Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! In ultimele doua zile, in momentul in care porneam masina si plecam de pe loc, volanul se invartea mai greu pentru prima rotire ca si cum nu as avea servo, dupa care isi revenea. Azi aceeasi faza doar ca dupa cateva sute de metri am ramas fara servodirectie iar la bord s-a aprins becul pentru baterie. Presupun ca este alternatorul, dar nu am avut ce face si am mers asa cam 30 de minute pana acasa. Este cumva alternatorul si care este legatura cu servodirectia?
Ma poate lamuri cineva? Va rog! Masina este Astra g motor 1.7cdti, z17dtl
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sigur este defect alternatorul.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Verifica intai si cureaua de accesorii , poate ai mers si fara pompa de apa si risti sa arzi garnitura de chiuloasa, deobicei primul simptom este aprinderea becului de la baterie.
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Tocmai ce am schimbat distributia si curea de transmisie si mecanicul mi-a spus ca pompa de apa nu este pe distributie la motorul meu z17dlt. Cureaua de accesorii este aceeasi cu cea de transmisie?
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta am schimbat distributia si curea de transmisie, oare are legatura cu problema mea? Poate nu a intins bine mecanicul cureaua de transmisie?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
catanjoy, noi, forumul clubopel nu putem ghici problema ta. Trebuie sa te duci la masina, deschizi capota, bagi mana la curea si incearca sa tragi si sa impingi de ea, daca se misca( adica e moale) inseamna ca nu calca bine si asta ar putea fi problema. Daca e solida, inseamna ca alternatorul e pe duca.
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cum zice colegu verifica cureaua de accesorii poate nu a fost pusa bine,eu am patito la distributie nu fusese bine montata,sarise un dinte si imi dadea in nas.totul este posibil la mecanicii" nostrii"
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cureaua de accesorii si de transmisie e una si aceeasi?
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si care este legatura intre servodirectie si alternator? servo nu functioneaza si pe baterie?
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pai daca alternatorul nu mai incarca bateria isi pierde din putere si atunci normal ca o sa ramai fara servo directie
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si revin cu intrebarea: Cureaua de accesorii si de transmisie e una si aceeasi?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Curea de distributie este TOTAL ! diferita fata de cureaua de accesorii. Nu incurcati "treburile".
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
alta a fost intrebarea mea. Cureaua de transmisie(pe care e si alternatorul din cate stiu) este aceeasi cu cureaua de accesorii?
Stiu ca sunt doua curele: de distributie si de transmisie.
Scuze de cacofonie.
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si apropo, daca este alternatorul stricat imi poate spune si mie unde il pot repara, pentru ca nu vreau sa dau 1100-1300 lei pe unul nou?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Da colegu! Cureaua de transmie/accesorii una si aceeasi! Cea de distributie nu o vezi, e acoperita, are rolul ei! Daca alternatorul e pe duca ai 2 optiuni, ca preturi asemanatoare! Chiar vazusem niste posturi bune! Una ar fi sa il repari, dar cu piesele de producator, te poate tine 1 an 2! Fie cauti la dezmembrari unul mai bun, cu proba, si te poate duce mai mult! Acuma depinde de tine! Eu unu aleg varianta sh, pana acum nu am avut probleme! Bafta!
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru lamurire. Stiam care e curea de distributie si de transmisie, problema era la "cureaua de accesorii".
La partea cu reparatul am gasit la un magazin puntea de diode si releul de incarcare marca MOBILETRON (fiecare piesa e in jur de 90-100lei).
In ceea ce priveste un sh nu stiu in ce consta proba ca sa imi dau seama daca e sau nu bun.
Problema cu alternatorul nu stiu daca a aparut de la faptul ca am schimbat distributia si cureaua de transmisie miercurea trecuta iar lunea asta a picat alternatorul(poate nu a fost intinsa suficient cureaua de pe alternator, cu toate ca am apasat pe ea ea si mi se parea destul de intinsa; sau poate a fost miscat un fir sau ceva de genu de la aternator si nu mai incarca).
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ca masura de precautie, intai masoara voltajul de la bornele bateriei cu un voltmetru, cand motorul e la relanti si da-ne de stire, ca sa nu schimbi alternatorul degeaba si sa fie altceva.
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Thanks! Asta vreau sa faca maine. Am mai citit pe forum ca poti masura tensiunea dintre plusurile de la baterie si alternator, precum si tensiunea dintre minusul bateriei si carcasa alternatorului. aici ar trebuie sa fie 0 (adica sa nu se piarda tensiune pe drum sa ceva de genul)
  • catanjoy

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat alternatorul si nu mai sunt probleme. Inainte sa il schimb am masurat tensiunea la bornele bateriei si arata 17.7 si dupa inlocuire 13.8.
  • Dan Ionescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Aveti 13.8V cu motorul oprit sau cu el pornit? Cu sau fara consumatori?
Daca masurati tensiunea dupa o stationare mai lunga, aceasta difera de cea masurata dupa un timp de functionare a motorului?
Va intreb pt ca si eu am schimbat alternatorul recent si am valori diferite ale tensiunii masurate la bornele bateriei in functie de durata de functionare a motorului. (Mai multe detalii aici https://www.clubopel.com/vie...p=1389281#1389281 )
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR