- foca montana
- OP
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salutare,
Dupa multi km Rozinanta s-a transformat intr-o barca... ar trebui sa ii reconditionez amortizoarele pe fata si sa iau unele noi pe spate insa as vrea sa o rigidizez putin. Am tot cautat pe net si am gasit chituri de tot felul insa nu stiu care sunt modificarile/avantajele schimbarii amortizoarelor si/sau a arcurilor. Ce as vrea sa stiu este cum schimba tinuta de drum amorizoarele sport, arcurile sport sau si amortizoare si arcuri sport.
Am gasit AICI un kit de suspensie reglabila si AICI arcuri mai sport.
Astept parerile voastre.
Foca
Dupa multi km Rozinanta s-a transformat intr-o barca... ar trebui sa ii reconditionez amortizoarele pe fata si sa iau unele noi pe spate insa as vrea sa o rigidizez putin. Am tot cautat pe net si am gasit chituri de tot felul insa nu stiu care sunt modificarile/avantajele schimbarii amortizoarelor si/sau a arcurilor. Ce as vrea sa stiu este cum schimba tinuta de drum amorizoarele sport, arcurile sport sau si amortizoare si arcuri sport.
Am gasit AICI un kit de suspensie reglabila si AICI arcuri mai sport.
Astept parerile voastre.
Foca
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Arcurile EIBACH sunt o varianta mult mai buna decat cea a suspensiei reglabile. In cazul asta nu mai trebuie sa schimbi si amortizoarele(daca acestea nu mai fac treaba=> schimbare).Daca tot pui amortizoare poti alege unele sport.
De asemenea poti schimba si jantele masini sa mergi pe o janta mai mare cu talon mai mic.
Insa toate schimbarile astea au mai multe consecinte....uzura mai accentuata a tuturor bucselor si bineinteles confortul scade.
De asemenea poti schimba si jantele masini sa mergi pe o janta mai mare cu talon mai mic.
Insa toate schimbarile astea au mai multe consecinte....uzura mai accentuata a tuturor bucselor si bineinteles confortul scade.
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
Conteaza foarte mult ce asteptari ai de la masina, nivelul de confort dorit, drumurile frecvent utilizate, etc
Pe ex-a, am avut un kit Bilstein B12 (usor modificate arcurile pentru un drop mai mare ~-60/70). Rezultat : stabilitate geniala in orice conditii/viteze, confort aproape 0. Dar eu am 25 de ani deci nu prea ma deranja. Pe actuala am schimbat doar arcurile stock (-15 din pachetul sport al masinii) cu unele Eibach -30. Masina e mai rigida, sta mai bine pe sosea, arata mai bine dar in diferite situatii inca imi da senzatia de barca; chiar daca am jante pe 18, 225/40.
Primul pas sunt arcurile sport, cu drop pana in 30/40mm. Se spune ca poti folosi in continuare amortizoarele stock fara probleme - binenteles cu o uzura mai mare asupra lor decat in cazul arcurilor stock. Daca tot nu esti multumit atunci si amortizoare sport. Dar amortizoarele schimba mult treaba, si, avand in vedere ca ai masina de familie, nu cred ca asta ti`ar placea.
Cel mai indicat e sa mergi cu alte masini care au diferite "setari" ale suspensiei sa iti dai seama care e cea mai buna varianta pentru tine. Ce ai gasit la 1500 ron -> atat dai atat face, eu zic ca nu se merita, recunosc ca nu am avut. Bilstein sunt bune, scumpe dar ce am avut eu foarte dure. Poti incerca un B6 (recomandate pentru pana la -30mm) sau B8 (peste -30mm). V-Maxx (kit reglabil) am inteles de la mai multe cunostinte care au suspensii reglabile montate ca ar fi un compromis foarte bun intre performanta, calitate, pret si confort.
Pe ex-a, am avut un kit Bilstein B12 (usor modificate arcurile pentru un drop mai mare ~-60/70). Rezultat : stabilitate geniala in orice conditii/viteze, confort aproape 0. Dar eu am 25 de ani deci nu prea ma deranja. Pe actuala am schimbat doar arcurile stock (-15 din pachetul sport al masinii) cu unele Eibach -30. Masina e mai rigida, sta mai bine pe sosea, arata mai bine dar in diferite situatii inca imi da senzatia de barca; chiar daca am jante pe 18, 225/40.
Primul pas sunt arcurile sport, cu drop pana in 30/40mm. Se spune ca poti folosi in continuare amortizoarele stock fara probleme - binenteles cu o uzura mai mare asupra lor decat in cazul arcurilor stock. Daca tot nu esti multumit atunci si amortizoare sport. Dar amortizoarele schimba mult treaba, si, avand in vedere ca ai masina de familie, nu cred ca asta ti`ar placea.
Cel mai indicat e sa mergi cu alte masini care au diferite "setari" ale suspensiei sa iti dai seama care e cea mai buna varianta pentru tine. Ce ai gasit la 1500 ron -> atat dai atat face, eu zic ca nu se merita, recunosc ca nu am avut. Bilstein sunt bune, scumpe dar ce am avut eu foarte dure. Poti incerca un B6 (recomandate pentru pana la -30mm) sau B8 (peste -30mm). V-Maxx (kit reglabil) am inteles de la mai multe cunostinte care au suspensii reglabile montate ca ar fi un compromis foarte bun intre performanta, calitate, pret si confort.
- foca montana
- OP
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salutare,
Multumesc pentru raspunsuri. Am fost vineri la baieti la service si am ales varianta amortizoare sport/drumuri grele (au acelasi cod) noi pe spate cu arcurile stock iar pe fata le voi reconditiona si le voi face la taria celor de drumuri grele/sport. Deja de la schimbul de amortizoare pe spate am simtit o mare diferenta si abia astept sa fac si fata. Am ales aceasta varianta pentru ca nu vreau sa fie foarte dure suspensiile si sa-mi scuip rinichii la fiecare groapa dar nici barca cum era, plus ca nu am vrut sa renunt la garda mai inalta, chiar daca e mai urata...
Jante am 17" 235/45
Foca
Multumesc pentru raspunsuri. Am fost vineri la baieti la service si am ales varianta amortizoare sport/drumuri grele (au acelasi cod) noi pe spate cu arcurile stock iar pe fata le voi reconditiona si le voi face la taria celor de drumuri grele/sport. Deja de la schimbul de amortizoare pe spate am simtit o mare diferenta si abia astept sa fac si fata. Am ales aceasta varianta pentru ca nu vreau sa fie foarte dure suspensiile si sa-mi scuip rinichii la fiecare groapa dar nici barca cum era, plus ca nu am vrut sa renunt la garda mai inalta, chiar daca e mai urata...
Jante am 17" 235/45
Foca
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- foca montana
- OP
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat