- Hades
- OP
- 200 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Vectra 1999 X20XEV
- Bucuresti
Hades
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Dragii mei,
Cautand prin topicuri mai vechi si negasind ceva sa se apropie de nevoile mele incep aceasta discutie solicitandu-va voua parerile:
Masina in discutie este un Opel Vectra B1 X20XEV, ideeile de mooding mi-au "rasarit" citind topicuri de pe vectra-sport.com
Pe langa modificarile de aspect in a o aduce cat mai aproape de a arata ca un SRI / GSI:
-Se merita a moda traseul filtrului de aer prin asa numitul 3 pipe mod sau a pune un filtru sport ?
A mai facut cineva asa ceva cu inbunatatiri in ceea ce inseamna curgerea aerului prin motor?
Ma mai gandisem in a construi de la terminatia carcasei filtrului pana in spatele grilei de radiator cu teava de scurgere pvc de chiuveta si a tesi la cald teava din spatele grilei de radiator cat mai larg si mare. (Nu am schimbat distributia de pe masina pana acum) Daca nu aveti sugestii o sa o iau prin eliminare.
Am eroarea de masinuta cu cheita in bord si senzorul de airbag aprins. Masina da in nas dupa 3500 de ture. Aici stiu care sunt rezolvarile. Oricum debilmetru e mort si ingropat.
Exista filtru de aer pt debitmetru ca la moto ca sa optureze impuritatile din aer care pot intra in debitmetru si termina senzorul?
Rolul deflectorului de caldura de la galeria de evacuare al gazelor directa din motor poate fi eliminat?
O alta problema cu care ma confrunt acum este ca am ulei pe capacul de la supape, initial blamand garnitura dar inspectand mai atent am vazut ca este ulei curs si pe capacul de la distributie si pe rezervorul de la lichidul casetei de directie.
Astept parerile si sugestile voastre fie ele pozitive sau negative!
Cu drag,
Ultima modificare făcută de Hades la Mie 25 Jul, 2012 2:39 pm
Cautand prin topicuri mai vechi si negasind ceva sa se apropie de nevoile mele incep aceasta discutie solicitandu-va voua parerile:
Masina in discutie este un Opel Vectra B1 X20XEV, ideeile de mooding mi-au "rasarit" citind topicuri de pe vectra-sport.com
Pe langa modificarile de aspect in a o aduce cat mai aproape de a arata ca un SRI / GSI:
-Se merita a moda traseul filtrului de aer prin asa numitul 3 pipe mod sau a pune un filtru sport ?
A mai facut cineva asa ceva cu inbunatatiri in ceea ce inseamna curgerea aerului prin motor?
Ma mai gandisem in a construi de la terminatia carcasei filtrului pana in spatele grilei de radiator cu teava de scurgere pvc de chiuveta si a tesi la cald teava din spatele grilei de radiator cat mai larg si mare. (Nu am schimbat distributia de pe masina pana acum) Daca nu aveti sugestii o sa o iau prin eliminare.
Am eroarea de masinuta cu cheita in bord si senzorul de airbag aprins. Masina da in nas dupa 3500 de ture. Aici stiu care sunt rezolvarile. Oricum debilmetru e mort si ingropat.
Exista filtru de aer pt debitmetru ca la moto ca sa optureze impuritatile din aer care pot intra in debitmetru si termina senzorul?
Rolul deflectorului de caldura de la galeria de evacuare al gazelor directa din motor poate fi eliminat?
O alta problema cu care ma confrunt acum este ca am ulei pe capacul de la supape, initial blamand garnitura dar inspectand mai atent am vazut ca este ulei curs si pe capacul de la distributie si pe rezervorul de la lichidul casetei de directie.
Astept parerile si sugestile voastre fie ele pozitive sau negative!
Cu drag,
Ultima modificare făcută de Hades la Mie 25 Jul, 2012 2:39 pm
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Se poate face 3 pipe mod.Altceva ce am mai vazut e ca lumea a dat gauri in fundul carcasei filtrului de aer.
Ar merge si un filtru sport.O sa urce mai usor in ture.Recomand ceva de firma K&N , PiperX.
Apropo ala se numeste debitmetru(masoara debitul- nu debilul,asta e altceva)
Daca sti ce sa faci cu mesajele de eroare e bine.La airbag trebuie sa vezi exact de unde a aparut mesajul.
Ar merge si un filtru sport.O sa urce mai usor in ture.Recomand ceva de firma K&N , PiperX.
Apropo ala se numeste debitmetru(masoara debitul- nu debilul,asta e altceva)
Daca sti ce sa faci cu mesajele de eroare e bine.La airbag trebuie sa vezi exact de unde a aparut mesajul.
- Hades
- OP
- 200 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Vectra 1999 X20XEV
- Bucuresti
Hades
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Merci Cangri!
Eu ma gandeam la direct air intake sau modificarea intrarii aerului in carcasa originala prin tubulatura custom.
Filtru clar, BMC sau KN, induction kitul de la Pipercross este mult prea scump.
Bebitmetru am vrut sa scriu dar din obisnuita cu debilizarii lui si popularizarea acestui termen am ramas setat ca gluma asa.
Airbagul este de la scaune, boala clasica vectra.
Eu ma gandeam la direct air intake sau modificarea intrarii aerului in carcasa originala prin tubulatura custom.
Filtru clar, BMC sau KN, induction kitul de la Pipercross este mult prea scump.
Bebitmetru am vrut sa scriu dar din obisnuita cu debilizarii lui si popularizarea acestui termen am ramas setat ca gluma asa.
Airbagul este de la scaune, boala clasica vectra.