ovi_jer
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ron
- OP
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
la mine chiar a mers pe pinul E ! asta pentru 160 baud data (OBD I). ultima poza din link-ul tau este probabil exclusiv pentru 8192 baud data.
http://sorale.go.mysite.go...._go_ro/_poza1.jpg
http://sorale.go.mysite.go...._go_ro/_poza1.jpg
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ron
- OP
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
ce inseamna ca iti citea ceva? cand zici de comp e vorba de pc/laptop, sau ecu? poate cand atingeai cu mana realizai de fapt un contact care era imperfect? daca e vorba de pc, asta nu poate citi "ceva" daca doar atingi cu mana, si sa zicem ar aparea niste curenti paraziti, pentru ca programul nu poate sesiza sincronizarea pachetelor de date.
ovi_jer
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2004
- Mesaj Privat
Eu stiu ca acea mufa la opeluri este aldl 10.Eu am un scan tool actron pentru modelele GM americane aldl 12 si obd2.Singurul motor compatibil care mi-a mers sa citesc codurile de eroare la leganza a fost chevrolet cavalier dar datele reale despre motor nu sant exacte deloc .Adica in loc de turatia motorului imi arata altceva iar in loc de viteza imi arata turatia si multe alte bazaconii.O sa incerc in curand sa ma leg si la un opel vectra 4x4 cu motor de 2000 dohc al unui vecin sa vedem daca merge.O sa ma leg pe pinul G pentru ca este tot pe 8192 baud data ca la modelele GM americane.
JiJi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
opel92
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
O problema cu relantiul am si eu. Este instabil pentru cateva min. la pornirea la rece si cateodata cand revin de la o turatie mai mare in mers ~2500tur/min. acesta stagneaza la 500 apoi se accelereaza si revine la normal. Am schimbat sonda de caldura, curatat IAC-ul, schimbat termostatul,verificat cureaua de distribuitie dar degeaba pana acum. Sunt pe cale de a face rost de un program special doar ptr. service-uri cu absolut toate datele tehnice si parametri detailati, timpii de lucru, durata operatiilor si diagramele de functionare ptr. fiecare component electronic in parte. Apoi datorita bunavointei amicului "ron" care ne-a deschis ochisorii cu acele softuri de diagnostic sper ca in cel mult o luna sa pot afla mai multe despre masinuta mea.
___________________
Opel Astra 1.4 '92
___________________
Opel Astra 1.4 '92
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
Dupa vreo 200km de mers intins, cand schimbam vitezele am sesizat ca motorul se tura singur. Cand am stat un pic pe loc, la relanti (coloana de masini oprite la un stop), crestea in ture de simteam ca explodeaza.
Deci, dupa ca ce motorul era super-incalzit (temperatura arata normal, in jur de 85 grade, tot timpul), daca scoteam din viteza, turatia in loc sa revina la relanti, urca pana la maxim. Si cand zic maxim, chiar insemna ca era ca si cum ai fi tinut pedala de accelratie apasata la maxim.
Dupa cei 200km fara probleme, ultimii 150km i-am facut in 3 ore+, ca am facut 3 opriri sa se mai raceasca motorul. Dupa ce reporneam, dupa cateva pedale, facea la fel, ca si cum ar fi fi retinut tot timpul turatia maxima atinsa anterior si de acolo tot crestea.
Oare ce sa fie?
Motor C18NZ, injectie mono-punct, benzina (zic eu) fara impuritati, fara probleme avute anterior la motor; fara indicator de turatii la bord. Nu a aparut niciodata cheita galbena pe bord. In total am facut vreo 900km in 4-5 zile, dar abia in ultima suta si ceva de km a aparut problema.
Ofecte secundare: masina vroia sa accelereze tot timpul, shimbam din a 4-a in a 5-a fara sa apas acceleratia, si masina zvacnea spre inainte, ceea ce imi placea ca imi oferea un plus de viteza instant; nasol cand bagam in a 2-a, ca abia puteam controla acceleratia; si mai nasol pe Feleac in jos ca nu aveam frana de motor, si am incins franele...la propriu.
Daca cineva a patit la fel, il rog sa-mi dea ceva indicii.
Repet...turatia nu fluctueaza, ci urca in 3-4 secunde la maxim, daca o las la relanti. Am gasit ceva posturi pe forum despre turatia care fluctueaza intr-o anumita plaja, insa la nici una nu urca la maxim.
Deci, dupa ca ce motorul era super-incalzit (temperatura arata normal, in jur de 85 grade, tot timpul), daca scoteam din viteza, turatia in loc sa revina la relanti, urca pana la maxim. Si cand zic maxim, chiar insemna ca era ca si cum ai fi tinut pedala de accelratie apasata la maxim.
Dupa cei 200km fara probleme, ultimii 150km i-am facut in 3 ore+, ca am facut 3 opriri sa se mai raceasca motorul. Dupa ce reporneam, dupa cateva pedale, facea la fel, ca si cum ar fi fi retinut tot timpul turatia maxima atinsa anterior si de acolo tot crestea.
Oare ce sa fie?
Motor C18NZ, injectie mono-punct, benzina (zic eu) fara impuritati, fara probleme avute anterior la motor; fara indicator de turatii la bord. Nu a aparut niciodata cheita galbena pe bord. In total am facut vreo 900km in 4-5 zile, dar abia in ultima suta si ceva de km a aparut problema.
Ofecte secundare: masina vroia sa accelereze tot timpul, shimbam din a 4-a in a 5-a fara sa apas acceleratia, si masina zvacnea spre inainte, ceea ce imi placea ca imi oferea un plus de viteza instant; nasol cand bagam in a 2-a, ca abia puteam controla acceleratia; si mai nasol pe Feleac in jos ca nu aveam frana de motor, si am incins franele...la propriu.
Daca cineva a patit la fel, il rog sa-mi dea ceva indicii.
Repet...turatia nu fluctueaza, ci urca in 3-4 secunde la maxim, daca o las la relanti. Am gasit ceva posturi pe forum despre turatia care fluctueaza intr-o anumita plaja, insa la nici una nu urca la maxim.
- codrin
- **
- 477 mesaje
- din 30 Dec 2004
- Astra 2001 Z12XE
- Iasi
codrin
- Mesaje scrise: 477
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2004
- Mesaj Privat
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mai sunt niste cauze posibile (patite de mine unele):
1. Probleme cu senzorul de la clapeta de acceleratie (sa nu ii citeasca bine pozitia)
2. Aer fals-la motoarele cu MAP (fara debitmetru) totul este comandat de vacuumul din galeria de admisie iar in momentul cand acolo intra aer fals (si aici ca posibila cauza este si IAC-ul ramas deschis) se intampla ce ai descris tu
3. Ca ultima cauza posibila-senzor MAP defect (mai putin probabil)
Ai umblat cumva de curand la admisie? Ai schimbat garnitura de la galeria de admisie? Eu am patit ca tine cand am facut chestia asta si crede-ma ca mi-au iesit niste peri albi pana i-am dat de capat...
1. Probleme cu senzorul de la clapeta de acceleratie (sa nu ii citeasca bine pozitia)
2. Aer fals-la motoarele cu MAP (fara debitmetru) totul este comandat de vacuumul din galeria de admisie iar in momentul cand acolo intra aer fals (si aici ca posibila cauza este si IAC-ul ramas deschis) se intampla ce ai descris tu
3. Ca ultima cauza posibila-senzor MAP defect (mai putin probabil)
Ai umblat cumva de curand la admisie? Ai schimbat garnitura de la galeria de admisie? Eu am patit ca tine cand am facut chestia asta si crede-ma ca mi-au iesit niste peri albi pana i-am dat de capat...
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
De cand am luat masina (de vreo 8 luni) nu am avut deloc probleme la motor. Acum o luna a dus-o la service si i-au schimbat cureaua de transmisie si de la alternator, ca erau neschimbate de vreo 5-6 ani (si 20-30 000km facuti cu ele) , si am zis eu ca m-as simti mai in siguranta. Insa nici curele vechi nu pareau uzate (vazute dupa demontare).
In rest n-am lucrat nimic la ea. In cei 200km parcusi inainte de a sesiza problema am facut vreo 3 opriri de vreo 5 minute fiecare; stiu sigur ca motorul suna normal; doar ca poate am condus ceva mai in viteza ca de obicei: multe curbe, frane, accelerati, depasiri de tir-uri...chestii relativ normale la drum lung.
La admisie n-am lucrat deloc, decat daca a trebuit s-o demonteze ei la schimbarea curelelor; insa dupa schimbare cred ca am facut vreo 1000km fara nici un incident.
In rest n-am lucrat nimic la ea. In cei 200km parcusi inainte de a sesiza problema am facut vreo 3 opriri de vreo 5 minute fiecare; stiu sigur ca motorul suna normal; doar ca poate am condus ceva mai in viteza ca de obicei: multe curbe, frane, accelerati, depasiri de tir-uri...chestii relativ normale la drum lung.
La admisie n-am lucrat deloc, decat daca a trebuit s-o demonteze ei la schimbarea curelelor; insa dupa schimbare cred ca am facut vreo 1000km fara nici un incident.
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
[quote="Osciompekus"]Si eu patesc aceiasi faza (motor c16nz) insa cam odata pe luna timp de 1-2 minute...
Ca sa scap de pb. ii dau blana de cateva ori in treapta 2 sau 3 si pana la urma isi revine... nu te sfatuiesc dar pana rezolvi problema poate o linistesti asa..[/quote
Asa am facut eu, eu nu am vrut sa mai pun mana motor ceva reparat ... ca nu e asa grav ... dipa aia si nu mai face .....
Ca sa scap de pb. ii dau blana de cateva ori in treapta 2 sau 3 si pana la urma isi revine... nu te sfatuiesc dar pana rezolvi problema poate o linistesti asa..[/quote
Asa am facut eu, eu nu am vrut sa mai pun mana motor ceva reparat ... ca nu e asa grav ... dipa aia si nu mai face .....
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
Eu sunt mai pasnic din fire. Tinand cont ca am mai facut 150km dupa ce am constatat problema, si acum masina e acasa in garaj, cred ca mi-am fortat destul de mult norocul.
Mai degraba o sa demontez clapeta de acceleratie s-o curat, si eventual vad cu ce imi mai pot prinde urechile sa demontez si sa curat pe acolo. Cateva zile imi permit sa o las in garaj, sa vad daca imi iese ceva cu identificarea problemei. Ma gandesc ca daca fac poze pe parcursul de montarii, o sa stiu sa le si montez la loc
Parca dancuciureanu a pus ceva tuturial cu curatarea motorasului pas cu pas; trebuie doar sa-l caut mai cu atentie sa vad cum se demonteaza/monteaza.
Mai degraba o sa demontez clapeta de acceleratie s-o curat, si eventual vad cu ce imi mai pot prinde urechile sa demontez si sa curat pe acolo. Cateva zile imi permit sa o las in garaj, sa vad daca imi iese ceva cu identificarea problemei. Ma gandesc ca daca fac poze pe parcursul de montarii, o sa stiu sa le si montez la loc
Parca dancuciureanu a pus ceva tuturial cu curatarea motorasului pas cu pas; trebuie doar sa-l caut mai cu atentie sa vad cum se demonteaza/monteaza.
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
M-am dus hotarat la masina sa incep sa demontez una alta, insa stiti cum se zice: "situatia de acasa nu se potriveste cu cea din targ". Nu prea imi dau seama cam ce ar trebui sa fac, cine ma poate ajuta cu niste pasi de urmat si eventual niste sagetute?
Ce mi s-a parut ciudat, intre capacul de plastic mare prins cu 2 suruburi lungi de placa de metal, nu am gasit nici o garnitura, si am putut s-o misc cu mana cand era montata. Nu ar trebui sa am o garnitura mare acolo?
Mersi
EGR-ul sa fie acea piesa semi-rotunda sub forma de ciuperca dintre capacul de plastic si blocul motor?
Ce mi s-a parut ciudat, intre capacul de plastic mare prins cu 2 suruburi lungi de placa de metal, nu am gasit nici o garnitura, si am putut s-o misc cu mana cand era montata. Nu ar trebui sa am o garnitura mare acolo?
Mersi
EGR-ul sa fie acea piesa semi-rotunda sub forma de ciuperca dintre capacul de plastic si blocul motor?
rastafarianul- Suspendat
- 511 mesaje
- din 07 Sep 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
rastafarianul- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2006
- Mesaj Privat