- lovendall
- OP
- 149 mesaje
- din 02 Feb 2012
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
lovendall
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salutare,sper ca nu gresesc incepand o discutie despre Esp pe astra H,problema ar fi ca martorul masinuta in derapaj imi sta aprins dupa ce la service mi-am schimbat volanta si kitul de ambreiaj,am facut si un test cu op-comul si ar fi 2 probleme una legata de senzorul calibrare volan sper ca am spus corect si inca una legata de scurt circuitarea sau senzorul nu este montat,banuiesc ca mecanici au omis sa puna toate mufele la locul lor.intrebarea mea este:unde se gaseste acest senzor sa stiu unde ma uit?si eventual un service prin bucuresti care face asta in caz ca nu ma descurc eu?astept parerile voastre,multumesc anticipat
revin si cu urmatoarele coduri care cred ca au legatura cu esp:c0460-steering angle sensor circuit malfunction(pe unde gasesc senzorul asta poate mufa nu a mai fost pusa la locul ei?)u2143-steering angle sensor not calibrated,astept un raspuns de cunoscator.ms frumos
revin si cu urmatoarele coduri care cred ca au legatura cu esp:c0460-steering angle sensor circuit malfunction(pe unde gasesc senzorul asta poate mufa nu a mai fost pusa la locul ei?)u2143-steering angle sensor not calibrated,astept un raspuns de cunoscator.ms frumos
- lovendall
- OP
- 149 mesaje
- din 02 Feb 2012
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
lovendall
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lovendall
- OP
- 149 mesaje
- din 02 Feb 2012
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
lovendall
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- stx
- **
- 256 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
Va salut !
Am si eu o problema asemanatoare asta dupa ce i-am facut geometria. Volanul nu sta bine cand rotile sunt drepte si imi intra ESP . Dupa ce Ii refac geometria trebuie recalibrat si senzorul , stearsa eroarea sau merge doar cu borna scoasa ? De recalibrat doar cu TECH 2 merge? Va multumesc.
Am si eu o problema asemanatoare asta dupa ce i-am facut geometria. Volanul nu sta bine cand rotile sunt drepte si imi intra ESP . Dupa ce Ii refac geometria trebuie recalibrat si senzorul , stearsa eroarea sau merge doar cu borna scoasa ? De recalibrat doar cu TECH 2 merge? Va multumesc.
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare. O intrebare am si eu. Am eroarea U2143 - <Unknown DTC> si am esp-ul aprins. Precizez ca imi functioneaza controlul tractiunii din ecu, dar atat. Am incercat o calibrare de unghi volan, accepta calibrarea fara probleme, dar da eroarea in continuare.
Toata problema a aparut dupa ce mi s-a defectat ecu si am am inlocuit ecu+cim+chei luate de pe un vauxhall.
Posibil sa fie calculatorul de abs stricat? Inainte de schimbare ecu si cim mergea totul perfect.
Daca este calculatorul de abs cum pot sa procedez ca sa verific?
Toata problema a aparut dupa ce mi s-a defectat ecu si am am inlocuit ecu+cim+chei luate de pe un vauxhall.
Posibil sa fie calculatorul de abs stricat? Inainte de schimbare ecu si cim mergea totul perfect.
Daca este calculatorul de abs cum pot sa procedez ca sa verific?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Da....ideea este ca nu imi spune "no communication with sas" , ci spune "unknown dtc" . Iar asa cum am spus accepta calibrarea sas cu succes. Mi s-a mai spus ca poate fi calculatorul de abs defect si anume doar modulul esp din el. La vremea aceea am incercat de asemenea sa pun si alt cim (e adevarat ca ambele au fost sh), dar aceleasi simptome. Precizez inca o data ca imi functioneaza tc-ul fara probleme desi am esp aprins, dar nu functioneaza esp-ul.
Daca imi poate da cineva un sfat ce pot verifica, sau este cineva in masura sa ma ajute contracost astept un semn. Sunt un pic rezervat in legatura cu calculatorul abs, deoarece functiona totul perfect pana sa inlocuiesc ecu+cim+chei si m-as lega mai degraba de cim
Daca imi poate da cineva un sfat ce pot verifica, sau este cineva in masura sa ma ajute contracost astept un semn. Sunt un pic rezervat in legatura cu calculatorul abs, deoarece functiona totul perfect pana sa inlocuiesc ecu+cim+chei si m-as lega mai degraba de cim
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
claudioyo
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
stx a scris:Va salut !
Am si eu o problema asemanatoare asta dupa ce i-am facut geometria. Volanul nu sta bine cand rotile sunt drepte si imi intra ESP . Dupa ce Ii refac geometria trebuie recalibrat si senzorul , stearsa eroarea sau merge doar cu borna scoasa ? De recalibrat doar cu TECH 2 merge? Va multumesc.
]
Am si eu o problema asemanatoare asta dupa ce i-am facut geometria. Volanul nu sta bine cand rotile sunt drepte si imi intra ESP . Dupa ce Ii refac geometria trebuie recalibrat si senzorul , stearsa eroarea sau merge doar cu borna scoasa ? De recalibrat doar cu TECH 2 merge? Va multumesc.
Salutare, poti sa imi dai si mie detaliile te rog daca ai rezolvat problema?
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Sa intelegem ca si la tine "dupa ce i-am facut geometria. Volanul nu sta bine cand rotile sunt drepte si imi intra ESP"?
Daca este asa, 99% greseala apartine celor care ti-au reglat geometria.
Cand se regleaza geometria, se blocheaza volanul in pozitia corecta, apoi se trece la reglarea unghiurilor. La tine au uitat partea cu volanul. Si deci, nici nu are sens sa incerci o "recalibrare" SAS, din moment ce volanul se uita catre pasager sau catre sensul opus
Acea rezerva de 1% este pentru ca, s-ar putea ca anterior sa fi avut "manarita" directia, iar acum, oamenii sa iti fi impartit bine caseta si deh, a rezultat chestia asta cu volanul si cu unghiul. *dar eu nu cred, pentru ca daca stiau sa imparta bine caseta, faceau treaba pana la capat).
Daca este asa, 99% greseala apartine celor care ti-au reglat geometria.
Cand se regleaza geometria, se blocheaza volanul in pozitia corecta, apoi se trece la reglarea unghiurilor. La tine au uitat partea cu volanul. Si deci, nici nu are sens sa incerci o "recalibrare" SAS, din moment ce volanul se uita catre pasager sau catre sensul opus
Acea rezerva de 1% este pentru ca, s-ar putea ca anterior sa fi avut "manarita" directia, iar acum, oamenii sa iti fi impartit bine caseta si deh, a rezultat chestia asta cu volanul si cu unghiul. *dar eu nu cred, pentru ca daca stiau sa imparta bine caseta, faceau treaba pana la capat).