dragosbh
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut,am intrat pe acest forum dupa ce am citit o gramada de asa zise "idei". Problema mea a inceput acum o saptamana. Am pornit masina (Opel Astra G Combi/Caravan, din 1998,motor 2000cmc 16v),dupa un timp indelungat (am fost plecat din tara,nu a avut cine sa o plimbe ),cand am facut o tura cu ea in parcarea din spatele blocului. Pornirea ok,discurile de la frana putin pline de rugina. Am observat ca motorul s-a oprit. Am dat la automat si tot se oprea,asa ca il tineam din acceleratie. Am deschis capota si am observat ca furtunul de admisie aer motor,care pleaca din carburator catre filtru de aer si bloc motor,era topit la cotul care ducea la blocul motor. Cand acceleram se auzea un "fsit".Am facut comanda de acel furtun si l-am primit azi. "Fssit-ul" nu a disparut si nici nu tine relantiul. Am tot cautat diverse probleme posibile dar nu am gasit nimic concret. S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Tin sa precizez ca motorul este tip X20XEV. Apreciez daca mi-ati putea da vreo idee.
L.E:poza cu furtunul de care vorbesc ca l-am schimbat este mai jos
L.E:poza cu furtunul de care vorbesc ca l-am schimbat este mai jos
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
dragosbh
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat