- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dragomir_ionut
- **
- 192 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Corsa 2006 Z13DT
- Vrancea
dragomir_ionut
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Fiind membru al Clubului Opel si lucrand in acest domeniu va pot ajuta ori cu informatii privind efectuarea unui ITP sau chiar pt cei interesati pot presta serviciul complet in Focsani.
Nu doresc sa fac reclama ci doar mentionez tarifele practicate (incl. TVA) - Scorpion Exim DN E85/Calea Moldovei 16:
- autoturism tractiune 4 x 2 - 100 lei ;
- autoturism tractiune 4 x 4 - 120 lei ;
- autoutilitara cu MTMA <= 3500 kg - 120 lei (MTMA = masa totala maxima autorizata)
Toate bune !
PS : rog un moderator daca considera postul meu neadecvat in aceasta sectiune a forumului sa ia masurile necesare.
Nu doresc sa fac reclama ci doar mentionez tarifele practicate (incl. TVA) - Scorpion Exim DN E85/Calea Moldovei 16:
- autoturism tractiune 4 x 2 - 100 lei ;
- autoturism tractiune 4 x 4 - 120 lei ;
- autoutilitara cu MTMA <= 3500 kg - 120 lei (MTMA = masa totala maxima autorizata)
Toate bune !
PS : rog un moderator daca considera postul meu neadecvat in aceasta sectiune a forumului sa ia masurile necesare.
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Recent am facut ITP-ul la un autoturism, a costat 85RON, in Arad, fara spaga, fara nimic, pur si simplu am bagat masina inauntru, i-am dat actele inginerului de acolo si am cerut ITP pentru masina, am platit la casierie in alt corp de cladire, am primit chitanta si inginerul mi-a pus viza pe talon. Nu mai stiu cum se numeste service-ul, oricum, e pe undeva pe la intrarea in Arad dinspre Deva, pe partea dreapta imediat dupa sensul giratoriu al centuri, e si o benzinarie Petrom, parca. Inainte sa ajung la service-ul asta, am vorbit telefonic la un alt service si era acelas tarif, 85 RON, deci banuiesc ca asta e cam pretul pentru ITP in Arad.Vad ca la Focsani e cam scump colegu..., pina si in Bucuresti este/era mai ieftin cu 10 RON...
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dragomir_ionut
- **
- 192 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Corsa 2006 Z13DT
- Vrancea
dragomir_ionut
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
@sorindf2000 - Preturile sunt stabilite de fiecare prestator de servicii in parte, insa conteaza ce oferi clientului si aici ma refer la promptitudine, corectitudine, comfort pe langa serviciul prestat. Sa nu mentionez si aparatura cat costa ca investitie initiala si totodata pe parcurs ce inseamna sa o mentii in stare perfecta de functionare.
In mod normal, un prestator de astfel de servicii care castiga doar din asa ceva ar avea tarife cat mai mici comparativ cu media din zona respectiva/orasul respectiv, sa castige cat mai mult printr-un rulaj mai mare de autovehicule / vehicule.
Cand te duci la o reprezentanta unde ai posibilitatea sa beneficiezi de toate serviciile necesare masinii tale, nu cred ca te mai intereseaza neaparat o diferenta de 15-20 lei, pt ca esti tratat sa presupunem la un standard mai ridicat fata de medie, ai parte de comfort (poti servi o cafea cat e masina in lucru sau stai la TV, citesti un ziar in sala de asteptare, poti butona telefonu pe WiFi), se respecta prin contract de service niste angajamente reciproce si sa nu uitam ca nu peste tot este nevoie de "acea atentie" numita "spaga".
La RAR reprezentanta VN ITP pt redobandire certificat inmatriculare sau ITP normal, pretul este aproape dublu sau chiar peste dublu fata de francizorii care presteaza servicii de genul asta, pretul ajungand ITP-ul simplu la 180 lei.
In mod normal, un prestator de astfel de servicii care castiga doar din asa ceva ar avea tarife cat mai mici comparativ cu media din zona respectiva/orasul respectiv, sa castige cat mai mult printr-un rulaj mai mare de autovehicule / vehicule.
Cand te duci la o reprezentanta unde ai posibilitatea sa beneficiezi de toate serviciile necesare masinii tale, nu cred ca te mai intereseaza neaparat o diferenta de 15-20 lei, pt ca esti tratat sa presupunem la un standard mai ridicat fata de medie, ai parte de comfort (poti servi o cafea cat e masina in lucru sau stai la TV, citesti un ziar in sala de asteptare, poti butona telefonu pe WiFi), se respecta prin contract de service niste angajamente reciproce si sa nu uitam ca nu peste tot este nevoie de "acea atentie" numita "spaga".
La RAR reprezentanta VN ITP pt redobandire certificat inmatriculare sau ITP normal, pretul este aproape dublu sau chiar peste dublu fata de francizorii care presteaza servicii de genul asta, pretul ajungand ITP-ul simplu la 180 lei.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Recent am facut ITP-ul la un autoturism, a costat 85RON, in Arad, fara spaga, fara nimic, pur si simplu am bagat masina inauntru, i-am dat actele inginerului de acolo si am cerut ITP pentru masina, am platit la casierie in alt corp de cladire, am primit chitanta si inginerul mi-a pus viza pe talon. Nu mai stiu cum se numeste service-ul, oricum, e pe undeva pe la intrarea in Arad dinspre Deva, pe partea dreapta imediat dupa sensul giratoriu al centuri, e si o benzinarie Petrom, parca. Inainte sa ajung la service-ul asta, am vorbit telefonic la un alt service si era acelas tarif, 85 RON, deci banuiesc ca asta e cam pretul pentru ITP in Arad.Vad ca la Focsani e cam scump colegu..., pina si in Bucuresti este/era mai ieftin cu 10 RON...
De curiozitate, ai intrebat acolo unde ai facut ITP-ul, cat timp masina ta este inauntru la ei este asigurata daca se intampla ceva in perioada in care se face inspectia?
Eu am facut ITP-ul tot la un service unde taxa era 100 ron. Am predat cheia, actele, m-am dus in sala de asteptare, sala unde era cafea, apa si WiFi free. I-am intrebat, ce se intampla daca in timpul cat ei imi fataie masina de colo-colo, unul dintre angajati o loveste, strica, etc. Raspunsul a fost ca toate masinile care intra in service sunt asigurate de o polita gen CASCO. Daca se intampla ceva din vina lor, se repara pe asigurarea service-ului si proprietarul masinii beneficiaza de alta masina pe perioada cat masina personala se afla in service.
- dragomir_ionut
- **
- 192 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Corsa 2006 Z13DT
- Vrancea
dragomir_ionut
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cred ca ne abatem putin de la subiect insa voi spune scurt si la obiect opinia mea.
@forbidden27
De regula, intr-o reprezentanta / service respectabil fie ca exista acea asigurare fie ca nu, de regula orice incident soldat cu deteriorarea autovehiculului/bunului clientului se rezolva pe cale amiabila in "bucataria service-ului" cu acordul clientului si/sau prin asigurarea respectiva.
In cadrul unei inspectii tehnice periodice, practic o verificare a autovehiculului / vehiculului ce nu implica demontare/reglare/reparare de componente/subansambluri, orice dauna provocata bunului clientului la testarea / verificarea acestuia respectand tehnologia conforma cu reglementarile in vigoare RNTR 1/2012 (cel mai recent actualizat) nu implica inspectorul care efectueaza testarile la a despagubi pe prejudiciat. In schimb daca intervine o dauna provocata de acesta, este direct raspunzator de integritatea si bunul clientului. Acest aspect implica raspunderea societatii care presteaza serviciul ITP sub franciza RAR excluzand complet imaginea RAR.
@forbidden27
De regula, intr-o reprezentanta / service respectabil fie ca exista acea asigurare fie ca nu, de regula orice incident soldat cu deteriorarea autovehiculului/bunului clientului se rezolva pe cale amiabila in "bucataria service-ului" cu acordul clientului si/sau prin asigurarea respectiva.
In cadrul unei inspectii tehnice periodice, practic o verificare a autovehiculului / vehiculului ce nu implica demontare/reglare/reparare de componente/subansambluri, orice dauna provocata bunului clientului la testarea / verificarea acestuia respectand tehnologia conforma cu reglementarile in vigoare RNTR 1/2012 (cel mai recent actualizat) nu implica inspectorul care efectueaza testarile la a despagubi pe prejudiciat. In schimb daca intervine o dauna provocata de acesta, este direct raspunzator de integritatea si bunul clientului. Acest aspect implica raspunderea societatii care presteaza serviciul ITP sub franciza RAR excluzand complet imaginea RAR.
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
@forbidden27, eu nu m-am preocupat ce se intampla cu masina, ca am stat langa ea, n-am avut probleme sa stau in picioare 15-20 minute, in plus, am servit o gogoasa de la un chiosc din colt, n-aveau sala de asteptare asa ca am mancat-o si pe asta langa masina...n-am avut timp de stat pe net pe telefon ca ma uitam la masina si tot deranjul asta m-a costat 85 RON, poate pentru alte persoane conteaza cei 15 RON economisiti fata de tine.
P.S poate gaseai sa faci si la 200 RON, ITP-ul si de banii aia poate i-ti dadeau CASCO chiar pana la primul semafor nu doar in service, si poate puteai sa beneficiezi si de cinestie ce alte balarii in sala de asteptare, dar, din motivul asta ca proprietarii nu pot sta linga masina, de ex. in maretele reprezentante, acestea sunt evitate. Nu ai de unde sa sti, chiar daca nu ai primit masina lovita ca nu ti-a forjat-o ala...asa de pe loc de sa-i sara pistoanele prin capota...de ce? asa vroia muschi lui...si tu nu erai de fata sa-l vezi, te uitai pe cine stie ce revista de acum 3 luni de zile din sala de asteptare si traiai cu impresia ca Romania s-a civilizat peste noapte si servicile oferite sunt de calitate si totul e in favoarea clientului...
P.S poate gaseai sa faci si la 200 RON, ITP-ul si de banii aia poate i-ti dadeau CASCO chiar pana la primul semafor nu doar in service, si poate puteai sa beneficiezi si de cinestie ce alte balarii in sala de asteptare, dar, din motivul asta ca proprietarii nu pot sta linga masina, de ex. in maretele reprezentante, acestea sunt evitate. Nu ai de unde sa sti, chiar daca nu ai primit masina lovita ca nu ti-a forjat-o ala...asa de pe loc de sa-i sara pistoanele prin capota...de ce? asa vroia muschi lui...si tu nu erai de fata sa-l vezi, te uitai pe cine stie ce revista de acum 3 luni de zile din sala de asteptare si traiai cu impresia ca Romania s-a civilizat peste noapte si servicile oferite sunt de calitate si totul e in favoarea clientului...
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Sorine, chiar daca locatia ta e acum "alta tara", tot conceptii de roman ai. Scuza-ma ca iti spun asta, dar vad acest lucru la mai multi ca tine.
Masina pe care o conduc acum, o am cumparata de noua. De cand am cumparat masina, am dus-o la revizii numai in service la diverse reprezentante Ford, chiar si dupa ce a iesit din garantie. Iti spun sincer, nu am nici un motiv sa te mint: niciodata nu am stat langa masina cat au facut revizia, de multe ori chiar mi-au permis sa stau langa ea. Am preferat de fiecare data sa ma duc in showroom, sa vad modelele noi, sa fac drive-test cu alte modele, sau sa ma duc la restaurant sa mananc ceva, sa beau o cafea. Masina are acum peste 90.000km si nu am avut absolut nici o problema la ea. De fiecare data am gasit intr-o punga toate filtrele schimbate si un bidonas de ulei cu cca 6-700 ml ulei ramas (in motor intra cca 5,3 litri ulei. Am schimbat lichidul de frana, ce a ramas in bidon l-am gasit in portbagaj. Cu antigelul aceeasi poveste cand l-am schimbat.
De turat, poate sa o tureze cat vor ei, nu ma intereseaza, motorul are o limitare, peste valoarea aia nu au cum sa o tureze mai mult. Asta cu turatul, este tot o gaselnita romaneasca. De multe ori chiar eu am dus masina in mers cu turometru in limitare, n-are nici pe dracu.
Da, si in Romania se asigura servicii de calitate occidentala. Ca s-au mai intamplat cazuri cu filtre neschimbate, cu ulei vechi lasat in masina, este adevarat. Sunt cazuri izolate si de obicei numai astea se mediatizeaza si se dau exemplu. Si ca romani adevarati ce suntem, generalizam. Ca asa ne place noua sa aruncam cu noroi in tot ce e romanesc. Ce se face bine, nu luam in calcul niciodata.
Masina pe care o conduc acum, o am cumparata de noua. De cand am cumparat masina, am dus-o la revizii numai in service la diverse reprezentante Ford, chiar si dupa ce a iesit din garantie. Iti spun sincer, nu am nici un motiv sa te mint: niciodata nu am stat langa masina cat au facut revizia, de multe ori chiar mi-au permis sa stau langa ea. Am preferat de fiecare data sa ma duc in showroom, sa vad modelele noi, sa fac drive-test cu alte modele, sau sa ma duc la restaurant sa mananc ceva, sa beau o cafea. Masina are acum peste 90.000km si nu am avut absolut nici o problema la ea. De fiecare data am gasit intr-o punga toate filtrele schimbate si un bidonas de ulei cu cca 6-700 ml ulei ramas (in motor intra cca 5,3 litri ulei. Am schimbat lichidul de frana, ce a ramas in bidon l-am gasit in portbagaj. Cu antigelul aceeasi poveste cand l-am schimbat.
De turat, poate sa o tureze cat vor ei, nu ma intereseaza, motorul are o limitare, peste valoarea aia nu au cum sa o tureze mai mult. Asta cu turatul, este tot o gaselnita romaneasca. De multe ori chiar eu am dus masina in mers cu turometru in limitare, n-are nici pe dracu.
Da, si in Romania se asigura servicii de calitate occidentala. Ca s-au mai intamplat cazuri cu filtre neschimbate, cu ulei vechi lasat in masina, este adevarat. Sunt cazuri izolate si de obicei numai astea se mediatizeaza si se dau exemplu. Si ca romani adevarati ce suntem, generalizam. Ca asa ne place noua sa aruncam cu noroi in tot ce e romanesc. Ce se face bine, nu luam in calcul niciodata.
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Pai, pana una alta, roman fiind, consider normal ca si "conceptiile" tot de roman sa le am, tu faci ce vrei cu masina ta, ca doar este a ta si nu te pot eu determina sa faci cum vreau eu...foarte bine ca s-au mediatizat cazurile in care plecau oamenii din reprezentante si descopereau dupa cateva sute de km ca au uleiul si filtrele schimbate doar pe hartie in cartea de service si pe masina aveau altceva...din aia stau eu langa masina sa vada ochiul meu ce se intampla ca incredere nu am nici cat sa trec strada si ca sa n-o mai lungesc, fiecare are grija de bunul lui asa cum crede de cuvinta, masina daca vreau mi-o turez singur, cat vreau...pana isi da obstescul sfarsit daca vreau, nu oricine are chef si mai ales fara voia mea, cu sau fara limitare...cat despre ITP, sa fim seriosi...multi il fac ca sa fie acolo viza, ca e lege,nu ca asa e normal, adica un pic de spaga si s-a rezolvat, pana acum un an se mergea cu anvelope de vara cat era iarna de lunga...doar care-i problema? ca erau ca sanile pe strada, faceau drifting nu luau curbe, ce sa mai vorbim de siguranta altora de pe aceias strada cu ei sau a pietonilor care aveau prostul obicei sa le traverseze pe verde, pe trecerea de pietoni, prin fata... Sunt o gramada cu masini de zeci de mii de euro si care fac ITP-ul cu spaga si circula cu masina cu directia sau franele varza, ca..de ce sa o fac domne' ca e strazile proaste in RO si se strica din nou...eu astea le-as numii "conceptii de roman", nu faptul ca stau langa ala in service sau la ITP sa vad ce face cu masina mea pe banii mei, cafea daca vreau sa beau, pot si dupa aia sau sa stau pe net si drive-test cu noile modele din reprezentanta, nu e cazul la mine...n-am eu bani de noile modele, la ce sa le mai testez?Deci, eu zic ca ITP-ul la 85RON cat am dat eu este mai bun decat ITP-ul la 100 RON cat ai dat tu sau alte persoane pentru ca este mai ieftin...
L.E in Romania serviciile de calitate sunt asigurate foarte rar, m-as risca si as zice doar in mod exceptional, de fapt asta confirma si mai mult regula...
L.E in Romania serviciile de calitate sunt asigurate foarte rar, m-as risca si as zice doar in mod exceptional, de fapt asta confirma si mai mult regula...
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexneb1
- **
- 129 mesaje
- din 06 Nov 2011
- Bucuresti
alexneb1
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexneb1
- **
- 129 mesaje
- din 06 Nov 2011
- Bucuresti
alexneb1
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alexneb1
- **
- 129 mesaje
- din 06 Nov 2011
- Bucuresti
alexneb1
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2011
- Mesaj Privat
neroseu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat