da . exact asa am patit si eu . nu calca bine pe scaun. l-am schimbat si a fost ok. vectra c , 2004 , y20dty
marinus
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2009
- Mesaj Privat
dansusca a scris:e clar! furtunul care face legatura dintre termostat si radiator trebe sa fie rece in primele minute de functionare a motorului iar daca stati cu mana pe el veti observa ca la deschiderea termostatului se incalzeste dintr-o data.asa se verifica in mod cert daca termostatul e blocat sau nu pe deschis. temp de lucru a motorului este de 90 grade.La mine nu era blocat pe deschis dar era uzat scaunul pe care trebuia sa inchida lamela de la termostat si trecea tot timpul lichid prin acesta astfel ca nu imi mai ajungea niciodata apa la 90 si aveam oscilatii ale temperaturii motorului.In concluzie -schimbati-l!
da . exact asa am patit si eu . nu calca bine pe scaun. l-am schimbat si a fost ok. vectra c , 2004 , y20dty
- mar
- **
- 130 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 2001 y2.0dth
- Hunedoara
mar
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
schimbat ieri termostat la y2.0 dth pretul 320ron de la wahler ...cam mult dar asta e....
Dar problema e ca tot greu se incalzeste motoru....trebuie sa ii dau cox sa se inca;zeasca mai repede.....daca il las la relanti sau cobor o panta si apa e ridicata un pic incepe sa scada si acolo ramane.Mentionez ca furtunul dintre motor si radiator e rece.,,,,asa sa fie la motoarele astea,.....se incalzesc mai greu....ce poate fi?
Dar problema e ca tot greu se incalzeste motoru....trebuie sa ii dau cox sa se inca;zeasca mai repede.....daca il las la relanti sau cobor o panta si apa e ridicata un pic incepe sa scada si acolo ramane.Mentionez ca furtunul dintre motor si radiator e rece.,,,,asa sa fie la motoarele astea,.....se incalzesc mai greu....ce poate fi?
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
mar a scris:schimbat ieri termostat la y2.0 dth pretul 320ron de la wahler ...cam mult dar asta e....
Dar problema e ca tot greu se incalzeste motoru....trebuie sa ii dau cox sa se inca;zeasca mai repede.....daca il las la relanti sau cobor o panta si apa e ridicata un pic incepe sa scada si acolo ramane.Mentionez ca furtunul dintre motor si radiator e rece.,,,,asa sa fie la motoarele astea,.....se incalzesc mai greu....ce poate fi?
Dar problema e ca tot greu se incalzeste motoru....trebuie sa ii dau cox sa se inca;zeasca mai repede.....daca il las la relanti sau cobor o panta si apa e ridicata un pic incepe sa scada si acolo ramane.Mentionez ca furtunul dintre motor si radiator e rece.,,,,asa sa fie la motoarele astea,.....se incalzesc mai greu....ce poate fi?
fix degeaba l-ai schimbat.
fix degeaba ai cheltuit atatia bani [ 320lei , extrem de scump cu tot renumele marcii].
nu vei vedea nici o diferenta.
asa se incalzesc y20-dth , greu si foarte greu.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Eu l-am schimbat de doua ori, tot Wahler am pus.
Primul a rezistat fix un an. Nu era blocat, doar ca nu mai etansa.
Al doilea vad ca inca e bun, de vreo 2 ani schimbat. Am schimbat si antigelul, poate de-aia a rezistat mai mult al doilea, desi nu aveam mizerie (vizibila) in instalatie.
A costat 140 lei atunci, acum e vreo 170 lei. 320 e talharie.
Totusi, cu termostatul blocat pe deschis motorul se incalzeste muuult mai greu. Iar consumul pe vremea asta poate sa creasca si cu 2l/100km.
Am editat pentru ca "a etansa" e corect.
Ultima modificare făcută de maiandrei la Mar 22 Dec, 2009 8:23 pm, modificat de 2 ori în total
Primul a rezistat fix un an. Nu era blocat, doar ca nu mai etansa.
Al doilea vad ca inca e bun, de vreo 2 ani schimbat. Am schimbat si antigelul, poate de-aia a rezistat mai mult al doilea, desi nu aveam mizerie (vizibila) in instalatie.
A costat 140 lei atunci, acum e vreo 170 lei. 320 e talharie.
Totusi, cu termostatul blocat pe deschis motorul se incalzeste muuult mai greu. Iar consumul pe vremea asta poate sa creasca si cu 2l/100km.
Am editat pentru ca "a etansa" e corect.
Ultima modificare făcută de maiandrei la Mar 22 Dec, 2009 8:23 pm, modificat de 2 ori în total
- mar
- **
- 130 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 2001 y2.0dth
- Hunedoara
mar
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Si la mine tot asa a fost....cel vechi nu etansa si dupa cateva minute dupa ce am pornit motoru furtunul dintre radiator si trmostat era cald si de acea l-am schimbat.....dar problema e ca acuma nu se m-ai incalzeste asa repede furtunul,dar motorul tot greu se incalzeste....si inca ceva...daca motorul e cald si temp e pe la 70 grade si il las sa mearga la relanti,temp scade pana la zona albastra.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mar
- **
- 130 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 2001 y2.0dth
- Hunedoara
mar
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nici eu nu stiu ce ar mai putea fi....am verificat sa vad daca nu cumva functioneaza termocuplele dar nu.....si nu m-ai vorbesc ca am fost in weekend la munte si cand am urcat a fost totul ok....temp motorului era pe la 95(tinand cont ca urcam)dar cand am coborat,am coborat cu a 2 cam la 2500 de ture dar in frana de motor pt ca era zapada si gheata si temp la motor nici nu sa miscat si am cobarat vreo 8 km plus de aia am cam facut si frig pt ca climatronic era pe high dar nu avea de unde sa bage.....si nimic....pana nu am ajuns la asfalt sa o (cocai)nu sa ridicat temp....nu stiu ce sa mai cred....
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
In frana de motor nu se arde motorina
Cititi si acest topic: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10081
Cititi si acest topic: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10081
- mar
- **
- 130 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 2001 y2.0dth
- Hunedoara
mar
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
Buna seara!
Va rog dati-mi si mie un sfat sau spuneti-mi o parere in legatura cu urmatoarea problema. Nu de mai mult de un an am schimbat termostatul care ramasese blocat deschis. Am pus Wahler, iar de ceva timp, dupa ce plec cu masina(motor rece) temperatura apei creste pana la 100grade C(uneori pana aproape de zona rosie), iar apoi scade brusc la ~85grade C, crescand si stabilindu-se la 90. Credeti ca este de vina termostatul si deschide mai greu,(la temperaturi mai mari)? Mentionez ca atata timp cat temperatura nu scade prima data de la 100grade C, radiatorul este rece. Ati mai intalnit sau auzit de termostate care sa deschida mai greu prima data la incalzirea motorului?
Va rog dati-mi si mie un sfat sau spuneti-mi o parere in legatura cu urmatoarea problema. Nu de mai mult de un an am schimbat termostatul care ramasese blocat deschis. Am pus Wahler, iar de ceva timp, dupa ce plec cu masina(motor rece) temperatura apei creste pana la 100grade C(uneori pana aproape de zona rosie), iar apoi scade brusc la ~85grade C, crescand si stabilindu-se la 90. Credeti ca este de vina termostatul si deschide mai greu,(la temperaturi mai mari)? Mentionez ca atata timp cat temperatura nu scade prima data de la 100grade C, radiatorul este rece. Ati mai intalnit sau auzit de termostate care sa deschida mai greu prima data la incalzirea motorului?
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Va salut !
In zilele astea de cand a dat caldura am observat ca la drum intis in forja urca temperatura la apa aproape la 100 grade. Termostatul a fost schimbat anul trecut (nu mai retin marca). Am verificat daca este vreo problema la ventilatoare,si nu am gasit mai nimic. Adica functioneaza. Eu banuiesc termostatul care cred ca nu se deschide cat trebuie . A da ,daca ma duc cu ea la 90 100 la ora temperatura apei revine la 92 grade. A mai patit cineva asa?
In zilele astea de cand a dat caldura am observat ca la drum intis in forja urca temperatura la apa aproape la 100 grade. Termostatul a fost schimbat anul trecut (nu mai retin marca). Am verificat daca este vreo problema la ventilatoare,si nu am gasit mai nimic. Adica functioneaza. Eu banuiesc termostatul care cred ca nu se deschide cat trebuie . A da ,daca ma duc cu ea la 90 100 la ora temperatura apei revine la 92 grade. A mai patit cineva asa?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
nu e cu temperatura mare . Si daca tineam in forja 130-140 la ora cu siguranta puteam sa fierb apa in motor. Urmeaza sa fac o verificare amanuntita la ventilator ,sunt curios daca merg amandoua trepte (eu am vazut ca porneste dar nu am facut verificari ), si daca sunt ok dau jos termostatul . Stiu ca la deschis maxim trebuia sa aiba 10 mm astfel se incide circuitul mic din chiuloasa si tot volumul de apa este fortat sa treaca prin radiator. De fapt acesta este rostul la inelul care este cotat cu "B"