Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Albastrica

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Recent am avut probleme cu incarcarea la masina mea.Problema s-a remediat prin schimbarea releului si diodelor.Dupa montarea alternatorului cred ca s-a dereglat ceva deoarece de atunci nu mai trage masina ......ma gandesc, data fiind jos cureaua, oare nu am dereglat ceva? Aprindere, admisie? NU sunt de meserie.....Mentionez, in relanti merge frumos motorul, doar la acceleratie, parce se ineaca si se tureaza greu. Multumesc tp. eventualele lamuriri....Cu respect !
Skip ads

  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
tu ai dat jos cureaua de accesori<care angreneaza,servo directia si alternatorul>nu are nici o treaba cu "admisie,aprindere"<astea au treaba cu distributia>.verifica ca ce sa demontat-montat ca si fire,mufe electrice sa fie bine prinse si nu oxidate vezi cum sta mufa la sonda de apa<e sub carburator>si daca lucreaza<pornesti,scoti mufa de la sonda.daca motorul isi schinba mersu e buna daca nu sonda trebui schinbata>sonda de apa+senzorul tenperatura<e in fata carburatorului spre distributie are un singur fir in cap,nu ai cum "sal ratezi">cam astea da simtomele explicate de tine.BAFTA SI DRUMRI BUNE
  • Albastrica

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pt. atentie si raspuns.......Intre timp am facut si testul agrafa.....cod 22 = Potentiometrul clapetei de acceleratie - tensiune prea mica. Am fost si la service cu masina si surprizaaaaaaaaaa...garnitura de chiuloasa, dar eu ma indoiesc....in fine.Zilele astea o sa il pun si pe tester.Cel mai sigur.....O sa va tin la curent cu noutati...O zi faina ! Smile
  • Albastrica

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Va cer sfatul din nou, deoarece problemam mea nu s-a rezolvat! Am fost cu masina la service si mi-au spus ca e garnitura de chiuloasa de vina.Un altul mai destept, mi-a spus sa nu cumva sa desfac motorul, pana nu il pun pe tester, ca na...de aceea e nu ? Daca e arsa garnitura, nu ar trebui sa am apa in ulei? Sau sa pierd apa din rezervor? Toate aceste lucruri nu se intampla.Eu ma gandesc sa fie sonda Lambda ! Dupa simptome poate fi ? A mai patit cineva asa? Astept o parere...Mersi anticipat !
  • Albastrica

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Va cer sfatul din nou, deoarece problemam mea nu s-a rezolvat! Am fost cu masina la service si mi-au spus ca e garnitura de chiuloasa de vina.Un altul mai destept, mi-a spus sa nu cumva sa desfac motorul, pana nu il pun pe tester, ca na...de aceea e nu ? Daca e arsa garnitura, nu ar trebui sa am apa in ulei? Sau sa pierd apa din rezervor? Toate aceste lucruri nu se intampla.Eu ma gandesc sa fie sonda Lambda ! Dupa simptome poate fi ? A mai patit cineva asa? Astept o parere...Mersi anticipat !
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Scoate bujiile, vezi culoarea lor, ar trebui sa fie la toate un maroniu. Daca nu ai apa in ulei sau ulei in apa de racire, mai greu de crezut garnitura. La relanti motorul merge stabil?
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu garnitura de chiuloasa trebui schimbata,schimba mecanicu,iar aia in servisul respectiv vor sa iti ia bani pentru o nouo diagnoza pe tester.pana sa schimbi sonda landa<care are toate sansele sa fie dusa la simtomele spuse de tine>uite un sfat care nu te costa si poti si tu sal faci:curata,motorasul pas cu pas apoi reseteazal,pornesti scoti mufa cu motorul pornit,opresti motorul cu mufa scoasa,pui mufa la loc si pornesti din nou.apropo,filtru de aier lai schimbat si mai haios,filtru de benzina sa fie plin de gunoaie schimbal si pe ala.DRUMURI BUNE SI BAFTA
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Senzorul clapetei de acceleratie e problema,la dezmembrari gasesti cu 50 de lei si il incerci pe loc si daca dispare codul sigur de acolo e problema.bafta
  • Albastrica

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
In sfarsit revin cu amanunte....Am reusit sa-mi repar Albastrica.Cum multi dintre voi au patit-o cu mecanicii de azi, asa am patit si eu....dupa multe discutii si dezbateri ,am ales un "mecanic bun"....care dupa ce am stabilit o data de "interventie", nici nu mi-a mai raspuns la telefon.Ambit cum sunt, m-am apucat eu de ea, dupa multe ore de documentari.In fine....a fost garnitura de chiuloasa de vina.Am schimbat-o si asa in doua zile pur si simplu mi-am reparat masina.Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns sau au intervenit cu sfaturi.Sub deviza ce poate un om, pote si altul daca se ambitioneaza si invata, va sfatuiesc la randul meu sa luati atitudinee fata de asa zisi "mecanici".Bafta multa si drumuri bune va doresc.Cu respect !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR