Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • alin mihalcea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 1996 wwyturhhdgfffff
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salut iti scriu aici ptr ca nu stiu unde sa scriu sunt nou aici am o problema cu contactu cel putin asa cred cand pun contactu am curent peste tot in bord geamuri si oglinzi dar cand mai dau o treapta sa pornesc motoru totul este mort nu porneste ma poti ajuta?
Skip ads

  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
eu am reparato relativ ieftin tipul nu a dat pompa jos ,in 5 6 ore am pornit masina
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pana la urma care era problema?

@alin mihalcea cred ca vrea as dea PM cuiva
  • dumitriudaniel85

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
MULTUMESC club opel...!PRIN INTERMEDIUL LUI ===[editat]===DE PE FORUM AM REZOLVAT PROBLEMA MASINII CU AJUTORUL LUI =====[editat]===== [editat] ESTE SUPER MESERIAS !RECOMAND CU INCREDERE! mia schimbat calculatorul blestemat de pe pompa cu unul sh si masina mea merge!
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sincer,ma foarte bucur pentru tine.de la agonie la extaz si mai ales cand e vorba de pompa de injectie
bine ca nu a fost partea mecanica ca altfel se punea problema.drumuri bune si Doamne-Ajuta
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vik71, nici cu ECU nu a fost usor tinand cont ca e vorba de PSG16 (calculator pompa cu 2 mufe), la care nu aveam codurile de securitate si care a trebuit resoftat cu Tech2. In plus, totul s-a facut intre orele 20-00.30 .
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Imi dau seama Marius.si ma bucur ca existi printre noi.
trebuie sa fii pregatit atat psihic cat si prin buzunare Very Happy atunci cand e cazul de o reparatie [inlocuire] la aceast psg 16 ,una dintre cele mai costisitoare pompe de injectie din istoria Opel.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Dar cum Marius a depasit-o de mult pe MamaOmida Evil or Very Mad , nu s-a fabricat Opel sa nu-i dea de cap! Very Happy
  • dumitriudaniel85

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am revenit iar cu noi probleme...cred ca masina asta este blestemata...sau posesorul ei!
de cand mi sa schimbat partea electrica la pompa de injectie,la o saptamana cand am vrut sa plec la servici am pornit masina si mia mers maxim 10 secunde si sa oprit,am dat la automat dar degeaba,nu a vrut sa porneasca.
am fost nevoit sa chem un ajutor ca sa dea el la automat iar eu sa-i dau cu sprei...zis si facut masina a pornit!
am mers cu ea pana sa incalzit apa in motor,toata ziua nu am mai avut probleme iar dimineata cand sa plec la servici am constatat acelasi lucru,a pornit si a mers pana sa consumat motorina din pompa maxim 10 secunde si sa oprit iar!
si de atunci ma tot chinui cu ea asa...SE DEZAMORSEAZA!
IN PRIMA FAZA i-am cumparat 1 m de furtun pt returul de la injectoare ca sa-l schimb...sa vedem daca va functiona...o sa va tin la curent cu toate operatiunile pe care le voi face!astept si parerile voastre...va multumesc!
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ai reparat sau schimbat calculatorul
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cred ca ar fi indicat sa pui turul si returul in sticla ,dupa ce porneste e ff important sa lasi motorul sa se incalzeasca,ar mai fi si oringurile de la pompa,sau tester,eu as merge pe tester,
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mai e si faptul ca nu se pune alt calculator decit cel original,f rar merg bine iar reprogramarea e cam nesigura sa zicem,ori calculatorul original reparat ori alta pompa,desigur fiecare cu opinia lui
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dezamorsarea este clar de la filtru sau traseul filtru- rezervor, IN NICI UN CAZ de la furtunase retur,teuri, pompa sau din zona pompei.
Pe tester nu se va vedea niciodata unde se dezamorseaza instalatia.
Cand spui asta ''mai e si faptul ca nu se pune alt calculator decit cel original,f rar merg bine iar reprogramarea e cam nesigura sa zicem,ori calculatorul original reparat ori alta pompa,desigur fiecare cu opinia lui '' nu uita faptul ca vorbim de un PSG 16, la care nu e valabil ce ai scris.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am precizat ca e probabil ca e f posibil sa fie problema de traseu,iar in legatura cu programarea ,sa spunem asa ,pentru cine intelege ,pompele sunt reglate pe stand mecanic si electronic asa ceva nu vom face noi niciodata,de asta cred ca e mai indicat ceea ce am spus
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nicoyulius a scris:mai e si faptul ca nu se pune alt calculator decit cel original,f rar merg bine iar reprogramarea e cam nesigura sa zicem,ori calculatorul original reparat ori alta pompa,desigur fiecare cu opinia lui


Stimabile coleg, cand nu cunosti ceva mai intai documenteaza-te.
Doar doua exemple la mine, nu la altcineva:
-Zafira 2,2, mort calculatorul la pompa, inlocuit cu un calculator de 2,0 si rescris. Operatie de acum vreo 3 ani, merge masina si in ziua de azi.
-Frontera 2,2, idem defect, pus calculator de pe o Vectra C, facut ce trebuie la el, merge masina perfect.
In ce consta nesiguranta ta? Cum ai spus si tu, asta e opinia mea(dar cu fapte reale, nu fabulatii).
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
e vorba de codul de eroare ,simtome,probabil nu stiu asa multe cine stie,sunt defectiuni care in functie de cod merg sau nu,asta e ideea,ex un 0606 nu as repara niciodata,0606 simplu si ex pot continua,facem polemica iar asta nu e bine,poate gresesc asa ca sa aratam si clementa
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ok, nici o problema din partea mea.
Discutia a plecat de la "mai e si faptul ca nu se pune alt calculator decit cel original,f rar merg bine iar reprogramarea e cam nesigura sa zicem", si eu am dat ex ca se poate rescrie/reprograma, etc.
P 0606-procesor defect, nu ai ce repara, se inlocuieste calc.
  • dumitriudaniel85

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
trebuie sa intelegeti ca acea eroare 0606 care indica defect calculator pompa de injectie se poate remedia prin schimbarea lui cu altul de pe o alta pompa...va spun din propria experienta
  • dumitriudaniel85

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
AM DEPISTAT CAUZA DE LA CE MI SE DEZAMORSA POMPA DE INJECTIE....CAPACUL DE LA FILTRU DE MOTORINA SAU TOT SUPORTUL...am unit intrarea cu iesirea de la filtru printr-un furtun transparent si nu mi-a mai facut probleme...va trebui sa caut al suport cu tot cu capac de filtru,aveti idee cat ar ajunge unul nou pe original avand in vedere ca eu il am cu intrarea de 12 mm?la dezmembrari am gasit cu 1 mil dar nu prea mai am incredere
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
da .unul pe original gm e 150 lei pe okazii .probabil in magazine e mai mult.numai capacul de la carcasa e pe okazii,mai trage la pret il are de mult la vanzare !
nu face nici o improvizatie cu alte carcase filtru de la alte marci ,pune original.chiar daca e si sh.daca te ajuta ,e o zafira [acelasi motor] la GL la dezmembrari.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR