- andreitudose
- OP
- 4 mesaje
- din 24 Mai 2010
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
andreitudose
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
salut. am revenit dupa problema cu pompa de injectie.masina merge ok,insa de la o vreme nu mai trage cum trebuie.mai exact se aprinde acel martor check engine chiar si la relanti,dar cum apas pedala de frana foarte usor ,se stinge.totusi pana la 130km/h trage mai greu ,dar ajunge la aceasta viteza,insa de aici incolo nu mai vrea sa traga,aprinzandu-se din nou acel martor care de data asta daca apas pedala de frana nu se mai stinge decat daca opresc motorul.buuun.ce am mai remarcat este faptul ca de cand masina este puturoasa mi se incing jantele si discurile.din ce am citit pe ici pe colo am inteles ca servofrana are nevoie si ea de vacuum,si de aceea nu functioneaza la parametrii normali.am pus testerul pe masina si mi-a dat erorile p0400 si p1125.daca ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii,despre cum as putea sa verific vacuumul creat,sau orice altceva care sa ma duca la rezolvarea acestei probleme cat mai putin costisitor,as fi recunoscator.masina este astra g x20DTL,an 99.
- Cristi.Stroe
- *
- 3 mesaje
- din 03 Jul 2012
- Corsa 2008
- Bucuresti
Cristi.Stroe
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi in urmatoarea problema va sunt recunoscator: Am un Opel Corsa, 1.3 D, 90cp. Prima data eram cu ea la un drum mai lung si mi-a aparut in bord un semnal care era reprezentat de o masina din care iesea i cheie; in momentul acela mi-a taiat acceleratia si nu a mai tras deloc cum trebuia moment in care am oprit pe dreapta si apoi cand am pornit masina si-a revenit, becul disparand. Dupa acest eveniment am mai patit acelasi lucru la o diferenta de cca 3 luni si de atunci masina nu mai trage cum trebuie (becul bineinteles stingandu-se). Am fost prima data la un service care mi-a curatat EGR-ul. Dupa acest lucru masina a merg OK cca o saptamana si din noi REVINE PROBLEMA. Am fost la OPEL la reprezentanta si mi-a pus testerul si NIMIC. Am alergat repede la alt service care pana la urma a constatat ca EGR-ul era blocat si l-a schimbat si mi-a schimbat si filtrul de motorina care nu mai fusese inlocuit pana acum (masina avand 75000 km). Problema s-a rezolvat dar PARTIAL. Adica trage cat de cat mai binisor dar in nici un caz normal. MAREA INTREBARE AR FI: CINE POATE SA-MI ZICA SI MIE DE LA CE POATE SA FACA ASA? CE AR TREBUI SA-I FAC?
VA MULTUMESC FRUMOS!
RESPECT!
Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi in urmatoarea problema va sunt recunoscator: Am un Opel Corsa, 1.3 D, 90cp. Prima data eram cu ea la un drum mai lung si mi-a aparut in bord un semnal care era reprezentat de o masina din care iesea i cheie; in momentul acela mi-a taiat acceleratia si nu a mai tras deloc cum trebuia moment in care am oprit pe dreapta si apoi cand am pornit masina si-a revenit, becul disparand. Dupa acest eveniment am mai patit acelasi lucru la o diferenta de cca 3 luni si de atunci masina nu mai trage cum trebuie (becul bineinteles stingandu-se). Am fost prima data la un service care mi-a curatat EGR-ul. Dupa acest lucru masina a merg OK cca o saptamana si din noi REVINE PROBLEMA. Am fost la OPEL la reprezentanta si mi-a pus testerul si NIMIC. Am alergat repede la alt service care pana la urma a constatat ca EGR-ul era blocat si l-a schimbat si mi-a schimbat si filtrul de motorina care nu mai fusese inlocuit pana acum (masina avand 75000 km). Problema s-a rezolvat dar PARTIAL. Adica trage cat de cat mai binisor dar in nici un caz normal. MAREA INTREBARE AR FI: CINE POATE SA-MI ZICA SI MIE DE LA CE POATE SA FACA ASA? CE AR TREBUI SA-I FAC?
VA MULTUMESC FRUMOS!
RESPECT!
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- andreitudose
- OP
- 4 mesaje
- din 24 Mai 2010
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
andreitudose
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
andreitudose a scris:salut. am revenit dupa problema cu pompa de injectie.masina merge ok,insa de la o vreme nu mai trage cum trebuie.mai exact se aprinde acel martor check engine chiar si la relanti,dar cum apas pedala de frana foarte usor ,se stinge.totusi pana la 130km/h trage mai greu ,dar ajunge la aceasta viteza,insa de aici incolo nu mai vrea sa traga,aprinzandu-se din nou acel martor care de data asta daca apas pedala de frana nu se mai stinge decat daca opresc motorul.buuun.ce am mai remarcat este faptul ca de cand masina este puturoasa mi se incing jantele si discurile.din ce am citit pe ici pe colo am inteles ca servofrana are nevoie si ea de vacuum,si de aceea nu functioneaza la parametrii normali.am pus testerul pe masina si mi-a dat erorile p0400 si p1125.daca ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii,despre cum as putea sa verific vacuumul creat,sau orice altceva care sa ma duca la rezolvarea acestei probleme cat mai putin costisitor,as fi recunoscator.masina este astra g x20DTL,an 99.
Salut colegu, ca sa verifici vacuumul facut de pompa mergi la un service care are vacuummetru, doar asa poti verifica ce depresiune face pompita, la tine eu cred ca e clar o pierdere de vacuum, daca vrei sa vezi manual depresiunea care o face pompa scoate furtunul care iese din pompa si pune limba sau degetul la iesirea pompei, ar trebui sa simti cum te pisca daca funct ok, dar mai mult ca sigur ai vreun furtun spart sau o imbinare care ii gaurita si iti trage aer fals si de aia se aprinde beculetul de check engine. Verifica tot ce tine de furtune, imbinari de cauciuc, electrovalve, solenoizi, absolut tot. Sper ca te-a ajutat ce am zis eu
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
andreitudose a scris:salut. am revenit dupa problema cu pompa de injectie.masina merge ok,insa de la o vreme nu mai trage cum trebuie.mai exact se aprinde acel martor check engine chiar si la relanti,dar cum apas pedala de frana foarte usor ,se stinge.totusi pana la 130km/h trage mai greu ,dar ajunge la aceasta viteza,insa de aici incolo nu mai vrea sa traga,aprinzandu-se din nou acel martor care de data asta daca apas pedala de frana nu se mai stinge decat daca opresc motorul.buuun.ce am mai remarcat este faptul ca de cand masina este puturoasa mi se incing jantele si discurile.din ce am citit pe ici pe colo am inteles ca servofrana are nevoie si ea de vacuum,si de aceea nu functioneaza la parametrii normali.am pus testerul pe masina si mi-a dat erorile p0400 si p1125.daca ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii,despre cum as putea sa verific vacuumul creat,sau orice altceva care sa ma duca la rezolvarea acestei probleme cat mai putin costisitor,as fi recunoscator.masina este astra g x20DTL,an 99.
Uite si codurile si de unde vin erorile..P0400-Exhaust gas recirculation(EGR) system flow malfunction....si P1125-Turbocharger(TC) wastegate valve-circuit malfunction,acum vezi ce a scris colegul mai sus unde le rezolvi
- andreitudose
- OP
- 4 mesaje
- din 24 Mai 2010
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
andreitudose
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
- andreitudose
- OP
- 4 mesaje
- din 24 Mai 2010
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
andreitudose
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
hai salut. mai azi am fost pana la cta cu niste probleme pe acolo... la intoarcere,masina si-a revenit. tragea super misto.nu mai avea nimic.si inca trage.adica nu mai da nici o eroare nimic.merge normal.ce credeti ca ar putea fi?adica ce nu a mers pana acum si si-a revenit asa dintr-o data fara sa-i fac nimic?
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Andrei, problema asta este discutata si ras-discutata pe forum. Poate era indicat sa citesti macar putin pana sa deschizi o discutie noua.
Am si eu aceeasi problema de rezolvat si mai stiu cativa.
La mers constant cu 120-130 km/h scade puterea si turatia nu creste peste 300rpm. In bord se aprinde "masina cu cheita", bec care ramane aprins.
Daca opresc masina, iau contactul si il pun din nou, martorul "masina cu cheita" se stinge dupa pornirea motorului, dar motorul trage tot slab, cu limitarea la 3000 rpm.
Mi s-a intamplat sa se aprinda martorul si la viteze de peste 150 km/h. Cu metoda pseudo-agrafa imi da eroare 115.
Rezolvarea de moment gasita de mine este urmatoarea. Pe o portiune de drum drept, in treapata a IV sau a V-a de viteza, accelerez la maximum si o tin asa. In cateva sute de metri simt o zvacnire si motorul "isi da drumul", tragand la fel ca inainte. Eroarea 1125 ramane stocata o vreme (30 de porniri?) dupa care nu mai apare. In tot acest timp, martorul "masina cu cheita" ramane aprins cand pun contactul, dar se stinge dupa pornirea motorului.
Din toata documentarea mea, trebuie in primul rand curatat valva EGR si galeria de admisie cu senzor cu tot.
Daca problema persista, trebuie revizuite tuburile de vacuum, si eventual inlocuite senzorul de pe galeria de admisie si/sau electrovalva.
Astea doua de la urma costa destul de mult, deci trebuie inceput cu valva EGR si tubulatura de vacuum. La valva EGR, recomand schimbarea garniturii de tabla dintre valva si galeria de admisie.
Mai cauta pe forum dupa cuvintele cheie "EGR" , "1125", "vacuum", etc... sa vezi si alte pareri.
Am si eu aceeasi problema de rezolvat si mai stiu cativa.
La mers constant cu 120-130 km/h scade puterea si turatia nu creste peste 300rpm. In bord se aprinde "masina cu cheita", bec care ramane aprins.
Daca opresc masina, iau contactul si il pun din nou, martorul "masina cu cheita" se stinge dupa pornirea motorului, dar motorul trage tot slab, cu limitarea la 3000 rpm.
Mi s-a intamplat sa se aprinda martorul si la viteze de peste 150 km/h. Cu metoda pseudo-agrafa imi da eroare 115.
Rezolvarea de moment gasita de mine este urmatoarea. Pe o portiune de drum drept, in treapata a IV sau a V-a de viteza, accelerez la maximum si o tin asa. In cateva sute de metri simt o zvacnire si motorul "isi da drumul", tragand la fel ca inainte. Eroarea 1125 ramane stocata o vreme (30 de porniri?) dupa care nu mai apare. In tot acest timp, martorul "masina cu cheita" ramane aprins cand pun contactul, dar se stinge dupa pornirea motorului.
Din toata documentarea mea, trebuie in primul rand curatat valva EGR si galeria de admisie cu senzor cu tot.
Daca problema persista, trebuie revizuite tuburile de vacuum, si eventual inlocuite senzorul de pe galeria de admisie si/sau electrovalva.
Astea doua de la urma costa destul de mult, deci trebuie inceput cu valva EGR si tubulatura de vacuum. La valva EGR, recomand schimbarea garniturii de tabla dintre valva si galeria de admisie.
Mai cauta pe forum dupa cuvintele cheie "EGR" , "1125", "vacuum", etc... sa vezi si alte pareri.
- Cristi.Stroe
- *
- 3 mesaje
- din 03 Jul 2012
- Corsa 2008
- Bucuresti
Cristi.Stroe
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Am revenit dupa ceva timp cu problema pe care nici acum nu a stiut nimeni s-o rezolve.
Masina nu trage si apare martorul "masina cu cheita" de obicei cand accelerez mai brusc. Atunci mi se taie acceleratia. Opresc motorul si cand repornesc se stinge dar tot nu trage deloc.
Pana acum am schimbat asa: EGR, electrovalva turbina, am curatat turbina, furtunele de vaccum (cele subtiri nu traseul de admisie).
De cate ori am pus-o pe tester nu-mi dadea nici un cod de eroare pana ultima oara la un service de cartier care mi-a generat un cod de eroare P0243 - Turbocharger Wastegate Solenoid A Malfunction.
RUGAMINTE MARE: ce mai e de facut? ce as putea sa mai verific?
Multumesc mult!
Am revenit dupa ceva timp cu problema pe care nici acum nu a stiut nimeni s-o rezolve.
Masina nu trage si apare martorul "masina cu cheita" de obicei cand accelerez mai brusc. Atunci mi se taie acceleratia. Opresc motorul si cand repornesc se stinge dar tot nu trage deloc.
Pana acum am schimbat asa: EGR, electrovalva turbina, am curatat turbina, furtunele de vaccum (cele subtiri nu traseul de admisie).
De cate ori am pus-o pe tester nu-mi dadea nici un cod de eroare pana ultima oara la un service de cartier care mi-a generat un cod de eroare P0243 - Turbocharger Wastegate Solenoid A Malfunction.
RUGAMINTE MARE: ce mai e de facut? ce as putea sa mai verific?
Multumesc mult!
- mircea v
- **
- 162 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Cristi.Stroe
- *
- 3 mesaje
- din 03 Jul 2012
- Corsa 2008
- Bucuresti
Cristi.Stroe
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2012
- Mesaj Privat