Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • popovici eugen

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut colegii! sunt un proprietar de opel vectra motor de 1995 din "98 si nu mai porneste deloc nici macar trasa
daca dau la cheie scoate fum negru pe toba
mentionez ca becurile in bord functioneaza perfect
am pus laptopul pe ea si cind intru la diagnostic motor imi spune no conect dar asta se intimpla si cind functiona bine
as vrea sa o iau babeste in termeni populari sa gasesc defectul ma poate indruma cineva?
motorul a pornit a mers cam 5-10 min dupa care l-am oprit. cind sa plec nu a mai dat nici un semn de viata
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba diagnoza, la X20DTH sunt destule interfete care se conecteaza.


Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Joi 14 Apr, 2011 8:15 am
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum se manifesta , cauza ar fi furtunasele de la retur.
  • gtt66
  • Suspendat
  • 27 mesaje
  • din 17 Jan 2011
  • Astra 2002 y17dt
  • Bucuresti
  • gtt66

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
posibil sa fie calculatorul de la pompa de injectie
  • popovici eugen

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
va salut din nou!
colegii am venit in tara si vreau sa fac opelul. am reusit de am dat peste un baiat ffff priceput in diagnoze si a gasit ca e calculatorul de pe pompa de injectie se poate face sau se schimba cu pompa cu tot? deci e un motor 2.0 dth din 98
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai intai afla daca are ceva si pompa de injectie, ca sa nu o schimbi degeaba, posibil ca pompa sa functioneza perfect, dar sctricandu-se calculatorul,primeste comenzi gresite. Cu siguranta gasesti calculator de injectie separat,dar cred ca pe la dezmembrari la alte masini, sau intereseazate daca il poti repara.
  • popovici eugen

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
da multumesc mult de raspuns. Se poate face pe undeva pe la buzau si costa cam 1200 ron sau prin cartier cu 700 iar la dezmembrari tot cam 700 pompa completa. colegii ce ma sfatuiti?
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
"cam 1200 ron sau prin cartier cu 700 iar la dezmembrari tot cam 700 pompa completa."

Pompa completa insemnand, pompa de injectie plus calculatorul ? la 700 ron? sau doar pompa ?
Parerea mea este ca in calculatorul injectiei s-a produs o intrerupere de circuit, ECU ne-functionand nu mai trimite date la bord si nu ai cum sa afli ce nu merge. asa ca pompa o poti cumpara de pomana, posibil doar ECU sa fie problema, si se poate repara din cate am vazut pe forum.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca ai gasit pompa la mana a doua cu 700ron cred ca aia ar trebui sa fie prima alegere, cu avantajul ca nu e umblata in ea deci nu va trebui calibrata, aia cu prin cartier, uita.
Cu buzaul nush ce sa zic, baietii fac treaba iti dau si ceva garantie dar nu calibreaza pe banc pompa, deci iti va consuma mai mult.
Alegerea e a ta.
  • popovici eugen

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
da pompa completa la 700 ron. dar lamuritima cu ECU-ul sunt nou si nici nu ma pricep prea bine ce este. Aha ... vreau sa spun ca daca ii dau cu spray porneste doar cit are gaze
  • popovici eugen

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
baietii de la dezmembrari nu vinde separat calculatorul . doar pompa completa
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Un articol de pe internet, exlicat mai pe indelete. daca este nevoie pun si sursa.
ECU-
Rolul sau este de a comanda cantitatea de combustibil care intra în camerele de ardere, momentul cel mai bun în care sa aiba loc aprinderea amestecului combustibil si toate acestea în functie de viteza, temperatura motorului si a mediului ambiant, de cantitatea de oxigen din gazele de ardere si din aerul aspirat de motor.

ECU primeste aceste date de la senzorii amplasati în motor si le foloseste ca parametri de intrare în ecuatiile pe care le are de rezolvat pentru a produce valorile de iesire care vor comanda mecanismele de control ale motorului: injectoare, pompe, bujii.

ECU functioneaza ca un sistem de reglaj cu circuit închis (closed-loop control), ceea ce înseamna ca el regleaza valorile parametrilor de iesire în functie de valorile parametrilor de intrare. Cu alte cuvinte, el primeste date de la senzorii care monitorizeaza cantitatea de oxigen din gazele de ardere, viteza autoturismului, temperatura motorului si alte cateva valori pe care le analizeaza, si in functie de ele trimite comenzi catre injectoare (prelungeste sau micsoreaza timpul cat acestea raman deschise) reglând în acest fel cantitatea si calitatea amestecului combustibil precum si momentul arderii.

ECU este un un mini-calculator care functioneaza foarte eficient. Acesta are o viteza mult mai mica decât calculatorul pe care îl folositi in acest moment pentru a cititi informatiile din pagina web, are la dispozitie o memorie mult mai mica si cu toate acestea îsi face treaba foarte bine. Soft-ul pe care îl ruleaza el nu este Windows, Linux sau Mac OS ci este "cod masina" compilat si optimizat, cod care nu stie sa faca altceva decât ceea ce a fost programat sa faca: adica sa calculeze niste valori pe baza datelor primite de la senzori.

Ai spus ca:
'''motorul a pornit a mers cam 5-10 min dupa care l-am oprit. cind sa plec nu a mai dat nici un semn de viata '''
Pare o chestie ce a avut loc spontan, daca a pornit si a rulat perfet 10 minute, nu vad de ce nu ar fi putut sa porneasca mai greu dar sa mearga pana la urma,asta ar fi dat de banuit ca sunt injectoarele sau pompa dusa,dar odata ce ai mers cu ea,si urmatoarea cheie nimic, este ECU ars,bujii,etc
  • chempes

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut,am un zafira motor 2.0dth cu 277 000km , am dat o fratelui meu pentru un drum scurt si s a intors pe jos.Nu porneste deloc invarte electromotorul,nu aprinde la bord vreo defectiune ,singurul lucru am slabit un holender de la injector si da motorina dar nu are o presiune adecvata(daca astup conducta cu degetul nu mai da deloc ) astept sugestii
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca esti din Prahova . De ce nu iei legatura cu userul [editat]i(Prahova) si cu siguranta te va ajuta in ai da de cap masinii
  • chempes

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Chiar nu ma ajuta nimeni?o am defecta de cateva zile si nimeni nu si da o parere?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi calculatorul pompei sau pompa, tu nu ai ce rezolva, mergi la Marius.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Fa un test si vezi ce erori ai, dar daca nu e dezamorsare, atunci e 100 % pompa. Partea electronica mai precis calculatorul. Vrei raspunsuri dar nu ai dat detalii ,,s-a intors pe jos,, pai si cum s-a intamplat s-a oprit deodata sau a oprit-o si nu a mai pornit?
  • chempes

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Da cand a plecat de pe loc nu a nimerit treapta 1 si a oprit motorul,a incercat sa l porneasca dar nu a mai pornit
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fara diagnoza nu cred ca o sa rezolvi mare lucru si nici nu cred ca o sa primesti alte raspunsuri.
  • chempes

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ok.dati mi si mie va rog numarul de telefon al lui Marius.Am intrebat si eu poate aveam un defect simplu sau poate rezolvam singur servisuri se gasesc nu i problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR