Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am vrut sa-mi schimb uleiul la masina si am splintuit piulita de la baia de ulei,nu am avut imbus pe marime si acum astept sa vad ce sfaturi imi dati Embarassed
masina din semnatura
PS-nu radeti ca se mai intampla


Ultima modificare făcută de octav13 la Lun 30 Apr, 2007 2:17 pm
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
filetul ?, sau locasul unde intra inbusul torx?
cred ca cu un surub facut pe strung (cred ca aveti pe la schela strunguri) rezolvi problema ieftin si bun, dar atentie la pas-ul filetului
dute cu cel vechi la un strungar de le petrol si ti-l va face sigur din alt surub, si astfel il vei desface cu o tubulara, nu cu un imbus
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Imbus? nu e un surub cu cap patrat, e cu cap ingropat ca la dacie? In cazul asta dai matale baia de ulei jos si il desfaci de pe partea cealalta...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De obicei este torx T45 nu inbus. Te duci si cumperi din bazar/tirg o trusa de capuri YATO ca sunt cele mai tari, o cheie (tija cu cap patrat ca sa actionezi cu amindoua miinile). Introduci capul torx si daca nu intra destul ca e stricat bati in el pina reusesti sa il introduci. Motorul sa fie cald ! Data viitoare sa nu mai stringi asa tare ca o faci degeaba, ai o garnitura de cauciuc de etansare.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:De obicei este torx T45 nu inbus. Te duci si cumperi din bazar/tirg o trusa de capuri YATO ca sunt cele mai tari, o cheie (tija cu cap patrat ca sa actionezi cu amindoua miinile). Introduci capul torx si daca nu intra destul ca e stricat bati in el pina reusesti sa il introduci. Motorul sa fie cald ! Data viitoare sa nu mai stringi asa tare ca o faci degeaba, ai o garnitura de cauciuc de etansare.

fratele Dan stiie cel mai bine"torx T45",da nu l-am avut atunci si nu am rezolvat nimic ...uleiul e tot in masina si nu stiiu cum sa scot uleiul din ea ,cam asta era intrebarea "cum desfac busonul?
as incerca sa pilesc din el cat sa-l cuprind cu o cheie si apoi sa desfac,voi ce ziceti?
nu eu am strans, cred ca "mesterii"din reprezentante
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
exista benzinarii si service-uri care scot uleiul pe la joja. Daca problema ta e doar schimbul de ulei, e o idee Wink
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Simbata am rupt un cap, ieri am rupt inca unul si am indoit al treilea, m-am oprit si am dat fuga in bazar. Cumperi YATO ca sunt tari si musai sa folosesti 2 mini ca sa invirti din amindoua partile, deci fara clicket. Nu stiu din ce cauza se blocheaza ca doar la mine eu l-am strins. Incearca asa si daca nu merge mai vorbim. Nu incerca alte chei "moi". Daca iei cu pila ca sa-l faci hex vei strica "scaunul" si nici nu vei avea atita forta. Datorita formei capul torx permite exercitarea unor forte mari si directionate. Capul hex facut pe o buza de 2-3mm se va rotunji instantaneu.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am sa mai incerc maine tot cu un torx sa vad ce se intampla.
merci de idee
va tin la curent
@Ov stiu,dar nu stiu daca il scot pe tot,este o problema ca toate
cele
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nu se merita sa-ti schimbi uleiul pe la joja: toate eventualele reziduuri raman in motor...
Plus ca nu-ti scoate tot uleiul.

Cel mai bine ar fi cu o cheie de instalator - nu stiu cum ii zice - care strange puternic, indiferent de profilul strans.
odata scos, iti faci tu altul la nenea strungarul, daca il cunosti.. Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi cu o cheie de instalator - nu stiu cum ii zice - care strange puternic, indiferent de profilul strans.
odata scos, iti faci tu altul la nenea strungarul, daca il cunosti..
Nu ai nicio sansa ca am incercat eu dupa ce am rupt primul cap. Surubul se comanda orignal 12lei sau facut de altii 8lei cu garnitura cu tot. Eu l-am barbierit pe al meu cu cheia de instalator si acum trebuie sa comand unul nou ca nu-mi place sa arate asa ca dupa razboi. Pentru cod original ai EPC si pentru altele ai TECDOC.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci cu asta te-ai ocupat in week-end in loc sa prezidezi intalnirile Smile)
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut reale probleme in al desface pe al meu,dar cind am vazut ca a inceput sa se torsioneze cheia m-am oprit , am dat cu spray degripant,am batut usor cu un ciocanel in buson dupa care am pus din nou cheia pe el si sa desfacut,pot sa zic,relativ usor.(operatie pe care am efectuat-o cu succes si pe vectra unui prieten dupa cateva zile)
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Dute la cineva care are un aparat de sudura electric punel sa iti sudeze un surub pe surubu ala de la la baie scoatel si dupa ori il tai si sudezi o piulita ori il schimbi si gata
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu recomand cu aparat de sudura, orice sudura este casanta in plus daca baia este de aluminiu ea se va topi local ! Mai degraba ciocanit si incalzit cu un pistol de aer cald.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu daca a fost infiletat la cald sau la rece,banuiesc ca daca e cald filetul se contracta si atunci se lipeste si mai bine de baie,daca as desface la rece poate reusesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pistol aer cald si incalzesti tare baia, cu pistol aer comprimat racesti numai surubul si torx inghetat imediat ca sa ii dai drumul. Oricum de ciocaneala de jur imprejur nu scapi.
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
frate daca torxu nu mai are unde sa prinda cum vrei sa desfaci?cand sudezi nu ii dai sudura dianai de meltean sa stai 2 ore cu electrodu pe ce sudezi dai puncte pui un surub de 10 ca sa ai pe ce pune cheia si te asigur ca o desfaci nu va avea nimk baianu te mai chinui cu aer cald sau sa bati in baie pt ca o faci varza fa cum vrei tu dar ti-am zis ce-a mia usoara solutie...De unde esti ca zona?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
BeWaRe a scris:frate daca torxu nu mai are unde sa prinda cum vrei sa desfaci?cand sudezi nu ii dai sudura dianai de meltean sa stai 2 ore cu electrodu pe ce sudezi dai puncte pui un surub de 10 ca sa ai pe ce pune cheia si te asigur ca o desfaci nu va avea nimk baianu te mai chinui cu aer cald sau sa bati in baie pt ca o faci varza fa cum vrei tu dar ti-am zis ce-a mia usoara solutie...De unde esti ca zona?


nu e sticat de tot ,pot sa mai incerc cu un torx ceva mai mare,deocamdata nu am mai incercat nimic pt ca nu am timp,poate in dupa amiaza asta,in nici un caz nu o sa iau la bataie baia,e mult prea frumoasa,daca nu reusesc atunci recurg la solutii extreme

multam de spaturi si pareri
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BeWaRe a scris:frate daca torxu nu mai are unde sa prinda cum vrei sa desfaci?cand sudezi nu ii dai sudura dianai de meltean sa stai 2 ore cu electrodu pe ce sudezi dai puncte pui un surub de 10 ca sa ai pe ce pune cheia si te asigur ca o desfaci nu va avea nimk baianu te mai chinui cu aer cald sau sa bati in baie pt ca o faci varza fa cum vrei tu dar ti-am zis ce-a mia usoara solutie...De unde esti ca zona?

Mai degraba iti recomand sa sudezi o piulita mai mare si sudura sa o faci in interiorul acesteia , astfel nu risti sa topesti si altveba. Dupa aia Piulita o desfaci cu tot cu surubul tau. E metoda verificata.
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Very Happy Si asa merge Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR