MRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Vreau sa va povstesc patania mea de ieri (21.07.2012) si poate cineva ma poate ajuta cu un sfat.
Ieri mergeam cu masina Opel Astra H Hatchpack (an 2005, diesel 1.7, 101CP, 137.000KM in bord) pe un drum european, la un moment dat am avut chiar si 180KM/H, cand am simtit o trepidatie in motor (ceva asemnator ca atunci cand ai rotile dezechilibrate), in bord mi-a dat eroare de nivel antigel, am mai observat ca mi-a mancat foarte multa motorina, am tras pe dreapta, si pe liber exista acea trepidatie,am verificat nivelul de antigel - OK, am sunat un mecanic (mi-a zis sa incerc sa o aduc la el acasa), am mai mers 2 km , dupa care am observat ca mi-a aparut eroarea in bord cu cheita + masina, a inceput sa imi iasa un fum foarte negru pe teava de esapament si masina s-a turat singura(5000-6000 ture, chiar si pe liber). Am tras pe dreapta am incercat sa opresc motorul, am scos cheia din contat, motorul functiona in continuare, turat maxim + un fum foarte negru la teava de esapament. Pana sa scot fisele de pe baterie s-a oprit singura (bineinteles ca nu a mai pornit)... am tractat-o si am dus-o la mecanic, care a apucat sa o verifice superficial, si mi-a zis ca "e groasa"! zilele urmatoare o sa o desfaca la motor pt verificari amanuntite...
A mai patit cineva asa ceva? zilele urmatoare o sa revin cu detalii...
Vreau sa va povstesc patania mea de ieri (21.07.2012) si poate cineva ma poate ajuta cu un sfat.
Ieri mergeam cu masina Opel Astra H Hatchpack (an 2005, diesel 1.7, 101CP, 137.000KM in bord) pe un drum european, la un moment dat am avut chiar si 180KM/H, cand am simtit o trepidatie in motor (ceva asemnator ca atunci cand ai rotile dezechilibrate), in bord mi-a dat eroare de nivel antigel, am mai observat ca mi-a mancat foarte multa motorina, am tras pe dreapta, si pe liber exista acea trepidatie,am verificat nivelul de antigel - OK, am sunat un mecanic (mi-a zis sa incerc sa o aduc la el acasa), am mai mers 2 km , dupa care am observat ca mi-a aparut eroarea in bord cu cheita + masina, a inceput sa imi iasa un fum foarte negru pe teava de esapament si masina s-a turat singura(5000-6000 ture, chiar si pe liber). Am tras pe dreapta am incercat sa opresc motorul, am scos cheia din contat, motorul functiona in continuare, turat maxim + un fum foarte negru la teava de esapament. Pana sa scot fisele de pe baterie s-a oprit singura (bineinteles ca nu a mai pornit)... am tractat-o si am dus-o la mecanic, care a apucat sa o verifice superficial, si mi-a zis ca "e groasa"! zilele urmatoare o sa o desfaca la motor pt verificari amanuntite...
A mai patit cineva asa ceva? zilele urmatoare o sa revin cu detalii...
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
E grava treaba oricum, o sa te coste enorm! Turbina a luat-o pe ulei, dar poate fi si chiuloasa! Problema grava e ca a mers fara ulei, deci este posibil sa se fi bulit mai multe pe la motor! Solutia era sa o bagi in a 5 a si sa dai drumul brusc la ambreiaj, de obicei functioneaza! Acum am citit mai bine, daca s-a oprit singura, nu vreau sa te sperii, dar cred ca ai motorul varza! Sa mai postezi dupa ce iti mecanicul verdictul!
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
MRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
@seftaka, @e_alin intradervar asa mi-a zis si mecanicul ieri dupa o verificare superficiala , ca e posibil ca motorul sa fie dus...daca o sa fie asa o sa cumpar altul, nu ma apuc de rectificari si alte tiganii...mi-a mai zis ca puteam sa o opresc in viteza a 5a, insa cine si-a mai dat seama atunci.
@alex_paval - eu asa imi aduc aminte, ca fumul era negru si foarte dens...
oricum ca idee inca nu m-a sunat mecanicul, insa deja ma gandesc la costuri ridicate...
ca idee, va intreb, cam cat costa un motor la mana a 2-a, si cat de greu se gaseste?
@alex_paval - eu asa imi aduc aminte, ca fumul era negru si foarte dens...
oricum ca idee inca nu m-a sunat mecanicul, insa deja ma gandesc la costuri ridicate...
ca idee, va intreb, cam cat costa un motor la mana a 2-a, si cat de greu se gaseste?
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Un motor bun trebuie cautat! Cea mai buna solutie e Germania, sau alte parcuri din alte tari europene! Probabil poti opta si pentru 1,9, si sa o reincadrezi rar, dar nu stiu daca e aceeasi cutie de viteze! Chiar vazusem undeva numaril cuiva care dezmembra o astra h, dar de 1,3 ce fusese lovita din spate!
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
MRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
din ce am vazut pe net, sunt si ceva parcuri de dezmembrari care ofera garantie la motorul cumparat, sunt mai de incredere?
credeti ca e mai avantajos sa merg in Germania, sa caut acolo? (as avea cu cine sa merg, si la cine sa stau, in Munchen - dar automat acest lucru duce la costuri si nu sunt sigur daca acolo gasesc ceva mai bun)...
credeti ca e mai avantajos sa merg in Germania, sa caut acolo? (as avea cu cine sa merg, si la cine sa stau, in Munchen - dar automat acest lucru duce la costuri si nu sunt sigur daca acolo gasesc ceva mai bun)...
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Stii cum e romanul, disperat dupa bani, nu conteaza cu ce pacaleste, cum pacaleste! Daca ai pe cineva in Germania, poti merge acolo, nu vei cheltui chiar o avere, dar poate gasesti un motor bun! De curiozitate masina, e de noua, sh din germania, samsari, km reali, de ti s-a intamplat aceasta problema? Sau ghinion..
MRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
Masina a fost adusa in 2008 din Germania la 80.000Km, primul proprietar din Romania este din Alba, eu am cumparat-o anul trecut in aprilie la 120.000 (reali, am fost cu ea in reprezentanta pentru verificare) , de atunci nu am avut probleme cu motorul (anul trecut i-am schimbat cureaua de distributie, pompa apa, etc. si acum 2 luni i-am schimbat ulei, filtre)... am fost foarte multumit de felul cum merge pe drumuri (cuplu, putere, directie, asezare pe drum, etc.), insa presupune o cheltuiala prea mare , pe care nu stiu daca mai sunt dispus sa o suport... sincer cred ca este doar ghinion, daca era o problema la motor mai dinainte, fie cei de la Opel Sibiu, fie eu intr-un an si cateva luni trebuia sa imi dau seama...
- Claudiu0909
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
Claudiu0909
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
foarte urat ce ti s-a intamplat. nu ma pot pronunta asupra unui verdict in ceea ce priveste motorul tau, insa ma macina o curiozitate.
Ai zis ca motorul s-a turat singur pana spre maxim, ai oprit din cheie si acesta nu s-a oprit. in momentul acela nu te-ai gandit ca ai putea sa-l opresti cu ambreiaj + treapta 5 (sau 6 daca e cazul)?
Ai zis ca motorul s-a turat singur pana spre maxim, ai oprit din cheie si acesta nu s-a oprit. in momentul acela nu te-ai gandit ca ai putea sa-l opresti cu ambreiaj + treapta 5 (sau 6 daca e cazul)?
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
MRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
@Claudiu0909, @alex_paval asa cum am zis si mai sus nu mi-a mai trecut asta prin cap in momentul ala...
m-a sunat azi mecanicul, mi-a zis ca unul dintre pistoane e "varza", ca nu a vazut asa ceva in viata lui, sudat de camasa si a afectat si blocul motor (vorbele lui, cu partea tehnica auto nu stau prea bine)... ce mi-a zis ca termostatul nu a mai lucrat si motorul s-a supraincalzit... intrebarea mea ar fi de ce nu mi-a dat eroare in bord de temperatura apa racire ridicata? e posibil ca acel termostat sa dea si semnalul in computerul de bord? dar el fiind defect , nu a mai dat acest semnal... v-am zis mi-a dat la un moment dat eroare de Coolant level, am tras pe dreapta si am verificat nivelul de apa, era OK, si apa in rezervor isi facea recirculare (venea pe conducta dinspre motor, asta insemna ca racirea motorului functiona?)...m-am interesat in vreo doua locuri (de pe net) si ma costa 700-900 euro (fara turbo, injectoare, pompa, rampa), doar chiuloasa, baie, bloc, presupun ca e de ajuns - de partea asta cu cumpararea o sa se ocupe tot mecanicul...
m-a sunat azi mecanicul, mi-a zis ca unul dintre pistoane e "varza", ca nu a vazut asa ceva in viata lui, sudat de camasa si a afectat si blocul motor (vorbele lui, cu partea tehnica auto nu stau prea bine)... ce mi-a zis ca termostatul nu a mai lucrat si motorul s-a supraincalzit... intrebarea mea ar fi de ce nu mi-a dat eroare in bord de temperatura apa racire ridicata? e posibil ca acel termostat sa dea si semnalul in computerul de bord? dar el fiind defect , nu a mai dat acest semnal... v-am zis mi-a dat la un moment dat eroare de Coolant level, am tras pe dreapta si am verificat nivelul de apa, era OK, si apa in rezervor isi facea recirculare (venea pe conducta dinspre motor, asta insemna ca racirea motorului functiona?)...m-am interesat in vreo doua locuri (de pe net) si ma costa 700-900 euro (fara turbo, injectoare, pompa, rampa), doar chiuloasa, baie, bloc, presupun ca e de ajuns - de partea asta cu cumpararea o sa se ocupe tot mecanicul...
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
MRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
MRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
Inteleg ce spuneti voi... imediat dupa ce s-a intamplat treaba asta, adica dupa ce s-a oprit motorul singur din turatie maxima, am verificat si uleiul, era la minim, dupa parerea mea e OK, avand in vedere ca nu era tot scurs din motor...oricum maine il sun sa il intreb daca turbina e OK, nu vreau sa pun motor pe ea si sa imi dau seama ca turbina nu e functionala...
Ca idee generala, masina este prima mea masina si am bagat in ea doar piese si consumabile de calitate, insa motoarele de 1.7 izusu sunt sensibile la temperatura, asa mi-a zis mecanicul de cand m-am dus prima data cu ea la el, si acum imi dau seama ca asa e......... daca vreti un sfat de om patit, nu ii dati 180km/h cand afara sunt 40 grade...
Ca idee generala, masina este prima mea masina si am bagat in ea doar piese si consumabile de calitate, insa motoarele de 1.7 izusu sunt sensibile la temperatura, asa mi-a zis mecanicul de cand m-am dus prima data cu ea la el, si acum imi dau seama ca asa e......... daca vreti un sfat de om patit, nu ii dati 180km/h cand afara sunt 40 grade...
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat