- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut
Pentru cunoscatori, as avea 3 chestii de discutat.
1.
Stiati ca....... daca aveti un bec ars de la stop, nu mai porneste de pe loc masina, dupa ce apasati mai mult de 5 secunde frana in D, porneste doar daca apasati acceleratia ?
Interesant, nu ? Credeam ca e bulita cutia, dar nu este, pur si simplu testeaza becul de la stop.
2.
A doua problema, daca poate fi numita asa, daca accelerez foarte slab, dupa ce pornesc de pe loc, simt o mica smucitura de la treapta 1 la 2, la voi cum este ?
3.
Se poate prelungi viata unei cutii, neaccelerand sportiv si neturand-o excesiv?
Parerea mea este ca utilizarea excesiva in mod sportiv si supraturat, poate scurta viata cutiei si arderea uleiului, voi ce parere aveti.
Chiar si la depasiri, incerc sa depasesc cat mai lung posibil, pentru a nu forta cutia sa coboare o treapta.
Pentru cunoscatori, as avea 3 chestii de discutat.
1.
Stiati ca....... daca aveti un bec ars de la stop, nu mai porneste de pe loc masina, dupa ce apasati mai mult de 5 secunde frana in D, porneste doar daca apasati acceleratia ?
Interesant, nu ? Credeam ca e bulita cutia, dar nu este, pur si simplu testeaza becul de la stop.
2.
A doua problema, daca poate fi numita asa, daca accelerez foarte slab, dupa ce pornesc de pe loc, simt o mica smucitura de la treapta 1 la 2, la voi cum este ?
3.
Se poate prelungi viata unei cutii, neaccelerand sportiv si neturand-o excesiv?
Parerea mea este ca utilizarea excesiva in mod sportiv si supraturat, poate scurta viata cutiei si arderea uleiului, voi ce parere aveti.
Chiar si la depasiri, incerc sa depasesc cat mai lung posibil, pentru a nu forta cutia sa coboare o treapta.
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
takezo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am cumparat de doua saptamani un Opel astra G cupe cutie automata AF13 motor Z16XE din 2003 (rulata in germania)
Va rog sa aveti amabilitatea de a-mi raspunde la urmatoarele intrebari:
1) cati litrii de ulei intra in cutie
2) unde gasesc ulei GM OPEL 19 40 767 sau daca pot sa folosesc OPEL GM 19 40 771
3) unde se afla busonul de scurgere
4) daca fac un schimb de ulei in cutie (stiu ca mai raman cativa litrii de ulei murdar) ... iar dupa o luna fac un alt schimb de ulei, e bine? ma gandesc sa il "diluez" pe cel vechi cu cel nou .... si sa fac un alt plin
Multumesc!
Va rog sa aveti amabilitatea de a-mi raspunde la urmatoarele intrebari:
1) cati litrii de ulei intra in cutie
2) unde gasesc ulei GM OPEL 19 40 767 sau daca pot sa folosesc OPEL GM 19 40 771
3) unde se afla busonul de scurgere
4) daca fac un schimb de ulei in cutie (stiu ca mai raman cativa litrii de ulei murdar) ... iar dupa o luna fac un alt schimb de ulei, e bine? ma gandesc sa il "diluez" pe cel vechi cu cel nou .... si sa fac un alt plin
Multumesc!
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Aecrim Naboo
- **
- 79 mesaje
- din 17 Oct 2012
- Astra 2002 z22se
- Bucuresti
Aecrim Naboo
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2012
- Mesaj Privat
- si + nu exista la cutia automata pe Astra G ... daca te referi la modul acela manual pentru cutia automata sau tu te referi la avantaje si dezavantaje?
@aquagen : te referi cumva la un fel de debraiere a ambreajului? smucitura este doar cand schimbi pe loc din R in D sau P si mai mult ca sigur are legatura cu uleiul care nu a fost schimbat la timp ...
@aquagen : te referi cumva la un fel de debraiere a ambreajului? smucitura este doar cand schimbi pe loc din R in D sau P si mai mult ca sigur are legatura cu uleiul care nu a fost schimbat la timp ...
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
komunistu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
aquagen,
Acea mica smucitura cand accelerezi usor in treapta 1 este normala, am intalnit-o si la Nissan X-trail (2007) si la Audi A8 (2008).
Nu trebuie sa te ingrijorezi, am vazut ca o menajezi in depasiri. Este o cutie extrem de rezistenta. La cum am avut grija de ea ma tot gandesc ce e in neregula de nu crapa odata.
Pentru cei interesati, am vazut ca lumea isi da cu parerea, dar da pe langa
In modul pentru zapada (cu acel fulgulet activat) masina nu va folosi deloc treapta 1 si nu poti activa nici modul Sport.
Pentru Astra G (nu stiu pe alte modele daca functioneaza) exista Launch Control cu ajutorul caruia nu o sa mai fi in dezavantaj daca vrei sa te incingi cu cineva la semafor. Procedura e simpla: selectorul in pozitia D, modul sport activat, frana apasata pana in capat (cu piciorul stang), acceleratia la fel, pana ce treci de acel click (kick-down). Masina se va tura la aproximativ 2600 rpm, iar in momentul in care vrei sa te lansezi eliberezi frana rapid, continuand sa fi cu piciorul drept infundat in acceleratie. Am si o filmare cu acest launch control, dar nu stiu cum se poate pune pe forum.
Alta intrebare intalnita pe aici era daca e bine sa schimbi pozitia selectorului in mers. Din D se poate schimba fara nicio problema in N, 3, 2 si 1 la orice viteza. Daca de exemplu ai 140 km/h (ceea ce inseamna ca esti in treapta a 4a) si franezi de urgenta, poti cupla treapta 1, cutia schimband progresiv vitezele ( 3, apoi dupa 118 km/h 2, si dupa 60 km/h 1). Se poate utiliza si daca nu apesi frana. Orice viteza ai avea, o poti pune in 1 si o sa ai frana de motor, masina schimband progresiv treptele (ce e drept, in 6500 rpm).
Referitor la ulei, daca bine imi amintesc din ce am citit in carte, se schimba doar daca tractezi des cu masina sau ai un stil de condus foarte agresiv.
Acea mica smucitura cand accelerezi usor in treapta 1 este normala, am intalnit-o si la Nissan X-trail (2007) si la Audi A8 (2008).
Nu trebuie sa te ingrijorezi, am vazut ca o menajezi in depasiri. Este o cutie extrem de rezistenta. La cum am avut grija de ea ma tot gandesc ce e in neregula de nu crapa odata.
Pentru cei interesati, am vazut ca lumea isi da cu parerea, dar da pe langa
In modul pentru zapada (cu acel fulgulet activat) masina nu va folosi deloc treapta 1 si nu poti activa nici modul Sport.
Pentru Astra G (nu stiu pe alte modele daca functioneaza) exista Launch Control cu ajutorul caruia nu o sa mai fi in dezavantaj daca vrei sa te incingi cu cineva la semafor. Procedura e simpla: selectorul in pozitia D, modul sport activat, frana apasata pana in capat (cu piciorul stang), acceleratia la fel, pana ce treci de acel click (kick-down). Masina se va tura la aproximativ 2600 rpm, iar in momentul in care vrei sa te lansezi eliberezi frana rapid, continuand sa fi cu piciorul drept infundat in acceleratie. Am si o filmare cu acest launch control, dar nu stiu cum se poate pune pe forum.
Alta intrebare intalnita pe aici era daca e bine sa schimbi pozitia selectorului in mers. Din D se poate schimba fara nicio problema in N, 3, 2 si 1 la orice viteza. Daca de exemplu ai 140 km/h (ceea ce inseamna ca esti in treapta a 4a) si franezi de urgenta, poti cupla treapta 1, cutia schimband progresiv vitezele ( 3, apoi dupa 118 km/h 2, si dupa 60 km/h 1). Se poate utiliza si daca nu apesi frana. Orice viteza ai avea, o poti pune in 1 si o sa ai frana de motor, masina schimband progresiv treptele (ce e drept, in 6500 rpm).
Referitor la ulei, daca bine imi amintesc din ce am citit in carte, se schimba doar daca tractezi des cu masina sau ai un stil de condus foarte agresiv.
- luchianken
- *
- 26 mesaje
- din 22 Nov 2009
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
luchianken
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2009
- Mesaj Privat
ma duc sa vad masina asta dupa-amiaza:
http://www.autovit.ro/opel-astra-C27845984.html
Vreun pont? cum stiu ce cutie este? AF 13 sau 17? Mie mi se pare ca are dubios de putini km, dar daca e asa, cam ce ar trebui schimbat in starea asta? Am vb la tel cu proprietarul si nu are carte service si mai poate scoate decat un rand de numere rosii, deci nu se poate deplasa la service pentru o constatare.
http://www.autovit.ro/opel-astra-C27845984.html
Vreun pont? cum stiu ce cutie este? AF 13 sau 17? Mie mi se pare ca are dubios de putini km, dar daca e asa, cam ce ar trebui schimbat in starea asta? Am vb la tel cu proprietarul si nu are carte service si mai poate scoate decat un rand de numere rosii, deci nu se poate deplasa la service pentru o constatare.
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Aecrim Naboo
- **
- 79 mesaje
- din 17 Oct 2012
- Astra 2002 z22se
- Bucuresti
Aecrim Naboo
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2012
- Mesaj Privat
komunistu a scris:aquagen,
Acea mica smucitura cand accelerezi usor in treapta 1 este normala, am intalnit-o si la Nissan X-trail (2007) si la Audi A8 (2008).
Nu trebuie sa te ingrijorezi, am vazut ca o menajezi in depasiri. Este o cutie extrem de rezistenta. La cum am avut grija de ea ma tot gandesc ce e in neregula de nu crapa odata.
Pentru cei interesati, am vazut ca lumea isi da cu parerea, dar da pe langa
In modul pentru zapada (cu acel fulgulet activat) masina nu va folosi deloc treapta 1 si nu poti activa nici modul Sport.
Pentru Astra G (nu stiu pe alte modele daca functioneaza) exista Launch Control cu ajutorul caruia nu o sa mai fi in dezavantaj daca vrei sa te incingi cu cineva la semafor. Procedura e simpla: selectorul in pozitia D, modul sport activat, frana apasata pana in capat (cu piciorul stang), acceleratia la fel, pana ce treci de acel click (kick-down). Masina se va tura la aproximativ 2600 rpm, iar in momentul in care vrei sa te lansezi eliberezi frana rapid, continuand sa fi cu piciorul drept infundat in acceleratie. Am si o filmare cu acest launch control, dar nu stiu cum se poate pune pe forum.
Alta intrebare intalnita pe aici era daca e bine sa schimbi pozitia selectorului in mers. Din D se poate schimba fara nicio problema in N, 3, 2 si 1 la orice viteza. Daca de exemplu ai 140 km/h (ceea ce inseamna ca esti in treapta a 4a) si franezi de urgenta, poti cupla treapta 1, cutia schimband progresiv vitezele ( 3, apoi dupa 118 km/h 2, si dupa 60 km/h 1). Se poate utiliza si daca nu apesi frana. Orice viteza ai avea, o poti pune in 1 si o sa ai frana de motor, masina schimband progresiv treptele (ce e drept, in 6500 rpm).
Referitor la ulei, daca bine imi amintesc din ce am citit in carte, se schimba doar daca tractezi des cu masina sau ai un stil de condus foarte agresiv.
Acea mica smucitura cand accelerezi usor in treapta 1 este normala, am intalnit-o si la Nissan X-trail (2007) si la Audi A8 (2008).
Nu trebuie sa te ingrijorezi, am vazut ca o menajezi in depasiri. Este o cutie extrem de rezistenta. La cum am avut grija de ea ma tot gandesc ce e in neregula de nu crapa odata.
Pentru cei interesati, am vazut ca lumea isi da cu parerea, dar da pe langa
In modul pentru zapada (cu acel fulgulet activat) masina nu va folosi deloc treapta 1 si nu poti activa nici modul Sport.
Pentru Astra G (nu stiu pe alte modele daca functioneaza) exista Launch Control cu ajutorul caruia nu o sa mai fi in dezavantaj daca vrei sa te incingi cu cineva la semafor. Procedura e simpla: selectorul in pozitia D, modul sport activat, frana apasata pana in capat (cu piciorul stang), acceleratia la fel, pana ce treci de acel click (kick-down). Masina se va tura la aproximativ 2600 rpm, iar in momentul in care vrei sa te lansezi eliberezi frana rapid, continuand sa fi cu piciorul drept infundat in acceleratie. Am si o filmare cu acest launch control, dar nu stiu cum se poate pune pe forum.
Alta intrebare intalnita pe aici era daca e bine sa schimbi pozitia selectorului in mers. Din D se poate schimba fara nicio problema in N, 3, 2 si 1 la orice viteza. Daca de exemplu ai 140 km/h (ceea ce inseamna ca esti in treapta a 4a) si franezi de urgenta, poti cupla treapta 1, cutia schimband progresiv vitezele ( 3, apoi dupa 118 km/h 2, si dupa 60 km/h 1). Se poate utiliza si daca nu apesi frana. Orice viteza ai avea, o poti pune in 1 si o sa ai frana de motor, masina schimband progresiv treptele (ce e drept, in 6500 rpm).
Referitor la ulei, daca bine imi amintesc din ce am citit in carte, se schimba doar daca tractezi des cu masina sau ai un stil de condus foarte agresiv.
Lunch control la cutia automata de pe Astra G nu stiu daca se face si ar fi bine sa nu faci astfel de afirmati doar ca ai vazut pe youtube, nu vreau sa intram in contradictoriu, doar spun ca nu e ceva sa afirmi despre cutia automata daca nu ai argumente in spate..
Legat de smucituri nu e normal, clar e o problema...
Din Drive poti trece in N fara sa apesi frana, la si 3,2, si 1 ... practic asa dai frana de motor cand cobori de pe un deal ...
Ulei din cutie se schimba la 120.000 km --->> Astra G
komunistu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
Aecrim Naboo, nu e nimic luat de pe youtube, ci chestii incercate pe "pielea" cutiei mele.
Pe youtube chiar nu am vazut sa faca cineva asa ceva cu o Astra. Ideea e ca functioneaza. Si o face exact cum o fac automatele care au Launch Control ( de unde am zis si chestia aia ). Acum ca o fi gandita sa aiba asa ceva sau nu, habar nu am. Iti ofera un start mult mai bun si asta e tot ce conteaza.
Am chiar si un video => http://www.youtube.com/watch?v=09bRgTArr60 (nu mai stiu sigur daca am voie sa postez un alt link, dar sper sa se inteleaga ca e in scopuri nobile). Scuzati claritatea, e filmat cu un jaf de telefon, dar se vede foarte clar ce ziceam eu...
Uite ca mi-a venit si o idee: o sa fac pe weekendu viitor un clip (filmat cu ceva decent) cu toate micile smecherii ale acestei cutii.
Pe youtube chiar nu am vazut sa faca cineva asa ceva cu o Astra. Ideea e ca functioneaza. Si o face exact cum o fac automatele care au Launch Control ( de unde am zis si chestia aia ). Acum ca o fi gandita sa aiba asa ceva sau nu, habar nu am. Iti ofera un start mult mai bun si asta e tot ce conteaza.
Am chiar si un video => http://www.youtube.com/watch?v=09bRgTArr60 (nu mai stiu sigur daca am voie sa postez un alt link, dar sper sa se inteleaga ca e in scopuri nobile). Scuzati claritatea, e filmat cu un jaf de telefon, dar se vede foarte clar ce ziceam eu...
Uite ca mi-a venit si o idee: o sa fac pe weekendu viitor un clip (filmat cu ceva decent) cu toate micile smecherii ale acestei cutii.
- Aecrim Naboo
- **
- 79 mesaje
- din 17 Oct 2012
- Astra 2002 z22se
- Bucuresti
Aecrim Naboo
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2012
- Mesaj Privat
komunistu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Aecrim Naboo & komunistu
Mersi pentru precizari, in timp mi-am dat seama si eu ca din D pot in N - 3 -2 -1 si inapoi, e practic asa.
Am 2 probleme de discutat :
1. Recent am facut o boacana si sper ca nu am stricat cutia:
Am avut ceva probleme cu EGR si mi s-a oprit in mers masina si eu ca fletul nu am asteptat pana s-a oprit la 0, cam pe la 5km\h am pus maneta in P si s-au auzit niste chestii gen TR TR TR TR TR, pana am apasat frana la maxim si s-a oprit masina.
Ce credeti, s-a intamplat ceva grav cu ocazia asta ? De stat in P (Park) sta, nu se observa nimic iesit din comun.
2. Inainte de episodul 1, am observat ca am un sunet care vine de la cutie, la orice treapta, iar in R (reverse) nu.
Sunetul e ceva de genu RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR in functie de viteza e mai rar R..R..R..R..R..R..R.., iar la viteza mai mare, mai des. RRRRRRRR.
In fine, cam asta e ce se aude. Inital am crezut ca e de la anvelope sau rulmenti, dar am pus urechea mai aproape de cutie, si se aude fin acest sunet.
Ce credeti ca poate fi, uleiul nu cred ca a fost schimbat. Menetionez inca odata ca daca merg in R, nu se aude si daca smucesc putin spre stanga, volanul, sau la curba pe stanga, iar nu se aude.
Mersi pentru precizari, in timp mi-am dat seama si eu ca din D pot in N - 3 -2 -1 si inapoi, e practic asa.
Am 2 probleme de discutat :
1. Recent am facut o boacana si sper ca nu am stricat cutia:
Am avut ceva probleme cu EGR si mi s-a oprit in mers masina si eu ca fletul nu am asteptat pana s-a oprit la 0, cam pe la 5km\h am pus maneta in P si s-au auzit niste chestii gen TR TR TR TR TR, pana am apasat frana la maxim si s-a oprit masina.
Ce credeti, s-a intamplat ceva grav cu ocazia asta ? De stat in P (Park) sta, nu se observa nimic iesit din comun.
2. Inainte de episodul 1, am observat ca am un sunet care vine de la cutie, la orice treapta, iar in R (reverse) nu.
Sunetul e ceva de genu RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR in functie de viteza e mai rar R..R..R..R..R..R..R.., iar la viteza mai mare, mai des. RRRRRRRR.
In fine, cam asta e ce se aude. Inital am crezut ca e de la anvelope sau rulmenti, dar am pus urechea mai aproape de cutie, si se aude fin acest sunet.
Ce credeti ca poate fi, uleiul nu cred ca a fost schimbat. Menetionez inca odata ca daca merg in R, nu se aude si daca smucesc putin spre stanga, volanul, sau la curba pe stanga, iar nu se aude.
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
@aquagen, practic tu când ai comutat în P, este ca ºi cum ai fi schimbat vitezele la o manualã fãrã sã calci ambreiajul.
"P" este practic o "vitezã" blocând pinioanele în cutie, neputând sã muþi maºina, fiind ca o manualã în vitezã. ªtii asta deja...
Zgomotul cu "R" ), se aude dupã ce ai fãcut isprava?
"P" este practic o "vitezã" blocând pinioanele în cutie, neputând sã muþi maºina, fiind ca o manualã în vitezã. ªtii asta deja...
Zgomotul cu "R" ), se aude dupã ce ai fãcut isprava?
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu nu as crede ca au facut o cutie care se poate strica numa dintr-o isprava de asta.
Murmurul acela se auzea si cu o saptamana inainte.
Credeam ca e de la cauciucurile noi de vara, nu e de la alea.
In marsarier (R) nu face................. si nu face nici cand intorc putin la dreapta, iar cand indrept rotile, iar se aude.
As schimba uleiul, pentru ca nu cred ca a mai fost schimbat.
Stiti cumva ce trebuie sa fac?
Ulei am gasit doar Castrol pentru cutie automata, in rest nu stiu sa-l schimb doar la motor.
mersi,,,,,anticipat.
Murmurul acela se auzea si cu o saptamana inainte.
Credeam ca e de la cauciucurile noi de vara, nu e de la alea.
In marsarier (R) nu face................. si nu face nici cand intorc putin la dreapta, iar cand indrept rotile, iar se aude.
As schimba uleiul, pentru ca nu cred ca a mai fost schimbat.
Stiti cumva ce trebuie sa fac?
Ulei am gasit doar Castrol pentru cutie automata, in rest nu stiu sa-l schimb doar la motor.
mersi,,,,,anticipat.
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat