vasi3300
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2012
- Mesaj Privat
Va salut. Am avut defect senzorul ax cu came, l-am schimbat si totul a fost ok vre-o 2 luni. Acum, masina merge ok, nu mi-apare nici un martor pe bord aprins, dar cand incetinesc pentru a opri, cand calc ambreiajul si frana, instantaneu moare motorul si se aprind martorii in bord. Pornesc masina, merge ok pana la urmatoarea incetinire sau oprire. Ce am observat (ca o solutie temporara) daca las motorul decelerat pana incepe putin sa tremure si calc atunci ambreiajul si frana nu se mai opreste motorul. Ce am mai observat, la pornirea motorului acul de la turatii are mici fluctuatii la inceput, urca-coboare, dar dupa cateva secunde se stabilizeaza. Deasemenea, in viteza a 2-a, cateodata, masina merge singura la 20Km/h si 1000 de turatii fix, fara sa calc acceleratia (se comporta exact ca un tempomat). Mai am o nelamurire, prima data cand pornesc masina, se aude ca un fel de motoras aproximativ 1 minut, asta nu se intampla la fiecare pornire ci numai dupa ce nu o pornesc un timp mai indelungat (o zi de ex.), cineva mi-a spus ca este ceva motoras care regleaza relantiul, asa sa fie oare ? Astept opiniile voastre. Vectra 1.8 16V, 1996.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
verifica sa nu traga aer fals(supapa de la servofrana?).eu de departe as spune ca ai iac-ul bulit.ar fi buna o diagnoza inainte de toate.
la pornirea la rece intra in functie pompa de aer secundar.aia se aude.cauta pe forum ca sunt discutii despre iac,pompa de aer secundar.tu ai motor x18xe care e identic cu x20xev.
la pornirea la rece intra in functie pompa de aer secundar.aia se aude.cauta pe forum ca sunt discutii despre iac,pompa de aer secundar.tu ai motor x18xe care e identic cu x20xev.
LGLro
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2012
- Mesaj Privat
Verifica dracia aia de supapa de la servo-frana. Am avut aceeasi problema ca tine. Am schimbato si gata sia revenit masinuta.
Este vorba de motorasul de la pompa de aer secundara. Verifica sa nu fie furtunul de la pompa im-fundat.
Bafta!
vasi3300 a scris:Mai am o nelamurire, prima data cand pornesc masina, se aude ca un fel de motoras aproximativ 1 minut, asta nu se intampla la fiecare pornire ci numai dupa ce nu o pornesc un timp mai indelungat (o zi de ex.), cineva mi-a spus ca este ceva motoras care regleaza relantiul, asa sa fie oare ?
Este vorba de motorasul de la pompa de aer secundara. Verifica sa nu fie furtunul de la pompa im-fundat.
Bafta!
vasi3300
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2012
- Mesaj Privat
vasi3300
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Leevy
- **
- 199 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
vasi3300
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
Daca simti la condus ca nu mai moare motorul asa usor da e posibil sa se fi deblocat partial. Treaba e cam asa : cu cat ai turatie mai mare atunci cand calci ambreiajul brusc si scoti pe liber cu atat mai sigur iti moare motorul scade sub 550 rmp si pa-pa, mie asa imi facea, insepuse cu simptome nesemnificative si am ajus sa ma chinui la condus in 4 zile, si asa am permis de cateva luni si conduc de 2 saptamani... Insa la mine si-a revenit repede dar IAC-ul meu a ramas si uns de la sprayul ala, incearca si tu... poate nu mai e nevoie sa-l schimbi asta in cazul in care nu l-ai cumparat deja. Spunei mecanicului sa incerce masina fara iac, ar trebuii sa stea turata la relanti la > 1600 sau sa nu stea deloc... daca ii scoate mufa cand motorul e oprit si porneste nu sta deloc, dar daca il tureaza putin si ii scoate mufa ramane turat la 1600-2000. L mine asa facea la un vectra B cum ai tu. si la cea din semnatura la fel (mi-a probat cineva inainte sa-l curat). iti urez sa rezolvi problema cat mai simplu si rapid si sa te bucuri de masina. Numai bine!
vasi3300
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2012
- Mesaj Privat
Va salut, de la ultimul meu post, nu am mai avut problema cu masina deloc, doar acul de la relanti mai are usoare fluctuatii la relanti, dar motorul nu mi s-a mai oprit, si nici alte probleme n-am mai avut. Am alt motoras de relanti dar nu am mai apucat sa merg la mecanic, si nemaiavand probleme nu mam grabit foarte tare. E posibil sa-si fi revenit ? Sa merg sa-l schimb totusi ?
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
stro3scu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut. Și eu am aceeași problemã... Am schimbat senzorul ax cu came etc dar tot îmi moare motoru când apãs pe ambreiaj si frana si când dau la automat pornește cam greu... Câte o datã o pornesc și îmi rãmâne acul te la turometru la 1500amp... Am fost la multi mecanici si m-au mâncat de bani si nu au rezolvat problema... Când îmi moare motorul îmi scade ai acu de la benzinã Am Opel Vectra B 1.6 16V an 2000
stro3scu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut. Și eu am aceeași problemã... Am schimbat senzorul ax cu came etc dar tot îmi moare motoru când apãs pe ambreiaj si frana si când dau la automat pornește cam greu... Câte o datã o pornesc și îmi rãmâne acul te la turometru la 1500amp... Am fost la multi mecanici si m-au mâncat de bani si nu au rezolvat problema... Când îmi moare motorul îmi scade ai acu de la benzinã Am Opel Vectra B 1.6 16V an 2000
- SSebastyan
- *
- 1 mesaje
- din 19 Aug 2018
SSebastyan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
CBratu449
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2021
- Mesaj Privat
vasi3300 a scris:Va salut. Am avut defect senzorul ax cu came, l-am schimbat si totul a fost ok vre-o 2 luni. Acum, masina merge ok, nu mi-apare nici un martor pe bord aprins, dar cand incetinesc pentru a opri, cand calc ambreiajul si frana, instantaneu moare motorul si se aprind martorii in bord. Pornesc masina, merge ok pana la urmatoarea incetinire sau oprire. Ce am observat (ca o solutie temporara) daca las motorul decelerat pana incepe putin sa tremure si calc atunci ambreiajul si frana nu se mai opreste motorul. Ce am mai observat, la pornirea motorului acul de la turatii are mici fluctuatii la inceput, urca-coboare, dar dupa cateva secunde se stabilizeaza. Deasemenea, in viteza a 2-a, cateodata, masina merge singura la 20Km/h si 1000 de turatii fix, fara sa calc acceleratia (se comporta exact ca un tempomat). Mai am o nelamurire, prima data cand pornesc masina, se aude ca un fel de motoras aproximativ 1 minut, asta nu se intampla la fiecare pornire ci numai dupa ce nu o pornesc un timp mai indelungat (o zi de ex.), cineva mi-a spus ca este ceva motoras care regleaza relantiul, asa sa fie oare ? Astept opiniile voastre. Vectra 1.8 16V, 1996.
CBratu449
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2021
- Mesaj Privat
MAtomisei
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2021
- Mesaj Privat
MBogos
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2022
- Mesaj Privat