- redghola
- OP
- 171 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Schimband filtrul de polen am observat defectul la clapeta de recirculare aer.
In partea stanga unde este actionata de motoras este distrusa in totalitate. Am luat in calcul inlocuirea ei. Problema este ca motorasul faceo cursa de aproximativ 540 de grade, practic o misca cu mult peste o rotatie completa, cazul in care el ar trebui sa o miste ceva mai putin de 90 de grade dupa cum este suportul clapetei.
Am inteles ca se poate programa sa se scurteze cursa? Cum se face si daca se poate programa si din op-com?
Va multumesc!
PS masina este cea din semnatura
Schimband filtrul de polen am observat defectul la clapeta de recirculare aer.
In partea stanga unde este actionata de motoras este distrusa in totalitate. Am luat in calcul inlocuirea ei. Problema este ca motorasul faceo cursa de aproximativ 540 de grade, practic o misca cu mult peste o rotatie completa, cazul in care el ar trebui sa o miste ceva mai putin de 90 de grade dupa cum este suportul clapetei.
Am inteles ca se poate programa sa se scurteze cursa? Cum se face si daca se poate programa si din op-com?
Va multumesc!
PS masina este cea din semnatura
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- redghola
- OP
- 171 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Estre o greseala de fabricatie, s-au schimbat clapete pe garantie, daca masina mai beneficia de garantie. Un motoras prea puternic pentru cum era construit ansamblul clapetei. Daca o sa comanzi pe original kit-ul de inlocuire o sa vezi ca au modificat niste subansamble din angrenaj astfel incat plasticul sa nu mai cedeze. Daca cumva gasesti pe la dezmembrari da-mi si mie te rog coordonatele celor de unde cumperi, ma intereseaza si pe mine, ca si la mine e rupta si vreau sa o schimb.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu, forta de inchidere se poate calibra cu Tech2, sau se poate face o modificare sa nu o mai forteze.
http://www.astra-h.ru/zaslonka.html
http://www.astra-h.ru/zaslonka.html
- redghola
- OP
- 171 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Oryps
- **
- 422 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
As avea si eu o mica nedumerire: In momentul in care se aprind martorii de bord, din zona grilei centrale de ventilatie, sau un pic dreapta se aude un sunet ciudat, ca si cum un motoras sau ceva incearca sa se miste/invarte. Cum am pornit motorul, gata zgomotul. Sunetul este specific celui cand se apasa butonul de recirculare aer. Mentionez ca nu am probleme cu aerul conditionat sau recircularea in sine...ce ar putea fi?
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Oryps
- **
- 422 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Problema nu este a motorasului, sau mai bine zis, din cauza faptului ca nu este calibrat corect, forteaza in plasticul clapetei, plastic ce cedeaza la un moment dat, si motorul se invarte in gol. E un link mai sus pt un site din Rusia. Ai acolo toate detaliile la ce ai de facut. Nu este foarte complicat, dar volumul de munca e consistent si este nevoie sa desfaci multe repere (torpedou, aeroterma, stergatoare, plasticul de sub stergatoare etc.) si trebuie sa umbli cu grija prin unele locuri. La dezmembrari se gaseste (cred). Clapeta, ca si motorasul, este reper comun pt Astra H si Astra G, care au sistemul Delphi pt aer conditionat. Si eu caut asa ceva, ca si a mea este rupta. Am cautat pe aici pe site dar nu am gasit. La dezmembrari nu am ajuns, doar am trimis cateva mailuri care nu au primit raspus. Daca ai drum pe undeva pe la vreun parc de dezmembrari da-mi si mie te rog de veste, poate continuam discutia in privat.
Eu am desfacut clapeta si pot sa iti dau detaliile de care ai nevoie .
Bafta
Eu am desfacut clapeta si pot sa iti dau detaliile de care ai nevoie .
Bafta
- Oryps
- **
- 422 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ador13
- **
- 292 mesaje
- din 28 Jun 2009
- Astra 2007 Z16XER
- Constanta
ador13
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat
De ce nu cautati voi tutorialul de pe acest forum, care va ofera mai multe solutii viabile, fara a cumpara mai nimic?
Linkul este acesta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69840
Linkul este acesta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69840
- costicimpy
- **
- 316 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Vreau sa va prezint o metoda de a repara clapeta de recirculare aer la ASTRA H pe care am facut o acum o saptamana. O consider foarte ieftina si foarte rezistenta, si chiar simplu de facut.
Din pacate nu am facut foto si atunci cand am demontat o, precizez ca nu este nevoie de desfacut stergatoarele si scoasa masca, totul se face prin spatele torpedoului(pozitii fff inconfortabile).
Sa revin la modul efectiv de reconditionare a clapetei.
Scule si materiale necesare: pistol de lipit sau letcon, patent, un cuter, un ac mare, un metru de fir UTP (asta mi s a parut cea mai moale si usor de lucrat cu ea), BISON EPOXI METAL.
Am procedat astfel: cu patentul am inchis fisura penru ca axul largise destul de mult si cu letconul am modelat plasticul pe deasupra fisurii pentru ai da forma initiala. Am decupat cu cuterul buretele pe ambele parti cum se vede incercuit pentru a se vedea gaurile, am dat 5 gauri la distante aprox. egale (nu recomand mai multe slabeste stuctura) cu acul incins de letcon.
Am legat sarma la prima gaura de la exterior si am plecat cu matisatul si din aproape in aproape puneam letconul pe sarma si o scufundam in plastic aprox. 75%. Se ajunge in partea dreapta si se intoarce cu al doilea rand in puncul de unde am plecat.(este suficient doua randuri de matisare. daca nu intra sarma pe gaura la al doilea rand se ajuta cu letconul tinand pe sarma pana isi face loc. aveti grija sa lasati decupatura neacuperita penru a nu avea probleme pa montare si sa nu intre motorasul, eu am acoperit cam jumatate din ea si am preferat sa mai scurtez din splintul de pe axul motorasului decat sa pierd din rezistenta lucrarii)
Se inveleste cu un strat consistent de rasina EPOXI si se lasa la uscat minim 12 ore.
Cu siguranta nu se va mai plesnii este practic imposibil, prin absurd daca s ar rupe o va face cu tot coltul clapetei
Intradevar motorasul are o forta fff mare pentru ce trebuie sa faca el.
Sper sa va fie de ajutor. Daca aveti nelemuriri ma gasiti la 0724 220 774
Din pacate nu am facut foto si atunci cand am demontat o, precizez ca nu este nevoie de desfacut stergatoarele si scoasa masca, totul se face prin spatele torpedoului(pozitii fff inconfortabile).
Sa revin la modul efectiv de reconditionare a clapetei.
Scule si materiale necesare: pistol de lipit sau letcon, patent, un cuter, un ac mare, un metru de fir UTP (asta mi s a parut cea mai moale si usor de lucrat cu ea), BISON EPOXI METAL.
Am procedat astfel: cu patentul am inchis fisura penru ca axul largise destul de mult si cu letconul am modelat plasticul pe deasupra fisurii pentru ai da forma initiala. Am decupat cu cuterul buretele pe ambele parti cum se vede incercuit pentru a se vedea gaurile, am dat 5 gauri la distante aprox. egale (nu recomand mai multe slabeste stuctura) cu acul incins de letcon.
Am legat sarma la prima gaura de la exterior si am plecat cu matisatul si din aproape in aproape puneam letconul pe sarma si o scufundam in plastic aprox. 75%. Se ajunge in partea dreapta si se intoarce cu al doilea rand in puncul de unde am plecat.(este suficient doua randuri de matisare. daca nu intra sarma pe gaura la al doilea rand se ajuta cu letconul tinand pe sarma pana isi face loc. aveti grija sa lasati decupatura neacuperita penru a nu avea probleme pa montare si sa nu intre motorasul, eu am acoperit cam jumatate din ea si am preferat sa mai scurtez din splintul de pe axul motorasului decat sa pierd din rezistenta lucrarii)
Se inveleste cu un strat consistent de rasina EPOXI si se lasa la uscat minim 12 ore.
Cu siguranta nu se va mai plesnii este practic imposibil, prin absurd daca s ar rupe o va face cu tot coltul clapetei
Intradevar motorasul are o forta fff mare pentru ce trebuie sa faca el.
Sper sa va fie de ajutor. Daca aveti nelemuriri ma gasiti la 0724 220 774
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat