Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • mirco_pludi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti1De ceva timp m-am lovit si eu de o problema la sistemul de racire .Cand am plecat la munca dimineata pe la ora 5 temperatura de la motor nu-mi depasise 80 de grade .Problema este cand m-am intors pe la orele 14-15 cand traficul era in floare temperatura mea ajungsese la 100 de grade.Am oprit masina dar nu si motorul si am deschis capota.Ventilatorul mergea dar turatia lui m-i s-a parut cam mica in comparatie cu turatia masinei precedente(era un cielo).Acum vin si eu cu cateva intrebari in speranta ca ma puteti ajuta;
-unde se afla sigurantele pentru ventilatorul radiatorului?
-ar putea fi ventilatorul obosit?
-poate sa fie vreo problema cu termostatul ?
Am uitat sa mentionez ca masina este un opel vectra din 1996 cu motor 1.6 16v si ca pana acum temperatura din bord era undeva la 90 de grade.
Skip ads

  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema ca tine numai ca dupa toate intrebarile puse pe aici nu ma ajutat nimeni.
Daca rezolvi ceva spune-mi si mie. Am verificat tot ce trebuia, ar mai fi sa schimb calculatorul care comanda ventilatoarele, dar acum stau cam rau cu banii. Nu stiu cum e la vectra, dar poti verifica pe ventilator. Acolo unde intra mufa de alimentare a ventilatorului la mine sunt doua sigurante, verifica si tu. Numai bine.
  • mirco_pludi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Osa verific rider1
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ventilatorul are 2 sau 3 trepte, iar presiunea din instalatie de racire este mai mare, deci lichidul fierbe abia pe la 120-130 de grade celsius. In concluzie, cu cat temperatura este mai mare cu atat ventilatorul se cupleaza pe treapta care trebuie.
  • mirco_pludi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Sa inteleg Alex_Paval ca nu e nici un pericol?
  • mirco_pludi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2012

  • Mesaj Privat
mirco_pludi a scris:Salut baieti1De ceva timp m-am lovit si eu de o problema la sistemul de racire .Cand am plecat la munca dimineata pe la ora 5 temperatura de la motor nu-mi depasise 80 de grade .Problema este cand m-am intors pe la orele 14-15 cand traficul era in floare temperatura mea ajungsese la 100 de grade.Am oprit masina dar nu si motorul si am deschis capota.Ventilatorul mergea dar turatia lui m-i s-a parut cam mica in comparatie cu turatia masinei precedente(era un cielo).Acum vin si eu cu cateva intrebari in speranta ca ma puteti ajuta;
-unde se afla sigurantele pentru ventilatorul radiatorului?
-ar putea fi ventilatorul obosit?
-poate sa fie vreo problema cu termostatul ?
Am uitat sa mentionez ca masina este un opel vectra din 1996 cu motor 1.6 16v si ca pana acum temperatura din bord era undeva la 90 de grade.

Astazi dupa un drum de vreo 6 km am constatat ca in bord aveam 80 grade iar radiatorul frigea si el impreuna cu cele doua furtune care ies din el? CONCLUZIA?Ofi termostatul de vina iar daca este asa se poate monta pe furtun unul de Dacia?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Mirco eu nu as face asta, dacia e dacie, opel-ul e altceva. Stiu ca e cam rau cand nu dispui la timp de niste resurse. Mai bine scoti termostatul pina iei unul de opel. 80-100 lei unul mei ieftin. Inca ceva, pune un tester pe masina ca sa vezi adevarata temperatura, ceasurile mai se decalibreza. La mine cind am pus testerul si acul era trecut 2mm de 90 de grade, de fapt aveam 98 de grade.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
la fel arata si la mine la vectra c z18xe. ti-a facut ceva cu testerul, ti-a calibrat ceasurile?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu, eu am tester, dar nu stiu sa fac operatii de astea cu el.(op-com)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR