat ceva. O poti face singur e foarte usor.
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
Cand vorbim despre timonerie, vorbim de cea din interior care se afla sub acel capac de la schimbator sau cea care se afla sub capota in dreapta und ee cutia de viteze? A schimbat cineva timoneria la agila? Am inteles ca dupa 2002 sau facut unele de metal, se potrivesc astea de metal in locul celei de plastic existente pe agila?
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
PL500 am avut aceeasi problema. Totusi dupa ce am curatat bine la schimbator si am uns tot ce era de uns n-am mai avut problema o perioada: aprox 2-3 sapt...acum a reaparut insa nu la fel de nasol cum era inainte...eu am folosit ulei de cutie pt ca n-am avut vaselina pt plastic. Insa o voi desface din nou si voi pune de data asta vaselina pt plastic...la mine fiind si mai noua masina in zona arcului n-am adaugat nimic...inca mai avea vaselina originala si era in conditie foarte buna.
dflorin79
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Pentru intrarea in marsarier nu este tot timpul timoneria de vina.Neamtul spune clar in owner manual:la introducerea in marsarier daca nu cupleaza se revine pe liber, se asteapta 3sec, se repeta manevra. Va spun ca asa este a doua oara cupleaza fara probleme.Asta este cert problema de sincroane. Nu reprezinta un defect din moment ce din fabricatie se specifica acest lucru. Defect poate apare cand nu se citeste atent manualul.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca intra greu in 1 si marsarier poate fi si din cauza uleiului din cutie. Eu am pus Castrol scump in draci si este gros !
Acum am cumparat original Opel 19 40 182 (inlocuieste 19 40 757) la pretul de 18lei/L ! Pomana nu alta... Poate azi reusesc sa il schimb la mine si la George, va tin la curent cu impresiile.
Acum am cumparat original Opel 19 40 182 (inlocuieste 19 40 757) la pretul de 18lei/L ! Pomana nu alta... Poate azi reusesc sa il schimb la mine si la George, va tin la curent cu impresiile.
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu am schimbat la inceput cu unul de la Mobil 1 75w90 insa dc era mai rece afara intra mai greu in viteza. In schimb cand se incalzea intra extraordinar de usor(de speriat! nu glumesc. parca nici n-aveam timoniera). Apoi am schimbat cu cel original de la Opel am dat cam 150lei la Opel pt manopera si ulei insa nu mai am probleme cand e frig. Si nici cand se incalzeste nu mai intra atat de usor. Mi se pare ca merge la fel in ambele situatii(deci ma gandesc ca e ok asa).
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Iata ca a venit si un pui de ger si vrei nu vrei a trebuit sa intervin. De ce trebuie romanul sa rezolve unele treburi pe ultima suta nu stiu.Poate ne mai lucreaza inca gena "lasa ca merge si asa" Asa ca am umblat si eu la timonerie.Mergea greu tare de cand cu frigul asta. Am desfacut si...jale mare! Prima impresie a fost ca este o mica ghena de gunoi.De la mama ei nu s-a mai desfacut asa ca s-au strans de toate: scame, praf, bucatele de nu stiu,hartiute,o chitanta mica pe nemteste,doua bolduri, monede de 5 bani de 10 bani si de 2 Euro (numai una ). Deci aspirator la treaba. Sub maneta pe podea m-am speriat crezand ca am span de plastic dar spre norocul meu era praf de...vaselina. Eu nu aveam vaselina ci niste cruste uscate ca atunci... cand faci bilute din nas
Desfacut tot. Pozele lui Dan de mai sus sunt relevante,asa ca eu am sa adaug doar cateva. Se urmaresc pasii de lucru descrisi de el.De fapt trebuie doar lucrat atent si fara graba.
Se desface montura cu o tubulara de 12. Se detaseaza aceasta montura dupa ce in prealabil se scot mufele-nuca de pe ariculatie.Atent si fara graba. Plasticul la rece este casant. Nu fortati.Desfaceti urmarind pozele din postul lui Dan! Monturile de plastic de la camasa tijelor se scot usor tragand intai splintul negru din spate apoi ridicati si scoteti din fantele monturii
Am luat in casa ansamblu maneta ca afara era imposibil si l-am curatat pe indelete cu verificarile de rigoare la piesele din plastic. Dupa curatare, vaselina fara zgarcenie.Eu am avut ceva pe baza de silicon de mecanisme fine.Daca nu aveti puneti ce a recomandat Dan in postul lui.
Asa era maneta la nuca inainte de curatare.Totul uscat sau semiuscat.La montare operatiunile inverse cu atentie si fara graba.O mica observatie la scoaterea canalului: intai se scot din spate cele doua splinturi din plastic si tot ele este bine sa le puneti intai la remontare.Daca puneti intai suruburile laterale din fata riscati ca aceste splinturi sa nu mai pice la gaura!
Cam asa este in putine cuvinte si imagini.Daca vreti incercati ca se zbarleste vremea.A sa nu uit.Se poate folosi si un pic de WD40.Eu pana acum nu am avut, dar este super.II spuneam lui Dan ca nu gasesc, dar cascat cum sunt el trecea pe langa mine si eu pe langa el Asa ca cine n-are,fuga la Metro cu 25ron si gasiti in perioada asta
Va doresc spor la treaba si succes!
Desfacut tot. Pozele lui Dan de mai sus sunt relevante,asa ca eu am sa adaug doar cateva. Se urmaresc pasii de lucru descrisi de el.De fapt trebuie doar lucrat atent si fara graba.
Se desface montura cu o tubulara de 12. Se detaseaza aceasta montura dupa ce in prealabil se scot mufele-nuca de pe ariculatie.Atent si fara graba. Plasticul la rece este casant. Nu fortati.Desfaceti urmarind pozele din postul lui Dan! Monturile de plastic de la camasa tijelor se scot usor tragand intai splintul negru din spate apoi ridicati si scoteti din fantele monturii
Am luat in casa ansamblu maneta ca afara era imposibil si l-am curatat pe indelete cu verificarile de rigoare la piesele din plastic. Dupa curatare, vaselina fara zgarcenie.Eu am avut ceva pe baza de silicon de mecanisme fine.Daca nu aveti puneti ce a recomandat Dan in postul lui.
Asa era maneta la nuca inainte de curatare.Totul uscat sau semiuscat.La montare operatiunile inverse cu atentie si fara graba.O mica observatie la scoaterea canalului: intai se scot din spate cele doua splinturi din plastic si tot ele este bine sa le puneti intai la remontare.Daca puneti intai suruburile laterale din fata riscati ca aceste splinturi sa nu mai pice la gaura!
Cam asa este in putine cuvinte si imagini.Daca vreti incercati ca se zbarleste vremea.A sa nu uit.Se poate folosi si un pic de WD40.Eu pana acum nu am avut, dar este super.II spuneam lui Dan ca nu gasesc, dar cascat cum sunt el trecea pe langa mine si eu pe langa el Asa ca cine n-are,fuga la Metro cu 25ron si gasiti in perioada asta
Va doresc spor la treaba si succes!