- BV19MAX
- OP
- 2,561 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,561
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- petrila ioan
- *
- 37 mesaje
- din 14 Nov 2008
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
petrila ioan
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:R5 si RV1 simuleaza senzorul MAF. RV1 = 1K, R5 = 2.1K. Deci cand cursorul este maxim sus se obtine o tensiune de 4.7xV
Si da, pe iesire se poate pune o rezistenta de 220 ohm si o dioda zenner de 5V pentru protectie suplimentara.
R5 si RV1 doar la probe si amplificarea sa fie de la 1 la 1,20 schimband RV2 cu 2k,se regleaza RV2 ca la turatia de 2000-2500 sa aiba aceiasi tensiune de iesire cu a unui maf nou pt respectiva masina [vezi si graficele de m sus].In alimentare,filtraj se evita condensatoarele electrolitice,din cauza temperaturii mari de sub capota.
Si da, pe iesire se poate pune o rezistenta de 220 ohm si o dioda zenner de 5V pentru protectie suplimentara.
Marrio
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tanase gelu
- *
- 19 mesaje
- din 13 Mai 2008
- Constanta
tanase gelu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
x_calyn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2012
- Mesaj Privat
domnilor am si io un astra g y17 dt an 2000 s nu trage apare o sonda in bord si nu mai are putere iam schimbat debitmetru furtune electrovave si nu mai trage se activeaza la o anumita temperatura sau nustiu noaptea ciind ii rece afara nu prea mia facut figuri si eroarea e p1125 electro ventil presiune admisie defect sau intrerupt nui dau de cap cu 15 mecnici la care am fost
x_calyn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2012
- Mesaj Privat
x_calyn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- OP
- 2,561 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,561
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
Dupa mult timp, redeschid discutia in speranta ca voi primi un raspuns.
Un scurt istoric.
Ceva timp am umblat cu celebra eroare P1125 din lipsa de bani si timp. Eroarea aparea doar cand treceam de 120km/h, si am mers cu ea sub aceasta viteza.
Acum ca am facut rost de resursele necesare am dus masina in service. Problema cea mai vizibila era furtunul turbo-intercooler spart. S-a inlocuit furtunul si s-a curatat intreaga admisie, inclusiv EGR ( care era partial blocat - asa a spus mecanicul ). Acum nu mai apare eroarea dar nu mai simt cresterea de putere in jurul turatiei de 1800 rpm.
Si acum problema actuala.
In week-end am primit cadou un Op-Com si am zis sa ma joc putin cu el. Cand ma jucam cu Op-Com-ul, am zis ca poate o sa imi dau seama de ce nu creste puterea in jurul turatiei de 1800rpm.
Am ajuns cam la urmatoarea concluzie: Turbina nu da suficienta presiune pana in jurul turatiei de 2700-2800 rpm ( unde se simte ca trage ), doar aici se egalizeaza presiunea ceruta cu cea furnizata.
Problema este putin mai ciudata...in sensul ca dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie, presiune comandata scade la valori normale, dar turbina inca da presiune, care scade treptat, pana ajunge sa se egalizeze. Se comporta ca si cand ar agata ceva.
Intreabarea mea este : se poate sa fie vinovata electrovalva turbo ? sau este altceva care sa justifice un asemenea comportament?
Multumesc.
Un scurt istoric.
Ceva timp am umblat cu celebra eroare P1125 din lipsa de bani si timp. Eroarea aparea doar cand treceam de 120km/h, si am mers cu ea sub aceasta viteza.
Acum ca am facut rost de resursele necesare am dus masina in service. Problema cea mai vizibila era furtunul turbo-intercooler spart. S-a inlocuit furtunul si s-a curatat intreaga admisie, inclusiv EGR ( care era partial blocat - asa a spus mecanicul ). Acum nu mai apare eroarea dar nu mai simt cresterea de putere in jurul turatiei de 1800 rpm.
Si acum problema actuala.
In week-end am primit cadou un Op-Com si am zis sa ma joc putin cu el. Cand ma jucam cu Op-Com-ul, am zis ca poate o sa imi dau seama de ce nu creste puterea in jurul turatiei de 1800rpm.
Am ajuns cam la urmatoarea concluzie: Turbina nu da suficienta presiune pana in jurul turatiei de 2700-2800 rpm ( unde se simte ca trage ), doar aici se egalizeaza presiunea ceruta cu cea furnizata.
Problema este putin mai ciudata...in sensul ca dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie, presiune comandata scade la valori normale, dar turbina inca da presiune, care scade treptat, pana ajunge sa se egalizeze. Se comporta ca si cand ar agata ceva.
Intreabarea mea este : se poate sa fie vinovata electrovalva turbo ? sau este altceva care sa justifice un asemenea comportament?
Multumesc.
- BV19MAX
- OP
- 2,561 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,561
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Este perfect normal.
Cand iei piciorul de pe acceleratie gazele spre turbina sunt taiate, dar aceasta are o inertie care mai mentine boost-ul un timp.
La fel si cand accelerezi, Gazele nu au suficienta viteza pentru a urca boost-ul la timp. pentru asta s-a introdus geometria variabila la unele masini.
Cand iei piciorul de pe acceleratie gazele spre turbina sunt taiate, dar aceasta are o inertie care mai mentine boost-ul un timp.
La fel si cand accelerezi, Gazele nu au suficienta viteza pentru a urca boost-ul la timp. pentru asta s-a introdus geometria variabila la unele masini.
- petrache_adrian2005
- **
- 56 mesaje
- din 14 Mai 2007
- Astra 2011 A17DTR
- Arges
petrache_adrian2005
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut colegii.Ati rezolvat problemele legate de boost?Si eu am aceasta problema.Problema ca nu se egalizeaza presiunea data de turbina cu cea comandata de ECU, eu zic ca este din senzorul de presiune de pe galeria de admisie (MAP), presiunea data de turbina trebuie sa fie cat mai aproape de cea comandata, nu trebuie sa ramana mult in urma.Eu o sa incerc sa fac o proba cu alt senzor MAP sa vad ce se intampla.