adiolt
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
salut! mai inainte spuneam ca masina porneste foarte greu dimineata si nici nu se mai tureaza asa mult. ieri am schimbat furtunasele de vacuum, cand a turat-o a aruncat un pumn de funigine, a mers foarte bine, a ajuns sa se tureze pana la 5000, se cunostea in mers, apoi dintr-o data s-a oprit in mers. cand sa o pornesc, trepida motorul si nu se mai accelera. am schimbat si furtunasele de retur si degeaba. porneste greu si daca nu sare de 1000 turatii se opreste. daca sare merge, dar nu mai prinde viteza. nici nu stiu ce sa maic. cand am pus saptamana trecuta la tester nu a aparut nimic decar EGR si un ABS. ce poate sa aiba. pana sa schimbe acele furtune mergea bine, chiar daca pornea greu, iar acum deloc. nu stiu daca o avea legatura, dar e ciudat ca dintr-o data s-a oprit ceea ceea ce nu facea.
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
adiolt
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
adiolt
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
adiolt
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
da o cautare pe forum.Pornirea de dimineata greoaie se poate datora furtunaselor de retur, oringuri de la filtru, teuri crapate la injectoare, oringuri injectoare.In multe cazuri sunt furtunasele de retur, nu mai etanseaza bine.Cu balbaitul la relanti eu merg pe egr.Poate fi si pompa dar acolo simptomele sunt altele si trebuiesc coloborate cu codurile de eroare
- Emyl91
- **
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
adiolt
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Astazi am aflat ca, ca masina prindea aer pe la supapa unisens si pe undeva pe la fitru pt ca nu mi-au schimbat si niste garnituri care ar fi trebuit schimbate si acestea earu uzate. S-a oprit in mers pt ca s-ar fi virusat turbina dupa ce au schimbate furtunasele de vacuum. sa vedem ce mi se spune maine dupa ce o sa se desfaca turbina
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Daca ai avut eroare de EGR inseamna ca ai avut P0400 si cum zice colegul Emyl91,nu este neaparat de la EGR.Aceea eroare tine de tot sistemul de vaccum incluzand furtunasele care pleaca de la electrovalve ,EGR........ETC
Partea cu "virusat"(poate gripat) turbina nu prea ii vad sensul si nu cred ca ar trebui sa umbli la turbina.
Problema cu "prinde aer",inseamna dezamorsare si este posibil sa fie de la acele garnituri(oring-uri) de la suportul filtrului de motorina.Bineinteles poate prinde aer si prin alte locuri(furtunase retur,T-uri,injectoare,pompa)
Dupa simptomele pe care le-ai prezentat in primul post,(oprit in mers si mers subturat) ar cam fi partea mecanica din pompa dar teoretic ar trebui sa ai si eroare in bord.Sper sa ma insel si sa nu fie asa cum cred ca te cam costa partea cu pompa.BAFTA
Partea cu "virusat"(poate gripat) turbina nu prea ii vad sensul si nu cred ca ar trebui sa umbli la turbina.
Problema cu "prinde aer",inseamna dezamorsare si este posibil sa fie de la acele garnituri(oring-uri) de la suportul filtrului de motorina.Bineinteles poate prinde aer si prin alte locuri(furtunase retur,T-uri,injectoare,pompa)
Dupa simptomele pe care le-ai prezentat in primul post,(oprit in mers si mers subturat) ar cam fi partea mecanica din pompa dar teoretic ar trebui sa ai si eroare in bord.Sper sa ma insel si sa nu fie asa cum cred ca te cam costa partea cu pompa.BAFTA
gabi m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
adiolt
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
nu pornea dimineata pentru ca prindea aer pe undeva pe la filtru de motorina. nu au fost schimbate niste garnituri care trebuiau schimbate o data cu filtrul. iar cu oprirea in mers, se parea ca nu se aerisea bine si paletii de la turbina erau blocati. a desfacut furtunul care lega turbina, a lasta-o pe liber si cand a accelerat a aruncat a aruncat ulei care era strans acolo. a curatat tot ce avea legatura cu vacuumul si vad ca acum functioneaza la parametrii normali. trebuie sa fac schimbul de ulei la motor si la cutie( este hidramata).sper sa fie doar atat.
adiolt
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat