Svimp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Am constatat o problema cu aerul conditionat de la Corsa D 2008 CDTI 1.3 75cp.
Cand merg cu masina prin oras la temperaturi de peste 37 - 38 de grade, aerul conditionat se opreste aproximativ 30 de secunde , dupa care porneste tot vreo 30 de secunde. Becul de la AC sta aprins , se si simte cand cupleaza si decupleaza compresorul. In schimb cand merg cu ea constant pe la 70km/h functioneaza ok. M-am uitat si la temperatura apei/motorului , cand are peste 87 grade se opreste aerul si baga caldut vreo 30 secunde , dupa care iar porneste 30 secunde, cand scade la 86 , 85 porneste si baga constant aer rece. Merge ok si cand temepratura de afara este sub 36 de grade. Care ar fi problema ? Multumesc.
Am constatat o problema cu aerul conditionat de la Corsa D 2008 CDTI 1.3 75cp.
Cand merg cu masina prin oras la temperaturi de peste 37 - 38 de grade, aerul conditionat se opreste aproximativ 30 de secunde , dupa care porneste tot vreo 30 de secunde. Becul de la AC sta aprins , se si simte cand cupleaza si decupleaza compresorul. In schimb cand merg cu ea constant pe la 70km/h functioneaza ok. M-am uitat si la temperatura apei/motorului , cand are peste 87 grade se opreste aerul si baga caldut vreo 30 secunde , dupa care iar porneste 30 secunde, cand scade la 86 , 85 porneste si baga constant aer rece. Merge ok si cand temepratura de afara este sub 36 de grade. Care ar fi problema ? Multumesc.
- Claudiu0909
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu la astra h z13dth.
e din cauza ca ventilatorul din fata nu porneste (siguranta arsa sau circuit intrerupt) iar radiatorul de AC se raceste doar din curentul facut de mersul masinii.
de aceea la viteza relativ mare iti sta pornit tot timpul iar la viteze mici nu se poate raci, si cand se supraincalzeste se opreste ac-ul.
e din cauza ca ventilatorul din fata nu porneste (siguranta arsa sau circuit intrerupt) iar radiatorul de AC se raceste doar din curentul facut de mersul masinii.
de aceea la viteza relativ mare iti sta pornit tot timpul iar la viteze mici nu se poate raci, si cand se supraincalzeste se opreste ac-ul.
Svimp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
merci pentru raspuns, m-am uitat la ventilator, din cate am inteles trebuie sa fie doua, eu l-am vazut doar pe cel dintre radiator si motor... intelesesem ca exista unu intre radiator si grila sau cam asa ceva , pe ala nu l-am vazut ca n-am stiut sa ma uit. Ideea e ca cel pe care l-am vazut pornea atunci cand porneam AC ul . Sa imi zici daca am cum sa il vad si pe celalalt sau trebuie sa dau grila jos ceva.. ? Tu ai reusit sa rezolvi problema ?
Care ar fi siguranta cu pricina, in cazul in care m-as hotara sa o schimb de proba...?
Care ar fi siguranta cu pricina, in cazul in care m-as hotara sa o schimb de proba...?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Svimp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Gluma respectiva v-o poate face compresorul si daca aveti dop de gheata
Va "citez" din ce mi-a spus un mester cand am avut problame asta:
daca se desigileaza instalatia de AC (de exemplu se schimba radiatorul) inainte de incarcare instalatia trebuie vidata, pentru a elimina aerul care a patruns pe instalatie. Aerul in cauza are un anumit procent de vapori de apa (umiditate) care se va condensa la temperaturile scazute din instalatie si va forma un dop de gheata.
Din cauza asta mie instalatia, desi incarcata corect, cand porneam compresorul, imi facea presiune de 2-3 ori mai mare decat normal. Si compresorul mergea cum ziceti voi, da-ba-da-ba
Va "citez" din ce mi-a spus un mester cand am avut problame asta:
daca se desigileaza instalatia de AC (de exemplu se schimba radiatorul) inainte de incarcare instalatia trebuie vidata, pentru a elimina aerul care a patruns pe instalatie. Aerul in cauza are un anumit procent de vapori de apa (umiditate) care se va condensa la temperaturile scazute din instalatie si va forma un dop de gheata.
Din cauza asta mie instalatia, desi incarcata corect, cand porneam compresorul, imi facea presiune de 2-3 ori mai mare decat normal. Si compresorul mergea cum ziceti voi, da-ba-da-ba