Ingineru a scris:Fratilor reveniti-va. Masinile chineze sunt ODIOASE, adevarate deathtrap-uri. Cand au incercat sa intre pe piata vest europeana cu copia aia dupa Frontera A (Landwind), au reusit performanta de a obtine 0(zero) stele la testul EuroNCAP; de asemenea cei de la Quatroruote au testat Hover CUV, iar la sectiunea cu fading-ul la franare (10 franari consecutive 100-0 km/h), de la a 6-a franare au renuntat sa mai testeze pt. ca distanta se marise de la prima franare cu peste 4 metri iar comportamentul masinii era deja periculos; oricat de optimist ai fi, poti sa o patesti cand te astepti mai putin(botosu stie 😢 ) si atunci nu iti doresti sa fi intr-o cutie de chibrituri; de asemenea sunt praf la consum iar tot ce inseamna buton sau parghie are probabil durabilitatea "espadrilelor". Ultima masina care mi-as lua-o ar fi una chinezeasca, din punctul asta de vedere Tata-firma indiana-nici nu suporta comparatie, e net peste.
Are ABS Bosch 8.0 ..E normal la un moment dat sa existe aversitate din partea diferitilor ziaristi . Si sa vezi ce va urma ca asta-i doar inceputul .