bgdan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Va rog sa ma ajutati cu o sugestie. Acum vreo 3 saptamani mi-a aparut o eroare la bord.( cod eroare 0420). Am fost la service mi s-a sters eroarea si mi s-a spus sa schimb vitezele pe la 3000 -3500 turatii. Dupa vreo cateva zile aceasta eroare mi-a aparut din nou.
Logic am fost din nou la service, unde mecanicul sef mi-a sters din nou eroarea, dar mi-a sugerat sa ma intorc peste cateva zile sa-mi citeasca nu stiu ce valori.
Nu am reusit sa mai ajung la service, dar ieri aceasta eroare mi-a aparut din nou. Acum pe langa 0420 se mai poate citi si 0607.
Care credeti ca este problema? a mai avut cineva aceste erori?
Multumesc .
Va rog sa ma ajutati cu o sugestie. Acum vreo 3 saptamani mi-a aparut o eroare la bord.( cod eroare 0420). Am fost la service mi s-a sters eroarea si mi s-a spus sa schimb vitezele pe la 3000 -3500 turatii. Dupa vreo cateva zile aceasta eroare mi-a aparut din nou.
Logic am fost din nou la service, unde mecanicul sef mi-a sters din nou eroarea, dar mi-a sugerat sa ma intorc peste cateva zile sa-mi citeasca nu stiu ce valori.
Nu am reusit sa mai ajung la service, dar ieri aceasta eroare mi-a aparut din nou. Acum pe langa 0420 se mai poate citi si 0607.
Care credeti ca este problema? a mai avut cineva aceste erori?
Multumesc .
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
bgdan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
bgdan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
serban24
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
astra classic 2007, 40.000km, motor z14xep, cod eroare citit in bord 0420, de obicei cand pornesc masina astept sa se stinga toti martorii din bord (raman aprinse doar baterie, motorul galben si uleiul) si pe urma o pornesc, de o saptamana am observat ca ramanea aprinsa si masina cu cheita pana porneste motorul, am facut testul acela cu pedalele si contactul rezultand eroarea 0420. dupa ce motorul porneste nu mai raman martori aprinsi in bord iar masina merge normal, adica nu am sesizat diferente. oare sa fie catalizatorul pe duca la 40 000km? se poate sa dea eroare si din alte motive? saptamana viitoare voi merge cu ea la service sa vada si parametrii, sper sa nu citeasca doar eroare cum fac mai toti meseriasii si sa nu stie sa interpreteze parametrii de functionare.
daca aveti ceva sugestii sunt binevenite..
daca aveti ceva sugestii sunt binevenite..
- patraulea21
- *
- 8 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra 2000 Z16SE
- Buzau
patraulea21
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
p0460= Fuel Level Sensor "A" Circuit
cumva nu-ti indica bine nivelul de carburant din rezervor... poate fi o problema mecanica .. plutitorul sa se fi blocat sau una electrica... potentiometru sa nu indice bine, sa fie un scurt pe instalatia electrica.... Indicatorul de carburant din bord funtioneaza bine?
Circuli des cu rezervorul aproape gol?
Oricum nu-i bai mare... daca este benzina suficienta in rezervor...
cumva nu-ti indica bine nivelul de carburant din rezervor... poate fi o problema mecanica .. plutitorul sa se fi blocat sau una electrica... potentiometru sa nu indice bine, sa fie un scurt pe instalatia electrica.... Indicatorul de carburant din bord funtioneaza bine?
Circuli des cu rezervorul aproape gol?
Oricum nu-i bai mare... daca este benzina suficienta in rezervor...
- patraulea21
- *
- 8 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra 2000 Z16SE
- Buzau
patraulea21
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
serban24
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
revin cu eroarea mea 0420, am fost azi in service cu masina (un dealer opel) si a fost pusa pe tester... omu de acolo nu prea a stiut ce sa mi zica, aceasta era singura eroare stocata si nu ramaneau martori aprinsi in bord, la test ambele sonde indicau aproximativ aceleasi valori doar cu o mica intarziere de timp intre ele si dupa spusele mecanicului, el suspecteaza catalizatorul (care are 40 000km) intrebarile mele sunt:
1.daca acest catalizator a crapat teoretic nu ar trebui sa trec testul de noxe la itp, nu?
2.se poate ca sonda aval sa fie defecta?
3.daca catalizatorul este bun dar una din sonde este defecta cum se manifesta la testul de noxe?
ma gandeam sa merg sa i fac un test de noxe dar nu stiu daca are vreo relevanta...
multumesc
1.daca acest catalizator a crapat teoretic nu ar trebui sa trec testul de noxe la itp, nu?
2.se poate ca sonda aval sa fie defecta?
3.daca catalizatorul este bun dar una din sonde este defecta cum se manifesta la testul de noxe?
ma gandeam sa merg sa i fac un test de noxe dar nu stiu daca are vreo relevanta...
multumesc
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poi sonda 2 ar trebui sa arate o valoare relativ constanta... in jur de 0,4V, prima sonda ar trbui sa arate intre 0,1 si 0,9 V in functie de amestec (semnalul e fluctuant).. la intrebari
-1 nu poti stii pana nu faci un test de noxe
-2 se poate .. le poti schimba intre ele... daca reusesti sa o demontezi
-3 testul de noxe are relevanta... daca iasa valori in limita la CO, CH si NOx inseamna ca catalizatorul lucreaza.. tot atunci se poate vedea si continutul de oxigen.. din care se pot trage multe concluzii
-1 nu poti stii pana nu faci un test de noxe
-2 se poate .. le poti schimba intre ele... daca reusesti sa o demontezi
-3 testul de noxe are relevanta... daca iasa valori in limita la CO, CH si NOx inseamna ca catalizatorul lucreaza.. tot atunci se poate vedea si continutul de oxigen.. din care se pot trage multe concluzii
serban24
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
mersi, voi merge saptamana viitoare sa-i fac si un test de noxe sa vedem ce iese, sondele sunt identice amonte si aval?
cel de la service mi-a sugerat ori sa desfac partea de jos a catalizatorului unde se uneste cu intermediara, sa vad cum arata catalizatorul (desi mi-e greu sa cred ca se vede ceva avand in vedere ca are un cot) sau sa desfac sonda de sus (la fel am indoieli ca as vedea ceva in interior pe gaurica aia).
cel de la service mi-a sugerat ori sa desfac partea de jos a catalizatorului unde se uneste cu intermediara, sa vad cum arata catalizatorul (desi mi-e greu sa cred ca se vede ceva avand in vedere ca are un cot) sau sa desfac sonda de sus (la fel am indoieli ca as vedea ceva in interior pe gaurica aia).
serban24
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Dupa cum spuneam azi am fost si i am facut un test de noxe...cel de la ipt spune ca nu trece itp-ul in mod normal si e ferm convins ca e de la benzina, eu nu prea cred asta..(din ce am vazut pe aparat valori care zice omu de acolo ca ar fi putin cam mari ~0,320 si 122 valori CO si HC parca..) are cineva vreo idee ce sa mai incerc? ma apuc de cautat catalizator? repet masina are 40 000km... Multumesc
- electronistul21
- **
- 270 mesaje
- din 02 Feb 2011
- Astra 2009 z14xep
- Galati
electronistul21
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
serban24
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
este cineva din bucuresti care are aparatura pt diagnoza si se pricepe sa masoare sondele lambda daca lucreaza corect? (platesc serviciile prestate)
imi tot da: p0420 catalyst system efficiency below threshold bank 1 si nu stiu daca problema e intr-adevar de la catalizator sau alta este problema, masina are 40 000km. Azi am reusit de i-am schimbat si uleiul la recomandarea dlui dancuciureanu cu 0w40 de la mobil1, inainte aveam gm 5w30 cu aceasta ocazie am schimbat si filtrul de benzina si bujiile.
am fost deja in 3 serviceuri si la opel mi au zis ca e catalizatorul, unul ca e de la benzina, altul ca prima sonda ar fi cam lenta...dar toate astea au fost presupuneri. am facut acum vreo saptamana programare si la serviceopel de pe forum dar cel mai repede ma pot ajuta cu diagnoza pe 6 august...si din ce am inteles daca nu e de la catalizator si e vreo sonda am sansa sa termin si catalizatorul daca mai merg cu ea asa..
le: z14xep, astra g, 40 000km.
imi tot da: p0420 catalyst system efficiency below threshold bank 1 si nu stiu daca problema e intr-adevar de la catalizator sau alta este problema, masina are 40 000km. Azi am reusit de i-am schimbat si uleiul la recomandarea dlui dancuciureanu cu 0w40 de la mobil1, inainte aveam gm 5w30 cu aceasta ocazie am schimbat si filtrul de benzina si bujiile.
am fost deja in 3 serviceuri si la opel mi au zis ca e catalizatorul, unul ca e de la benzina, altul ca prima sonda ar fi cam lenta...dar toate astea au fost presupuneri. am facut acum vreo saptamana programare si la serviceopel de pe forum dar cel mai repede ma pot ajuta cu diagnoza pe 6 august...si din ce am inteles daca nu e de la catalizator si e vreo sonda am sansa sa termin si catalizatorul daca mai merg cu ea asa..
le: z14xep, astra g, 40 000km.
serban24
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
am facut un filmulet cu valorile indicate de sondele lambda, in primele 20sec masina e la relanti iar pana aproape de sfarsitul filmuletului aproximativ 3000rpm, sunt facute la cald, la rece a 2 sonda are valoarea 451
http://www.youtube.com/watch?v=nBKOrJ8xx-o
daca are cineva vreo idee ..vreun sfat sunt binevenite
http://www.youtube.com/watch?v=nBKOrJ8xx-o
daca are cineva vreo idee ..vreun sfat sunt binevenite
- milu florian
- *
- 11 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Z16XE
- Prahova
milu florian
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut,acum 3 saptamani am sesizat un miros puternic de benzina la esapament si consum destul de mare.am fost la tester si sonda lambda 2 era moarta.am comandat pe bosch 390 lei si am schimbato.dupa aproximativ 200 km s-a aprins martor motor la bord.cod eroare 0420.initial am dat vina pe benzina de la lukoil care mirosea si foarte urat.am fost sa sterg eroare si toate au fost ok inca 300 km. din nou aceeasi eroare.ultimele trei alimentari numai rompetrol.egr are cam 15000-pierburg,injectoare noi-1000 km,sonda lambda 1 20000 km,catalizator lonza 20000 km,bujii 20000 km.cum ar trebui sa fie graficul la sonda 2?vectra b z16xe 2001.