Florin_S
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Astra din 2001, benzina, Z16SE, adus din Germania acum circa 5 ani. Nu am avut probleme cu masina, singura fiind aceea ca pe bord sta tot timpul aprinsa (in timpul functionarii motorului) lampa de control "gazele de esapament" ( sau"emisiile noxe") de foarte mult timp. Am fost cu masina in service de cel putin 6 ori si tot de atatea ori i-am facut diagnoza insa nu a reiesit nimic concludent. Ca solutie mi-au resetat computerul de bord, iar dupa resetare, in maxim 1-2 saptamani s-a reaprins iar .
Nu cred sa nu existe o problema, altfel n-ar sta aprins tot timpul .
Deasemenea am observat de ceva timp (cateva luni ..) ca atunci cand motorul este incalzit, atunci cand repornesc masina nu mai pleaca imediat la cheie ... Nu stiu daca exista vreo legatura intre cele doua situatii dar am zis sa va spun si acest lucru.
Ma ajuta cineva cu o sugestie?
Multumesc frumos!
Am un Opel Astra din 2001, benzina, Z16SE, adus din Germania acum circa 5 ani. Nu am avut probleme cu masina, singura fiind aceea ca pe bord sta tot timpul aprinsa (in timpul functionarii motorului) lampa de control "gazele de esapament" ( sau"emisiile noxe") de foarte mult timp. Am fost cu masina in service de cel putin 6 ori si tot de atatea ori i-am facut diagnoza insa nu a reiesit nimic concludent. Ca solutie mi-au resetat computerul de bord, iar dupa resetare, in maxim 1-2 saptamani s-a reaprins iar .
Nu cred sa nu existe o problema, altfel n-ar sta aprins tot timpul .
Deasemenea am observat de ceva timp (cateva luni ..) ca atunci cand motorul este incalzit, atunci cand repornesc masina nu mai pleaca imediat la cheie ... Nu stiu daca exista vreo legatura intre cele doua situatii dar am zis sa va spun si acest lucru.
Ma ajuta cineva cu o sugestie?
Multumesc frumos!
- c0st3
- **
- 135 mesaje
- din 26 Dec 2009
- Vectra 2001 Z18xe XE
- Timis
c0st3
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2009
- Mesaj Privat
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut, Cum ai rezolvat problema pentru ca si masina mea are aceleasi simptom si nu stiu de la ce? eu suspectez benzina proasta. La tine ce a fost?
Florin_S a scris:Salutare,
Am un Opel Astra din 2001, benzina, Z16SE, adus din Germania acum circa 5 ani. Nu am avut probleme cu masina, singura fiind aceea ca pe bord sta tot timpul aprinsa (in timpul functionarii motorului) lampa de control "gazele de esapament" ( sau"emisiile noxe") de foarte mult timp. Am fost cu masina in service de cel putin 6 ori si tot de atatea ori i-am facut diagnoza insa nu a reiesit nimic concludent. Ca solutie mi-au resetat computerul de bord, iar dupa resetare, in maxim 1-2 saptamani s-a reaprins iar .
Nu cred sa nu existe o problema, altfel n-ar sta aprins tot timpul .
Deasemenea am observat de ceva timp (cateva luni ..) ca atunci cand motorul este incalzit, atunci cand repornesc masina nu mai pleaca imediat la cheie ... Nu stiu daca exista vreo legatura intre cele doua situatii dar am zis sa va spun si acest lucru.
Ma ajuta cineva cu o sugestie?
Multumesc frumos!
Am un Opel Astra din 2001, benzina, Z16SE, adus din Germania acum circa 5 ani. Nu am avut probleme cu masina, singura fiind aceea ca pe bord sta tot timpul aprinsa (in timpul functionarii motorului) lampa de control "gazele de esapament" ( sau"emisiile noxe") de foarte mult timp. Am fost cu masina in service de cel putin 6 ori si tot de atatea ori i-am facut diagnoza insa nu a reiesit nimic concludent. Ca solutie mi-au resetat computerul de bord, iar dupa resetare, in maxim 1-2 saptamani s-a reaprins iar .
Nu cred sa nu existe o problema, altfel n-ar sta aprins tot timpul .
Deasemenea am observat de ceva timp (cateva luni ..) ca atunci cand motorul este incalzit, atunci cand repornesc masina nu mai pleaca imediat la cheie ... Nu stiu daca exista vreo legatura intre cele doua situatii dar am zis sa va spun si acest lucru.
Ma ajuta cineva cu o sugestie?
Multumesc frumos!
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
almarian
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ToXyC
- **
- 221 mesaje
- din 20 Mai 2010
- Astra 2002 1.6 16v 101cp
- Timis
ToXyC
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 1.6 16v 101cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
almarian a scris:Corp clapeta si EGR de curatat...
salut, revin cu aceasta problema; am curat egr si clapeta si tot la fel face ba din contra nu am simtit nici o imbunatatire a acceleratiei sau puterii motorului. Este fix ca a inceput. Ma dispera nu stiu de la ce ar fi . O sa fac si o diagnoza cu toate ce nu am mare incredere in codurile alea de eroare si mai ales in mecanicii nostrii mioritici. Ma gandesc ca o fi vreo siguranta arsa sau filtru de benzina infundat ca are vreo 3 ani; ce altceva ar mai putea fi?
Mel
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
salutare
Am fost la rar acum doua saptamani cu masinuta mea ,sa-i fac carte de identitate.Cei de la rar mi-au gasit noxe foarte mari,cu toate ca la bord nu am nici un martor aprins. Acum cateva zile am cumparat op-com de la un baiat de aici de pe forum.Am facut o diagnoza si mi-a iesit urmatoarele date:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,07/10/2012. 13:4310
Modelul ales>,2002,Astra-G,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Numãr ºasiu VIN:
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DPAB
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 000A
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1593
Data de fabricatie: P0201A09
Valori reale:
Tensiune baterie,13.6 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.53 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.49 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,794 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.99 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),29 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.95 V
Temperaturã lichid rãcire,93 °C
Temperatura aer admisie,1.67 V
Temperatura aer admisie,63 °C
Senzor rezervor,6.26 V
Senzor rezervor,9 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,820 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.35 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),65 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),555 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),2 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-3 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,794 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,2.5 ms
Timp de injecþie,22 ms
Unghi de aprindere,4.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
daca este cineva care poate interpreta date de mai sus ,poate ma lamureste si pe mine,de la ce am noxele asa mari si unde este problema.
Am fost la rar acum doua saptamani cu masinuta mea ,sa-i fac carte de identitate.Cei de la rar mi-au gasit noxe foarte mari,cu toate ca la bord nu am nici un martor aprins. Acum cateva zile am cumparat op-com de la un baiat de aici de pe forum.Am facut o diagnoza si mi-a iesit urmatoarele date:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,07/10/2012. 13:4310
Modelul ales>,2002,Astra-G,Motor,Z 16 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Numãr ºasiu VIN:
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DPAB
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 000A
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1593
Data de fabricatie: P0201A09
Valori reale:
Tensiune baterie,13.6 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.53 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.49 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,794 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.99 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),29 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.95 V
Temperaturã lichid rãcire,93 °C
Temperatura aer admisie,1.67 V
Temperatura aer admisie,63 °C
Senzor rezervor,6.26 V
Senzor rezervor,9 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,820 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.35 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),65 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),555 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),2 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-3 %
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,794 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,2.5 ms
Timp de injecþie,22 ms
Unghi de aprindere,4.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
daca este cineva care poate interpreta date de mai sus ,poate ma lamureste si pe mine,de la ce am noxele asa mari si unde este problema.