- ianys_andrey
- **
- 273 mesaje
- din 30 Apr 2011
- Astra 2006
- Bucuresti
ianys_andrey
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2011
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ianys_andrey a scris:Pai cu motorul oprit nu face nimic.Cum pornesc motorul la 2-3 secunde incepe sa oscileze incet iar dupa cativa km chiar e vizibil si stresant.
Cind e vorba de probleme la incarcare,prima data se verifica incarcarea la iesire din alternator,cu consumatori,in regim de turatie mediu.Daca sunt probleme(oscilatii) aici, se verifica alternatorul.Daca e in regula la alternator se verifica instalatia intre alternator si baterie,pe plus si pe minus(contacte slabe,oxidate,etc).
- ionutzuck
- **
- 101 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Vectra 1998 X16XEL
- Dolj
ionutzuck
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
scanx a scris:UNHleaSHD Curentul de varf la actionarea unui singur motor de geam, e peste 14-15A asta pt. o perioada f scurta suficient cat sa ai caderi mari de tensiuni pe anumite "trasee" de cabluri, de aici acea fluctuatie, mai ales cand sunt actionate amandoua odata.
ianys_andrey Pai in ce conditii oscileaza lumina?
ionutzuck Verifica F7 si F25 dupa aia mai vedem.
ianys_andrey Pai in ce conditii oscileaza lumina?
ionutzuck Verifica F7 si F25 dupa aia mai vedem.
Nu stiu unde este e prima mea masina , daca ai putea sa imi zici pas cu pas unde gasesc sigurantele alea si cum le verific as fi recunoscator. numai bine!
- ianys_andrey
- **
- 273 mesaje
- din 30 Apr 2011
- Astra 2006
- Bucuresti
ianys_andrey
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2011
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ianys_andrey
- **
- 273 mesaje
- din 30 Apr 2011
- Astra 2006
- Bucuresti
ianys_andrey
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2011
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ionutzuck
- **
- 101 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Vectra 1998 X16XEL
- Dolj
ionutzuck
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am facut o mare prostie , am inceput sa verific sigurantele le-am scos pe rand leam bagat la loc dar acum nu imi mai merge bordul nu imi mai indica nici un ceas si nu se mai aprinde nici un martor cand pun contactul in schimb masina porneste fara nici o probleme , ce sa intamplat ? am pus eu vreo siguranta gresit sau? nu stiu ce sa ii fac
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ionutzuck
- **
- 101 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Vectra 1998 X16XEL
- Dolj
ionutzuck
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- MrSorin1984
- *
- 2 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Vectra 1997 WOL000036V11653
- Vrancea
MrSorin1984
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1997 WOL000036V11653
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
SALUTARE.AM SI EU O PROBLEMA CU MASINA MEA VECTRA B 1997 1,6 8 V BENZINA SI GPL.IMI FLUCTUEAZA LUMINILE SI DIMINEATA LA RECE SI KND SE INCALAZESTE.DAR NU MEREU.ARE TOANE CRED.MENTIONEZ K ATUNCI KND FACE ASA SE AUDE UN FLUIERAT ASA INCET LA MOTOR.SA FIE OARE RELEUL SAU DIODELE?NU AM FOST LA UN ELECTRCIAN PT K VREAU SA VA CER PAREREA VOASTRA FRATI OPELISTI.VA MULTUMESC SI ASTEPT UN RASPUNS
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ianys_andrey a scris:Pai cu motorul pornit am masurat.Aeroterma la 2 cu AC,farurile aprinse si avariile.O sa incarc sa pun alta baterie sa vad daca face la fel.
Nu ai precizat daca mai oscileaza sau nu(nu suntem rude cu Mama Omida).In momentul in care ai 14,2v cu consumatori(nu ai spus unde ai masurat!),e in regula.Precizare pentru cel ce a recomandat inlocuirea bateriei -bateria in momentul functionarii motorului,este un consumator ca oricare altul,nu are importanta ca e veche sau noua.Important,e valoarea tensiuni la iesire din alternator si eventualele fluctuatii in acelasi punct.Sunt admise mici fluctuatii insesizabile la ochi,in momentul functionarii semnalizarii(avarii) sau alti consumatori la conectarea si deconectarea din sistemul electric.
Bass
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salve!
Am un Opel Vectra B din '97. Am observat initial palpairea farurilor in afara orasului cand ma deplasam cu vreo 100km/h si turatia undeva peste 2500rpm. Cum reduceam turatia se oprea din palpait.
2. Acul de la turometru in timpul zilei oscila si el. Problema "se rezolva" daca porneam aeroterma sau farurile. De palpaitul luminilor din bod si a farurilor tot nu scapam daca treceam de 2200rpm.
3. Dupa o vreme a cazut aeroterma. Se aude doar un click intre viteza 3 si 4 (pe undeva la cutia de sigurante din bord). Am verificat sigurante si par ok.
4. Am pornit azi motorul si totul parea ok, pana cand s-a decuplat beculetul cu simbolul de rezistenta pe el sau ceva de genul. Beculetul ala se stinge dupa ce se incalzeste motorul putin (cred). Dupa aceea fluctuatiile la luminile de bord(ma gandesc ca si faruri), acul de la turometru au revenit.
Stie careva care ar putea fi problema? Merci anticipat. De asemenea as fi curios si de treaba cu aeroterma.
Cheers!
Am un Opel Vectra B din '97. Am observat initial palpairea farurilor in afara orasului cand ma deplasam cu vreo 100km/h si turatia undeva peste 2500rpm. Cum reduceam turatia se oprea din palpait.
2. Acul de la turometru in timpul zilei oscila si el. Problema "se rezolva" daca porneam aeroterma sau farurile. De palpaitul luminilor din bod si a farurilor tot nu scapam daca treceam de 2200rpm.
3. Dupa o vreme a cazut aeroterma. Se aude doar un click intre viteza 3 si 4 (pe undeva la cutia de sigurante din bord). Am verificat sigurante si par ok.
4. Am pornit azi motorul si totul parea ok, pana cand s-a decuplat beculetul cu simbolul de rezistenta pe el sau ceva de genul. Beculetul ala se stinge dupa ce se incalzeste motorul putin (cred). Dupa aceea fluctuatiile la luminile de bord(ma gandesc ca si faruri), acul de la turometru au revenit.
Stie careva care ar putea fi problema? Merci anticipat. De asemenea as fi curios si de treaba cu aeroterma.
Cheers!
- simplueu11
- **
- 291 mesaje
- din 24 Mar 2012
- Vectra 2001 y20dth
- Mehedinti
simplueu11
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare baieti .
Am si eu urmatoarea problema la un vectra b y20dth . In timpul mersului cand iau piciorul de pe acceleratie imi scade intensitatea farurilor cca 1-2 secunde apoi revine la loc . Am mai vazut pe aici posturi de genul dar nu am priceput prea multe . Ce ar putea fii ?
Stima si respect .
Am si eu urmatoarea problema la un vectra b y20dth . In timpul mersului cand iau piciorul de pe acceleratie imi scade intensitatea farurilor cca 1-2 secunde apoi revine la loc . Am mai vazut pe aici posturi de genul dar nu am priceput prea multe . Ce ar putea fii ?
Stima si respect .
- vrajala0072002
- *
- 5 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Corsa 2001 Z10XEP
- Cluj
vrajala0072002
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:
*
Felicitari, in curand o sa trebuiasca sa schimbi bateria...
sandumbogdan a scris:In timpul zilei, adica dupa prima pornire din zi la rece, fluctuatia este aproape insesizabila.
E interesant ca la mai multa lume face asa, la Vectra A veche sin '92 nu facea, si nici la Espero tatalui meu.
E interesant ca la mai multa lume face asa, la Vectra A veche sin '92 nu facea, si nici la Espero tatalui meu.
*
Felicitari, in curand o sa trebuiasca sa schimbi bateria...
sincer sorin nu stiu daca trebuie ca eu am aceeasi problema si bateria e noua de la bosch cu garantie e verificat tot
Shadow07
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1996 16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut tot poporul
am parcurs TOT forumul pe subiectul acesta ... m-am lamurit cumva ... dar se pare ca cel mai sfint e sa demontez fiara si sa vad ce si cum (de 2 ani fileaza bordul desi tensiunea pe baterie este de 13.9 la 14.5 V dar variaza foarte repede ... vreau sa zic pe instrument, zecimile si mai ales sutimile de volt se schimba in continuu) ... bun ... trebuie s-o fac ... n-am incotro ... ma ajuta cineva cu o informatie ? pe astra H 1.7 cdti din 2006 model sport se pare ca am un alternator Bosch de 100 A ... ca sa nu umblu dupa piese cu alternatorul demontat ... care sunt codurile (buna si o poza ...) pentru bloc diode si regulator ... ?
multumesc, mircea
am parcurs TOT forumul pe subiectul acesta ... m-am lamurit cumva ... dar se pare ca cel mai sfint e sa demontez fiara si sa vad ce si cum (de 2 ani fileaza bordul desi tensiunea pe baterie este de 13.9 la 14.5 V dar variaza foarte repede ... vreau sa zic pe instrument, zecimile si mai ales sutimile de volt se schimba in continuu) ... bun ... trebuie s-o fac ... n-am incotro ... ma ajuta cineva cu o informatie ? pe astra H 1.7 cdti din 2006 model sport se pare ca am un alternator Bosch de 100 A ... ca sa nu umblu dupa piese cu alternatorul demontat ... care sunt codurile (buna si o poza ...) pentru bloc diode si regulator ... ?
multumesc, mircea
Liviu85
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
Dupa multi timp de cautat pe forumuri am deslusit partial dilema in care ma aflam. Cei care au probleme cu incarcarea atat timp cat motorul este rece pot rezolva partial problema dezactivand sistemul electric quickheat de 1000w (cu opcom sau scotand mufa mica) fara a mai avea batai de cap. Mai mult ca sigur piesele astea de producator (puntea si releul) sunt proaste dar macar acum sta incarcarea la 14 (cu faruri si ventilator la 2-3) si 13.7 (cu faruri si ventilator la 2-3 plus dezaburire). Multumesc celor care au incercat sa ma ajute.
marcykone
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2007 Z 14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2011
- Mesaj Privat