adelina1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Ce ziceti daca va duceti masina pentru schimb kit de distributie la ora 8 dimineata si pe la 10:30 sunteti anuntat ca auto a fost implicat intr-un eveniment rutier soldat cu spargerea barei spate si cand ajungeti la service constatati ca deja au deschis dosar de dauna , auto este desfacuta , grav lovita , pe nota de constatare intocmita de inspector apar mai multe elemente de inlocuit ca aripa stg. spate+ lampa stop+ reparat panou portbagaj+ reparat hayon etc. , motivand ca au iesit cu auto in proba de drum pe podul Basarab inainte de efectuarea reparatiei pentru a asculta motorul ?
In timp ce se incerca o discutie cu directorul de service pentru explicatiile de rigoare "baietii buni de la atelierul de tinichigerie" s-au apucat sa repare masina fiind surprinsi in fapt in momentul cand s-a vrut sa se ia anumite lucruri din masina , fiind foarte deranjati cand li s-a atras atentia asupra faptului ca nu aveau acordul proprietarului si zicand ca indiferent ce se intampla ei tot o repara , desi nu s-au respectat pasii legali, nu s-a intocmit contract de reparatie semnat de ambele parti cu privire la efectuarea acesteia, nu au vrut sa prezinte constatul amiabil in baza caruia au deschis dosar de dauna cu complicitatea inspectorului de la Allianz Tiriac din care reiesea cum s-a produs evenimentul , nu au vrut sa puna la dispozitie masina de schimb pana la lamurirea spetei , nu a fost proprietarul de fata la reconstatare pentru a lua la cunostinta de toate avariile produse si pentru a putea stabili cuantumul prejudiciului, facand totul pe ascuns si eventual cat mai repede posibil pentru a putea pacali "PROSTUL" in opinia lor.
Si cireasa de pe tort vine acum : a doua zi dupa ce au fost prinsi in fapt ca au reparat masina fara acordul proprietarului au nesimtirea sa-l sune si sa-l cheme la service sa semneze contractul de reparatie in baza caruia au facut ei reparatia fara acordul acestuia.
Acesta este service-ul Erebus reprezentanta Opel in Romania.
Sunt curioasa ce or sa raspunda cei din Germania cu privire la cele intamplate, politia , RAR, OPC, media, Allianz Tiriac, etc.
In timp ce se incerca o discutie cu directorul de service pentru explicatiile de rigoare "baietii buni de la atelierul de tinichigerie" s-au apucat sa repare masina fiind surprinsi in fapt in momentul cand s-a vrut sa se ia anumite lucruri din masina , fiind foarte deranjati cand li s-a atras atentia asupra faptului ca nu aveau acordul proprietarului si zicand ca indiferent ce se intampla ei tot o repara , desi nu s-au respectat pasii legali, nu s-a intocmit contract de reparatie semnat de ambele parti cu privire la efectuarea acesteia, nu au vrut sa prezinte constatul amiabil in baza caruia au deschis dosar de dauna cu complicitatea inspectorului de la Allianz Tiriac din care reiesea cum s-a produs evenimentul , nu au vrut sa puna la dispozitie masina de schimb pana la lamurirea spetei , nu a fost proprietarul de fata la reconstatare pentru a lua la cunostinta de toate avariile produse si pentru a putea stabili cuantumul prejudiciului, facand totul pe ascuns si eventual cat mai repede posibil pentru a putea pacali "PROSTUL" in opinia lor.
Si cireasa de pe tort vine acum : a doua zi dupa ce au fost prinsi in fapt ca au reparat masina fara acordul proprietarului au nesimtirea sa-l sune si sa-l cheme la service sa semneze contractul de reparatie in baza caruia au facut ei reparatia fara acordul acestuia.
Acesta este service-ul Erebus reprezentanta Opel in Romania.
Sunt curioasa ce or sa raspunda cei din Germania cu privire la cele intamplate, politia , RAR, OPC, media, Allianz Tiriac, etc.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
adelina1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Aceasta este cea mai coerenta descriere a ceea ce s-a intamplat .
S-a dus masina la service pentru inlocuire kit distributie, au iesit cu ea in proba de drum inainte de efectuarea reparatiei , desi aceasta operatie nu necesita proba de drum nici inainte nici dupa efectuarea ei, au busit masina, au mintit proprietarul la telefon ca nu au spart decat bara , iar in momentul cand acesta a ajuns la service a observat ca auto era grav avariat cu dosar de dauna deschis la Allianz Tiriac. Nu au desfacut masina in fata clientului pentru a lua cunostinta de toate avariile produse (cele mentionate de inspector erau doar cele exterioare vizibile). Proprietarul a solicitat o intrevedere cu directorul de service pentru a lamuri ceea ce s-a intamplat , l-au trimis la birouri unde a asteptat vreo ora dupa care i s-a spus ca nu este prezent in service, iar cand s-a intors in atelierul de tinichigerie pentru a-si lua lucrurile din masina gen scaun copil, carucior, baietii reparau masina fara sa aiba acordul proprietarului, nici macar un contract de service incheiat intre ambele parti vis a vis de aceasta dauna si au avut tupeul sa-l mai si sune a doua zi dupa ce ei deja intervenisera asupra masinii sa-l cheme la service pentru a semna contractul de service pentru dosarul de dauna deschis de ei.
Ceea ce am povestit s-a intamplat luni 30.07.2012 intr-o singura zi , in decurs de cateva ore.
Mai coerent de explicat nu se poate.
Nimic din ceea ce au facut cei de la serviceul EREBUS nu are logica, coerenta sau circumstante atenuante.
S-a dus masina la service pentru inlocuire kit distributie, au iesit cu ea in proba de drum inainte de efectuarea reparatiei , desi aceasta operatie nu necesita proba de drum nici inainte nici dupa efectuarea ei, au busit masina, au mintit proprietarul la telefon ca nu au spart decat bara , iar in momentul cand acesta a ajuns la service a observat ca auto era grav avariat cu dosar de dauna deschis la Allianz Tiriac. Nu au desfacut masina in fata clientului pentru a lua cunostinta de toate avariile produse (cele mentionate de inspector erau doar cele exterioare vizibile). Proprietarul a solicitat o intrevedere cu directorul de service pentru a lamuri ceea ce s-a intamplat , l-au trimis la birouri unde a asteptat vreo ora dupa care i s-a spus ca nu este prezent in service, iar cand s-a intors in atelierul de tinichigerie pentru a-si lua lucrurile din masina gen scaun copil, carucior, baietii reparau masina fara sa aiba acordul proprietarului, nici macar un contract de service incheiat intre ambele parti vis a vis de aceasta dauna si au avut tupeul sa-l mai si sune a doua zi dupa ce ei deja intervenisera asupra masinii sa-l cheme la service pentru a semna contractul de service pentru dosarul de dauna deschis de ei.
Ceea ce am povestit s-a intamplat luni 30.07.2012 intr-o singura zi , in decurs de cateva ore.
Mai coerent de explicat nu se poate.
Nimic din ceea ce au facut cei de la serviceul EREBUS nu are logica, coerenta sau circumstante atenuante.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
coerenta si logica actiunilor de la EREBUS nu au nicio legatura cu coerenta si logica de care trebuie sa dai tu dovada cand descrii intamplarea
Ok, ca ce au facut cei de la EREBUS nu e in regula, sunt de acord cu tine. Am cateva intrebari, totusi:
- cine a fost de vina in incident? cei de la EREBUS sau celalalt? presupun ca celalalt (masina ta fiind lovita in spate) insa te intreb ca sa ne asiguram ca treaba-i clara
- pe polita cui se repara masina?
In situatia data proprietarul ar trebui sa consulte un avocat, eu vad aici doua chestii de obtinut:
- toate reperele afectate trebuie sa fie schimbate (cu piese originale!), sa nu se accepte reparatie, indiferent de constatarea data de Allianz. Allianz poate spune ca un anumit reper se repara (si tehnic e OK sa fie asa), insa EREBUS trebuie obligat sa aduca masina in starea "pre accident"
- EREBUS trebuie sa puna la dispozitie un mijloc de transport echivalent, sau sa deconteze bonurile de taxi pentru perioada in care autovehicolul e imobilizat din cauza lor
Insa, din cate inteleg, atitudinea celor de la EREBUS de de cacao. Deci treburile astea se vor obtine doar pe cale legala.
PS: ca argument pentru a culpabiliza EREBUS (chiar daca accidentul nu a fost din vina lor), atata timp cat pe hartiile cu care s-a lasat masina in service nu au fost reclamate "zgomote suspecte" care sa justifice scoaterea masinii in teste la sosea, cei de la EREBUS nu aveau niciun motiv sa scoata masina la drum. Insa pentru toate chestiile astea trebuie backup legal. De aia iti zic ca e de mers pe la un avocat.
Spor, si sa ne tii la curent despre cum decurg ostilitatile
Ok, ca ce au facut cei de la EREBUS nu e in regula, sunt de acord cu tine. Am cateva intrebari, totusi:
- cine a fost de vina in incident? cei de la EREBUS sau celalalt? presupun ca celalalt (masina ta fiind lovita in spate) insa te intreb ca sa ne asiguram ca treaba-i clara
- pe polita cui se repara masina?
In situatia data proprietarul ar trebui sa consulte un avocat, eu vad aici doua chestii de obtinut:
- toate reperele afectate trebuie sa fie schimbate (cu piese originale!), sa nu se accepte reparatie, indiferent de constatarea data de Allianz. Allianz poate spune ca un anumit reper se repara (si tehnic e OK sa fie asa), insa EREBUS trebuie obligat sa aduca masina in starea "pre accident"
- EREBUS trebuie sa puna la dispozitie un mijloc de transport echivalent, sau sa deconteze bonurile de taxi pentru perioada in care autovehicolul e imobilizat din cauza lor
Insa, din cate inteleg, atitudinea celor de la EREBUS de de cacao. Deci treburile astea se vor obtine doar pe cale legala.
PS: ca argument pentru a culpabiliza EREBUS (chiar daca accidentul nu a fost din vina lor), atata timp cat pe hartiile cu care s-a lasat masina in service nu au fost reclamate "zgomote suspecte" care sa justifice scoaterea masinii in teste la sosea, cei de la EREBUS nu aveau niciun motiv sa scoata masina la drum. Insa pentru toate chestiile astea trebuie backup legal. De aia iti zic ca e de mers pe la un avocat.
Spor, si sa ne tii la curent despre cum decurg ostilitatile