- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
masina astra h 2005 z19dth
probleme :
de cand am cumparat masina am avut tija swirl cazuta si putin ulei la supapa 4, supapa 3 cu actuatorul se misca deci cred ca functioneaza.
pana in seara asta masina a functionat normal fara suturi fara alte simptome .
in seara asta am observat ca la o acceleratie blana in treapta 2 sau 3 intre 2000-3000 ture accelereaza in suturi si clipeste martorul cu cheita si o simt ca urca greu in ture nu mai trage la fel ca inainte, nu se limiteaza la 3000 de turatii cum am mai vazut la altii.
oprind pe loc la relanti acesta a inceput sa fluctueze
am facut testul cu pedalele si nu am eroare.
la prima diagnoza cu tech2 mecanicul mi-a zis ca filtrul de particule este la 75% si ca daca o sa mai merg cu masina mult si nu schimb admisia nu o sa isi mai poata face regenerarea si o sa dau in alte belele gen egr infundat filtru infundat.
ce e de facut? cine a mai patit asa cum a rezolvat?
pe opcom apare la ce procent este filtrul de particule?
multumesc
probleme :
de cand am cumparat masina am avut tija swirl cazuta si putin ulei la supapa 4, supapa 3 cu actuatorul se misca deci cred ca functioneaza.
pana in seara asta masina a functionat normal fara suturi fara alte simptome .
in seara asta am observat ca la o acceleratie blana in treapta 2 sau 3 intre 2000-3000 ture accelereaza in suturi si clipeste martorul cu cheita si o simt ca urca greu in ture nu mai trage la fel ca inainte, nu se limiteaza la 3000 de turatii cum am mai vazut la altii.
oprind pe loc la relanti acesta a inceput sa fluctueze
am facut testul cu pedalele si nu am eroare.
la prima diagnoza cu tech2 mecanicul mi-a zis ca filtrul de particule este la 75% si ca daca o sa mai merg cu masina mult si nu schimb admisia nu o sa isi mai poata face regenerarea si o sa dau in alte belele gen egr infundat filtru infundat.
ce e de facut? cine a mai patit asa cum a rezolvat?
pe opcom apare la ce procent este filtrul de particule?
multumesc
- oldstylenosmo
- **
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
Eu am tija swirl scoasa de 2 ani si pana acum n-am avut probleme cu ea poate doar o lipsa de putere insa foarte mica.Am avut si eu aceleasi simptome insa la mine s-a dovedit a fi mufa de la injectorul 3 care facea contact imperfect la prindere.De fiecare data cand imi dadea nas mi se aprindea cheita masina mergand sacadat.Nici mie nu mi se plafona la 3000.Ai putea avea probleme si pe traseele de vacum,atunci cand ii dai talpa sa se creeze vid pe traseu(un furtunas "obosit") insa in cazul asta stiam ca pana nu opresti motorul acesta ramane plafonat alaturi de cheita service.Sper sa gasesti rezolvare.
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
banuiesc de la ce este la mine, pana aseara am bagat mereu motorina numai de la rompetrol sau mol. Aseara am bagat 7 litri de la petrom, dupa aia mi s-a intamplat sa nu mai traga,
ma gandesc sa-i dau talpa pana se duce toata motorina si sa bag mai multa motorina buna de la rompetrol sau mol. ma gandesc sa schimb si filtrul de motorina...
ma gandesc sa-i dau talpa pana se duce toata motorina si sa bag mai multa motorina buna de la rompetrol sau mol. ma gandesc sa schimb si filtrul de motorina...
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- oldstylenosmo
- **
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
Ai vazut ca pana la urma ne-am confruntat cu aceeasi problema.Nu trebuie sa-ti iei injector,ci mufa si exista "kitul de reparatie pentru injectorul nr 3" fabricat de opel acestia fiind constienti de raspandirea acestei probleme de fabricatie.Prin 2009, am vazut intr-un topic mai vechi, costa 95 de lei.Daca gasesti produsul pe piata posteaza si tu un link te rog.Succes.
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com:808...0495_xssfzjsd.jpg
cam asta e kitul de reparatie si costa 85-95 de lei.
cam asta e kitul de reparatie si costa 85-95 de lei.
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- ionnutz007
- *
- 17 mesaje
- din 09 Oct 2012
- Zafira 2003 Z17DTH
- Vaslui
ionnutz007
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2003 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2012
- Mesaj Privat
am un opelas astra 1.7 cdti din 2005 si nu ma lasa sa trec de 3000 de ture. la inceput mi'a aparut in bord masinuta cu cheita...apoi s'a stins si mi'a ramas aprins semnul ala de motor. am curatat EGR'ul si tot degeaba. diagnosticu de la tester e urmatorul: circuit de comanda supapa control presiune turbocompresor. un sfat ceva??? multumesc anticipat