- mitza_viola
- OP
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu uleiul la cutia automata si vreau sa va cer si vou parerea, este vorba de un astra g cutie automata.
Am masina de 5 ani de zile si nu i-am schimbta uleiul din cutie de viteze si nu am avut nici o probelema cu ea pana saptamana trecuta cand sa spart radiatorul, sa spart in interior unde este racitorul pentru cutie si mi-a bagat ulei in bidonul de antigel, intre timp am schimbat radiatorul acuma ma chinui sa scap de petele de ulei care au mai ramas in motor, iar problema cea mai mare este ca mi-a bagat apa in cutie, uleiul acum are o culoare ceva de genu "cafea cu lapte". Intrebarea mea este cum pot sa curat cutia ca sa nu am probleme dupa ce schimb uleiul sa imi faca spuma sau sa aibe aceasi culoare care o are acuma. Este bine daca bag un ulei mai ieftin pentru cutie automata sa fac in jur de 50 de km si dupa acela sa bag ulei de la GM, sau daca stie cineva alt ulei mai ieftin pentru acest tip de cutie, la reprezentata stiu ca este 90 de lei mi se pare destul de scump pentru ca am inteles ca intra aproximatix 6-7 litri dar am gasit un site unde acelasi ulei este 50 de lei http://www.serviceopel.ro/p...utie-viteze_82/3.
Astept si parerea voastra, intre timp nu mai circul cu masina caut cea mai buna rezolvare.
Mersi,
Am si eu o problema cu uleiul la cutia automata si vreau sa va cer si vou parerea, este vorba de un astra g cutie automata.
Am masina de 5 ani de zile si nu i-am schimbta uleiul din cutie de viteze si nu am avut nici o probelema cu ea pana saptamana trecuta cand sa spart radiatorul, sa spart in interior unde este racitorul pentru cutie si mi-a bagat ulei in bidonul de antigel, intre timp am schimbat radiatorul acuma ma chinui sa scap de petele de ulei care au mai ramas in motor, iar problema cea mai mare este ca mi-a bagat apa in cutie, uleiul acum are o culoare ceva de genu "cafea cu lapte". Intrebarea mea este cum pot sa curat cutia ca sa nu am probleme dupa ce schimb uleiul sa imi faca spuma sau sa aibe aceasi culoare care o are acuma. Este bine daca bag un ulei mai ieftin pentru cutie automata sa fac in jur de 50 de km si dupa acela sa bag ulei de la GM, sau daca stie cineva alt ulei mai ieftin pentru acest tip de cutie, la reprezentata stiu ca este 90 de lei mi se pare destul de scump pentru ca am inteles ca intra aproximatix 6-7 litri dar am gasit un site unde acelasi ulei este 50 de lei http://www.serviceopel.ro/p...utie-viteze_82/3.
Astept si parerea voastra, intre timp nu mai circul cu masina caut cea mai buna rezolvare.
Mersi,
- mitza_viola
- OP
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
se spala numai cu ulei pentru respectiva cutie,trebuie sa faci cel putin 3-4 spalari sa fii sigur ca sa dus toata apa din ia,pui ulei pornesti tragi frana de mana si treci prin toate treptele 1-2 minute,opresti scoti uleiu,pui altu si tot asa,la final schimbi si filtru de ulei de la cutie,trebuie cam 18-20 de litri
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
@nicunicu frate mai dat gata deci tu vrei sa bagi vreo trei patru schinburi de ulei in total 18-20 litri,sa te joci cu frana de mana trasa ca sa ce?nu crezi ca se POATE mai ieftin si fara stres?@mitza viola aseaza masina in plan drept scoate busonu de golire al cutiei si laso asa pana a doua zi,pui busonu si fai un nivel cu un ulei mai ieftin<cel la 50ron>poti sa te plimbi 3-4 km e destul ca uleiu sa se incalzeasca suficient si sa se amestece cu apa<daca mai e>.asa cald dai drumu la busonu de golire laso pana se scurge tot,pui busonu schinbi filtru,bagi ulei"adevarat",si asta e tot,nu e dracu asa negru.BAFTA SI DRUMURI BUNE