Gabitzu01
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2012
- Mesaj Privat
cristi0765- Suspendat
- 11 mesaje
- din 01 Aug 2011
- Constanta
cristi0765- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2011
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Exact aceeasi problema a fost la mine!
Sunt proprietarul unui Vectra C II Break 1.9 cdti 150 cai din 2008 de 2 zile (in Danemarca). Masina are 207.000 km.
Cand am semnat contractul acum o saptamana, am pornit motorul si se auzea in primele secunde ceva ca si cum ar agatza... apoi la apasarea ambreiajului la fel... si dupa ce acceleram pe loc, cand revenea la turatie de relanti´.
Diagnostic: Volanta!
Colegii nostri care au experimentat probleme similare spun ca in momentul in care trebuie schimbata volanta, trebuie schimbat tot kitul ambreiaj. La mine nu s-a schimbat tot kitul, ci doar volanta.
Cu respect,
Gabriel
Exact aceeasi problema a fost la mine!
Sunt proprietarul unui Vectra C II Break 1.9 cdti 150 cai din 2008 de 2 zile (in Danemarca). Masina are 207.000 km.
Cand am semnat contractul acum o saptamana, am pornit motorul si se auzea in primele secunde ceva ca si cum ar agatza... apoi la apasarea ambreiajului la fel... si dupa ce acceleram pe loc, cand revenea la turatie de relanti´.
Diagnostic: Volanta!
Colegii nostri care au experimentat probleme similare spun ca in momentul in care trebuie schimbata volanta, trebuie schimbat tot kitul ambreiaj. La mine nu s-a schimbat tot kitul, ci doar volanta.
Cu respect,
Gabriel