- ruk_richard
- OP
- 32 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Omega 1995 X20XEV
- Alta tara
ruk_richard
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
- OMEGA B 1995
- **
- 180 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Omega 1994 X20XEV
- Neamt
OMEGA B 1995
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Neamt
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
- daniel ungureanu
- *
- 30 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Omega 1996 cd
- Dolj
daniel ungureanu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1996 cd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu pilotul automat omega b 2,0 16v x20xev. imi ramine blocat adica nu se mai deblocheaza odata actionat nu mai primeste comanda de debolcare. am ridicat capota si am umblat la cablul de la pilot si la actionat manual pina l-am adus in pozitia initiala. intrrebare toata centralina aia de este in spatele bocanului cu apa se poate crata cumva ma gindesc ca poate sa fie imbicsit de praf etc si sa nu mai dea drumul la cablu
- OMEGA B 1995
- **
- 180 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Omega 1994 X20XEV
- Neamt
OMEGA B 1995
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Neamt
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
- valycraiova
- *
- 10 mesaje
- din 27 Feb 2012
- Omega 1997 ....
- Dolj
valycraiova
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1997 ....
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutari!Scuze de lunga ..."intarziere", am fost plecat ...putin in voiaj.M-am intors in tara acum o saptamana.Daca mai sunteti interesati,stiu ca acum este cam frig pentru astfel de upgrade-uri,dar se poate face o idee de viitor.
Nu este nevoie de nici o activare ECU.Tot ce aveti nevoie este modulul actionare cablu acceleratie,contact ambreiaj(unele modele i-l au premontat),contact frana(asta sigur exista,doar se aprind la toti luminile de frane ... ) ,maneta cu cele trei butoane(activare,reducere/revenire,dezactivare) ,cabluri cu mufele aferente,schema de conectare
...scule,bere si ambitie(rima bine cu rabdare,dar nu cred ca este asa ceva)
Modulul se monteaza fara nici o problema,toate modelele au suportul pe contraaripa dreapta(stanga,cum privesti din fata),chiar in spatele amortizorului,cablul se prinde de aceeasi "ureche" unde este prins cablul de acceleratie,si in mod similar prinderii lui,tip nuca,cu siguranta.Firele se trag intre compartimentul motor si habitaclu prin mansonul instalatiei electrice din dreapta,dupa ce scoti capacul de la filtrul polen,vezi instalatia si traseul ei.Urmeaza pozarea instalatiei prin interior ,pana ajungi cu firele in stanga,sub volan(pe sub torpedo,apoi pe langa unitatea audio,apoi ajungi in zona cunsolei volanului)
Mufa (conectorul) de pe modul,este marcata in dreptul fiecarui pin,asa ca,chiar daca nu aveti mufa cu cabluri originala,puteti decoda si urmari traseul fiecarui fir.Modulul nu comunica cu ECU,deci nu este nevoie de vre-o activare.Efectiv este un modul care primeste un semnal de la ABS (stiu ,ABS/frane,totusi,acelasi semnal este transmis , decodat,si da viteza cu care rulati,acelasi semnal este primit si de ceasurile de bord,vitezometru,clima,etc),apoi in functie de viteza la care a fost setat/activat,impinge sau retrage cablul de acceleratie pentru a o mentine.Deci,singurul fir pe care trebuie sa-l depistati este cel ABS,sau Odometer Signal,firul de pe modul,marcat "K".Cel mai simplu este de gasit la MID (cine are, TID-urile nu-l au),sau la mufa ceasuri bord.Firul este albastru cu dunga rosie.Apoi sunt switch-urile "conditie activare/dezactivare", frana si ambreiaj.Mai exact,pilotul nu se activeaza daca pedala ambreiaj si pedala frana nu sunt "relaxate",implicit se dezactiveaza la actionarea oricareia dintre ele(sau de la butonul "O" de pe maneta).Urmeaza conectarea la alimentare,plus "contact",minus de oriunde.
Atentie,cand va procurati piesele necesare,maneta pentru CC benzinare,are mufa cu trei fire(mufa are 4 pini,dar numai 3 fire cablate).Manetele de pe diesel nu se potrivesc.Merg "convertite",dar este mai bine sa le procurati pentru benzinare.(Manetele diesel au doar 2 fire.Comenzile la benzinare sunt simple switch-uri,pe cand la diesel sunt date prin schimbare sau combinatie de valori rezistente)
In principiu,treaba este cat se poate de simpla,mi-a luat cam 2 ore de la privirea tampa spre motor pana la primele teste.Putin mai complicata este introducerea switch-ului ambreiaj,daca nu-l aveti premontat(in fata pedalei,aproape de articulatia cu bratul fix.Este alb,spre deosebire de cel negru ,al franei.)Cand se monteaza,se trage acel inel rosu din jurul pinului mobil spre extremitatea lui,ca dupa introducerea in locasul suport,sa-si faca autoreglajul.Contactii frana si ambreiaj lucreaza exact invers,cel de pe frana da un plus la calcarea pedalei,pe cand cel de la ambreiaj "taie" un plus la actionarea ei.
Care are noroc sa gaseasca instalatia "precablata",se numeste.... un om norocos! Eu nu am fost printre ei.. Modelele dupa 97 parca,o au.Nu garantez ca toate,depinde de model.
Pentru motorizarile diesel,treaba este cat se poate de simpla,nu este nevoie decat de ...maneta,eventual switch-ul ambreiaj daca nu este remontat.Diesel-urile au acceleratia (pedala)electronica.Toate au preactivata in ECU (necesar in acest caz) functia CC.
Pentru orice alte detalii,stau la dispozitie! (urmatoare plecare este cel devreme la inceputul lui februarie )
Inca o data,scuze pentru intarziere! Respecte si sper ca v-ati lamurit cat de cat.
Acum am observat ca schema nu era prea ligibila.
S21cc--------------maneta
S23----------------switch frana
S25-----------------switch ambreiaj
A22cc--------------modulul actator
ABS A14-----------centrala ABS
C25D---------------mufa diagnoza(optional,la pinul
S26g si A17 sunt doar in cazul cutiilor automate, S26g este indicatorul treptei, A17 modulul de control al cutiei automate
Ca si in schema,veti gasi pe mufele switch-urilor sau a manetei,numerotarea sau marcaj cu litere,asa ca nu va fi greu de depistat de unde si pana unde se trag firele.Succes!
Nu este nevoie de nici o activare ECU.Tot ce aveti nevoie este modulul actionare cablu acceleratie,contact ambreiaj(unele modele i-l au premontat),contact frana(asta sigur exista,doar se aprind la toti luminile de frane ... ) ,maneta cu cele trei butoane(activare,reducere/revenire,dezactivare) ,cabluri cu mufele aferente,schema de conectare
...scule,bere si ambitie(rima bine cu rabdare,dar nu cred ca este asa ceva)
Modulul se monteaza fara nici o problema,toate modelele au suportul pe contraaripa dreapta(stanga,cum privesti din fata),chiar in spatele amortizorului,cablul se prinde de aceeasi "ureche" unde este prins cablul de acceleratie,si in mod similar prinderii lui,tip nuca,cu siguranta.Firele se trag intre compartimentul motor si habitaclu prin mansonul instalatiei electrice din dreapta,dupa ce scoti capacul de la filtrul polen,vezi instalatia si traseul ei.Urmeaza pozarea instalatiei prin interior ,pana ajungi cu firele in stanga,sub volan(pe sub torpedo,apoi pe langa unitatea audio,apoi ajungi in zona cunsolei volanului)
Mufa (conectorul) de pe modul,este marcata in dreptul fiecarui pin,asa ca,chiar daca nu aveti mufa cu cabluri originala,puteti decoda si urmari traseul fiecarui fir.Modulul nu comunica cu ECU,deci nu este nevoie de vre-o activare.Efectiv este un modul care primeste un semnal de la ABS (stiu ,ABS/frane,totusi,acelasi semnal este transmis , decodat,si da viteza cu care rulati,acelasi semnal este primit si de ceasurile de bord,vitezometru,clima,etc),apoi in functie de viteza la care a fost setat/activat,impinge sau retrage cablul de acceleratie pentru a o mentine.Deci,singurul fir pe care trebuie sa-l depistati este cel ABS,sau Odometer Signal,firul de pe modul,marcat "K".Cel mai simplu este de gasit la MID (cine are, TID-urile nu-l au),sau la mufa ceasuri bord.Firul este albastru cu dunga rosie.Apoi sunt switch-urile "conditie activare/dezactivare", frana si ambreiaj.Mai exact,pilotul nu se activeaza daca pedala ambreiaj si pedala frana nu sunt "relaxate",implicit se dezactiveaza la actionarea oricareia dintre ele(sau de la butonul "O" de pe maneta).Urmeaza conectarea la alimentare,plus "contact",minus de oriunde.
Atentie,cand va procurati piesele necesare,maneta pentru CC benzinare,are mufa cu trei fire(mufa are 4 pini,dar numai 3 fire cablate).Manetele de pe diesel nu se potrivesc.Merg "convertite",dar este mai bine sa le procurati pentru benzinare.(Manetele diesel au doar 2 fire.Comenzile la benzinare sunt simple switch-uri,pe cand la diesel sunt date prin schimbare sau combinatie de valori rezistente)
In principiu,treaba este cat se poate de simpla,mi-a luat cam 2 ore de la privirea tampa spre motor pana la primele teste.Putin mai complicata este introducerea switch-ului ambreiaj,daca nu-l aveti premontat(in fata pedalei,aproape de articulatia cu bratul fix.Este alb,spre deosebire de cel negru ,al franei.)Cand se monteaza,se trage acel inel rosu din jurul pinului mobil spre extremitatea lui,ca dupa introducerea in locasul suport,sa-si faca autoreglajul.Contactii frana si ambreiaj lucreaza exact invers,cel de pe frana da un plus la calcarea pedalei,pe cand cel de la ambreiaj "taie" un plus la actionarea ei.
Care are noroc sa gaseasca instalatia "precablata",se numeste.... un om norocos! Eu nu am fost printre ei.. Modelele dupa 97 parca,o au.Nu garantez ca toate,depinde de model.
Pentru motorizarile diesel,treaba este cat se poate de simpla,nu este nevoie decat de ...maneta,eventual switch-ul ambreiaj daca nu este remontat.Diesel-urile au acceleratia (pedala)electronica.Toate au preactivata in ECU (necesar in acest caz) functia CC.
Pentru orice alte detalii,stau la dispozitie! (urmatoare plecare este cel devreme la inceputul lui februarie )
Inca o data,scuze pentru intarziere! Respecte si sper ca v-ati lamurit cat de cat.
Acum am observat ca schema nu era prea ligibila.
S21cc--------------maneta
S23----------------switch frana
S25-----------------switch ambreiaj
A22cc--------------modulul actator
ABS A14-----------centrala ABS
C25D---------------mufa diagnoza(optional,la pinul
S26g si A17 sunt doar in cazul cutiilor automate, S26g este indicatorul treptei, A17 modulul de control al cutiei automate
Ca si in schema,veti gasi pe mufele switch-urilor sau a manetei,numerotarea sau marcaj cu litere,asa ca nu va fi greu de depistat de unde si pana unde se trag firele.Succes!
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
bebyutza
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
Eu am verificat tot circuitul si este ok cu exceptia swich-ului de frana care nu are unul din pini dar am facut eu o punte pt ca era acel fir care vine si de pe maneta si da + motorasului ... Totul este ok mai putin faptul ca Nu imi functioneaza pilotul automat ... Cine ma poate ajuta ? Eventual cineva de pe brasov sa incercam motorasul meu de pilot pe masina lui ... orice mic sfat sau ajutor il primesc cu cea mai mare placere ...
"micky001" Multumesc foarte mult pe schemele de mai sus ...
"micky001" Multumesc foarte mult pe schemele de mai sus ...