Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • robertino

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: alexandria
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
de o saptamana incoace la putin timp dupa ce motoru se-ncinge bine(adica dupa ce îi dau talpa )se opreste instantaneu...nu stiu fratilor ce are...pot sa dau la automat minute-n sir, tot degeaba...se duce bateria si tot nu vrea s-o ia.ªi totusi dupa câteva zici de minute porneste,da merge zici ca-i tractor(ori inecata ori in 2sau 3)dupa care inr-un final revine la normal.ªi-mi face faza asta ori de câte ori o calc bine.Daca merg incet cu ea nu are nimik...
daca aveti vreo idee...spunetimi-o
calibra 2l 115cai,benzinã
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
schimba-i jegu ala de motor Smile ai CTS-u busit. se aprinde check engine la bord ? Sau bobina obosita, da`i forja, si cand ti se opreste motoru pune mana pe bobina. daca frige rau, schimb-o ca s-ar putea intr-o buna zi sa te lase in intersectie cum m-a lasat pe mine. La motoru ala am schimbat vreo 2 bobine.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
si eu am acelasi motor si cateodata nu tine relanti-ul imediat dupa ce pornesc si se opreste nu foarte des dar ma enerveaza si treaba e ca la relanti nu mentine aceeasi turatie fluctueaza intre 600 si 1000 Nu'sh ce dreak are si mai pierde si ulei cand accelerez pe la o teava care iese din blocul motor si merge in sus paralel cu motorul Daca aveti vre-o idee spunetimi si mie
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
tzeava aia e returu...ce ulei ajunge sus la axa cu came, se scurge iar in baie prin furtunul ala care e in mare parte de metal, doar partea de sus are cauciuc... relantiu la tine face asa datorita faptului ca ai motorul MUCI, iti baga gaze sus in axa cu came, deoarece probabil semeringurile la supape sunt duse, si iti mai baga compresia din pistoane in baie, gazele urca pe returul de care ti-am zis mai devreme, iar admisia are un furtun care aduna gazele care mai au ceva benzina ca sa le bage iar pe admisie, dar daca acolo iti vine numa ulei shi alte mizerii, regulatorul ala de relanti se cam jegareste. tre sa-l cureti odata la o saptamana daca vrei sa mearga.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
aha deci tre sa fac motorul.Ai idee asa in mare cam cat ma va costa sa segmentez motorul si tot ce mai trebe??
  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2004

  • Mesaj Privat
tox:
la tine la 16v ti-a ramas vreodata turata de nebuna asa?
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@tox teava aia nu este returul, pe acolo urca din baie anumiti vapori de ulei, benzina, apa etc(depinde cat de bulit e motorul) in separatorul de gaze, unde acestea se condenseaza. uleiul din chiulasa se scurge inapoi in baie prin niste gauri din blocul motor nu prin acea teava.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
motorul era foarte bulit de aceea l-am inlocuit cu un francez Wink nu mai conteaza pt ce este teava respectiva.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@radu: da, mi se tureaza de nebun numai in situatia in care , bag a 1-a si pornesc un pic de pe loc cu juma de ambreiaj si dupa aia il apas iar, sare la 1500 rpm si scade dupa aia. altfel nu. cred ca este un "lag", latenta ceva la senzori pana sa-si dea computeru seama care e modu de functionare.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Very Happy cred ca ai vrut sa-i raspunzi celui de deasupra mea Very Happy
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
mda... cam aceleasi chestii si la mine cand era motorul varza, se oprea la relanti, nu statea, cu timpul a inceput sa stea turata la 2000 de ture nu mai cobora nici de nebuna.
se comporta foarte urat.
sunt semne ca motorul este pe duca...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
compresia muci. d-aia se opreste . dar pentru asta segmentii nu ca trebuie sa fie varza, tre sa nu ii mai gasesti cand dai motoru jos Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR